Uzun zamandır araştırıyorum artık karar vermeliyim
Reklamlar
-
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
120 li hızlarda kaç bin devir çeviriyor acaba sağlam yokuş aşağılar bulacakda , rüzgarı arkasına alacakda geriden kaptırıp gelecekde 140 ları görecek arkdş 120-130 stabil hızlar istiyor karşıdan rüzgarda esiyorsa emin o hızlarıda göremeyecekdir önemli olan o hızları görmesi değil o hızlarda rahat gitmesi yokuşları 125 cc ye göre rahat çıkması hızlanma avantajı sollamalarda verdiği güvendir
bilmem, geçmiş zaman, hatırlamıyorum 120 ile giderken kaç bin çevirdiğini. ama dediğin doğru rüzgar karşıdan eserse yürümezdi. gerçi hangi 125 lik rüzgara karşı koyabiliyor ki zaten?
Reklamlar
-
120-130kms/s zorlanmadan yapmalı derseniz, 125'likleri kafadan elemeniz lazım. genelde 250 cc motosikletlerin güvenli hissettirdiği ve zorlanmadığı hızlar bunlar. ayrıca 140-150km/s hızlara da çıkabilirler fakat benim 250'lik için konuşursak ben sürekli o hızlarda gidecek güveni hissetmiyorum, 120km/s maks gözüküyor konforlu seyahat için.
125'lik 120-130 km/s hızlara belki yırtınıp çıkar ama zorlanmadan uzun süre kullanımda 100 km/s üstüne pek uygun olmuyorlar. Benim eski kasa 125'lik CBR 125'ten tecrübem bu oldu. belki KTM veya mt-125 gibi modeller 110km/s de sürekli gitmeye uygundur ancak her durumda bu hıza çıkmak için gereken süre yüksek olacaktır ve gerektiğinde biraz daha hızlanmak için gereken pay olmayacaktır 125 cc ile.
-
Salih_T adlı üyeden alıntı
Anladığım kadarı ile sadece stabil sürate odaklanmışınız ama uzun yolda rahatlıkta aranabilir.. Cross, naked, cruiser her model var..
Benim 7.500 TL olsa diye başlayayım; Cruiser ve naked severim. Cross şehir içinde zor olur.. ama belki süpermoto şeklinde kullanırsınız..boyum 1.82, kilo 86
-Bajaj Pulsar 200NS (bende olsam sıfır bu motoru ilk sıraya koyardım..)
-Yamaha WR 125X 2.EL( cross, şekli güzel, koltuk yapısı benim totoya uymadı, küçük yapılı bir motor.)
-KTM Duke 125 2.EL(şekli güzel küçük yapılı, arıza pek çıkarmayabilir belki ama çıkarırsa parçaları pahalı)
-Hyosung GT250 Naked 2.EL(Tipi, sesi, görüntüsü güzel temizini bulsam alırım.)
-Regal 250 Daytona 2.EL(Cruiser severim Tipi güzel ama nedense pek ısınamadım.Almam)
-CBR 125 2.EL (ss pek sevmiyorum. küçük yapılı ve hafif 120 km de stabil biraz zorlar belki.Almam)
Bu fiyata yani 7.500 TL ile sınırlandırırsak galiba bende ya naked olarak sıfır pulsar... yada cruiser olarak 2.El gv250 yada sıfır rks cruiser, lifan lf 250b alırdım.
Hocam çok teşekkür ederim WR 125X olan zaten asfalt lastiği ile gelen model sanırım sm olarak geçiyor. Benim boy 1.83 kilo 75. Bende işin açıkçası bende Pulsar ve WR 125X arasında kaldım. Yamahanın frenleri çok övüyorlar ben yağmurlu havalarda da kullanmayı düşündüğüm ve birazda okuduklarıma göre torklu iyi kaçan bi makine olduğunu düşündüğüm için bu ikisi arasında kaldım şuan.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:26 ----------
mithrelios adlı üyeden alıntı
120-130kms/s zorlanmadan yapmalı derseniz, 125'likleri kafadan elemeniz lazım. genelde 250 cc motosikletlerin güvenli hissettirdiği ve zorlanmadığı hızlar bunlar. ayrıca 140-150km/s hızlara da çıkabilirler fakat benim 250'lik için konuşursak ben sürekli o hızlarda gidecek güveni hissetmiyorum, 120km/s maks gözüküyor konforlu seyahat için.
