sabaha sabah 10000 yazacağıma 100000 yazmışım, affola
fiyat performans olarak beklentimiz var, eğer gerçekleşirse gördüğüm en güzel çinli olacak, ben beğendim, sizi bilemem
stop etmiş, adam zırt pırt motoru ısındırmak için gaz vermiş vs vs, onlar sorun değil ...
ben alıp dağa bayıra vurmayacağım, ülkeler arası gezmeyeceğim, yapsam bile sene de bir bir köy yolundan geçerim o kadar, görüntü bence tamamdır, ikinci husus fiyat, üçüncü yanına gidince sağlamlık, kalite testi
sizin motor dört dörtlük, sizin hedefinizde bu motor olmamalı, siz gidin Japonlara, Avrupalılar bakın, bu motor maddi durumu sıkışık, ya da motora az binenlerin ya da fazla para bağlamak istemeyenlerin umudu, o kadar... tenere alın siz, harikadır, paris dakar bile yaparsınız, hiç sorunsuz binersiniz ...
hocam anlatamıyoruz bunu insanlara işte. tofaş parasına mercedes gösteriyoruz adam yine tofaşa bineceğim ben diyor. niye? çünkü şekli güzelmiş. kalitesi önemli değil, şekilli olsun yeterli. motorum şekil, önümden çekil kafası bu. akıl tutulması yaşıyorum, yok böyle bir şey.
birde tutmuş busa ile duke 200 kıyaslıyor. ama bilmiyor ki busa ile trafikte altta yanan 1300cc ocak sayesinde testisler haşlama oluyor. adam tek silindirden başka motor görmedi belki de bu karşılaştırmayı yaparken?
neyse canım, gidip alsınlar bu "şekilli" çin'liyi, güle güle binsinler, ne diyeyim?
bence bu tartışmanın sonucu bu motor gelicek alıcak insanlar testleri olucak kullanan arkadaşlar sorunlarını yada artılarını sölicek öle biticek olayın tek püf noktası bu motorun çin malı olması şunu bmw - ktm - honda - yamaha üretseydi herkes uuuuuu diye bakıp güzel yorumlar yapıyolardı :D bu çinliler ortalığı karıştırıyo :D
ktm markası dünyanın en iyisidir, kıyas yapanlar kendini kandırır, bajaj için de kıyaslama yapılıyor, bende şaşırıyorum...
size yukarıda cevap vermiştim, sizin hedefiniz tenere vb motorlar olmalı, milletin parası olsa gider iyisini alır, herkes neyin ne olduğunun farkında, alacaklara hayırlı olsun demek lazım artık şu gerçek de kabul edilmeli: pek çok Avrupalı japon markası çinli bu büyük firmalara parça, motor, iş yaptırıyor, bu artık kaçınılmaz bir durum oldu, teknoloji gelişti, bu adamlar merdiven altında değiller, zongshen denen firmayı araştırırsanız ne olduğunu görürsünüz ... 5 tane büyük çinli marka varsa 100 adet de merdiven altı var, o çöpleri ülkemize getiren yerli firmalar utansın, bazı çinlileri ayırmak artık şart oldu, çan çin çonların hepsi aynı değil ... hyosung daelim nasıl sıyrıldysa çöplerin arasından bazı çinliler de ayrılacak, kendini kabul ettirecek, zaman içinde göreceksiniz ...
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...
valla kimsenin ne zevkine karışırım nede tercıhlerıne. zevkler ve renkler tartışılmaz. insanlar maddi durumu ve zevkine göre moturunu alır biner gider. istersen kötü motora bınsın ısterse superıne farketmez benım ıcın bunu tercıh etmıstır derım geçerim. bu arada bu motorun tipi güzel gercekten ona lafım yok. ama ben aklın kabul etmıcegı kıyaslamalara karsılastırmalara isyan edıyorum. hadi o zaman iphone 6 ile nokia 3310 kıyaslayalım ktm duke 200 ile busayı nasıl kıyaslarsınız anlamıyorum yada ktm ıle çini nasıl kıyaslarsınız bunuda anlamıyorum ben... ktm ie bmw dersiniz ne bılım honda yamaha dersınız bişi dersınız eyvallah tartışılır. ama bu komık oluyo yapmayın gözünüzü sevim...
benimde kimsenin zevkine karışmak haddim olamaz elbette. ister çin'liye binsin ister başkasına, kendi tercihleri. lakin ben isterim ki insanlar hayatlarına kaliteyi soksunlar, kaliteyi yaşasınlar, uyduruk motorlara binmesinler.
Ben de konuda her adı geçen motorun birbiriyle kıyaslandığının zannedilmesini bir türlü anlayamıyorum. Ben ne KTM Duke 200 ile kıyasladım (hele kalite olrak hiç kıyaslamadım) ne de Hayaubusa ile... Benim vurgulamak istediğim şey, KTM Duke 200'ün rahatsız bir motor olduğuydu. Sanırım konfor konusunda her marka ve model motor birbiriyle kıyaslanır değil mi ? İstersen K1600GT ile Lifan 100 cc cub motorun konforunu bile kıyaslayabiliriz yanılıyor muyum ? Bu arada KTM Duke 200'ün kalitesi çok iyi olmasına rağmen konforunun kötü olduğuna pek itiraz eden olmaz sanırım. Mesela bana göre CBF 150 bu açıdan 10 puan ise Duke 200'e en fazla 3 verilir. Bunu anlatmak istedim.
