Versys ile Yuvacık Sonbahar Gezisi
Reklamlar
-
Reklamlar
-
Fotoğraflar çok güzel ama seni göremiyoruz
-
-
HELLAS adlı üyeden alıntı
Guzel kareler doga
Bu başlıkta nicki görünce "Versys'le gezi mi olurmuş! VSTROM AL!" mesajı göreceğim diye bir an korktum.
-
Motordan bahset hocam, hastayim versysa. Kismet olursa ocaktan sonra düşünüyorum
-
Güzel resimler. Güzel motor.
-
TRANSALP.GR.COM
-
2move adlı üyeden alıntı
Motordan bahset hocam, hastayim versysa. Kismet olursa ocaktan sonra düşünüyorum
Yaklaşık 5 bin küsür kmdir kullanıyorum. Ve limitlerin anladım diyebilirim motorun. Öncelikle motor gayet atik ve tepkili. Belli bir devirin üstünde 5 binden sonra her milim gaz hareketine tepki veriyor. Bu özelliği en güzel özelliklerinden biri diyebilirim.
Motor kendine 5 bin devirden sonra geliyor ve çok rahat ivmeleniyor uygun viteste iseniz. Zaten 10bin500 de falan herhalde redline 2. viteste 100 civarı hız görmek mümkün. Motor kompresyonu da çok yerinde, keskin olmayan virajlarda gazı kesip kompresyon ile yavaşlayıp fren kullanmadan ve vites değiştirmden dönmek çok rahat.
Oturuş poziyonu gayet güzel, trafiği yukarıdan güzel görebiliyorsunuz ve benim gibi uzun boylular için (1,87 boyum) daha da iyi. 83 küsür santim selesi olması lazım. Sele demişken selesi çok rahat 2-3 saat inmeden gittiğimde oldu motordan, ve selesi hiç rahatsızlık vermedi daha.
Biraz titreşim var ama motorda ve bu da aynalara yansıyor 70-80den sonra veya 5-6bin devirden sonra aynalar blur olmaya başlıyor bu hoşuma gitmiyor.
Frenleri çok iyi ön frende çift disk var, ABS güzel çalışıyor. Kapalı alanda panik fren çalıştım bayağı ama trafikte bir kere 50-60 ile giderken sonuna kadar tüm gücümle her iki frene de asıldım ve hiç kaymadan dümdüz ve beklediğimden çok kısa sürede durdu. Ön frenin dozaşlaması da çok rahat, ön süspansiyon işini iyi gördüğünden ön frene ne kadar asılırsan asıl herhangi bir sağa sola kayma veya ani yön değiştirme falan yapmıyor. Zaten çok fazla sıkınca ön freni motorun üzerinde durabilmek için de iyi tutunmak gerekiyor motora. Bayağı etkili yani frenleri.
Yakıtı dikkat edersen 5 litrenin altına düşebiliyor şehiriçi. Ortalama 5 ve 5,5 lt diyebiliriz hafif gazlamalarla. Ben 7,5lt de yaktırdım bir kere otobanda daha da ötesini görmedim. Şehir içinde kıvrak düşük hızlarda motorun ağırlığını pek hissetmiyorsun.
Aklıma gelenleri yazdım varsa sormak istediğiniz cevaplayabilirim.
-
herkes titreşimden muzdarip ama tek silindirler kadar titremiyordur sanırım. tek silindir motorlar sayesinde gözlerimi titreştirerek titreyen aynalardaki görüntüleri yakalamayı öğrendim
bir de versysin ivmelenmesinin daha doğrusal bir çizgisi var. mayısta temiz bulamayınca f650 almıştım.
Güncel Motosiklet Haberleri ve Kültürü Blogu
https://www.facebook.com/BoutiqueMoto
-
AEA versys'e güzel demiş olabilir popüler olabilir ama forumda gezi yazılrı için bir bölüm var
bu arada güzel gezi teşekkürler
-
güzel gezi olmuş, güzel sonbahar kareleri yakalamışsınız, versys ortama renk olarak çok uyum sağlamış, çok merak ediyorum sürüşünü. sorması ayıp sıfır mı aldınız, ve ne kadara aldınız, 2010 da bayağı fiyatı uygundu sanırım
-
ulem beş parasızdım para biriktirip honda nc700x almaya niyetlendim
Barkın ağa çıktı bunları karşılaştırdı bütün hayallerimi suya düşürdü
şimdi versys almak için bi 9 bin tl daha fazla biriktirmem gerekiyor
vay sosyal adaletine tükürdüğüm
-
fusuy364 adlı üyeden alıntı
güzel gezi olmuş, güzel sonbahar kareleri yakalamışsınız, versys ortama renk olarak çok uyum sağlamış, çok merak ediyorum sürüşünü. sorması ayıp sıfır mı aldınız, ve ne kadara aldınız, 2010 da bayağı fiyatı uygundu sanırım
2. el aldım 2010 model. 20,500e falan aldım 1 takım lastik aldım üzerine 21,500e falan denk geldi. Evet rengi de benim çok hoşuma gidiyor. Ve ışığın vurmasına göre sabah ve akşam farklı tonlarda turuncu bir renk oluyor
otopsici adlı üyeden alıntı
ulem beş parasızdım para biriktirip honda nc700x almaya niyetlendim
Barkın ağa çıktı bunları karşılaştırdı bütün hayallerimi suya düşürdü
şimdi versys almak için bi 9 bin tl daha fazla biriktirmem gerekiyor
vay sosyal adaletine tükürdüğüm
2. ellerine bakılabilir diğer motorlara göre uygun fakat piyasası pek canlı değil. Honda nc700ü bir arkadaşımda vardı ben de kullandım 6bin devirde kesiciye girmesi pek hoş değil, bir 20-30 kmlik yolda 3-4 kere kesiciye girmiştim alışmak lazım hep vites istiyor alet ve motor gibi davranmıyor malesef araba gibi oluyor o zaman.