125'lik 120-130 km/s hızlara belki yırtınıp çıkar ama zorlanmadan uzun süre kullanımda 100 km/s üstüne pek uygun olmuyorlar. Benim eski kasa 125'lik CBR 125'ten tecrübem bu oldu. belki KTM veya mt-125 gibi modeller 110km/s de sürekli gitmeye uygundur ancak her durumda bu hıza çıkmak için gereken süre yüksek olacaktır ve gerektiğinde biraz daha hızlanmak için gereken pay olmayacaktır 125 cc ile.
Teşekkürler. Dediğiniz gibi Pulsar için 150 km/h stabil değil zaten test amaçlı görmüş arkadaşlar. Hani ben bunu sadece 120 de stabil gideceğini gösterir açısından yazdım. Aslında benimde aklımda 250 lik var ama cepte olan para bu ekipmandanda kısmak istemiyorum. WR125 X i olan bir arkadaş beni aydınlatsa çok iyi olacak aslında hani 120 elbet gitmez 125 cc ama yavaşta olsa totoya sünger ile falan uzun yolculuk yapılırmı bunu söylese bende ona göre Pulsar yahut Yamahayı seçeceğim gibi gözüküyor.
-
125 cc alırsan eminim 3 ay sonra yetmiyor diyeceksin şehir dışına bile çıkmak istemiyeceksin birde uzun yol ha 250 cc den devam bana kalırsa 125 cc lere gereksiz benzin , bandrol parası ıvır zıvırı yedirme
-
120 li hızlarda rahat gitmek istiyorsanız 250 cc nin altına bakmamanız lazım, çinli 250 cc ler o hızdada rahat gidemiyor maalesef, ben HYO kullanmış biri olarak hiç tavsiye etmem, şu saydığınız alternatifler arasında en makulu KTM veya Pulsar bana göre
-
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
125 cc alırsan eminim 3 ay sonra yetmiyor diyeceksin şehir dışına bile çıkmak istemiyeceksin birde uzun yol ha
250 cc den devam bana kalırsa 125 cc lere gereksiz benzin , bandrol parası ıvır zıvırı yedirme
Bu söyledikleriniz Pulsar içinde geçerlimidir. (Uzun yol için.) Yoksa yakın zamanda bir Pulsar alacağım.
-
kaykayovera adlı üyeden alıntı
Bu söyledikleriniz Pulsar içinde geçerlimidir. (Uzun yol için.) Yoksa yakın zamanda bir Pulsar alacağım.
Kullanıcıları yorumlasın şimdi kullanmadığım motorla ilgili yorum yazmıyayım
-
-
Merhabalar; bende bu yakınlarda motor almayı düşünen biriyim. Özellikle gönlümden sıfır APRİLİA RS4 125 geçiyor idi. Ancak dostlarımın ortak fikri ve verdiği tavsiyeler 125 yerine 250 lik bir motor almam yönünde.
Özellikle uzun yolda 125lik motorun performansı (iyi bir sürüş eğitimi aldığınızı ve koruyucu ekipmanınızı teminin ettiğinizi düşünerek yazıyorum) bir süre sonra insanı üzmeye başladığı yönünde. Şehir içinde 15-20 km lik mesafelerde 125 lik sizi tatmin ederken uzun yola çıktığınızda sizi tatmin etmeyecektir. (bu paragraftaki yorum benim değil daha deneyimli dostlarımın bana söylediklerinden alıntıdır)
-
tuna_tour adlı üyeden alıntı
120 li hızlarda rahat gitmek istiyorsanız 250 cc nin altına bakmamanız lazım, çinli 250 cc ler o hızdada rahat gidemiyor maalesef, ben HYO kullanmış biri olarak hiç tavsiye etmem, şu saydığınız alternatifler arasında en makulu KTM veya Pulsar bana göre
Teşekkür ederim.
