Yapılan bayiler toplantısından sonra açıklanan yeni modeller şu şekilde.
Bajaj Pulsar 200 SS
Fiyat : 9999 TL
Bajaj Pulsar 150 NS
Fiyat: Belirtilmedi
Teknik Özellikler İçin Tıklayınız
Bajaj Discover 150F
Fiyat: 4999 Tl
Yapılan bayiler toplantısından sonra açıklanan yeni modeller şu şekilde.
Bajaj Pulsar 200 SS
Fiyat : 9999 TL
Bajaj Pulsar 150 NS
Fiyat: Belirtilmedi
Teknik Özellikler İçin Tıklayınız
Bajaj Discover 150F
Fiyat: 4999 Tl
Pulsar 150 NS bence bir özelliği olmayan çirkin bir motor. Keşke bunun yerine Pulsar 220F gelseydi. Bakalım titreşimleri nasıl çıkacak ? Discover 150 gayet az titreşime sahipmiş.
pulsar 200 ss 10bin lira verince 1 lira geri veriyorlar mı en uyuz olduğum fiyatlar
400 CS ? Cıssss , nazarımda sınıfta kaldın bagaj.
Discover 150 güzel ama o fiyata 800 ekler cbf alınır
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:01 ----------
200 ss in direksiyonu kötü biraz bence
2006 MONERO ANGEL 150/2013 ARORA KARTAL 100/2013 MONDİAL 100 MG PRİNCE/2014 BAJAJ BOXER BM 150
Discover 150f ye bakinca nedense cbf 150 geldi gözümün önüne.
Evet, CBF'e çok benziyor ama daha güçlü ve daha az yaktığını söylüyorlar. İnternette, normal kullanımda 100 km'de 2 litreden bahsediyorlar. Devir saatinin olmaması bana göre büyük eksiklik. Nedense Bajaj bu konuda saçmalamayı seviyor. Bu serinin en güçlü motorunda devir saati yok ama dijital gösterge var.
O paraya japon almak daha mantıklı.
Discovery 150F için bu doğru olabilir. 100 kişiye YBR 125 mi, Discover 150F mi diye sorsalar 99'u YBR diyecektir. Tabi test ettikten sonra fikirlerinin değişmesi olasıdır çünkü aradaki performans farkı uçurum olacak.
Plaka ruhsatı derken 5.500 tlyi geçer bunun yerine 300-500 tl daha ekleyip 2 el pulsar 200 ns almak daha mantıklı
Henüz tam türkiyede oturmadan bu fiyatlarda olması kendilerine güvenlerinden geliyor belli ama reklam konusunda biraz daha bastırmalılar . Türkiye de japon aşkı süre gelmiş gidiyor en azından biraz daha beklenmeliydi fiyatları bu kadar arttırmadan
başkan anahtar teslim 5500 diyorsunda nakit konuştunmu 5-5100 civarlarına alırsın o motoru. ayrıca ikinci el aldığın motorda alım satım 100 lira + trafik sigortası (bulunduğun şehre göre değişir hadi 200 lira diyelim) 300 lira para vereceksin. e şimdi ikinci el adamın nasıl kullandığı belli değil zırt pırt arıza çıkarta bilir. her nekadar ustaya gösterip alsakta (bak onuda unuttum 50 lira usta parası 350 oldu) yinede ufak tefekte olsa birşeyler çıkacak kısacası ikinci el motora ekstradan 400 lira masraf ettik. hadi bunlarıda geçelim. adı üstünde biri sıfır ötekisi ikinci el. pulsarın ikinci el fiyatı ile bence bunun olacak ikinci el fiyatını karşılaştırmak daha mantıklı.
