Honda CR 125 Cross hakkında...
Reklamlar
-
Selamlar...
Uzun zamandır enduro bi motor istiyordum ama nasip apache oldu,apache ile dağ tepe geziyorum sesini çıkarmıyor ama canını almak istemiyorum apache satıp üzerine en fazla 2bin lira koyabiliyorum ve 2 zamanlı bi motor istiyorum KMX 125 ve CR 125 den başka motor bulamıyorum kmx in yedek parça sıkıntısı olduğunu biliyorum ama CR 125 hakkında pek bir bilgim yok.Motor hakkında bilgi sahibi arkadaşlardan bilgi almak istiyorum.Birde plakasız motor alırken nelere dikkat etmek gerekir?
Reklamlar
-
Bu Motorları cok araştırdım zamanında bunlar kumda deli gider 125 deme bunlar saatlı makinalar öyle zevk için bineceksen paran olması lazım 10 saate 1 bunlar sekman,piston atılması gerekir iyi bir sekman piston seti 1 lira civarında bence alma derim ama o kadar durumun varsa al
-
ZamboKage adlı üyeden alıntı
Bu Motorları cok araştırdım zamanında bunlar kumda deli gider 125 deme bunlar saatlı makinalar öyle zevk için bineceksen paran olması lazım 10 saate 1 bunlar sekman,piston atılması gerekir iyi bir sekman piston seti 1 lira civarında bence alma derim ama o kadar durumun varsa al
cogu special cross kullanıma göre yaklasık 10 saatte 1 yag , 100 saatte bir sekman piston değişimi ister
-
Hmm bu modeller hakkında bilgin yok fakat spesyal olarak geçen makinelerde piston-sekman süresi genelde 100-120 saat olarak belirtiliyor. 4 zamanlı spesyallerde 10 saatte bir yağ ve 20 saatte bir yağ filtresi değişimi gerekiyor diye biliyorum. Sadece bilmediğimden 10 saat garip geldi, öyle miymiş ya demek için yazdım. Bir de Bahsi geçen 2 motor içinde çoğu parçayı yurt dışından getirtmek zorunda kalabilirsin. Malum bu motorlar yurt dışında hala faal olarak kullanılmasına ragmen TR'de pek bulunmuyor ve parçalar da sene aralıklarına göre çıkıyor. Eski modellere ulaşmak biraz daha zahmetli olacaktır.
-
Arkadaşlar pardon 10 yazmışım 100 yazacaktım evet 100 satte bir piston sekman değişiyor 10 saate 1 yağ 20 saate filtreleri değişir onun için maliyetli ben olsam aylık gelirim 5 milyar olmadan bu motora binmezdim çünkü 10 saati hafta sonunda yaparsın 2 günde onun için akıl kaar'ı değil.
-
Yedek parçası ybr 125 gibi bisikletçide bile satılsa motor yapmak sıkıntı değil az çok elim anahtar tutar kendim yapabilirim ama yedek parça sıkıntı olursa beni üzebilir. Bu motoru yedek parçasını hangi firmadan sotgulatabilirim?
-
Motor ömrü 120-140 saattir ortalama . 1 saat yaklasik 25 km dir. İki zamanli oldugu icin masrafi 4 zamanli makineye gore az olur. Apachiden sonra buna bineceksen kesmez seni. Baslangic motorudur. İki zamanli alacaksan 250 cc al.
-
kashmar54 adlı üyeden alıntı
Motor ömrü 120-140 saattir ortalama . 1 saat yaklasik 25 km dir. İki zamanli oldugu icin masrafi 4 zamanli makineye gore az olur. Apachiden sonra buna bineceksen kesmez seni. Baslangic motorudur. İki zamanli alacaksan 250 cc al.
Sanırım TVS Apache RTR 150 kullanıyor forumdaşımız, siz sanırım Apachi cross ile karıştırdınız.
250cc 2 zamanlı, bilemedim büyük arka dişli maazallah altından fırlatır aleti kuwetle muhtemel 125 ideal olur hocam, imkan olaydı cross dediğin zaten 2 zamanlıda neyse.
-
Evet SEGMAN'ları saatliktir,
Fakat bilindiğinin aksine PİSTON ihtiyacı pek olmaz,
sadece segmanlar ile kurtarır EĞER YAĞ SEVİYESİNİ AYARLAMAYI VEYA YAĞ KOYMASI UNUTMAZSANIZ,,,
2 zamanlı motorların bakımı dierlerinden ağır olur,
ustası kolay bulunmaz,
parçası KOLAY VE UCUZ bulunmaz,
ve motorun ŞASİ VE MOTOR NUMARASI'nı alın sonra gidin bir polıs karakoluna sorgulayın ÇALINTI OLABİLİR,PLAKALI OLUP HACİZLİ OLABİLİR,
eğer sorguda sorun çıkmaz ise alınabilir,
-
kashmar54 adlı üyeden alıntı
Motor ömrü 120-140 saattir ortalama . 1 saat yaklasik 25 km dir. İki zamanli oldugu icin masrafi 4 zamanli makineye gore az olur. Apachiden sonra buna bineceksen kesmez seni. Baslangic motorudur. İki zamanli alacaksan 250 cc al.
Hocam apache 14 beygir,cr 125 45 beygirmiş bana yeteceğini düşünüyorum.Hatta fazla gelmesinden korkuyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:49 ----------
serkanADH13 adlı üyeden alıntı
Evet SEGMAN'ları saatliktir,
Fakat bilindiğinin aksine PİSTON ihtiyacı pek olmaz,
sadece segmanlar ile kurtarır EĞER YAĞ SEVİYESİNİ AYARLAMAYI VEYA YAĞ KOYMASI UNUTMAZSANIZ,,,
2 zamanlı motorların bakımı dierlerinden ağır olur,
ustası kolay bulunmaz,
parçası KOLAY VE UCUZ bulunmaz,
ve motorun ŞASİ VE MOTOR NUMARASI'nı alın sonra gidin bir polıs karakoluna sorgulayın ÇALINTI OLABİLİR,PLAKALI OLUP HACİZLİ OLABİLİR,
eğer sorguda sorun çıkmaz ise alınabilir,
Otomobil tamircisiyim ustalığını pek düşünmüyorum 2 zamanlı motoru sökmek pek zor olmaz gibi geliyor.Benim tek korkum yedek parça sadece segman ile kurtarabiliyosak 10 takım segman siparişi versem ebayden uzun süre yeter heralde.
Yz 125 yamahanın parça durumu nedir bilen varmı?
Üç silindirli olsun maket olsun...
-
45 bg başlangıç için fazla bile gelir. İncelediğim yurt dışı sayfalarında gördüğüm, yz serisi hondaya göre çok daha fazla tutuluyor, parçalarını bulması çok daha kolay olacaktır diye düşünüyorum.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)