Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

İlk Motorum 600RR

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    bilginozi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    600rr ABS - 2008
    Alıntı Kerberus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de zamaninda ninja 300 ile baslayabilir miyim tarzinda bir konu acmistim. Orada nedense insanlar daha sevecen yaklasmislardi. Madem 600 cc surmek istiyorsunuz guzelce egitim alin pratik yapin diyeceklerine herkes iyi aferin öleceksin, off senden iyisi yok deyip dalga gececeklerine yardimci olsalar keske. Onlar da kendilerini mukemmel sanmiyordular umarim. Keşke bu işin tek ilaci kucuk cc ile başlamak olsaydi.

    Sizi inanin cok iyi anliyorum. Sadece daha defansif surun pratik yapin ve egitimler alin diye tavsiye verebilirim cunku ben profesyonel degilim bu konuda. Umarim mukemmel bir Motorcu olursunuz.
    İnanın bu ve bunun gibi yorumları özlüyoruz bu forumda.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:45 ----------

    Alıntı Murat.K. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bir araba şoförü gözü ile yorum yapmama müsaade eder isen:

    4:32 idi sanırım videodaki süre sol şeritten en sağa geçip yoldan ayrılıyorsunuz
    birde sol şeritte uzun süre gidiyorsunuz.

    şimdi bu iki şeye neden takıldım, iki durumda da aynı problemi yaşayabilirdiniz:
    trafik o an için müsait olabilir lakin genelde her iki durumda da son gaz gelen bir audi, bazı bmw modelleri ve nedense sürat yapmak için tasarlanmadığı halde doblo ve benzeri kasalı araçlar hangi şeritte olduklarını umursamadan pervasızca ilerliyorlar. benim size nacizane tavsiyem (eminim diğer mesajalrdaki güvenli şürüş eğitimi konusunu dikkate alacaksınızdır) sol şeridi bu kadar rahat sürekli kapamayın. malum bahse konu araçlar tapa gaz gelip tampon hizasında taciz ederek yol açma mantığı ile sakız gibi yapışıyorlar. anlık bir dikkatsizlikleri size pahalıya patlayabilir.

    motor sürücüsü olarak ne yazık ki yorum yapma şansım yok. motosiklet hastalığına yeni tutulduğum (yaklaşık 5-6 aydır) için 2015 fuarını bekliyorum ki her halükarda bu beni acemi sürücü yapar o yüzden ahkam kesme şansına sahip değilim

    dikkatli kullanmanız dileği ile
    Teşekkür ederim. Dediğiniz doğru arkayı hep kontrol ederim. Hatta kolaylık olsun diye arkayı gösteren kamera ve ön cama dikiz aynası vazifesi görecek 3,5" mini lcd monitor taktım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:48 ----------

    Alıntı Nomad_41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tecrübenin tozunu yutmadan istediğin kadar yüksek cc'ye bin nafile.. Kullandığın aracın %15 ini kullanmak demek sürmek demek değildir. Diyorsun ki vites değiştirme falan ilk motorum vs . Aklındaki bir çok soru işaretini çözmek ıcın 250cc gibi bir nimeti değerlendirseydın 600'de çok daha zevk alırdın. Çünkü 600'cc de deneyeceğin şeylerin sonucu 250cc deki gibi kurtarıcı olmaz kendini şişli etfal morgunda bulursun ki bunu bu kadar düşünen biri değilsin anldığım kadarıyla gerek yok o yüzden bahsetmeye. Hep demişimdir. Tecruben ne olursa olsun ruhsatta kendi adın yazdımmı kişi ölümünü imzalamış oluyor. Hemen cıkıp gazlıyım . Daha vites attırmayı düşürmeyi sollamayı kontrayı bilmedıgın cok açık demişsin ki nası daha iyi gazlarım . Dahi iyi gazlamayı düşünceğine. Daha iyi durmayı araştır dostum sana bi nasiyat

