Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
17. sayfa BirinciBirinci ... 71516171819 ... SonuncuSonuncu

beklenen 250cc enduro...

    REKLAM ALANI
  1. #321
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    Ramzey de bu tür bir motor getirecekmiş diye duydum bir servisten. Kim bilir belki onlar da bundan getirip rekabet ederler.
    AttilaXtreme ve cenkito bunu beğendiler.
    2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #322
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı Naci63 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ramzey de bu tür bir motor getirecekmiş diye duydum bir servisten. Kim bilir belki onlar da bundan getirip rekabet ederler.
    ramzey halen yasıyor mu , ben coktan battılar sanıyordum ?

    ramzey qm 200 ler zamanında baya tutuldu sonra piyasadan kayboldu
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  3. #323
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ramzey halen yasıyor mu , ben coktan battılar sanıyordum ?

    ramzey qm 200 ler zamanında baya tutuldu sonra piyasadan kayboldu
    Yanlış işletmecilik anlayışları sebebiyle yıllar evvel mail atarak uyarmıştım onları. Hataya devam ettiler. Üstüne üstlük piyasada en çok tutulan kros motoru (200gy) satmaktan da vazgeçtiler. Ayrıca 125lik çift silindir commuterleri vardı o da kaldırıldı satıştan (130 yapıyordu ve çok az yakıyordu). Müthiş 2 motor gitti. Sonra giderek küçüldüler ve neredeyse "moped"ciliğe geri döndüler. Bir firmanın dağıtım ağı ve servis ağı bu kadar geniş iken bu duruma düşmeleri tamamen kötü işletmeciliklerinden kaynaklanıyor. Durumlarını düzeltmeden piyasaya tekrar girmeleri zor.
    cenkito ve polo34 bunu beğendiler.
    2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).

  4. #324
    celikat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul / Yeldeğirmeni
    Motosikleti
    Hayabusa
    Alıntı Naci63 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanlış işletmecilik anlayışları sebebiyle yıllar evvel mail atarak uyarmıştım onları. Hataya devam ettiler. Üstüne üstlük piyasada en çok tutulan kros motoru (200gy) satmaktan da vazgeçtiler. Ayrıca 125lik çift silindir commuterleri vardı o da kaldırıldı satıştan (130 yapıyordu ve çok az yakıyordu). Müthiş 2 motor gitti. Sonra giderek küçüldüler ve neredeyse "moped"ciliğe geri döndüler. Bir firmanın dağıtım ağı ve servis ağı bu kadar geniş iken bu duruma düşmeleri tamamen kötü işletmeciliklerinden kaynaklanıyor. Durumlarını düzeltmeden piyasaya tekrar girmeleri zor.
    verilen tavsiyeleri dinlemeyen ve böyle aptalca hatalar yapan firma geri gelmese de olur.

  5. #325

    Üyelik
    23 Mayıs 2010
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    DL650 XT L5 - yamaha delight 115
    Ne dedikoducu milletiz ya,amma komplo teorileri üretiyoruz,motoru gören görmeyen,crf 250L yi 154 yaptıran herkes konuşuyo..hahaha .. Bu motoru Türkiyeye getiren adam diyorki yurt dışında satılan motorun aynısı .. ama hala daha,yok başka motor gelecek vs.vs. ağzı olan konuşuyor,yurdum insanı nede olsa. az bekleyin arkadaşlar,sabredin motorun bi gümrükleme işlemi bitsin ,bi hep birlikte test edelim,satış fiyatı belirlensin ,Türkiye piyasasına bi çıksın ondan sonra bol bol konuşun.
    beko12345 bunu beğendi.

  6. #326
    celikat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul / Yeldeğirmeni
    Motosikleti
    Hayabusa
    ama hala daha,yok başka motor gelecek vs.vs. ağzı olan konuşuyor,yurdum insanı nede olsa.
    Bu sitede konuşmak için senden icazet mi almak lazım, hayırdır?

  7. #327
    AttilaXtreme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Yakınen bildiğim için bana göre en önemli nedenini söyleyeyim mi!

    Bu ikinci kalite (çin hint vs) pazarını oluşturmaya çalışan firmaların arasında çalışanlarının sürekli motor bindiği birileri yok. Genellikle sahip yetkili genel müdür danışman vs leri üst gelir gurubundan ve onların arasında motor binenler bile ikinci kalite motorlardan tiksiniyor ve alt/orta gelir gurubunun durumlar hakkında zerrece bilgi ve öngörüleri yok. Örneğin en başarılıları mondial bile yer yer geri zekalılık yapıyor.

