Nerede test edeceksin ?
Nerede test edeceksin ?
Mondial meraklıları aşağıda vereceğim linkteki ufukk isimli üyenin yazdıklarını bir zahmet okusunlar. İşte mondial bu. Biz burada boşuna bir motorun arkasında mondial varsa koşarak uzaklaşın diye yirtmiyoruz kendimizi.
http://www.motosiklet.net/forum/gunc...duyurdu-2.html
Şimdi motovento mondialin ve Alpinestar markalı tüm ekipmanlarıda Türkiyeye mondial getiriyor ,Türkiye distribütörü onlar, Kymco nunda Türkiye distrübütörü mondial oldu şimdi bu markalardamı kötü..Ayrıca topic konusu olan 250 cc MİNSK Türkiyede üretilmiyecek yalnızca satış ve servis ağı Mondialin..hala daha Mondial motorların kötülüğünden bahsediyorsunuz ama bu motorun mondial motorlarla bir ilgisi yok.mondial ağız alışkanlığı esas UĞUR şirketler grubu yani mondialide yapan onlar..
Dünya starı markaların distribütörü olmak onemli degil, zihniyet önemli zihniyet.
olay satılan motordan cok satana kayıyor, ben bastan beri sataya kayıyorum , savundugum satılan malın fiyatına göre kalitesi
60 ay vade ile bir tane alıp, vurucam kırbacı, vurucam kırbacı
Bugüne kadar aldığım 1998 model 1 Enduro, yine 1998 model bir Naked, 2000 model 1 sport touring olmak üzere bindiğim (binmek neyse artık) hiç bir motosiklette arıza çıkaracak yolda kalacağım diye korkmadım.
Belki 50 defa yolda da kaldım. Eşim ittirdi, ben 2'ye takıp vurdurdum. Bazen çalıştı bazen çalışmadı. Kilometrelerce motor ittirdim/ittirdik. Ne eşim şikayet etti ne ben. Motoru bırakıp yürüyerek dönmüşlüğüm de çoktur.
Velhasıl, n'oluyo arkadaş yolda kalınca? Organ mafyası mı kaçırıyor? Kamyoncular mı salça oluyor? Nedir bu korku?
Legends may sLeep.. But they never diE..!
Mondial 250'lik ''GS Yavrusu'' enduro'yu 8,5'a aldın-senye kaça satacağın???...Bir de işin bu boyutu var....2 el CRF250L alırım bu paraya 3'lü GİVİ çanta seti ve demirleriyle 1050tl...Al sana ^^MİS^^ gibi enduro....
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:31 ----------
11500 fiyatı olan beyaz 600'lük Mondial 2014 model-2.000km'de ve eksoz headers'ı pas içinde daha rodajı yeni bitmiş ve senesini doldurmamış makine (çöplük)....Kalite paçalarından akıyor (pas headers'larından dökülüyor)...Bunlar fotolarda görünenler-yakından baksak kim bilir neler çıkar,neler!!!...
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:37 ----------
Mondi'nin 250'lik su soğutmalı cross'u bile 17bg (150'liliğin 135 kg'ı kasayı randımanlı taşımaması gayet doğal)
Crf250l - 23bg ve 144kg...
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:46 ----------
Zaten Cenkito abimiz diyor ki ilk motorum-ona şimdi (daha 11.000km'de)BMW Gs gibi gelir....
Dyavol-77,
9-10 bin lira arasında üç beş bin km de, çil çil yanan ktm Duke 200 ler var arkadaş. Bu zongşen arix üç mu her ne haltsa ktm içinden geçer, dışından çıkar. Torununa miras diye bırakırsın ktm yi. Millet hala çin peşinde koşuyor ya, akıl tutulması yaşıyorum yeminle.
Paramla rezil olurum , yollarda sefil olurum, buda bana koymaz diyosan senin icin sorun olmaz, ben almayim, alanida uyarayim, alan icinde onemli degilse bi durum zaten alanin kendi secimi
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:52 ----------
insallah dedigin gibi cikarda cayi ben demlerim
ktm duke 200 lerin cıkarttıgı sorunları duymadınız galiba, ilgili baslıkta sayılmasada yakınen bir arkadasım baska baslıkta hepsini saymıstı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:12 ----------
dyavoll-77
tek silindir makinada titresim olacaktır tabi, babamın sıfır km honda ps150 i var, orta sehpa da ve rolantide iken
aynalardan düzgün görüntü göremiyorsun titresimden, motor devirlenince azalıyor.
sahibi oldugum ilk motor mondial ama xt600 de sürdüm yada ybr cbf de.
motorum : parasına göre iyi, ben memnunum.
yukarıda bir sey söylemiştim, motorum, modifiyeden sonra xl200 ü performans olarak gecer, caddede de arazide de.
uzun ömür ve kalite olarak sıfır japon olmaz tabi.
ama bu fiyata bu köfte
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
2 abim var...bir büğümde 2013 KTM 200 Duke ABS var (0km aldı)şu an 26.000km.'de 2 defa yurt dışı yaptı...Ne sorunu-sıkmayalım istersen aga (buraya da üye : Uçanteneke)...kendisine mesaj at-seni ayrıntılı bilgilendirsin) istersen....
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:18 ----------
xl 200 17hp.........sen Mondi'yi 150cc'den 200cc'ye çevirdin..11bg'den 17bg üstünde bir güç mü aldın...Dyno Test cihazına bağlandı mı motorun modifiyeden sonra???...Yoksa tamamen tahmin üstüne mi yorum yapıyoruz...???
şimdiki kullandıgım hali 200 cc, bu mütevazi modifiye ben suanki halinden bahsetmiyorum,
cg modifiyesinde cok rahat 250cc, hatta 285 cc lere cıkılabiliyor.
benim kasteddiğim üst klasman modifiye olayı idi.
olayın sonunda cc farkı olacaktır ama performans olarak dile getirmiştim.
ve tabiki bu işte ki maliyet olayı.
gene forumdan syanur a sormak lazım duke 200 den cekilenleri
dediğim gibi okuduklarımdan dolayı onu yazmıstım
duke 200 ilgili yazı:
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post3430340
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Yav kullanmayı bırakın, yakından görmediğiniz aletin arkasından amma atıp tutmuşsunuz.
En çok sevdiğimiz şey bu değil mi zaten...
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
ktm bu modelden 500 bin satmış olsa, belki bin tanesinde sıkıntı vardır. sıfır sorunla üretim yapan bir firma görtersene bana? not defteri üretiyor olsan bazı serilerde satır çizgileri kayar filan bir şey olur yani. kaldı ki motosiklet üretiyorsun, binlerce parçadan oluşan mekanik bir araç. her şey bir yana arkadaş motoru sıkıştırarak kullanıyormuş genelde. sorun çıkarabilir yani. bugün ferrariyi bile sürekli red line civarında kullansan o da sorun çıkarabilir. bir de motoru giderken yatırmış, fren pedalı kırılmış, ona kızmış. yok artık dedim. titanyum'dan mı yapılmış bu motor? heralde bir yerleri kırılacak? motosiklet mekanik bir cihaz, güzel biner, tadında gazlarsan ktm sorun çıkarmaz kardeşim. istisnalar da kaideyi bozmaz. yukarıda verdiğim örneğe dönelim, ktm bu motordan 500 bin üretmiş olsun, belki bin tanesinde sorun vardır, belki de yoktur. çin malı 500 bin üretsin 400 bin tanesinde sorun olur. kaliteyide aradaki bu fark belirler.cenkito;3479898
[B adlı üyeden alıntı
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)