-
ban ben sana bir abi tavsiyesi vereyim. gördüğüm kadarı ile ilk kriterin sürat. motor kullanmaya yeni başlayan birisi olarak ilk kriterin bu olmasın. önce motosiklet kullanmayı, trafiği okumayı öğren. 20-30 bin km kadar 125 lik kullan ama sakın ben oldum, tamam bu işi çözdüm deme. ben bunu dediğimin haftası kaza yaptım. motosiklette eğitim ve öğrenmek bitmez bunu sakın unutma. sonra bütçene göre daha büyük cc bir motor al ama 500cc üzerine çıkmanı yine tavsiye etmem. beş sene kadar motor kullanmamış ve tabiki yüzbin km leri devirmemiş adama 1000 lik ve üzerini asla tavsiye etmem. akıllı kullan, ayakların yere bassın, taklaya gelme.
-
Hicbiri, oncelikle uzun yol sabit 120 konusunu acalim, eger cidden 120 ile gitme arzusu icindeysen bu saydigin motorlar ile olmaz, buyuk touring yada endurolar olacak e yeni basladigin icin bu motorlarda olmaz, ee ne yapacagiz once kapali alan sonra uzun yol ve viraj egitimi alip oyle cikacaksin yola ve hiz limitlerine uyacaksin o zaman bu saydiklarindan 125 lik ktm oturus pozisyonu olarak en rahat ettirecek motor olacak..
-
celikat adlı üyeden alıntı
ban ben sana bir abi tavsiyesi vereyim. gördüğüm kadarı ile ilk kriterin sürat. motor kullanmaya yeni başlayan birisi olarak ilk kriterin bu olmasın. önce motosiklet kullanmayı, trafiği okumayı öğren. 20-30 bin km kadar 125 lik kullan ama sakın ben oldum, tamam bu işi çözdüm deme. ben bunu dediğimin haftası kaza yaptım. motosiklette eğitim ve öğrenmek bitmez bunu sakın unutma. sonra bütçene göre daha büyük cc bir motor al ama 500cc üzerine çıkmanı yine tavsiye etmem. beş sene kadar motor kullanmamış ve tabiki yüzbin km leri devirmemiş adama 1000 lik ve üzerini asla tavsiye etmem. akıllı kullan, ayakların yere bassın, taklaya gelme.
"Abi" olduğunuzu nereden çıkardınız. Sanırım ilk kriterimin sürat olduğunu çıkardığınız yerden. Benim kriterlerimi gören ve anlaması gerektiği gibi anlayan arkadaşlar güzel tavsiyelerini verdiler, sağolsunlar. Şimdiye kadar yaptığınız olumlu/olumsuz gerekli/gereksiz yorum ve önerileriniz için teşekkür ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:56 ----------
Darkcity2000 adlı üyeden alıntı
Hicbiri, oncelikle uzun yol sabit 120 konusunu acalim, eger cidden 120 ile gitme arzusu icindeysen bu saydigin motorlar ile olmaz, buyuk touring yada endurolar olacak e yeni basladigin icin bu motorlarda olmaz, ee ne yapacagiz once kapali alan sonra uzun yol ve viraj egitimi alip oyle cikacaksin yola ve hiz limitlerine uyacaksin o zaman bu saydiklarindan 125 lik ktm oturus pozisyonu olarak en rahat ettirecek motor olacak..
Uzun yol gerektiğinde sabit 120 konusunu Pulsar karşılayacak gibi duruyor. Kural dışı uçarı kaçarı hareketler yapmak gibi bi niyetimde yok açıkçası. Gerekli eğitimi aldım, almaya devam ediyorum başta dediğim gibi o konudaki ekipman dahil bütçem ayrı. Aklı havada bir insan olsam 200tl ye kask alır geri kalan 10 liram ile 600 lük 1000 lik motor tavsiyesi isterim. Uzun düz ve boş şehirler arası yollarda sabit 120km hız çok gözde büyütülecek bir hız olmamalı bence. Zaten şehir içinde otoyollar haricinde 40-50 yi geçmeyeceğimi düşünüyorum. Teşekkürler.