    Bu arada motoru daha iyi sürmeyi açık bi yolda gaz kolunu çevirmekle değil. Sonsuz 8 .. Dar alan slalom. Panik fren. Kontra . Arka frenle debriaj kombinasyonlarını boş araizde kokolarla çalışarak geliştirirsin
    Bu dediklerinizin eğitimini zaten aldım ki yakında bir eğitim daha olacak. Kontra ile ilgili söylediklerinize şaşırdım açıkcası. Ayrıca belli hızın üzerinde yaklaşık 25km ve üzeri kontrasız motoru yönlendirmenin bir yolu yok benim bildiğim. 60-70km hızda bile motor ancak kontra ile döner. Hatam varsa düzeltin lütfen.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Macit250 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2013
    Şehir
    Skinoskisama
    Motosikleti
    Dragstar
    O kaza videondan sonra yazı yazmak gelmiyor insanın içinden,suçlu yorum yapan olur sonra.Olumlu eleştirileri almışsın ama olumsuzlara kapalısın .Dikkat li sürüşler Allah beterinden korusun arkadaşım.
    bilginozi ve pimpstarlife bunu beğendiler.

  3. #23
    gorefest - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT09 Tracer
    Böylesi yollarda en güzel vites 6. vitese atıp 6000 devirde gitmek hem yakıt hem hız açısından tatminkardır, ama bu yollar sürüşünüzü geliştirmez ama gayet efendice sürmüşssünüz, yinede bol bol fren ve slalom antremanı yapmanızı bakışlarınızı geliştirmenizi bol bol okumanızı öneririm.
    bilginozi bunu beğendi.

  4. #24
    chcts1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Nisan 2014
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    crypton s 2019
    Ürkek bir ceylan gibi sürüyosun motosikleti
    bilginozi, telike, MotorKafa ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  5. #25
    kadango - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2009
    Şehir
    Karşıyaka
    Motosikleti
    Fazer 8 - MT-07
    Hata dolu bir sürüş örneği...

    Öncelikle arabaların arkasına yanaşmak onları takip etmek bir tercih değil, bunu iyi idrak etmelisin. Bu büyük bir hatadır, ölümcül bir hata. Trafik öngörün düşük, 35sn civarlarında adam önüne geliyor sen hala gazla devam edip gazdan geç çekiyorsun elini. Yönlendirme hatan da var burada, o sola atladı mı geçeceksin sağa. Altındaki alet kıvrak bir alet, sen sanki goldwing yönlendiriyor gibi kullanıyorsun. Sağa çok açılıyorsun yine orada, adam geçiyor bir daha arkasına geçip gitmeye kalkana kadar diğeri de atlıyor önüne. Gaz veriş çekişlerinden kararsız bir sürüş sergilediğin çok açık, bu makinede bunu yaparsan çok büyük sıkıntı yaşarsın. Doblo çekilmeden gaz açıyorsun hadi tut ki madem aradan dereden geçmeyecen niye gaz açıyorsun, adam yavaş çekilince tekrar gaz kapatıyorsun. Benzer hatayı 1.35 civarı Fluence önüne atlayınca yine yapıyorsun. 2.35 civarı takip ettiğin çizgi çok yanlış, orayı senelerdir düzeltmediler hani yolu daraltmışlar ya beton bariyerlerle, onlara yakın seyretmeyeceksin, orada millet çok sıkışıyor sen de en soldan takip edersen arkadan yandan patlatırlar, patlatmazlarsa yolda kusur olduğu zaman kurtarma fırsatın olmadan bariyerlere yapışırsın. Gaz kontrolün çok zayıf, çok devirli kullanıyorsun bu da işini zora sokuyor yine. Yönlendirme yaparken gaz kapatıp yapıyorsın sollama ve sağlamalarda bu da ön tekere yük bindiriyor ve yönlendirmeyi zorlaştırıyor bu da büyük bir hatadır. Motosiklet biniyorsan ön tekere çok yük bindirmeyeceksin mümkün olduğunca. Viraj çizgilerin yanlış. Seni sollayıp veya sağlayıp geçecek vasıtlardan yana sıkıntı yaşarsın, deymese türbülansa sokar hızlı gelen bir vasıta. Virajda yatıkken o türbülansa girme yani mümkün olduğunca. 6.25 ışıklarda sol taraf boş sen arabaların arasından geçmeye çalışıyorsun ki ışık yanıyor, ilk harekette ve araçlar bu tür değişken şartlarda hareket ederken aralarda fazla gezme. Daha birçok şey yazılabilir yeterli diye düşünüyorum. Benden sana tavsiye, motosiklet kullanıyorsan diğer araçlardan hızlı olacaksın, onların manevralarını beklemeden planladığın şekilde ilerleyeceksin yoksa hataya ve kazaya sürükler. Yok ben arkadan takip ediyordum, aradan geçmiyordum benim tercihim diye birşey yok. Sen böyle oyalanırken arkadan yapıştırıp gelen biri atıverir kenara. Ayna kontrolü araba kadar rahat ve mümkün değil motosiklette. Trafikten hızlı akacaksın ki arkandan gelen tehlikeleri bertaraf et.
    logan07, bilginozi, zulu ve 5 diğerleri bunu beğendiler..

