trafikte motosikletlerin görülmediği bilinen birşey. peki motosikletli polisler de bu durumdan muzdarip mi yoksa bu davranış psikolojisi sadece sıradan motosikletlilere mi hayatı dar ediyor? düşünceleriniz, tanık olduklarınız neler?
trafikte motosikletlerin görülmediği bilinen birşey. peki motosikletli polisler de bu durumdan muzdarip mi yoksa bu davranış psikolojisi sadece sıradan motosikletlilere mi hayatı dar ediyor? düşünceleriniz, tanık olduklarınız neler?
Aynı sorun onlarda da mevcut geçen işe gidiyorum polis sağ dan sağdan gidiyor soldan bi denyo sinyal falan vermeden direk sağ şerite atladı polis hava da uçtu ekipman olmasa baya hasar görürdü.Onların artı olarak çakarları olması işlerine yarıyor bence kullandıkları zaman fark ediliyorlar.
motosikletli polislerin tek avantajı çakarları ve ikaz lambalarının olması
ama özellikle de İstanbul da pek bir işe yaradığını zannetmiyorum keza haberlere de ara sıra çıkıyor motosikletli polislerin kazaları.
tabii bunu biz de değil burada motor kullanan polis arkadaşlarımız cevaplandırırsa daha güzel olur
flaşlı lambalar özel korna siren reflektif giysi olunca çok daha avantajlı oluyorlar,ama onları aralardan o koca motorlarla geçerken görünce ben bile irkiliyorum çok deli sürüyorlar motoru.
Büyük motor kullanmaları da avantaj kanımca. Zira ben vespayla çıktığımda çok daha görünmez oluyorum, araçlar daha fazla sıkıştırıyor. Büyük motorumla çıktığım zaman o kadar da sıkıştırılmadığımı farkettim. Gerçi sesten de olabilir bu farklılık
hele yunuslar.. çok fena kullanıyorlar :D
Belediye otobüsünün yunus'un tekine arkadan dokunduğunu gördüm, tabi durdular falan, otobüs şoförü polisi azarlıyordu en son, hızlı gitmeyip trafiği yavaşlattığı için baya baya azar yedi şoförden sonrasında ne oldu bilmiyorum
Anlatılanların alayı hayal ürünü. Fosforlu sarı reflektif yelek giyin, kafanıza beyaz kask takın (mümkünse çeneden açılır) 250cc veya üzeri bir motor kullanın. Jip kullansanız bu kadar rahat yolculuk yapamazsınız
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:00 ----------
Heleki motosikletli yunuslar. Otobüsçü kızmış falan hahaha. Gaza gelip çıkışmayın yok öyle bir durum adamlar çakı gibi
normal motosikletlilere kasten yapanlar tabikide motorlu polise yapmıyor ama kasten yapmayıp öküz olarak tabir ettiklerimizden tabikide polislerde nasibini alıyor.artık motorda levye taşıcaz heralde bu gidişle.en son bir yunusla tanıştığımda adam ''bana ne soruyon konforlu motoru benim kıçım sele gibi zaten günde 15 saat motordayım(yani 15 saat trafikte)''demişti+hobby olarak body building yapıyor ve crf250 yi dağlara vuruyor. yani hakkaten çakı gibi adamlar bazende sinirli dalaşmaya gelmez.
Yakın zamanda şanlıurfa da bir Polis öldü motosiklet kazasında
Ben Eyüp Sultan'da feshanenin orda çalışıyordum yazın, bu yaz feshane durağının orda ışıklara 20-30 metre kala bi bayan sürücü yunus polislere çarptı apar topar kadının arabasıyla götürdüler hastaneye.Ne diyeyim ki motorcuların hepsinin kaderi hemen hemen aynı.