-
kaykayovera adlı üyeden alıntı
"Abi" olduğunuzu nereden çıkardınız. Sanırım ilk kriterimin sürat olduğunu çıkardığınız yerden. Benim kriterlerimi gören ve anlaması gerektiği gibi anlayan arkadaşlar güzel tavsiyelerini verdiler, sağolsunlar. Şimdiye kadar yaptığınız olumlu/olumsuz gerekli/gereksiz yorum ve önerileriniz için teşekkür ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:56 ----------
Uzun yol gerektiğinde sabit 120 konusunu Pulsar karşılayacak gibi duruyor. Kural dışı uçarı kaçarı hareketler yapmak gibi bi niyetimde yok açıkçası. Gerekli eğitimi aldım, almaya devam ediyorum başta dediğim gibi o konudaki ekipman dahil bütçem ayrı. Aklı havada bir insan olsam 200tl ye kask alır geri kalan 10 liram ile 600 lük 1000 lik motor tavsiyesi isterim. Uzun düz ve boş şehirler arası yollarda sabit 120km hız çok gözde büyütülecek bir hız olmamalı bence. Zaten şehir içinde otoyollar haricinde 40-50 yi geçmeyeceğimi düşünüyorum. Teşekkürler.
125 - 150 - 200 - 250 cc motorlar için sabit 120 km hız yüksek bir kriter dostum hayal kırıklığına uğrar otobanlarda yorulursun, ben 2 yıl boyunca hyosung gt 250 r kullandım 36.500 km yol yaptım, 120 km sabit hızla çok rahat giden bir motordu ama gelgelelim motor 5 para etmez bir motor, ama dersenki ben 80 - 100 km hız ile stabil rahat yorulmadan motoru yormadan gideyim evet bu cc ler işini görür, benim şu an kullandığım motorum 300 cc 23 beygir iki zamanlı bir motor, rodajdan yeni çıktı son sürat 150 km gördüm (gps ten ölçmedim), işim bir miktar şehir dışında dolayısı ile otoban kullanıyorum hergün ve süratim 80 - 100 km arasında oluyor ve yeterli bir sürat hem yorulmadan hem motoru yormadan keyifli bir sürüş yapıyorum, 100 km üstü konforlu sürüşler için 250 cc üstü motorlar idealdir
Fırtınanın şiddeti ne olursa olsun; Martı sevdiği denizden asla vazgeçmez
-
tuna_tour adlı üyeden alıntı
125 - 150 - 200 - 250 cc motorlar için sabit 120 km hız yüksek bir kriter dostum hayal kırıklığına uğrar otobanlarda yorulursun, ben 2 yıl boyunca hyosung gt 250 r kullandım 36.500 km yol yaptım, 120 km sabit hızla çok rahat giden bir motordu ama gelgelelim motor 5 para etmez bir motor, ama dersenki ben 80 - 100 km hız ile stabil rahat yorulmadan motoru yormadan gideyim evet bu cc ler işini görür, benim şu an kullandığım motorum 300 cc 23 beygir iki zamanlı bir motor, rodajdan yeni çıktı son sürat 150 km gördüm (gps ten ölçmedim), işim bir miktar şehir dışında dolayısı ile otoban kullanıyorum hergün ve süratim 80 - 100 km arasında oluyor ve yeterli bir sürat hem yorulmadan hem motoru yormadan keyifli bir sürüş yapıyorum, 100 km üstü konforlu sürüşler için 250 cc üstü motorlar idealdir
Hocam yorumlarınız için tekrar teşekkürler. Pulsar ve Yamaha'nın kullanıcı yorumlarını bol bol okudum Pulsar ile sele değişikliğinden sonra benim istediğim şekilde rahat uzun yolculuk yapılabildiğinde ortak görüş. Yamaha'da keza çok güzel motor bence tam şehir içi işe gidip gelmelik bir alet yakıt olarak tork olarak bozuk yollardaki performansı olarak malum yollarımızı biliyorsunuz. Ben ikisini de bayilerine gidip göreceğim mümkünse test edeceğim artık hangisi aklıma yatarsa alacağım. Çok fazla ayrıntı var işin içinde. Pulsar mesela 24 beygirlik bi motor bastığın kadar giden bir alet benim anladığım kadarı ile bunu alıp nispeten daha kalitesiz servis ağı mı? Yamaha alıp belki uzun yol yapamayıp şehir içinde rahat ve yine nispeten daha kaliteli bir servis ağı mı? Dediğim gibi gidip görüp karar verip alacağım yoksa cidden bir sezon geçer karar veremem.
