Honda Twister vardı bir zamanlar... Aşıktım resmen motora
O da tarihin tozlu raflarındaki yerini aldı...
Ama araştırdım Meksika'da satılıyor hala...
10.147 TL'ye geliyor...
http://www.honda.mx/motos/twister/
Honda Twister vardı bir zamanlar... Aşıktım resmen motora
O da tarihin tozlu raflarındaki yerini aldı...
Ama araştırdım Meksika'da satılıyor hala...
10.147 TL'ye geliyor...
http://www.honda.mx/motos/twister/
bence sebep basit, ülkede parasal yokluktan motosiklet tercih edenler 250cc değil çok daha ucuz alternatifler alıyorlar. Parası olup da, ekonomik gerekçelerle değil sevdiği için motosiklete binenler de 250cc'yi ancak başlangıç motoru olarak değerlendiriyor. Yani pazarı küçük.
250 lik makinaya 10 binler 12 binler vermek bana çılgınca geliyor çünkü asla o paraları etmezler, 500 cc ve üstü motorlar zaten çılgın fiyatlara ... bende gittim bir MZ ETZ 301 aldım topladım biniyorum, maliyeti 5000 TL yi bulmadı ... yapmayın bu paraları vermeyin burunları sürtsün biraz bunların
Neden göz ardı ediliyor? Çünkü piyasası pek yok.
250 CC olacak ve her yönden (kalite,tasarım,ergonomi...) iyi olacak. Gerek var mı ? Yok. Çünkü alan zaten maksimum 2 sene biniyor.
Yaptın diyelim kaç kişi alacak ? Duke 200, İnazuma ve yeni gelen Z250, Z300 kaç kişi alıyor.
250CC naked zaten bi basamak motoru... kimse 5. motoru olarak almıyor. Böyle bir durumda da hiçbir marka buna zaman ayırmıyor.
250 cc motorlar günlük kullanım için olsun, uzun mesafe için olsun ideal motorlardır. Benim gibi tek motoru olan ve yaz kış işe motorla giden, arada fırsat buldukça şehir dışına çıkan birisinin 12 - 13 bin TL verip 6 - 7 litre benzin yakan Fazer almakla işi olmaz. Kaldı ki ben zaten ikinci el ucuz 600 cc motor almam. Şu anda kullandığım CBF 150 bile tek kişi benim her türlü işimi görüyor. Tek eksiği şehirler arası hız sınırı olan 110 km/saat'in bunun son hızı olması. O yüzden bana 140 - 150 civarı son hızı olan ve 110 - 120 ile rahat yol alabilen, aynı zamanda da az benzin yakan bir motor lazım. O da 200 - 250 cc segmentinde bulunuyor. CBF 150 konforunda 250 cc motor olsa (ki var, Inazuma) bir daha uzun süre motor bakmam. Ama Inazuma'nın da yakıt tüketimi hedeflediğimin biraz üzerinde. Şu andaki favorim RKS Cruiser 250 oldu. İki motor alacak imkanın olursa o zaman birini küçük scooter, diğerini de canımın istediği büyük bir motor yaparım.
Piyasasının olmaması da açgözlü distribütörlerin kar marjını fazla tutmaları ya da fazla kar edemeyeceklerini bildikleri için bu motorları getirmemelerinden kaynaklanıyor. Eminim Bajaj Pulsar'ın satışları bugüne dek Türkiye'de satılmış tüm 250 cc naked motorları geçmiştir. Neden ? Çünkü fiyatı uygun ve motor fiyatına göre iyi bir motor. Aslına bakarsanız ben hiçbir distribütörün bir şeyleri bilerek yaptığına inanmıyorum. Kafalarına göre birileri çıkıp bunu getirelim, şunu getirmeyelim diye atıp tutuyor, sonra da satmayınca bunu kesip başka bir modeli getiriyorlar. Yoksa Honda'nın ÖTV düşmesine rağmen VTR250'yi getirmemesi veya gelse gayet ucuz satılabilecek YBR 250'nin gelmemesi açıklanamaz. Dünyada tüm ükelerin distribütörleri aptal da bir bizimkiler akıllı değil.
kardeşim 12 bin 250 naked alacağına 5 bin daha koy üstüne git mt-07 al ohh miss 700cc
Öncelikle SYM 250 Wolfü unutmuşum..kendine güzel bir yer buldu piyasada ..bu güveni kendi reklamını yaparak sağladı...
