Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Kawasaki Ninja 250 SL Gelmiş

    REKLAM ALANI
  1. #61

    Üyelik
    16 Ocak 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyperstrada
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bide benim vicudu doldursun altımda kaybolmayan Kawa istiyoruz...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:58 ----------



    öyle dime..


    yav ben neden ınazumanın ölçüleriyle naked sl 250 ölçülerini kıyaslamıyorum

    inazuma...

    Toplam uzunluk 2145 mm
    Toplam genişlik 760 mm
    Toplam yükseklik 1075 mm
    Aks arası mesafe 1430 mm
    Zeminden yükseklik 165
    Sele yüksekliği 780 mm
    Çalışır ağırlık 183 kg


    z250sl...

    U x G x Y
    1,935 x 700 x 1,015 mm

    Aks Açıklığı
    1330 mm

    Sele Yüksekliği
    785 mm

    Yakıt Kapasitesi
    11 Lt.

    Kuru Ağırlık
    148 kg / 150 kg (ABS)
    Imazuma mühendisleri motorda bir boşluk bulup içini cıva mı doldurdular, 250 cc motor nasıl 183 kg olur?
    mete_han bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    motor ağır bende ağırım ama hafifte olsan motor uzamıyor 145 den sonra tırt..yani düşünsene tek silindir de 150 çift silindir de 150...

    http://www.youtube.com/watch?v=uNISYzl82b8




    http://www.youtube.com/watch?v=O2g5W4_oXkk

  3. #63
    sercan2667 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2010
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    '''14 Crypton&''05 TDM 900''22 GSX-S 1000
    #mete_han#
    Kanka senin vucüdu kaldıran modeller 990 Adv Hatta 33 litre Acerbis yakıt deposuyla anca kaldırır seni.
    R 1200 GS Adv. da olur
    mete_han bunu beğendi.

  4. #64
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    ganga ben buna taktım bi konu açıyom valla olayı bilenlere sorucam...

  5. #65
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    motorun en çirkin yanı ince ve ufak deposu. CBR125/250 den oldukça cılız duracaktır.

    Bizde milletçe malın büyüğü makbuldur

    Küçük popili japonların bu konuyu dert edeceğini pek düşünmüyorum
    mete_han bunu beğendi.

  6. #66
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    sl eklentisi görünce acaba dedim kawa 250 cc adam gibi bi commuter mi getirdi ama malesef hayal kırıklığına uğradım..
    mete_han bunu beğendi.

  7. #67
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sl eklentisi görünce acaba dedim kawa 250 cc adam gibi bi commuter mi getirdi ama malesef hayal kırıklığına uğradım..
    çıplagı bahsettiğin sey zaten. kesin gelicek gozü ile bakıyorum. ama o da çok minyon. takıntılı adama gelmez
    mete_han bunu beğendi.

  8. #68
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    yani inazuma f modeli gibi grenajlı birşey bekliyordum sl eklentisini görünce ama öyle değilmiş..
    mete_han bunu beğendi.

  9. #69

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Son hızın silindirle alakası yok hocam, sadece güce bakar ve nereye harcadığına... Harcadığın gücün de çok azı ağırlığa gider.

  10. #70
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    şu ninjayı bı tek ben begenımıyorum heralde... ama genel olarak sevemedım ben bu motoru bi türlü...

    NOT: hiç kullanmadım...

  11. #71
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    peki bişey sormak istiyorum fikrini merak ediyorum aslında...

    tek silindirli tüketim açısından belirsiz bir 250 lik naked 250 sl geldi farzet...(şubat sonu geliyor ve ınazumayla aynı fiyat)

    http://www.kawasaki.com.tr/motosikle...SL/Z250SL.html



    diğer tarafda çılgınca benzin tüketen pek hızlanmayı sevmeyen ama dengeli bir ınazuma çift silindir sen ne dersin..
    şahsen naked motor pek sevmiyorum çok rüzgar yediğin için ama soruyu cevaplamak için:

    1) ben olsam bu fiyatlara tertemiz ikinci el eski kasa çift silindir 33bg ninja 250 alırım, tek silindire göre arada bariz bir ivmelenme farkı var.
    2) 25bin km ninja kullandım tüketim değeri olarak gördüğüm en yüksek değer 100km/4.5lt idi (soft case yan ve sele üstü 3'lü çanta ile sürekli 120km hız)
    3) çift silindiri her zaman tek silindire tercih ederim - bu durumda senin sorunun cevabı da inazuma oluyor

    tüketim değerini yazdım çünki 250cc'de öyle kullanmayan / kullanmamış (ya da çin malı 250cc modelleri japon 250'liklerle bir tutan) insanların yaptığı yorumlara kanarak yakıttan korkup tek silindir daha az tüketir mantığı ile model seçen insan çok oluyor.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  12. #72
    TOTEMONS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    1991 MODEL MZ 251-YAMAHA MT-125-2014CBR500R-CBF150
    Detaylı resimler için Facebook sayfamızı ziyaret ediniz.


    https://www.facebook.com/groups/1425696284386916/


4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)