  6. #26
    54RR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2013
    Şehir
    Sapanca
    Motosikleti
    --12 R1 Crossplane
    Hem ilk motorun 600rr hem acemisin hemde otobanda yardırıyorsun O hızda önüne bir ip... fırlasa durabilirmisin yada kaçabilirmisin ? Ben söylüyorum kaçamazsın da duramazsında. Çok geç olmadan sat o motoru 250lik al, biraz piş sonra alırsın 600rr yok bunla devam dersen bol bol dua et.

  7. #27
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    bilginozi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    600rr ABS - 2008
    Alıntı kadango adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hata dolu bir sürüş örneği...

    Öncelikle arabaların arkasına yanaşmak onları takip etmek bir tercih değil, bunu iyi idrak etmelisin. Bu büyük bir hatadır, ölümcül bir hata. Trafik öngörün düşük, 35sn civarlarında adam önüne geliyor sen hala gazla devam edip gazdan geç çekiyorsun elini. Yönlendirme hatan da var burada, o sola atladı mı geçeceksin sağa. Altındaki alet kıvrak bir alet, sen sanki goldwing yönlendiriyor gibi kullanıyorsun. Sağa çok açılıyorsun yine orada, adam geçiyor bir daha arkasına geçip gitmeye kalkana kadar diğeri de atlıyor önüne. Gaz veriş çekişlerinden kararsız bir sürüş sergilediğin çok açık, bu makinede bunu yaparsan çok büyük sıkıntı yaşarsın. Doblo çekilmeden gaz açıyorsun hadi tut ki madem aradan dereden geçmeyecen niye gaz açıyorsun, adam yavaş çekilince tekrar gaz kapatıyorsun. Benzer hatayı 1.35 civarı Fluence önüne atlayınca yine yapıyorsun. 2.35 civarı takip ettiğin çizgi çok yanlış, orayı senelerdir düzeltmediler hani yolu daraltmışlar ya beton bariyerlerle, onlara yakın seyretmeyeceksin, orada millet çok sıkışıyor sen de en soldan takip edersen arkadan yandan patlatırlar, patlatmazlarsa yolda kusur olduğu zaman kurtarma fırsatın olmadan bariyerlere yapışırsın. Gaz kontrolün çok zayıf, çok devirli kullanıyorsun bu da işini zora sokuyor yine. Yönlendirme yaparken gaz kapatıp yapıyorsın sollama ve sağlamalarda bu da ön tekere yük bindiriyor ve yönlendirmeyi zorlaştırıyor bu da büyük bir hatadır. Motosiklet biniyorsan ön tekere çok yük bindirmeyeceksin mümkün olduğunca. Viraj çizgilerin yanlış. Seni sollayıp veya sağlayıp geçecek vasıtlardan yana sıkıntı yaşarsın, deymese türbülansa sokar hızlı gelen bir vasıta. Virajda yatıkken o türbülansa girme yani mümkün olduğunca. 6.25 ışıklarda sol taraf boş sen arabaların arasından geçmeye çalışıyorsun ki ışık yanıyor, ilk harekette ve araçlar bu tür değişken şartlarda hareket ederken aralarda fazla gezme. Daha birçok şey yazılabilir yeterli diye düşünüyorum. Benden sana tavsiye, motosiklet kullanıyorsan diğer araçlardan hızlı olacaksın, onların manevralarını beklemeden planladığın şekilde ilerleyeceksin yoksa hataya ve kazaya sürükler. Yok ben arkadan takip ediyordum, aradan geçmiyordum benim tercihim diye birşey yok. Sen böyle oyalanırken arkadan yapıştırıp gelen biri atıverir kenara. Ayna kontrolü araba kadar rahat ve mümkün değil motosiklette. Trafikten hızlı akacaksın ki arkandan gelen tehlikeleri bertaraf et.
    Yorumunuz cok iyi ve yapici tesekkur ederim. Arabalara duramayacagim noktalara kadar yaklasmamayi tercih ediyorum kendime kacis noktasi birakirim surekli. Dedigim gibi o zaman henuz 3 haftalik surucuydum. Ve sonucta 0 dan baslamis birisiyim. Bundan sonra yaklasik 1 ay daha aktif kullanabilme firsatim oldu. Bahsettiginiz noktalardaki hatalarimi epey tolere ettim. Egitimlere devam ediyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:54 ----------