Pulsar 200 ve KTm Duke 200 ü kategoriye sokmadım aslında ama ihtiyaca cevap vermediğini düşünüyorum...abicim tek silindir makina bana hep ters geliyor...250 olacak...çift silindir olacak ve en az 30 hp olacak...olmalı..
geçen sene ınazuma aldım arkadaşıma sattım...arkadaşımdayken bir kökleyeyim dedim 145 den sonra tırtladı gitmedi makina... ben sattığımda rodajdaydım 370. km de sattım fazla kökleyemedim...
sonucta 250 lik makinadan beklentim 120-125-130 hızlara rahat yorulmadan çıksın olay bu...
benim yeter dediğim hızlara çoğu arkadaş ss makinalarıyla 1.vites anında çıkıyor...
ınazuma bana her türlü yeterdi ama o dönem garajımda 2 motora yer yoktu ..şimdi pişmanım diyebilirim..keşke tercihimi ınazumadan yana kullansaydım...
klx250 ve crf250l selesi adam gibi olsa tercih edilir aslında...
benim bütçemde bir 250 lik makinaya 10 binden fazlası haram
o 600 alıpda daha viraja girmeyi bilmeyen o kadar arkadaşım var ki yalvarıyorum olm GİS Akadem..Yamaha Rıder vesaire bir sürüş eğitim programına gidin diyorum ama daha makinanın kredisi bitmedi diyor ayılar
kontrayı bilmeyen 600 cü mü olur ..bu memlekette var ...
evet başgan wolf dikkatimden kaçmış..kaçmamalıydı ...200 lükler bence istenen performansta değil...
Kawsakaı Z250 ve Z300 görecekmişiz...2015 başında..
beklentiler çok farklı..göreceli...ben mesela 15 yaşında bir sruısere para vereblirim km ve yaşını düşünmeden gözüm kapalı..değeceğine inanalım yeter...benim ş aralar tek derdim az yaksın...4 litre altı olsun yeter..
Feyzır candır ama kmsi düşürülmemiş bir makina bulursan elbet..o temizlikte olanlarda 16-17 diyor uçuyorlar..18 liraya mt07 bulabildiğin bir piyasada kafa karışıyor...
piyasa yüksek beklentilerde bir o kadar yüksek...
o boşluğu doldurma eğilimi var ama benim için yeterli değil..kullandım Yalova çıkışında arkadaşım İrfandan aldım makinayı bana güven vermedi..fren anlamında ve ivmelenme anlamında tatmin etmedi kardeş...birde bende göbek var depo yassı alışmışım depo beni çok etkiliyor makina seçimlerinde gt250 de öyle dik depo aga göbek dal daşak sıkışıyor ya rahat edemiyor...
pulsar yapılırken her detay düşünülmüş..piyasayı gerçekten salladı ..bekleneni verdi bencede...ama çok agresif sanki kontrolsüz bir güç taşıyor...
ganga öyle diyonda keyif fermiyor...
inşallah bakalım neler göreceğiz...
ktm 390 biraz daha uygun fiyatlı olaydı düşünülürdü aslında...Wolfede binmek nasip olmadı...
cruıserciler yıllardır mağdur zaten..2005 den yana bu segmenti çaynalara mahkum edenler utansın ne diyebilirim...
ganga haklısın ama yetmiyor yetmez..çeşitlilik artmalı..tek derdi benzin tüketimi...
twisterlar halen sevilir takdir edilir ve cbf 250 alacağına twıster al derler..2004 modelleri 2 hp fazla galiba...sağlamlıkta nam salmış...