-
güzel motor.neresinden bakarsan bak güzel yani.yaza inşallah alıyorum.hayırlısı.amin
-
güzel gezi olmuş tekerine sağlık..
-
otopsici adlı üyeden alıntı
ulem beş parasızdım para biriktirip honda nc700x almaya niyetlendim
Barkın ağa çıktı bunları karşılaştırdı bütün hayallerimi suya düşürdü
şimdi versys almak için bi 9 bin tl daha fazla biriktirmem gerekiyor
vay sosyal adaletine tükürdüğüm
Bir de bu var: http://www.youtube.com/watch?v=Qphe0peheJQ Ben bundan muzdaribim.
-
Bilgilendirme icin tesekkurler. 4 sene er6 kullandim 2 sene 2006 2 sene 2011. Motoruna gucune asik oldum. Biraz daha endura motor istedigim icin sattim ve kesinlikle kawadan vaz gecmem. Tek hedefim versys 650 sonra 1000 onemli olan su anda ruzgar yememem (1.73) ve artcinin rahatligi. Versys hic kullanmadim ama rahat oldugunu tahmin ediyorum. Titresimin sebebi givi koruma demiri oldugunu bircok forumda okudum bilginiz olsun.cbf1000 kullanirken bende koruma demirini taktiktan sonra motorda inanilmaz titresim baslamisti. Ruzgar alma durumu nedir?
Teşekkürler
-
2move adlı üyeden alıntı
Bilgilendirme icin tesekkurler. 4 sene er6 kullandim 2 sene 2006 2 sene 2011. Motoruna gucune asik oldum. Biraz daha endura motor istedigim icin sattim ve kesinlikle kawadan vaz gecmem. Tek hedefim versys 650 sonra 1000
onemli olan su anda ruzgar yememem (1.73) ve artcinin rahatligi. Versys hic kullanmadim ama rahat oldugunu tahmin ediyorum. Titresimin sebebi givi koruma demiri oldugunu bircok forumda okudum bilginiz olsun.cbf1000 kullanirken bende koruma demirini taktiktan sonra motorda inanilmaz titresim baslamisti. Ruzgar alma durumu nedir?
Teşekkürler
Hmm hiç duymamıştım koruma demirinin titreşime sebebiyet vermesini.
Bendeki uzun tur camı dolayısı ile çok rahatım. Boyum 1,87 ve rüzgar kaskımın üzerinden aşıyor 120 ile giderken bile vizörü açınca pek rahatsızlık vermiyor rüzgar. Kısa cam ile kullanmadım ama uzun cam büyük rahatlık. Dizler de güzel tutunuyor motora bacaklara da pek rüzgar gelmiyor.
-
iguven adlı üyeden alıntı
2. el aldım 2010 model. 20,500e falan aldım 1 takım lastik aldım üzerine 21,500e falan denk geldi. Evet rengi de benim çok hoşuma gidiyor. Ve ışığın vurmasına göre sabah ve akşam farklı tonlarda turuncu bir renk oluyor
2. ellerine bakılabilir diğer motorlara göre uygun fakat piyasası pek canlı değil. Honda nc700ü bir arkadaşımda vardı ben de kullandım 6bin devirde kesiciye girmesi pek hoş değil, bir 20-30 kmlik yolda 3-4 kere kesiciye girmiştim alışmak lazım hep vites istiyor alet ve motor gibi davranmıyor malesef araba gibi oluyor o zaman.
Z MOTO DAN YEDİĞİM KALLAVİ KAZIKTAN sonra 2. el fobisi oluştu bende
zaten Kawasaki diye ayrıca tırsıyorum (yine Z MOTO yüzünden)
-
Paylaşım için teşekkürler.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)