-
kaykayovera adlı üyeden alıntı
Hocam yorumlarınız için tekrar teşekkürler. Pulsar ve Yamaha'nın kullanıcı yorumlarını bol bol okudum Pulsar ile sele değişikliğinden sonra benim istediğim şekilde rahat uzun yolculuk yapılabildiğinde ortak görüş. Yamaha'da keza çok güzel motor bence tam şehir içi işe gidip gelmelik bir alet yakıt olarak tork olarak bozuk yollardaki performansı olarak malum yollarımızı biliyorsunuz. Ben ikisini de bayilerine gidip göreceğim mümkünse test edeceğim artık hangisi aklıma yatarsa alacağım. Çok fazla ayrıntı var işin içinde. Pulsar mesela 24 beygirlik bi motor bastığın kadar giden bir alet benim anladığım kadarı ile bunu alıp nispeten daha kalitesiz servis ağı mı? Yamaha alıp belki uzun yol yapamayıp şehir içinde rahat ve yine nispeten daha kaliteli bir servis ağı mı? Dediğim gibi gidip görüp karar verip alacağım yoksa cidden bir sezon geçer karar veremem.
ben 1 yıl YBR 125 kullanmıştım, yamaha nın servis hizmetinden memnun kalmıştım, pulsarda güzel ve kaliteli bir motor ama kanuni faktörünü sakın unutma perişan olursun, ona göre dikkat yani , satış sonrası hizmet ile ilgili araştırmanı sikayetvar.com sitesine girip merak ettiğin markaları araştır yaşanan sorunlara ve verilen cevaplara bak, oda sana seçimin için ışık tuttacaktır
Fırtınanın şiddeti ne olursa olsun; Martı sevdiği denizden asla vazgeçmez
-
celikat adlı üyeden alıntı
ban ben sana bir abi tavsiyesi vereyim. gördüğüm kadarı ile ilk kriterin sürat. motor kullanmaya yeni başlayan birisi olarak ilk kriterin bu olmasın. önce motosiklet kullanmayı, trafiği okumayı öğren. 20-30 bin km kadar 125 lik kullan ama sakın ben oldum, tamam bu işi çözdüm deme. ben bunu dediğimin haftası kaza yaptım. motosiklette eğitim ve öğrenmek bitmez bunu sakın unutma. sonra bütçene göre daha büyük cc bir motor al ama 500cc üzerine çıkmanı yine tavsiye etmem. beş sene kadar motor kullanmamış ve tabiki yüzbin km leri devirmemiş adama 1000 lik ve üzerini asla tavsiye etmem. akıllı kullan, ayakların yere bassın, taklaya gelme.
Adam 125-250 arasi motor bakiyor sen ne anlatiyosun aga? Hakikatten 2 sayfada yazdiklarin icinde konuya yardimci olan 1 mesajin bile yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:28 ----------
kaykayovera adlı üyeden alıntı
Hocam yorumlarınız için tekrar teşekkürler. Pulsar ve Yamaha'nın kullanıcı yorumlarını bol bol okudum Pulsar ile sele değişikliğinden sonra benim istediğim şekilde rahat uzun yolculuk yapılabildiğinde ortak görüş. Yamaha'da keza çok güzel motor bence tam şehir içi işe gidip gelmelik bir alet yakıt olarak tork olarak bozuk yollardaki performansı olarak malum yollarımızı biliyorsunuz. Ben ikisini de bayilerine gidip göreceğim mümkünse test edeceğim artık hangisi aklıma yatarsa alacağım. Çok fazla ayrıntı var işin içinde. Pulsar mesela 24 beygirlik bi motor bastığın kadar giden bir alet benim anladığım kadarı ile bunu alıp nispeten daha kalitesiz servis ağı mı? Yamaha alıp belki uzun yol yapamayıp şehir içinde rahat ve yine nispeten daha kaliteli bir servis ağı mı? Dediğim gibi gidip görüp karar verip alacağım yoksa cidden bir sezon geçer karar veremem.