bize madem asya ülkesi muamelesi yapılıyorsa ve biz asya ülkesiysek bu segmentin milli gelirimize göre daha fazla olması gerekmezmi..ani motosiklet müşterisi profili hedefi potansiyeli ağırlıklı düşük gelir seviyesindeki genç ve orta nesil ise o grubun ulaşması daha kolay daha uygun fiyatlı modeller gelmeli..2000 liralık mondıalle başlayan gençler daha kaliteli makinalara binmesi hepimizin arzusu...yani biz mondıale yukıya kanunıye layık değiliz..(yeni bir tartışma konusu çıkacak ama)
bende Egeli olarak iki zaman makina kokusunu çok özlüyorum diyebilirim...o makinalardaki çalışma prensibi ve tork neredeyse 500 cc lerde var...ama işte sağlam bir ustamız yok..markaların servislerine muhtac bırakıldık...zamanında mobiletcilik dönemlerimde Adanalı bir ustam vardı beni moped aşığı yaptı onun enerjisiyle bizde star 103 l..cobra 105 hastası olduk..
piyasası yok derken ürünler gelsin ikinci ele düşsün vesaire piyasa böyle oluşacak..mesela kaliteli 250 ye binmek değl..mesela yağ değişimine gidince 200 lira kitlemeyecekler parça fiyatları uçuk olmayacak..vesaire..o piyasa en az 10 yıl sonra oluşur...ama benim nesil bunları geç görecek ...büyük makina sahipleri belli bir süreden sonra masraflar artınca lastik değişimlerinde vesaire artık Ekonomiyi düşünmeye başlıyorlar veya büyük makina yanına küçük bir makina daha olsun istiyorlar..örneğin nc750 x sahibi bir arkadaş (nedense) makinasını trafiğe bile sokmak istemiyor yanına pcx almış uzun yolda nc kullanıcam diyor...öyle enteresan tipler var ki...ınazuma henüz yayılmadı veya bu segmenti hareketlendirecek bir adım atılmadı...
Seka kardeş bu mesajı sen mi yazdın...sanki ben yazmış gibiyim...her kelimesi her cümlesi benim düşünce ve hissyatım sanki...ınazuma 50 liraya 300 km benide bozdu... rks detayı hariç her kelimen beni yansıtıyor...
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:44 ----------
Öncelikle SYM 250 Wolfü unutmuşum..kendine güzel bir yer buldu piyasada ..bu güveni kendi reklamını yaparak sağladı...
Pulsar 200 ve KTm Duke 200 ü kategoriye sokmadım aslında ama ihtiyaca cevap vermediğini düşünüyorum...abicim tek silindir makina bana hep ters geliyor...250 olacak...çift silindir olacak ve en az 30 hp olacak...olmalı..
geçen sene ınazuma aldım arkadaşıma sattım...arkadaşımdayken bir kökleyeyim dedim 145 den sonra tırtladı gitmedi makina... ben sattığımda rodajdaydım 370. km de sattım fazla kökleyemedim...
sonucta 250 lik makinadan beklentim 120-125-130 hızlara rahat yorulmadan çıksın olay bu...
ınazuma bana her türlü yeterdi ama o dönem garajımda 2 motora yer yoktu ..şimdi pişmanım diyebilirim..keşke tercihimi ınazumadan yana kullansaydım...
klx250 ve crf250l selesi adam gibi olsa tercih edilir aslında...
benim bütçemde bir 250 lik makinaya 10 binden fazlası haram
o 600 alıpda daha viraja girmeyi bilmeyen o kadar arkadaşım var ki yalvarıyorum olm GİS Akadem..Yamaha Rıder vesaire bir sürüş eğitim programına gidin diyorum ama daha makinanın kredisi bitmedi diyor ayılar
kontrayı bilmeyen 600 cü mü olur ..bu memlekette var ...
evet başgan wolf dikkatimden kaçmış..kaçmamalıydı ...200 lükler bence istenen performansta değil...
Kawsakaı Z250 ve Z300 görecekmişiz...2015 başında..
beklentiler çok farklı..göreceli...ben mesela 15 yaşında bir sruısere para vereblirim km ve yaşını düşünmeden gözüm kapalı..değeceğine inanalım yeter...benim ş aralar tek derdim az yaksın...4 litre altı olsun yeter..