Balansör ver diye yazıyor zaten de onun da başka detayları var. Gidip sadece kranktaki kütlelerle dengeleme yapılmışsa o iş yaş. Balansör sonradan takılan bir parça değil, motorun o şekilde tasarlanması gerekiyor. Megelli'deki durum ürükütücüydü.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:01 ----------
KTM bunların yanında şöyle 200 cc'lik bu Mondial'e benzeyen biraz rahat bir motor yapsa ne güzel olurdu. KTM'de rahat etmek için illa 40 bin TL mi vermek gerekiyor ?
rahatlık göreceli bir kavram. artı birazda fizyoloji ile ilgisi var. senin hiç rahat edemediğin motorda başkası çok rahat edebilir. mesela ben cruiser kullanamıyorum, belim ağrıyor. ama en agresif tasarımlı race makinayı ver hiç sıkıntısız binerim. bu bakımdan selesi dışında ktm'de sorun yaşayacağımı sanmıyorum.
insanlar parayı bulunca elbette dediğinizi yaparlar bizimkisi züğürt eğlencesi vidaları dökülmesin, motoru arıza vermesin, kronik bir şeyi olmasın yeter, bende yıllardır hyosung rx 125 sm var, tek silindirli, bir kere dahi vida sıkmadım, koreden avrupaya benimkiyle gidip gelen bir deli var, 30 km de aldığım rks cruiser şu an 250 km'de, bir kere full vida sıktım, motor rodajda, bir kere daha gevşetirse locktite benzeri bir şey ile sürüp sıkıcam, adam olur diye umudum var, eski markası keeway land cruiser'lar da dökülme kronik değil, alırken yamaha virago olmadığını bilerek aldım, orası burası dağılırsa yaparım, uğraşırım diyorum, 6000 tl ye japon kore cruiser yok, yok diye bende binemeyecekmiyim
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-virago-250-185550338/detay
yoo, al var 6 bine cruiser. ben olsam bunu alırım, çine para vermem mesela. sıkıntısı varsa bile ebay üzerinden çözülür rahatlıkla.
eyvallah sağol da toplam 7 adet satışta makine var, bilmem kaçıncı sahibi olmak istemedim, bende sıfır tutkusu var, aslında eskisini alıp adam etme olayı da mümkündü de hazıra konayım dedim, biraz da kumar oldu, kim kazanır zaman içinde ortaya çıkacak, yıllık az km yaptığım için içim rahat, yine de sağol bu arada benimkinin motoru virago 250 ile aynı kodlu kopyalardan, dış görünüş olarak harley fatboy kopyası gözüme güzel görünüyor mu ben ona bakıyorum yakında sırt dayama ve motor koruma ile biraz daha güzelleşecek
http://www.sahibinden.com/motosiklet...-virago-xv-250
sen bu motora kefil olurmusun dersen OLMAM henüz benden geçer not almadı, bu motorla öyle kıtalar arası gezen de okumadım, görmedim, çok yol yapacak olan, sürekli uzun yolda olacak olan almasın, denemesin, ben 35 km tem otobanında ev iş yaparken kullanıyorum, hyosung rx 125 sm'yi gözünüz kapalı alabilirsiniz, sonra dua edersiniz, bozulmayan bir motor, dört dörtlük, onda da 125 cc olduğu için max 120'ye razıysanız alın, ama görüntü onda da var ...
bu memlekette aslında ikinci el motor kumarın en büyüğü. çünkü insanlarımız bakım nedir ya bilmiyor ya da bakımda gereken parçayı takmayıp iki lira kar edeceğim ona benzer bir parçayı bulup takmaya çalışıyor. sonuçta mekanik bir cihaza işkence etmiş oluyor. bu memlekette korkunç bir bilinçsizlik var bu konuda.
benim kendi adıma kriterlerim var bu konuda. ikinci el race alıyorsam sahibini tanımalıyım mutlaka. öyle motor başında değil, çok önceden bilmem lazım. kimdir, nedir, neyin kafasını yaşar bilmem gerek. yoksa ikinci elden race öpseler almam. gidip enduro, touring filan alıyorsam da motorun başına gittiğimde motordan önce sahibini incelerim. konuşması, tavırları sana o motoru alıp almaman gerektiğini söyler. ve en büyük kriter mutlaka motorun ilk sahibi olmalı.
böyle durumda motor ister 50 bin km'de olsun, sıkıntı yok, alırım.
millet avrupa'da 100 bini devirmiş race'i gönül rahatlığı ile alıyor, çünkü biliyor ki karşısında çakal yok.
aynen dedikleriniz yüzünden sıfır km diyorum, it kopukla uğraşmaya niyetim yok, türlü yalanlar, dümenler dönüyor, ilk sahibinden bulmak elbette çok mantıklı ....
9 liraya alıp 5 liraya satamamak var birde bu işin kısmını düşünmek lazım
2 el cbf 150 gördüm hor kullanılmış rektefeye ihtiyacı var jantın her tarafı soyulmuş renk solmuş 55.000 kmde 3.250 tl istiyor 3.000 tl ye zor satarsın dedim olsun Honda sonuçta sıfırı 6.000 tl 2 sene sonra gene sattığım fiyata alırım 4 liraya satarım diyor
elbette dediğiniz doğru, benimkiler gibi kupon motorların 2.eli yoktur, ne yazık ki öyle bir ülkedeyiz, uzun süre bineceksen alacaksın, 10 kere düşüneceksin, yurt dışından ebaydan aliexpress den ucuza parça bulurum diyorsan alacaksın
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)