Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
valla ss motorlar beni de hiç çekmiyor. yaş 24 ama ben motoru emekli amcalar gibi kullanırım genelde. motorun üstündeyken ki rahatlığı gezip görmesi, trafikte takılmaması, özgürlük hissi gibi klişeleri seviyorum. hız ile aram yok mesela. motor 180 yapsın ama ben 180e asla çıkmam, o gücü sollamalarda ya da bazı dallamalardan uzaklaşmak için kullanırım trafikte. o yüzden bu z250sl'yi tuttum, bu istekleri karşılar. gerçi gönlümdeki motor Suzuki gn250 ya da tu250x. hava soğutmalılara ayrı sempatim var. ne kadar basitse o kadar sorunsuzdur anlayışındayım.
hem sen de yıllardır cbf150 ile dolanıyorsun hemşerim, 250sl her türlü seni paklar bence
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
Bayiye gidip motoru gördüm ve beğenmedim. Bir kere eski kasa CBR125R gibi cılız bir motor ve oturuşu SS motorlar gibi biraz öne eğik. Deposu incecik duruyor. Selesi rahat değil, normal olarak yolcu selesi çok küçük. Kısa boylu arkadaşlara çok iyi gelebilir. Hafif ve güçlü olduğundan, mutlaka çok iyi gidiyordur ama ben kendi adıma motoru eledim. Şimdi dönelim Bajaj SS200'e...
Metehan cüssesindeki arkadaşlar aklından bile geçirmesinler.
TEK SILINDIRLI MOTOR SIRF KAWAZAKI DIYE BU KADAR PARA VERILMEZ BENCE AYNI PARAYA CIFT SILINDIR MOTOR DAHA IYI
Geçenlerde CBR 250 forumunda sınırlı sayıda geleceği yazılmıştı. Bence CBR250, R25( fotoğraflarından) ve GTR250'den daha iyi bir tasarımı var. Tabi canlısını görmek lazım. Depo üstü neden siyah anlamadım. Google'da aradığımda öyle çıkmıyor.
CBR 250 ve GTR250'den çok daha ufak bir motor. İlandaki motorun üstten görünüşüne bir bakın, ne dediğimi anlayacaksınız.
Beyler ben çok kötü hayal kırıklığına uğradım :( Kawasaki Turkiye websitesine koymadan önce google'a yazıp bakmıştım şöyle bir fotoğraf çıkmıştı ;
Sadece deponun siyah olmasının fark olduğunu düşünüyordum ama benim baktığım grafikli olarak geçiyor. Özel tasarım herhalde.
Aga İstanbul trafiğinde o makinalarl dolanmak bildiğin çin işkencesi...ha güzel makinalar ama benim lügatımda olmayan uzaktan baktığım ama asla iç çekmediğim makinalar...
topraaam bel fıtığı olmaya niyetim yok ...binene saygım var ...benim önceliğim ulaşım...
yeni nesil kemikli uzun bence tatmin eder onları...pek ergonomiye takılacaklarını sanmıyorum...
YZF125 gibi desene...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
çift silindir eski kasa ninja250'nin tadına bakanlar bu modele burun kıvırır.
benim yorumumda bu modelin tırt olacağı yönünde...
Japonya'da eski modelin devamı olan yeni kasanın 250cc olanı varken (çift silindir 33bg) buraya 300cc olan modeli getiren Z motonun kafasına zıçayım...
peki bişey sormak istiyorum fikrini merak ediyorum aslında...
tek silindirli tüketim açısından belirsiz bir 250 lik naked 250 sl geldi farzet...(şubat sonu geliyor ve ınazumayla aynı fiyat)
http://www.kawasaki.com.tr/motosikle...SL/Z250SL.html
diğer tarafda çılgınca benzin tüketen pek hızlanmayı sevmeyen ama dengeli bir ınazuma çift silindir sen ne dersin..
250SL 4.400€ bir ilanda da 12.400 Tl olarak yazıyordu.Naked modeli daha ucuza gelir büyük ihtimalle.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-yeni-kawasaki-ninja-250-sl-yesil-stoklarimizda-mevcuttur-188260669/detay
Naked'ı için konuşuyorum;
Tek silindir 28hp Enjeksiyonlu hemde 6 vites bence Tr'deki senelerdir getirilmiyen 250cc naked boşluğunu epey bir doldurur gibime geliyor.
Z300de fena tam benlik çift silindir 39ps
Sl yani selesi büyük versiyon ninja 250 300 den farkı
Naked model daha güzel olabilir ama kesinlikle o da ufak olacaktır. En iyisi R25'i beklemek. Hem 250 cc hem güçlü, hem de resimlerde bundan daha kalıplı duruyor. Ya da şu 300 cc Benelli güzel bir fiyattan gelse tadından yenmez.
bide benim vicudu doldursun altımda kaybolmayan Kawa istiyoruz...
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:58 ----------
öyle dime..
yav ben neden ınazumanın ölçüleriyle naked sl 250 ölçülerini kıyaslamıyorum
inazuma...
Toplam uzunluk 2145 mm
Toplam genişlik 760 mm
Toplam yükseklik 1075 mm
Aks arası mesafe 1430 mm
Zeminden yükseklik 165
Sele yüksekliği 780 mm
Çalışır ağırlık 183 kg
z250sl...
U x G x Y
1,935 x 700 x 1,015 mm
Aks Açıklığı
1330 mm
Sele Yüksekliği
785 mm
Yakıt Kapasitesi
11 Lt.
Kuru Ağırlık
148 kg / 150 kg (ABS)
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)