alper_becker adlı üyeden alıntı
Şu benim yazdığımdan sonra bile hala aynı konuşuyorsun ama. Kimse sana 125 le ölümsüz olacaksın demedi. Motor yarıslarını birakip ralli yaparken ölen bir pilot var hatta. Ama bir yüzde var, kaç kişi gördün motoruna adam gibi botundan eldiveninden pantolonunu giyen, 250 cc kullanıpta ölen? Bak motor kullanmak düz yolda gaz vermek değil. Viraj içerisinde gazı kontrol etmek, virajda frenleme yaparken elini hassas kullanabilmek. 600cc 4 silindir bir motorda, bunu nasil calisacaksin. 125 cc de bile, bos bir alanda calisirken düse kalka öğrenilecek birşey. Kimse sana silah zoruyla babasinin hatrina yapma etme demiyor. Sen yarin patlayacaksin bir yere belki, ve yine "evet motosiklet tehlikeli" diyecek insanlar bir yerde. Ve eminim yarin birgün "abi 600le basladim ben, valla oluyor sende başla" diyeceksin birilerine. Sen bizi boşver, git dünyanın en ama en pisikopat pilotuyla konuş, oda sana diyecektir burada söylenenleri. Ama senin hayatın. Banane yani bu kadar yazdıgıma yazık, nasilsa yine anlamayacaksin. Çünkü para verip almissin birkere o motoru.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:13 ----------
Bence paran varsa css den eğitim al madem o motoru kullanmaya heveslisin. ABS falan hikaye, fren mesafesini kisaltmiyor zaten, sadece kaymasin diye devreye giriyor, aksine mesafe devreye girerse uzuyor. En az 4-5 bin TL gider o işe. Sen bir Css eğitimine katıl, orada adamları 250 cclerle gör bir, seni vizir vizir 3 saniyede 100 yapan makinani nasil geçiyorlar. Olay makinenin büyüklüğünde değil zaten kimse anlamiyorki bunu