Feyzır candır ama kmsi düşürülmemiş bir makina bulursan elbet..o temizlikte olanlarda 16-17 diyor uçuyorlar..18 liraya mt07 bulabildiğin bir piyasada kafa karışıyor...
piyasa yüksek beklentilerde bir o kadar yüksek...
o boşluğu doldurma eğilimi var ama benim için yeterli değil..kullandım Yalova çıkışında arkadaşım İrfandan aldım makinayı bana güven vermedi..fren anlamında ve ivmelenme anlamında tatmin etmedi kardeş...birde bende göbek var depo yassı alışmışım depo beni çok etkiliyor makina seçimlerinde gt250 de öyle dik depo aga göbek dal daşak sıkışıyor ya rahat edemiyor...
pulsar yapılırken her detay düşünülmüş..piyasayı gerçekten salladı ..bekleneni verdi bencede...ama çok agresif sanki kontrolsüz bir güç taşıyor...
ganga öyle diyonda keyif fermiyor...
inşallah bakalım neler göreceğiz...
ktm 390 biraz daha uygun fiyatlı olaydı düşünülürdü aslında...Wolfede binmek nasip olmadı...
cruıserciler yıllardır mağdur zaten..2005 den yana bu segmenti çaynalara mahkum edenler utansın ne diyebilirim...
ganga haklısın ama yetmiyor yetmez..çeşitlilik artmalı..tek derdi benzin tüketimi...
twisterlar halen sevilir takdir edilir ve cbf 250 alacağına twıster al derler..2004 modelleri 2 hp fazla galiba...sağlamlıkta nam salmış...
bize madem asya ülkesi muamelesi yapılıyorsa ve biz asya ülkesiysek bu segmentin milli gelirimize göre daha fazla olması gerekmezmi..ani motosiklet müşterisi profili hedefi potansiyeli ağırlıklı düşük gelir seviyesindeki genç ve orta nesil ise o grubun ulaşması daha kolay daha uygun fiyatlı modeller gelmeli..2000 liralık mondıalle başlayan gençler daha kaliteli makinalara binmesi hepimizin arzusu...yani biz mondıale yukıya kanunıye layık değiliz..(yeni bir tartışma konusu çıkacak ama)
bende Egeli olarak iki zaman makina kokusunu çok özlüyorum diyebilirim...o makinalardaki çalışma prensibi ve tork neredeyse 500 cc lerde var...ama işte sağlam bir ustamız yok..markaların servislerine muhtac bırakıldık...zamanında mobiletcilik dönemlerimde Adanalı bir ustam vardı beni moped aşığı yaptı onun enerjisiyle bizde star 103 l..cobra 105 hastası olduk..
piyasası yok derken ürünler gelsin ikinci ele düşsün vesaire piyasa böyle oluşacak..mesela kaliteli 250 ye binmek değl..mesela yağ değişimine gidince 200 lira kitlemeyecekler parça fiyatları uçuk olmayacak..vesaire..o piyasa en az 10 yıl sonra oluşur...ama benim nesil bunları geç görecek ...büyük makina sahipleri belli bir süreden sonra masraflar artınca lastik değişimlerinde vesaire artık Ekonomiyi düşünmeye başlıyorlar veya büyük makina yanına küçük bir makina daha olsun istiyorlar..örneğin nc750 x sahibi bir arkadaş (nedense) makinasını trafiğe bile sokmak istemiyor yanına pcx almış uzun yolda nc kullanıcam diyor...öyle enteresan tipler var ki...ınazuma henüz yayılmadı veya bu segmenti hareketlendirecek bir adım atılmadı...
Seko kardeş bu mesajı sen mi yazdın...sanki ben yazmış gibiyim...her kelimesi her cümlesi benim düşünce ve hissiyatım sanki...ınazuma 50 liraya 300 km benide bozdu... rks detayı hariç her kelimen beni yansıtıyor...
dostum MT07 yi bir arkadaşım adına Düzce Dadaş Motordan teslim aldım sene başında ilk çıktığında İstanbula getirdim..hayran kaldım..seneye fiyatı 2.elde biraz daha düşerse aslında mantıklı bir seçim olabilir...biraderim ben güvenlikciyim..15 binden fazla bir motora fazla para vermek istemiyorum..