    Bunun yerine her gün motorla yaşamak zorunda olan birisini hakkını verip danışman olarak alsalar piyasa ve alt/orta gelir gurubunun motosiklet ihtiyacı hakkında daha düzgün bilgi ve vaziyet alırlar.

    Bu iddiamın inanılmaz olduğunu biliyorum ama ülkenin büyük motosiklet firmalarından birinin patronundan kapıcısına kadar hiç birinin motor binmediğine gözlerimle ve kulaklarımla şahit oldum. Çok şaşırmıştım.
    mitmuallim bunu beğendi.
    -61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-

  8. #328
    celikat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul / Yeldeğirmeni
    Motosikleti
    Hayabusa
    Vizyon nedir hayatında duymamış Sirkeci esnafı kafası ile iş yapıyorlar.

  9. #329

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı AttilaXtreme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yakınen bildiğim için bana göre en önemli nedenini söyleyeyim mi!

    Bu ikinci kalite (çin hint vs) pazarını oluşturmaya çalışan firmaların arasında çalışanlarının sürekli motor bindiği birileri yok. Genellikle sahip yetkili genel müdür danışman vs leri üst gelir gurubundan ve onların arasında motor binenler bile ikinci kalite motorlardan tiksiniyor ve alt/orta gelir gurubunun durumlar hakkında zerrece bilgi ve öngörüleri yok. Örneğin en başarılıları mondial bile yer yer geri zekalılık yapıyor.

    Bunun yerine her gün motorla yaşamak zorunda olan birisini hakkını verip danışman olarak alsalar piyasa ve alt/orta gelir gurubunun motosiklet ihtiyacı hakkında daha düzgün bilgi ve vaziyet alırlar.

    Bu iddiamın inanılmaz olduğunu biliyorum ama ülkenin büyük motosiklet firmalarından birinin patronundan kapıcısına kadar hiç birinin motor binmediğine gözlerimle ve kulaklarımla şahit oldum. Çok şaşırmıştım.
    Ben bir iki üç firmaya böyle bir görev için başvuruda bulundum ama iplemediler. Görüşmeye bile çağırmadılar. Bu kafayla işleri zor.
    cenkito ve AttilaXtreme bunu beğendiler.

  10. #330
    ahmetkorkmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2014
    Şehir
    Bursa / İçinden
    Motosikleti
    V-Strom
    Alıntı Naci63 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sanırım hesapta hata var. ABD'de CSC adlı firmanın ilk lansman fiyatı 2950 dolar olacak, sonra 3500 dolara çıkaracaklar. Bunu firma açıkladı. Daha önce linkini vermiştim. Bu fiyattan ABD için olan KDV'yi düşüp hesaplamayı yapınca fiyat benim tahminim 9000 TL'yi geçmez. Geçerse satışta sıkıntı yaşarlar.
    Kdv sini düş 2750 dolar olsun.

    2 defa %37 ötv
    2 defa %18 kdv
    Birde distribütör ve bayii kâr payı ekle. 11000 tl olmuyor mu?
    Var sayalım 1000 tl yanlış hesapladım. 10000 tl olsun.

    Kalitesini bilmediğim bir motora bu parayı vermek pek de mantıklı değil.

    Gelirse Suzuki Gw 250 nin turing versiyonunu beklemek lazım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:34 ----------



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:45 ----------

    Biraz uğraşıp iki motorun resimlerini gif yaptım
    berkcigdem ve cenkito bunu beğendiler.

  11. #331
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    full karenajlı inazumada orta sehpa yokmuş

  12. #332
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    Alıntı ahmetkorkmaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kdv sini düş 2750 dolar olsun.

    2 defa %37 ötv
    2 defa %18 kdv
    Birde distribütör ve bayii kâr payı ekle. 11000 tl olmuyor mu?
    Var sayalım 1000 tl yanlış hesapladım. 10000 tl olsun.