hemen yeni modellerin gelmesi bence iyi değil önce gelen 3 modelin eksiklikleri giderilmeli sonra satışı artırılmalı ve satışı artma nispetinde yedek parça bolluğu olmalı, benim motorum 8.500 km ye geldi, halen yağ ve hava filtresi değişmedi, 10.000 bakımında kısmetse :( sebebi de parça yoktu aldığım serviste, belki gelmiştir ama önemli olan bakkaldan peynir ekmek alır gibi motorlarımıza ve araçlarımıza parça alabilmemiz ,ybr sağlamlığının yanında, parça bolluğu olduğu için de tutuldu hemen hemen her türlü parçası, yan sanayi olarak Ankara da mesela yiba çarşısında var keza cbf 150 de bu şekil,
biraz akıl vermek gerekirse parça satışını sadece servislere sağlamadan yedek parçacılara da vermek lazım, isteyen garanti haricide yada kafasına göre alıp taktırsın yada taksın parçasını, ben şahsen böyle tarz biriyim, servisin yoğunluğunun azalmasını beklemem ( ustaların keyfini bekleyemem )kafama göre alır takarım yada başka tamirciye, hem bir model ne kadar çok satılırsa ve piyasada dolaşırsa, insanların gözüne alışır demek ki sağlam ,millet almış der ,parça sıkıntısı da yoksa hemen alır,
bence satış böyle olur, marka böyle kazanır ,en az 3.4 sene bir modele yöneleceksin ,marka piyasa da güven kazanınca, diğer modellerin satışı da kolay olur, strateji hataları bunlar, bir opel gibi düşünün, neredeyse 10 yıl bir modeli çıkarttı ve araç sahiplerinin 2. el satışlarının da rahat ve değerinde satılmasını sağlıyor, yıllardır motorsiklet ve otomobillerin içindeyim, hep yanlış stratejilerden çoğu marka yok oluyor veya satalım da sonrasını boş ver mantığı,
ayrıca 1 devir saati motorda koymak gerekir, naked modellerde yada commuter tarzı motorlarda, illa ön cam kısa olucak kaidesi olmaz, 30 cm civarında ( yada dengesizlik yapmayacak yükseklikte rüzgar kesecek ) güzel bir siperlik albeni getirir, arka çamurluk iyi düşünülmüş ,devamı iyi olur, ayrıca en üst limitte arka kalın lastik ( motor yapısına göre )gene iyi albeni getirir( bazen artçılı oluyoruz ve mecbur yük taşıyoruz ), göstergede digital bir saat , ayrıca cep telefonu v.s için küçük cepler gene albeni getirir ,bu ekstraları olan , sağlam orta halli bir motor ve 4.5 sene aynı model bir motor bütün piyasada etkili olur, dediğim şeylerin maliyeti 100 tl ya bulur ya bulmaz ama motor satışını ikiye katlar
maalesef ülkemizde alakasız yanlış ve kötü niyetli uygulamalar çok ,şimdi 2.3 modelden buralara neden geldiniz derseniz, gördüğüm bana göre yanlış bazı sorunlardan buralara geldim, ben kuralkan ve bajaj çalışanı olsam, bu şekil satış yaparım, şimdi ben discover aldım seneye bu model satılmayacak olsa yada diğer sene ne olacak bizim motorlar ? kuralkan a bir müşterisi olarak yazdığım bu yazıyı değerlendirmesini isterim ,
satış böyle olur, hem firma, hem servis, hem yedek parçacı, hem de kullanıcı kazanır, servis elinde yedek parça fazla bulundurmayabilir ama yedek parçacı satışı bol olan motorun her parçasını bulundurur ve alan kişide servisinde taktırır, kısaca bu yazdıklarım ülkemizde marka yı marka yapar
not yazdıklarım ukalalık olarak algılanmasın ,benim fikrim bu yönde
pulsar 200ss'in tasarımı bence hoş (dik gidon hariç), motor ömrünü de göz önünde bulundurursak cbr 125-250 arası bir tercih olarak karşımıza çıkacaktır.
Kanuni bayileri bajaj sattığı için bir çok 0 km bajaj satılır ve ikinci eli aranan bir başlangıç motosikleti konumuna gelebilir.
Uyanıklar ülkesinde sıfırından ucuza Pulsar satanı bulmak pek olası değil
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:21 ----------
Ben da en çok dik gidonu beğendim. Aslında SS falan değil de aynı oturuş pozisyonunda CBF gibi rahat bir motor yapsalar ona 10 bin TL'yi gözü kapalı verirdim.
400SS bekliyorduk 200SS geldi, adamlar yüzyılın fake'ini attı bize
400SS daha satılmıyor ki... Benim anlamadığım motorları neden hep sene başından sene başına getiriyorlar ? 400SS'i satışa sunulduğu gibi getir işte neden gelecek seneyi bekliyorsun ? Bizim firmaların hastalığı bu...
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:53 ----------
Aşağıdaki sitede 200SS hakkında kamuflajlı test motoru üzerinden yapılmış bir inceleme var. Orada selenin 200NS ve Duke 200'den daha dolgun ve konforlu olduğunu söylüyor. Şimdi motora ısınmaya başladım işte ...
http://bharathautos.com/spy-shots-clearest-view-of-the-full-faired-pulsar-200ss-yet.html
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)