Fabrikası yüz km'de 4 litre dediyse bizde 6 litre yakar bu alet
Fabrikası yüz km'de 4 litre dediyse bizde 6 litre yakar bu alet
garip http://www.motosiklet.net/forum/moto...hen-rx3-2.html
burda foto koymuştum camda mondial yazıyor ama neyse ne önemi var üç aşağı beş yukarı aynı hepsi sonuç sadece ad farklı. bakalım nasıl çıkacak motor merak ediyorum alıp kullananlar olacak illaki umarım iyisiyle kötüsüyle yazarlar tarafsız bir şekilde
ABD'de California Scooter Company'nin bu motoru Zongshen Cyclone RX3 olarak getireceğini yazmıştım. advpulse.com adlı sitenin 26 Kasımda bu motorla ilgili detaylı bir incelemesi var aşağıdaki linkte. Merak eden arkadaşlar bakabilir ama inceleme ingilizce. Fikir vermesi açısından okumakta fayda var. Genel sonuç iyi olarak nitelendirilmiş. Gördükleri bazı eksikleri belirtmişler. Selamlar.
http://www.advpulse.com/adv-bikes/cs...e-rx-3-review/
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
titreşimden zincir korumasının vidası düşmüş. hayırlı titreşimler olsun alana.
Keşke sonraki cümleye de baksaydınız. " It’s hard to be critical of this detail when we’ve seen countless screws loosen on bikes costing five times as much."
Yani "bunun 5 katı maliyetindeki motosikletlerde sayısız vida kaybolması gördüğümüzden bunu eleştirmemiz biraz zor" diyor.
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
Tabi yazının tamamını okuyunca, motorun performansı, yakıtı, görüntüsü ve fiyatı açısından yapılan değerlemede, motorun bu fiyata (ABD'de 3500 dolar)oldukça iyi olduğu şeklinde görünüyor. Yoksa zaten motor "mükemmel ötesi" demiyorlar. şahsi fikrim Türkiye'de de makul bir fiyat uygulanırsa kendi klasmanında ihtiyacı karşılar diye düşünüyorum. Çünkü 250 cc enduro şimdilik yok Türkiyede. Burada "enduro" derken sadece motor hacmi açısından değil, sele genişliği, sürüm rahatlığı ve uzun yol konforu açısından da bu sınıfta benim bildiğim enduro yok. CRF 250'nin buna göre ciddi bir marka ve kalite avantajı olmasına rağmen, selesinin aşırı rahatsız edici olması ve 7-8 litre depo hacmi crf'yi enduro olmaktan çıkarıyor kanımca. Daha çok kross kategorisine yaklaştırıyor. Bu nedenle "bence" 250 cc sınıfında bu özellikte bir motor yok diyorum.
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
10 bini çok rahat geçecektir bu motorun fiyatı. neden? çünkü rakipsiz, emsalsiz. daya fiyatı gitsin.
Motor Türkiye'ye gelip satışa sunulduğunda fiyat makul olmaz üstelik yapılan testlerde olumsuz durum ortaya çıkarsa zor satarlar o zaman. Öbür 650'lik modellerinin akibetine uğrar. Gerçi mondial daha önce getirdiği su soğutmalı krosu 9 bin küsura satmıştı sanırım. Tutulmamıştı motor. Geçmişten ders almazlarsa ticaret hayatı sıkıntıya girer mondialin. Keyfleri bilir!
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
Legends may sLeep.. But they never diE..!
sen hiç 2.4 lt lik iki silindirli özel yapım chopper'a bindin mi? yok. onu geç gördüğünden bile şüpheliyim. ben florida'da bindim. o yüzden bana titreşimden bahsetme istersen.
f650 örneğini ise çok bilinen ve zamanında oldukça popüler olan bir model olduğu için vermiştim.
iyi günler.
içten yanmalı motorlar hakkında az bir şey biliyorsanız tek silindirli motorların ya da birden fazla silindire sahip farklı tipteki motorların neden daha az ya da daha çok titrediğini bilirsiniz.
Tek silindir motorun istediğin kadar şasisini tasarla, balansör koy; fizik kanunlarına karşı gelip titreşimsiz yapamıyorsun işte.
15 liraya bi loctite alırsın japona 3 lira fazla vermezsin. bak bu da bir bakış açısı
bu arada f650'nin de vidaları gevşiyor...
önceden çinlilere karşı bi sempatim vardı..meğerse hiç bilmediğimden dolayıymış..bi tane sahip olunca gerçekleri anladık..alanlar güle güle kullansın)
zaten o yüzden verdim f650 örneğini. çok feci bir titreşimi vardır kendisinin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:26 ----------
gerçekler acı maalesef. dilimizde tüy bitti zamanında. bu motor için 10 bin normal filan diye konuşulmaya bile başlandı ve pes dedim. artık susuyorum.
Selamlar
Motor güzele benziyor testlerini göreceğiz kullanıcı yorumlarını alacağız o ayrı.
Ben mondial kullanıyorum (250 mct) ve ne şahane diyebilirim ne de berbat. Derdi tasası olan motorlar işte...
Yeni çıkan Çin motorların a hiç binmesin. Elbette eskilerden daha iyidir tahminimc. Lakin herşeye rağmen ben de fiyatları fazla bulanlardanım.
Vergiler sağolsun 5000 liralık şeyler zaten bize 8 10 bin liraya denk geliyor.
Vergiler bence fazla motorlar da pahalı.
İncelemeyi okudum, adamlar beğenmişler. Bana göre en önemli kriter titreşim. Bu konuda da üzerindeki motorun Megelli 250 motoru olması midemi bulandırıyor.
Arada CRF 250'nin adı geçmiş, CRF 250 çok güzel motor da selesi yok.
Abi cinli enduro iste. Deneyim sahibi ve bakimlarini kendin yapmiyorsan, buradaki servislere gideceksen 30 bin km omru olacak bir alet iste. Uzun yola mi cikacaksin bununla? Cikma yoksa yolun bayaaaaa uzayabilir. Ya da her uzun yola cikisinda zincir, aku sarj aleti, km saati, gaz teli vb seyler mutlaka yaninda olsun
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)