    Kalitesini bilmediğim bir motora bu parayı vermek pek de mantıklı değil.
    Arkadaşım, kalitesini bilmediğiniz motora 10.bin TL verip vermemek sizin bileceğiniz bir iş, ama tahmin ettiğiniz sonuç doğru olduğunu varsaysak bile hesabı yanlış yapıyorsunuz. Eğer sizin rakam ve oranları kullansak motorun TL karşılığı 20.000 TL olacaktır. Çünkü 250 cc'ye kadar olan motorların ötv'si %7 dir, 37 değil. ÖTV ve KDV sadece bir kere hesaplanır, iki kere değil. ÖTV üzerinden KDV alındığı yani verginin kadv'sinin alınması doğrudur. Ayrıca çinden gelen ürünlerden gümrük vergisi de alınır. KDV gümrük vergisi ve ötv den sonra hesaplanır. Buna ilave ek mali sorumluluk adı altında motor başına (125-250 cc arası) yaklaşık 500 TL de maliyete ilave edilir. İthalatçı ve bayi karı da ayrıca eklendiğinde sizin ulaştığınız rakam belki olacaktır. Sadece 2 kere ötv ve 2 kere kdv alınır ifadenizi düzeltmek istedim ki akıllarda yanlış kalmasın. Selamlar.
    2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).

  13. #333
    celikat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul / Yeldeğirmeni
    Motosikleti
    Hayabusa
    Alıntı Naci63 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşım, kalitesini bilmediğiniz motora 10.bin TL verip vermemek sizin bileceğiniz bir iş, ama tahmin ettiğiniz sonuç doğru olduğunu varsaysak bile hesabı yanlış yapıyorsunuz. Eğer sizin rakam ve oranları kullansak motorun TL karşılığı 20.000 TL olacaktır. Çünkü 250 cc'ye kadar olan motorların ötv'si %7 dir, 37 değil. ÖTV ve KDV sadece bir kere hesaplanır, iki kere değil. ÖTV üzerinden KDV alındığı yani verginin kadv'sinin alınması doğrudur. Ayrıca çinden gelen ürünlerden gümrük vergisi de alınır. KDV gümrük vergisi ve ötv den sonra hesaplanır. Buna ilave ek mali sorumluluk adı altında motor başına (125-250 cc arası) yaklaşık 500 TL de maliyete ilave edilir. İthalatçı ve bayi karı da ayrıca eklendiğinde sizin ulaştığınız rakam belki olacaktır. Sadece 2 kere ötv ve 2 kere kdv alınır ifadenizi düzeltmek istedim ki akıllarda yanlış kalmasın. Selamlar.
    kdv ve ötv iki kere alınır bu doğrudur, şöyle ki;

    motosikletin yurtdışından geliş fiyatı üzerinden ilk kez gümrükten ithal esnasında alınır kdv ve ötv. sonra motosiklet gümrükten çıkar ve satılmak üzere bayiye yollanır. müşteri gelir ve motosikleti almak için bir kez daha kdv ve ötv öder. devlet böylece hem ithalinde hem de satışında ikişer kez kdv ve ötv'yi almış olur. tabi bu ödenen vergiler motosikletin maliyet hesapları arasına eklenir, dolayısı ile siz ödemiş olursunuz.

  14. #334
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    Alıntı celikat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kdv ve ötv iki kere alınır bu doğrudur, şöyle ki;

    motosikletin yurtdışından geliş fiyatı üzerinden ilk kez gümrükten ithal esnasında alınır kdv ve ötv. sonra motosiklet gümrükten çıkar ve satılmak üzere bayiye yollanır. müşteri gelir ve motosikleti almak için bir kez daha kdv ve ötv öder. devlet böylece hem ithalinde hem de satışında ikişer kez kdv ve ötv'yi almış olur. tabi bu ödenen vergiler motosikletin maliyet hesapları arasına eklenir, dolayısı ile siz ödemiş olursunuz.
    Hayır iki kere alınmaz. Burada yanıldığınız nokta şu. Mal veya hizmetin tesliminde kdv hesaplanır ama nihai tüketici sadece en son kdv'yi öder. Malı alan ithalatçı/distribütör malı perakendeciye satarken kdv hesaplar ve bu tutarı perakendeciden alır. Perakendeci bu tutarı (KDV'yi)malın maliyetine kaydetmez. Malın kdv hariç tutarı üzerine karını ilave eder (katma değer) sonra da karlı tutar üzerine kdv ilavesiyle malı müşteriye (nihai tüketiciye satar. İşte bizim ödediğimiz tek kdv budur.

