Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
15-36 dişli ile 110km hızda bile motor 9 bin devire geldiği için bence hiç de anormal değil ayrıca yokuş aşağı ya harbi dik olacak yada gidona kapanacan öyle 110'a çıkıyo. Hyena'yla tekirdağa gitmiştim geçen nisanda, dönüşte 3-4 kere 110km hızı gördüm avcılar beylikdüzü civarında inişlerde. Hem de motoru çok sıkıştırdığım için uzun yolda tekirdağdan dönüşte subablar sıkılamıştı subab ayarı yaptırmam gerekti sonrasında ona rağmen bu hızlara çıkabiliyo. Ama okul bitince ankaraya gelince 10-12 kilo aldım artık o kadar hız yapamıyorum hyena ile. 95-100 yapıyorum maksimum 14-36 dişli ile hafif inişlerde.
Biliyorum hyena ile o yolculugu kamera yapmıssın kendine gecen gördüm ankara trafiginde :D
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
Onu hyena ile yapmadım 150'lik motorumla yaptım, lanet kameramla düz çekim yapmayı öğrenmem epey zaman aldı kaçtır hep yerleri çekmişim. Meğerse kaskı kafaya takınca çenesi yere bakıyomuş kamera da yere bakıyo bu nedenle kask masa üzerinde dururken kameranın baya kalkık olması gerekiyo kask kafandayken yerleri çekmemek için aslında en güzeli koruma demirine sabitlemek. O zaman da ya kameraya taş gelirse sorunu var az değil 580 lira ödedim ona.
Neee 580 mi yuhhh :D naptın yaa markası ne
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
Go pro ondan calmasınlar ama dikkat et..
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)