yok aynı degiller belki bir kactane denk gelmiş olabilir size
gecen gün 2 tane motorlu trafik polisin arkasına takıldım yaklaşık 10 km yol aldık
10 senedir motorun üstündeyim araclar kacacak yer arıyor herkez yol veriyor
şaşırdım kaldım 2 gün kendime gelemedim
Motosiklet iri ve sesli olduğu sürecek pek sıkıntı yaşamıyorum. Kibarca ve sessiz motosiklet kullanırken sıkıntı yaşıyorum, hatta araba kullanırken dikkat etmeme rağmen fark etmediğim motosikletler oluyor bu şekilde. Birinci kural sesli olacak, ikinci kural iri olacak, üçüncü kural en kötü ihtimalle farlarınız yanacak.
dedim ulen yunus bi dene geçirmeden vidyo bitmese bari Genede sabırlı adammış
Bu arabacıların motosikleti görmediklerine inanmıyorum kaale almadıkları doğru ama yunus olunca onun montu çakarı yeter bizde o montlardan alıp
arkasında POLİT falan mı yazdırsak belki işe yarar yada gözü karartıp çakar taktırmak lazım
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
Bugun araçların arasından yavaşça süzülüyordum. Tabi tamamen yolu okuyarak ( yayaların durumu, sürücülerin hareketleri vs...). Audi 4 önüme kırdı neyse dedim görmedi galiba diğer tarafından geçeyim dedim bu sefer de sağa kırdı. Elemanın yanında durdum hakkaten görmemiş. Motor 2008 Honda Varadero. Motor rektefe görmüş bangır bangır bağıran binlik canavar. Görmeyen görmüyor. Siz dikkatli olun. Kaporta biziz unutmayın.
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
Ankara'da motosikletli polislerden baya var.. Ben gördüm mü peşlerine takılmaya çalışıyorum ama 125 cc ile pek takibi mümkün olmuyo.. çok hızlı kullanıyorlar ve bütün araçlar onlara yol veriyor..
motorum beyaz ama 125 cc küçük, kask beyaz, mont siyah üstüne reflektör yelek aldım..
motorum biraz iri olursa ve bir iki çakarla benimde önümde trafik açılır gibi geliyor...
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
Keşke bir kask kameram olsaydı da bunun hayal ürünü olmadığını sana ispatlayabilseydim.
Sonuçta stresli bir iş ve trafiğin yoğun olduğu bir saat, belki de belirli bir sürede turunu tamamlaması gerekiyor vs. bazen canına tak eder insanın ve gözü bir şey görmez. polis dahil
2 senesi artçılık olmak üzere 4 sene Ankara trafiği çekmiş ve şimdi Urfada aynı işe devam eden bi yunus olarak cevap veriyorum.. Siz kendinizden emin olduğunuz ve motosikletinize güvendiğiniz sürece polis yada sivil olmanız önemli değil. eminim ki geçmek üzere olduğum araçların %99 ben geçtikten sonra polis olduğumu anlıyordur. çakar kullanmayı sevmiyorum herzaman işe yaramıyor, çünkü hız kesmeden aracın sağından rahatlıkla geçebilecekken araç sürücüsünün sizi görüp isterik bi şekilde sağa kaçması mümkün olabiliyo.. Çok uzun süre motosikletle yoğun trafik tecrübesi yaşadıktan sonra kazanılan en önemli deneyim hiç bi araç tamamen art niyetli olmadıktan sonra motosikletli birini tamamen çaresiz bırakacak kadar sert bi hamle yapmaz özellikle yüksek hızlarda.. Bi çok defa sıkıştırıldım, yüksek hızda cmlerle kurtulduğum oldu ama motosikletimin sınırlarını biliyordum ve tedirgin olmadım.. Sınırlarımızı keşfetmemiz önemli ama kendimizi sınırlandırmadan. Anlayacağınız şahsi kanaatim üniformalı motosikletle üniformasız motosiklet arasındaki en büyük fark kendine güven.. Ve bu güvenin kişisel gelişimle alakası yok tamamen tecrübe sonrası kazanılan bişey. Kazasız belasız, asfaltın ve trafiğin tadını çıkarın..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)