    Alıntı 54RR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hem ilk motorun 600rr hem acemisin hemde otobanda yardırıyorsun O hızda önüne bir ip... fırlasa durabilirmisin yada kaçabilirmisin ? Ben söylüyorum kaçamazsın da duramazsında. Çok geç olmadan sat o motoru 250lik al, biraz piş sonra alırsın 600rr yok bunla devam dersen bol bol dua et.
    Arabalarla aramda capraz yonde kacis noktam olmasi icin surekli mesafe birakirim. Otobanda o hizda onume biri atlasa durmayi degilde kenardan siyrilip gitmeyi tercih ederim
    Sonucta kullandigimiz alet 1 seridin sadece 1/3u kadar yer kapliyor.

  8. #28
    54RR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2013
    Şehir
    Sapanca
    Motosikleti
    --12 R1 Crossplane
    Alıntı bilginozi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arabalarla aramda capraz yonde kacis noktam olmasi icin surekli mesafe birakirim. Otobanda o hizda onume biri atlasa durmayi degilde kenardan siyrilip gitmeyi tercih ederim
    Sonucta kullandigimiz alet 1 seridin sadece 1/3u kadar yer kapliyor.
    Yazıldığı gibi olsa keşke Normal seyir halinde yolun kenarından tamda önüne bir corolla fırladığında anlarsın ne demek istediğimi Gerçi kaza videonuda izledim ordan birşeyler çıkarmış olman lazım Umarım ciddi bir kazaya karışmadan atlatırsın bu acemilik dönemini.

  9. #29
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    bilginozi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    600rr ABS - 2008
    Alıntı 54RR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yazıldığı gibi olsa keşke Normal seyir halinde yolun kenarından tamda önüne bir corolla fırladığında anlarsın ne demek istediğimi Gerçi kaza videonuda izledim ordan birşeyler çıkarmış olman lazım Umarım ciddi bir kazaya karışmadan atlatırsın bu acemilik dönemini.
    Tesekkur ederim. Insallah kazasiz belasiz binmeye devam ederim. O kaza gununde aslinda motora hic binmemem lazimdi ama fazla detaya girmiyeyim. Frenleme noktasinda kendim kusurluyum zaten. Frenleme konusunda pek sikintim yok normalde ama hafta sonu kayip dustugum cok ekstrem bir durumdu. Zaten kazalar hep boyle ekstrem durumlarda olur. 2 teker sonucta risk her zaman var. Dusmiycek motorcu yoktur henuz dusmemis motorcu vardir.

  10. #30
    54RR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2013
    Şehir
    Sapanca
    Motosikleti
    --12 R1 Crossplane
    Alıntı bilginozi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tesekkur ederim. Insallah kazasiz belasiz binmeye devam ederim. O kaza gununde aslinda motora hic binmemem lazimdi ama fazla detaya girmiyeyim. Frenleme noktasinda kendim kusurluyum zaten. Frenleme konusunda pek sikintim yok normalde ama hafta sonu kayip dustugum cok ekstrem bir durumdu. Zaten kazalar hep boyle ekstrem durumlarda olur. 2 teker sonucta risk her zaman var. Dusmiycek motorcu yoktur henuz dusmemis motorcu vardir.
    Evet bende o düşmeyi bekleyenlerdenim
    bilginozi bunu beğendi.

