ktm kalitesi şu an japon'da bile yok. o kadar diyorum.
ktm kalitesi şu an japon'da bile yok. o kadar diyorum.
kalite anlaminda gomlek ustun tartismaya kapali her parcasi en iyi ureticilerden toplanmis buna diyecek hicbirsey yok
İkiside farklı motorlar. bence kıyaslamak çok yanlış
duke 200 iyidir. Başlanabilir. Hafif olması sebebiyle acemilik döneminde hataları en aza indirirsiniz. Gaz tepkisine alışmak bi kaç gün alır. Sonra sıkıntı olmaz.
İki motoru tarz olarak değil de hafiflik sele yükselliği gibi açılardan karşılaştırmayı düşündüm.farklı tarzlarda ki motorları tarzları açısından kıyaslamak gibi bir niyetim yok saçma olur zaten.benim için kullanım rahatlığı,boyumun yetmesi yani sele yüksekliği ön planda bu 2 motor arasında.duke 200ün hem hafif hemde absli olması beni çeken şey bildiğim kadarıyla cbr'a göre selesi de daha alçak ama başından beri kafamda cbr olduğu içinde kafa karışıklığı yaşadım.gaz tepkimesinin beni pek rahatsız ediceğini sanmıyorum zamanla alışılmayacak bişey gibi gelmedi bana.artık şansıma denk gelirse 2 motorunda üstünde oturup karar vermek daha mantıklı olucak sanırım.iyi forumlar.
Bence mt 125 e de bakin kelle.kulak yerinde guzel makina yakiti şehir içi için mükemmel 100 km de 2.0 lt yakiyor..
absli 200 fiyati nire cbr 125 fiyat nire??
Bütçe varsa her türlü Duke 200. Başka motora bakmaya gerek bile yok.
Duke 200 başlangıç motoru olmaz mi?
Allahim ya ne kadar saçma sapan yorumlar yazmışlar.
Adam Honda Today ile mi başlasın allah aşkına?
25 beygir 200 cc Fazla abartılı ise başlangıç için ozaman hic motora binmeyin bence.
Sanki adam geldide R6 ile baslicam dedi.
Altı üstü tek silindir 25 beygir yahu Afedersiniz en salak insan bile rahatlikla kullanır.
konumuz bu degil ama cbr125 sorunsuzluk ve dayaniklilik anlaminda duke 125 ten daha ustun.
cbr 250 degil ama cbr 125 eski hondalarin sorunsuzlugu ayarinda
konuya dönersek tecrube azligi ve 1.60 boy bayan ikilisinde duke surus konforu ve kontrol edilmesi daha basit oldugu icin tabiki duke.
Duke 125 deki underbelly egzoz suyun altına banamisin demeden çalışıyor.
(125 Duke sahibiyim ve şahsen denedim.)
WP Amortisörleri mi saysam
Abs sini mi saysam bilemedim yani motor tabiri caiz ise TAŞ gibi.
Ne acidan cbr 125 daha dayanikli acaba?
Dyavol-77 isimli üyenin abisinin Duke 200 ü varmış. Ona bir sor istersen. Dediğine göre Motorla iki kere yurtdışına gitmiş, 26000 km de en küçük sorun cikarmamis.
valla gram düşünmeyin ktm duke 200 ))) bunu bir ktm duke 690r kullanıcısı olarak sölüyorum...
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:03 ----------
şimdi öncelilkle bende bir ktm kullanıcısıyım ve siz başlangıç motoru olarak 2 motor sordugunuzda bende ktm duke 200 dedım sıze fakat duke 200 hiç hafife alıncak bir başlangıç motoru değil gayet performanslı bir motor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:21 ----------
bu arada motora 2005 honda today ile 2006 yılında başladım :D :D duke 200 guzel bır motor başlangıc ıcınde cok uygun benım yukarıda demek ıstedıgım tek sey duke 200 performansı olan bır motor o yuzden dıkkat edilmesi gerekiyordu yanlıs anlasılmasın lutfen.
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:45 ----------
gram agrıza başıma gelmedı benim... bakımı harıc daha servıse gıtmedı. ne duke 200 um nede 690r ıcın . ama 1 kısıden şöyle birşey duydum ekranında sorun yaşamış ekran bazen çalışıyor bazen çalışmıyormuş . oda servısten garantıden yenı ekran gelmıs ve değişmiş.
Sele yüksekliğini ön planda tuttuğunuz için RKS Titanic 150'ye de bakmanızı öneririm. Çin malı/macar yapımı vb şeklinde insanlarda kafa karışıklığı oluşturan bir marka model olsa da klasik çinli motorlarından iyidir ama kullanıcısı olarak bir japon olamayacağının farkındayım. Yaklaşık 5.000 km dir yağmur çamur demeden kullanıyorum.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)