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
en çok merak ettiğim konudur neden 250 cc naked yok. bana göre sırf 500 cc üstü motorları satma politikası ama bajaj pulsar piyasayı çok iyi takip ettiğini gösterdi ve zeki olduğunu kanıtladı baktıki bajaj köfteyi çaktı ee şimdi Japonlar dururmu komşular yetişin piyasa elden gidiyor adam neden 150cc 10 yıldır aynı teknolojiye 5 6 bin tl para bassınki alsana yeni teknoloji su soğutmasıda var elektronik elektromanyetik ıvırı zıvırı gidişide yağ gibi gidiyor parçasıda ucuz şimdi adınıda duyurdu getirir 400 cc millet faydalanır ohh mis ne uraşacam caponun gözleri açılacakda sana motor getirecek hala 125 cc 150 cc motorlarla uraştırıyolar bizi kamyonların arkasından taş topluyoruz :D 2004 2006 250 cc lere 6000 tl fiyat biçiyolar capon bu abi capon capon nasıl olsa millettede bi capon hastalığı çıkmış her türlü yedirir bize bunlar. Öncedende Nokia dan şaşmıcan diyoduk android geldi hepsini kapı dışarı etti.İyi makine yapıyorlar ama insanıda çok da güzel kaz yolar gibi yoluyorlar
senede bir trahtörden(cbf150) kurtarmak adına böyle atraksiyonlara giriyorsun ganga
ayu beden olmasan, o boya en iyi 250 lik bir enduro giderdi aslında
bak ben biraz daha insan kılığında olduğum için 125 lik derbi senda işimi görüyor. 250 lik olsaydı tadından yinmezdi ama böyle de yetiyor
satıp bir pulsar da ben mi çeksem diye hesap yapmıyor da değilim, 20 beygir üstü yeter şehir içinde
bahsettiğin 120-130 kmh gibi hızlara da çabuk çıkar bunlar
aslında düşük cc de en ideal makina duke 390 ancak çok pahalı, piyasaya yerleşip, ikinci elde makul rakamlara düşse iyi olurdu
z250, z300, fz250 filan duygusal açıdan kalın kaçar sana
ilk motor çançinçon olduğundan çin malına yoğurdu üfleyip bakıyorum. ancak 6 sene önce öngördüğüm gibi yavaş yavaş olgunlaşmaya başladılar
zongshenin 300 lük endurosu bir göz atmaya değer görünüyor, 8500 liradan bahsediyorlar
al demiyorum ama hobi olarak incele
zongsheni diğer çin mallarından ayırmak lazım ganga
ula ayucan, üstünde honda yazıyor diye 5 senedir çayna motoruna binmiyor musun hem?
MZ ustası İstanbul Sultanbeylide Yeşilırmak motor var süper bir usta ve yedek parça sıkıntısı hiç yok, yakışına gelince çok fazla değil, performansa gelince süper, motorun kalitesine gelince şuan üretilen neredeyse tüm motorlardan daha dayanıklı ve kaliteli, ben protesto ediyorum bu fiyatlara satılan motorları ömrüm boyunca MZ e binerim o paraları bu aşşağılık zihniyete yedirmem
gözümüzün önünde, mt sayfasının üst kısmında benelli' nin reklamları var ve tnt 250 gösteriyor ve yakında Türkiyede olacağı söyleniyor
gerçi olayın google adsense bağlantısı varsa kim bilir sende ne reklamı çıkıyor
velhasıl 250 cc 2 silindir bu motür derhal listeye eklensin
tee vietnamalara kadar gidip (el-berzah aleminde), senin için araştırdım ve ideal motürü buldum
benelli bn 302
bu da videosu. 27 kw (36 beygir)
benelli motorlar çok yakışıklı gerçekten ona bi lafım yok ama bi gelsin artık Türkiye2ye de canlı kanlı bi görelim bakalım. naked seçeneklerine çok güzel bi ürün eklenir böylece.
Bence durumun acı özeti bu. Ülkenin gelir gider eşitsizliği kendini bu pazarda hissettiriyor. Bakıyorum 250cc kullanan arkadaşların çoğu (ben dahil) krediye girmiş, veya dişini sıkmış para biriktirmiş kısaca imkanlarını zorlamış ikinci el bi motor alabilmek için. Öte yandan ekonomik refah içerisinde olan arkadaşlar, başlangıç motoru olarak gördüğü bu motorlara 15-16bin verebiliyorlar.