  11. #31
    flea - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    CBF 250 - NC750SA - VERSYS 650 (2015)
    Aga naptın sen ya, bayagı bır bıdon benzın alıp dokmussun atese yahu millet bir tarafını yırtıyor senelerdir forumlarda, sen kalkmis 600rr ile başladim diyorsun İnan anlayamıyorum nıyetini, tek anladigim kotu bir niyetin olmadığı... Ama hem RR ile baslıyorsun, uzerine acemice dusuyorsun (ki dusmek hepimizin başına gelebilecek birşey), sonra da otoban da gaz açıp (kararsız gaz acip kapamalar) fikir soruyorsun... Yas kaç bilmiyorum ama 40'li yaşlarında ancak anlarsin yaptigin sey(lerin) yanlisligini... Tamam herkes yakışıklı makineler istyor, ama aslolan hemen değil uzun seneler sağlıkla keyifle binebilmek bu merete. Aslolan yapacagin hataları tolere edebilecek makinelerle başlamak ama o aşamayi geçmişssin zaten. Egitim al muhabbeti gereksiz, cunku alacağın bırkaç gunluk eğitim o altındaki deli kisragı zaptepmeye yetmeyecek. Aman hocam cok dikkatli ol lutfen...
    barodi ve bilginozi bunu beğendiler.

  12. #32
    !Lk£® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Eylül 2007
    Şehir
    Ankara/Altındağ
    Motosikleti
    YZF R25
    teorik olarak şuna dikkat ediyorum buna dikkat ediyorum yazmışsınız.
    kaza videonuz varya, öyle bir posizyon gelir ki ansızın.hiçbir şey anlamadan olay aksetmiş olur, ha temennim umarım etmez.etmemesi yönünde.
    Size diyebileceğim, lütfen dikkatli olun bu aletlerin 125 liği bile tehlikeli ki onun tadına bakmadan 600 lük ile başlamak, değişik atraksiyonlar içerisinde olmanıza sebebiyet verebilir.
    Kazasız sürüşler.
    bilginozi bunu beğendi.

  13. #33
    YouSuffer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / ISTANBUL
    Motosikleti
    XJ6N
    Dün trafikteyken aklıma geldiniz, şimdi ben 6 aydır motor kullanıyorum 5.000 km oldu motor tecrübem. Yağış kar fırtına sağınak gunes her koşulda kullandım. Aldığım eğitim bilgi ve çalışma ile cbr 125r ın orjınal lastıklerı olmasına ragmen senden daha fazla hızda ön frenle duruyorum, panik ölüm freni bile yaptım e5 de 120 ile giderken önüme kırdıklarında. Yol durumu felan normal ama kaza videosundaki frenlemeniz bence %75 sizin hatanız ki daha fazla hızda sıyrılıcak yer olmayıpta durulabilecek yerde o frenle ya yatarsınız yada highside olursunz..

  14. #34
    Mamba09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2013
    Şehir
    Kusadasi
    Motosikleti
    Ducati Scrambler & Suzuki Vanvan
    Sevgili dostum, öncelikle geçmiş olsun. Lütfen gençliğinin ateşiyle olmadık yerlerde gaz verme. Eğitim konusunuda halledersen bence tadından yenmez. Sevgiler.
    bilginozi bunu beğendi.

  15. #35
    felix_bjk1903 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    2016 Sym Fiddle 3
    müdür ben de yaklaşık 30-35 bin km arası küçük motor tecrübesi sonrası 2006 600rr a geçiş yapmıştım 3 sene önce. şehiriçi-şehirlerarası trafik tecrübem olmasına rağmen bugün düşünüyorum da hiç verememişim motorun hakkını, düz yol motorcusuymuşum bildiğin.. O motoru 3-4 ay bindim daha sonra sattım. Ondan sonra bir süre binmedim motorsiklet ama yine dayanamadım gittim motor aldım. Bu sefer mt-07 aldım 5-6 bin km yaptım bir buçuk ayda, 600rr daki hakimiyet sorunlarımı bunda giderdim, okudum araştırdım denemeler yaptım boş yollarda ve kendimi bayağı geliştirdim. Onun üzerine z750 aldım ve artık kendime güvenim tam sürüş olarak.. Çok dikkatli ol 600cc racing şakaya gelmez, saniyelik hata adamı götürür, üstelik senin değil karşı tarafın hatası olsa bile.. Sürekli birşeyler oku, izle, kendini geliştirmeye bak.. Tekerin düz bassın..
    bilginozi ve liverisk bunu beğendiler.