Hocam butcen uygunsa 250lik scooterlar da cok ideal bir baslangic olabilir. Yamaha'nin xmaxleri ve piaggionun modelleri var. Ama yine de vitesliden yuruyeyim diyorsan Bajaj pulsar guzel bir baslangic olabilir. Niye dersen Allah korusun ogrenme ve hakimiyetin iyice oturmasi asamasinda belki bol bol dusureceksin motoru. Maliyetli olmamasi acisindan ilk motorun cok kalite olmasi sart degil bence o yuzden. Yine de en iyisi senin icine en cok hangisi oturuyosa odur
-
Sj's adlı üyeden alıntı
Adam 125-250 arasi motor bakiyor sen ne anlatiyosun aga? Hakikatten 2 sayfada yazdiklarin icinde konuya yardimci olan 1 mesajin bile yok.
sen önce okumasını öğren.
git ktm al dedik, listesinde ktm markası da olmasına rağmen abuk subuk laflar etti.
hadi bunu geçtik. adam yeni başlayacak motora ama hıza odaklanmış durumda. e bırakalım ölsün o zaman, nasılsa tohumuna para saymadık değil mi? biri gideeeeeer biri gelir anasını satayım.
-
tuna_tour adlı üyeden alıntı
ben 1 yıl YBR 125 kullanmıştım, yamaha nın servis hizmetinden memnun kalmıştım, pulsarda güzel ve kaliteli bir motor ama kanuni faktörünü sakın unutma perişan olursun, ona göre dikkat yani
, satış sonrası hizmet ile ilgili araştırmanı sikayetvar.com sitesine girip merak ettiğin markaları araştır yaşanan sorunlara ve verilen cevaplara bak, oda sana seçimin için ışık tuttacaktır
Bakın bu aklıma gelmemişti gerçi İstanbul'da olduğumdan insanların memnun kaldığı bir sevisini bulup sürekli oraya gidebilirim. Genelde küçük yerlerde daha çok sorun oluyor bu iş.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:36 ----------
celikat adlı üyeden alıntı
sen önce okumasını öğren.
git ktm al dedik, listesinde ktm markası da olmasına rağmen abuk subuk laflar etti.
hadi bunu geçtik. adam yeni başlayacak motora ama hıza odaklanmış durumda. e bırakalım ölsün o zaman, nasılsa tohumuna para saymadık değil mi? biri gideeeeeer biri gelir anasını satayım.
Yahu güzel arkadaşım. Neden gereksiz can sıkıyorsun. Lütfen git fikirlerini başka yerde belirt. Gereksiz lakırtılarınıza ihtiyacım yok. Ben sanki size 300 km hızla ses duvarını aşıp buradan aya motor ile gideceğim dedim. Sizin cidden iletişim problemleriniz var. Lütfen daha fazla can sıkmadan başk başlıklarda varsa anlaşabileceğiniz insanlara anlatın derdinizi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:38 ----------
Sj's adlı üyeden alıntı
Adam 125-250 arasi motor bakiyor sen ne anlatiyosun aga? Hakikatten 2 sayfada yazdiklarin icinde konuya yardimci olan 1 mesajin bile yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:28 ----------
Hocam butcen uygunsa 250lik scooterlar da cok ideal bir baslangic olabilir. Yamaha'nin xmaxleri ve piaggionun modelleri var. Ama yine de vitesliden yuruyeyim diyorsan Bajaj pulsar guzel bir baslangic olabilir. Niye dersen Allah korusun ogrenme ve hakimiyetin iyice oturmasi asamasinda belki bol bol dusureceksin motoru. Maliyetli olmamasi acisindan ilk motorun cok kalite olmasi sart degil bence o yuzden. Yine de en iyisi senin icine en cok hangisi oturuyosa odur
Hocam bende çok gözden geçirdim maxi scooter alternatiflerini ama nedense içime sinmedi. Allaha şükür rayda gideninden asvaltta karda gidenine kadar her türlü tekerlekli aracı kullandım profosyonel olarak. Reflekslerimede güvenirim. Allah'ın izni ile bunuda öğreniriz tabiki tedbiri elden bırakmadan.
-
o listeden bajaj pulsar' ı seçerdim
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)