2. El takıntım olmasa Cbf 500 alacağım ama benim bindiğim motor bakire olacak baba yoksa içime sinmiyo. 250 cc motorada 10.000 papelden fazlasını vermek beni kasıyo. Bi getirseler Cbf 500 fiyata deseler 15-16.000 papel totoyu sıkar alırım. Bu sene el mecbur ybr 125 cbf 150
sende benim kafadasın...benimde çoğu motorum hep sıfır oldu devlete vergi ödedik başka bi halta yaramadı..cbf500 de halen üretimi devam eidyor olsaydı neden almayayım illaki alırdım...ama en son 2006 de memlekete gelmiş bir makinaya artık binilmez..birde şöyle bakmak lazım...10 yıl parça bulundurma zorunluluğu var bayilerde yani 2016 da cbf 500 parçalarını artık Honda servisinde bulamayacağız...
aga bu Honda Yamaha Kawasakı ve Suzukı Tirkiye şubeleri midemi bulnadırıyor...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
cbf 500 hondanın en sorunsuz modellerinden biri, arıza çıkarmazsa yedek parçadan yerleştiremez abiler bize, e ozaman bu honda türkiye taş mı yesin kardeşim , getirmezler sorunsuz makineyi
ama dostum şu varki 250 alan asla mutlu değil...ama 500 ve üstü cc alan artık o ligden asla çekilmez aşağı inmez...yani asıl paranın gözüne 250 cc satarsa vurur marka..bak Suzukı Inazumayı getirdi de biraz bayiler ezberlenmeye başladı artık tabanada hitap edildi...anlıyosun değil mi..250 12 liraysa diğer üst makinalar en az 25-30 bin aradaki fark dağlar kadar...birbirinden müşteri çalacak bir cc farkı yok..250 cc getirirsin 12500 e ınazuma 500 cc de (atıyorum) getirirsin 500 ü vurur ...anlarım ama Honda da cb 500 serileri 20 binden başlıyor...o paraları o Tayland Hondanın dandirik motorlarına vermezler bak ellerinde patladı gördün..sat 15 e piyasası oluşsun ama 20 binden sattılar talep görmedi..görmez...adam olmayacaklar..ya da olcak ama 50 yıl sonra ben görmeyecem bu markaların hizaya gelişini...şu 250 ccden başlayan vergiyi 500 cc ye çıkarsalar olay tamamdır bence...
yok lan artık harbiden darlandım bu cbfden..müebbet yemiş mahkum gibi bu ne lan..
z250 bi gelsin hacı bak ona odaklandım ben...çaynalarda biraz toparladı artık hurdaları getirmiyolar ..şık ve karizmatik hurdaları getiriyolar... benim çaynadan yana korkum sadece servis açısından onun dışında zaten çayna cbf kullanıyorum aga ne hoplayıp zıplayım ki..
aga Mezin rölanti sesi bile yeter...huzur verir adama...
aga görüntü şahane..ama daha pavlükesi(fabrika) nerde belli değil la...
aga bunuda uyduruk bir firma getirir soğuturlar...
evet 2 hp daha düşük oldu 2005 ve 2006 modeller...
evet usta krediyle 600 lük 1000 lik alıp gıdım gıdım benzin alıp gezemeyen ama makinası kapı önünde olduğu için mutlu olan huzur bulan önemli bir kesim mevcut...en garibanı bile 12 bine fazer alır yine istediği hazzı alır...ben izlerken keyif alıyorum yüksek cc kullanıcısına saygım var..ama işte kullanmayı riskli buluyorum bizim 11 yaşındaki bebe mama mama diye bekler valla akşam eve sağ salim dönmek istiyom.. kendi çocuğumda S4 mini var..bende S3 mini aga işte babalık böyle bişey...
Honda Türkiye yetkilisini geçmiş yıllarda bir fuarda üzerine yürümüştüm neredeyse dövüyodum adam standdan kaçmasa elimde kalıyodu...bu VTR 250 meselesini düzgünce sordum neden bu kadar pahalı diye baktım ukalalık yapıyo yakasından tuttum kaçtı satış müdürü...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)