-"şimdi caddeye çıkıyoruz teker yapıyoruz tamammı?"
-"otoyolda giderken 250 yi geçince gidon sallanırsa bize el et dururuz"
koptum
-"şimdi caddeye çıkıyoruz teker yapıyoruz tamammı?"
-"otoyolda giderken 250 yi geçince gidon sallanırsa bize el et dururuz"
koptum
Barkın bu motor markalarından herhangi birinden para almadığı için kesinlikle doğru yorumlarda bulunduğuna inanıyorum. Başka yabancı videolarda dedelere gelirsin gibi açık, tarafsız ve direk yorumlar yok, Barkın ne gördüyse onu söylemiş
Onu-bunu bilmem,fakat Nc serisi çok çirkin yahu-resmen CBF150'nin hormonlusu gibi duruyo...Estetik 0 (sıfır).!
The Power of The Dreams.
Hepimiz 2 tekere biniyoruz.
Barkın beyin ss sevdiğini biliyorum. Fakat bu enduroları küçümseme huyunu anlamış değilim.
2 tekerin 2 tekerden başka dostu yokken niçin gruplaştırıyoruz birbirimizi ?
Farkındaysanız yollarda artık herkes kendi grubuna selam verir oldu.
Ss ye selam veriyorum geri alamıyorum.
Cbr ım varkende enduroculardan geri alamıyordum.
Yapmayın , etmeyin. Birimiz biraz daha eğilir hızlı gider öbürümüz rahat yavaş gider.
Tercih meselesi.
Şahsen Barkın bey in bu tutumu çok rahatsız ediyor beni. Anlatımını , dürüstlüğünü çok sevmeme rağmen Enduro sürücülerine karşı olan tutumu hiç hoş değil bence.
Kawasaki zaten bence her sınıfta diğerlerinden bir tık üstün. Burada da farkını ortaya koymuş. Biraz pahalı ama param olsa kawasaki alırdım.
Aynen öyle, üstelik hepsinin ayrı keyfi var şimdi moto gp sürücüsü bile deli gibi enduro yapıyor. Benim en yakın ardaşımda yamaha xt125 var ve bazen asfalttan çok bunalıyorum motorları takas ediyoruz o asfaltta gazlıyo ben doğaya dalıp oh çekiyorum. Param olsa kesinlikle cbr yanına crf tarzı bi motor alırdım.
''Uçmayı seviyorsan, düşmeyi de bileceksin. Korkarak yaşıyorsan, yalnızca hayatı seyredersin.'' #99 JL
vstrom un sıfır fiyatı 30bin tl. ve aksesuarsız hiçbirşeye benzemiyor aksesuarlarıyla 32900 civarına geliyor. ee kawa da 29bin daha ucuz. ayrıca kağıt üzerinde daha önbce incelediğimde suzukiden daha iyi olduğunu görmüştüm. arkadaşlarım bilir kawa daha iyi demiştim. peki neden vstrom un piyasası daha iyi?
ZX1000 videosunda Kawasaki için Japonya'nın Ducatisi demişti , gerçekten de Barkın o kadar Honda ve Yamaha motosikletine rağmen, Kawasaki'nin fiyatını abartılı bulsa da işçilik ve performans bakımından her zaman önde olduğunu söylüyor. Şu dünyadan gitmeden bi Kawasaki sahibi olmak isterim vallahi
NC750 bu kadar itip kakılmayı, yerin dibine sokulmayı hakediyormu?
Bence ediyor.
Honda türkiye bazı modelleri üretim amacı dışında pazarlamaya devam ederse şu modeli getirirsem bu modeli istediğim fiyata çakamam derse, ürün gamını sefilleştirip müşteriyi zorla seçim yapmaya itmekte diretirse itici bir marka olmak ve basit modeller satan marka imajından çok çekecektir.
Farkındamısınız hondanın çoğu modellerinin artık savunulacak tarafı kalmadı.
MT-07 ve NC700/750 serileri belli bir felsefesi olan ve belli pazar payı hedefleyen motosikletler.
Kimse kızmasın ama Honda amca sayesinde Dünyanın mantıklı bir seçim olarak aldığı, belkide kimileri için ideal bir tur motoru olan NC750 alınca, alay konusu olacak hale geldik.
Ve motor aleminde kimse 27 bine motor alıp bu kadar laf yemeyi istemez.
Çünkü Araba kullanıcıların gerçek anlamda %10 nunda bulunan aracına tutku ve özdeşleme motor dünyasındakilerin %90 ı nı kapsıyor. Ve Bir motoru alanlar bu kadar olumsuz yargıyla motoruna tutku duyamaz ve bunlarlada uğraşmak zorunda da değiller...
Bide Saffet Üçüncümü test etse ne yapsa?
bize V motorundan yatık alt silindirinden ve ağırlık merkezinin yere ne kadar yakın olduğundan bahseder belki, ne kadar iyi ne kadar güzel diye? saatlerce... Beynimiz uyuşur seretonin, meletonin falan salgılarız biraz..
valla kardeşim sen paylaşım yapınca orta siklet karşılaştırmasında barkın abi kaza mı yaptı dedim. videoyu daha önce izlediğim halde kuşkuya düştüm :D :D :D
wee için depo üstüne 1 kişi arkaya 1 kişi dedeler motoru dedi barkın. bu saatten sonra dl taban taban gider gözaltı pazarına alınır
bir nc750x sahibi olarak bu videoya yorumum su sekilde olacak.
NC 700s kulandım vitesler aynen öyle 750 dede durum değişmemiş..
Videoya like verdim. Emek var sonuçta ayrı mesele.. Ancak yıllardır motosiklete binen kişiler şu modelleri neden enduro olarak tanımlıyor anlamıyorum. KTM 690 Enduro R'ye enduro diyebiliriz ki kendisi bu sınıf için bir üst limittir, 150 kiloluk ağırlığından ötürü. Bu videodaki modellerin hangisi araziye girebilir? Dağ yamacında açılmış dümdüz yangın yolunda gitmek bir motosikleti enduro yapmaz ki? Aynı yolda Yamaha R1 de gidebilir; o da mı enduro o zaman?
"Orta sınıf enduro karşılaştırması" başlığının içeriği Yamaha WR450F, Kawasaki KLX450R, KTM 450EXC gibi modeller olmalı; Suzuki V-storm veya Honda NC750X falan değil..
AEA yi seviyorum yaptigi islere de saygi duyuyorum. Ama o dedi diye de NC min gozumdeki degeri bir gram eksilmez. Abi gitmiyor neye gore kime gore gitmiyor??? O kadar giden motor isteyen mt09 alsin zati. Ben birkac kez, 180 yaptim, ve kestim hizimi. Bana yetti Honda nin buradaki hatasi model dayatmasi yukarida da arkadasin bahsettigi gibi... Ama arkadas yamaha da nedendir bilmiyorum diversion f in ABS lisini getirmiyor mesela. Getirse ben 750s almazdim kuvvetle muhtemel... Giriyorsun honda.co.uk e envayi cesit makine, bize mi ozel abicim bu gicik durum.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)