  16. #36
    scooboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2011
    Şehir
    istanbul(İzmirli)
    Motosikleti
    Yamaha xj6N 2013
    Öncelikle tebrik ederim. Böyle bir başlık açıp sorduğun için.
    Evet ilk videoda bende hayret içinde kaldım bu çocuk nasıl düşer diye.
    Kesinlikle bir izahı yoktu. Fakat anladığım kadarıyla kendini geliştirmeye eksiklerini tamamlamaya çalışan
    genç bir kardeşimizsin. Zamanla kullandığın aletle daha güvenli bir sürüş tecrüben elbette olacak.
    O zamana kadar iyi bir kurs ve çalışmayla hem kendine hem de başkalarına tehdit unsuru olmaman dileğiyle.
    bilginozi bunu beğendi.

  17. #37
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    bu motor dikkat edilerek sürülen bir şey değil...bütün tedbir ve sürüş stillerinin düşünmeden otomatik olarak yerleşmesi gerekiyor...işte o zaman bi miktar sürebiliyor oluyorsun...
    bilginozi bunu beğendi.

  18. #38
    mustbe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2014
    Motosikleti
    cbf 150
    biraz masraflı olur ama kesinlikle özel eğitmen den ders alın . kendinize verdiğiniz değeri ucuza mal etmeyin
    bilginozi bunu beğendi.

  19. #39
    Sadık1453 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Hocam sen yazına başlarken buradaki bir çok arkadaşı gaza getirip o istemediğin yorumları yapmalarına neden olacak bir şekilde yazmışsın bu bir.

    İkincisi bildiğini düşündüğün şeyler konusunda fikir vermeyin diye de eklemişsin. Şimdi buradaki üstatlarımız yüzbinlerce kilometre yapıp bir sürü tecrübe biriktirmiş. Ama 500 km tecrübesi olan ve bana fikir verin diyen bir adam karşılarına çıkıyor, ama diyor ki ben zaten bu kısımları biliyorum bunlara gerek yok şunları anlatın.

    Kendini onların yerine koy.

    Bu arada naçizane fikrim, motorun nasıl verimli kullanılacağı konsan önce güvenli sürmenin peşine düş derim. Güvende olursan geri kalanı öğrenmek daha kolay olacaktır.


    "KAZASIZ SÜRÜŞLER"
    bilginozi, mustbe ve cbr1907 bunu beğendiler.

  20. #40
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    bilginozi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    600rr ABS - 2008
    Yazdıklarınız yanlış değil. Ancak tecrübe ancak kullanarak ve zamanla kazanılır. İnsanlar kendi tercihlerine göre yaşarlar. Örneğin biz bu forumdaki insanlar, motosiklet kullanmayı tercih etmişiz. Ama motosiklet tehlikeli olduğu için tercih etmeyen çok daha fazla insan var. Şimdi gidip birine sorsanız motosiklet alayım mı diye 125cc skuter bile olsa aman sakın ha motosiklet tehlikelidir der. Şimdi aslında onlar da haklı. Ama biz onların dediğini değil de kendi istediğimizi yapıyoruz tehlikeli olduğunu bildiğimiz halde yinede biniyoruz. Bu da bir tercih. Sonuçta küçük cc li de olsa motosiklet öldürmez mi? kesinlikle öldürebilir. Şimdi biri foruma girip motosiklet almak istiyorum 125cc hangisini alayım dese kimse aman motosiklet tehlikelidir ölebilirsin alma demez. Ama o arkadaşın alacağı 125cc belki 1-2 hafta içinde ölümüne de sebep olabilir. Bunun gibi...


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)