    Sanırım yanılgı malın her el değiştirdiğinde kdv hesaplandığından, bu tutarın malın maliyetine eklendiğinin zannedilmesinden kaynaklanıyor. Nihai tüketicinin ödediği bedel içinde şunlar vardır: Malın Türk gümrük teslim bedeli+ gümrük vergisi+ İthalatçının ödediği nakliye, hamaliye, sigorta ve depo kirası+ ithalatcı ve perakendeci karları+ motosiklet için ek mali sorumluluk bedeli+ 250 cc'ye kadar %7 ÖTV+ nihai tüketicinin ödediği %18 KDV.

    Dolayısıyla nihai tüketici tek kdv ve tek ötv öder. Selamlar.
    2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).

  15. #335
    ahmetkorkmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2014
    Şehir
    Bursa / İçinden
    Motosikleti
    V-Strom
    Suzuki ye mail attım, GW 250F satışı Mart ayında başlıyormuş.
    Seko ve papazkemal bunu beğendiler.

  16. #336
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    N'oldu bu motorum testleri?
    Legends may sLeep.. But they never diE..!

  17. #337

    Üyelik
    23 Mayıs 2010
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    DL650 XT L5 - yamaha delight 115
    Alıntı Lucas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    N'oldu bu motorum testleri?
    henüz gümrükleme işlemleri bitmediği için bekliyor,kısmetse bu hafta içi...
    cenkito bunu beğendi.
    06 EB 8036
    09 R 5520

  18. #338
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Alıntı EGELİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    henüz gümrükleme işlemleri bitmediği için bekliyor,kısmetse bu hafta içi...
    Detaylı bir test yazısı bekliyoruz sizden en objektifinden
    cenkito bunu beğendi.
    Legends may sLeep.. But they never diE..!

  19. #339
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Tartışılan konularda herkes biraz haklı ama tartışmasız kısmı 500 cc ye kadar segmentinde avrupa, japon bu kadar güzel bir tasarım yok.

    CB500X bile estetik olarak çok basit bunu yanında. Belki japonyada satılan versys 400.

    Büyük global markalar özellikle kaçıyorlar 250 de elle tutulur motor üretmeye. hep size'ından, tasarımdan, silindir sayısından, heyecandan birşeyden kısıyorlar. En büyük korkuları büyük motorları o zaman nasıl kakalıcaz müşteriye, veya motor büyütmek için nasıl motive edicez bu 1. sınıf tasarımlı 250 enduroyu alan vatandaşa

    Derbi terra 125 kullandım. görüntüsü tasarımı, boyutu şahane resmen. 250cc olanını yapmak çokmu zor? hiçde değil sebep yukarıda yazılan.

    Hondanın yamahanın 250-300 cc transalp tenere den ödü kopuyor. halbuki hazırda hondanın 286cc 30.5 hp tek silindir ve yamahanın 321 cc uzun stroklu motor bloğu bulunuyor. Özellikle yamahanın blogundan bir Fazer 300 tadından yenmez veya versys300, küçük multistrada tadında bi dual makine
    cenkito ve halilom bunu beğendiler.

  20. #340
    celikat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul / Yeldeğirmeni
    Motosikleti
    Hayabusa
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tartışılan konularda herkes biraz haklı ama tartışmasız kısmı 500 cc ye kadar segmentinde avrupa, japon bu kadar güzel bir tasarım yok.

    CB500X bile estetik olarak çok basit bunu yanında. Belki japonyada satılan versys 400.

    Büyük global markalar özellikle kaçıyorlar 250 de elle tutulur motor üretmeye. hep size'ından, tasarımdan, silindir sayısından, heyecandan birşeyden kısıyorlar. En büyük korkuları büyük motorları o zaman nasıl kakalıcaz müşteriye, veya motor büyütmek için nasıl motive edicez bu 1. sınıf tasarımlı 250 enduroyu alan vatandaşa

    Derbi terra 125 kullandım. görüntüsü tasarımı, boyutu şahane resmen. 250cc olanını yapmak çokmu zor? hiçde değil sebep yukarıda yazılan.

    Hondanın yamahanın 250-300 cc transalp tenere den ödü kopuyor. halbuki hazırda hondanın 286cc 30.5 hp tek silindir ve yamahanın 321 cc uzun stroklu motor bloğu bulunuyor. Özellikle yamahanın blogundan bir Fazer 300 tadından yenmez veya versys300, küçük multistrada tadında bi dual makine
    çinli işe uyandı. şekile önem veririm, gerisini koyveririm dönemi başlıyor.


17. sayfa BirinciBirinci ... 71516171819 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)