Arkadaşlar ilk kez denk geldiğim ve merak ettigim icin soruyorum.
Son hiz 201kmh deniyor sitede 56 beygir deniyor.
Bu motor nasıldır cok yakar mı?
Ve bu hıza gerçekten ulaşır mi?
Arkadaşlar ilk kez denk geldiğim ve merak ettigim icin soruyorum.
Son hiz 201kmh deniyor sitede 56 beygir deniyor.
Bu motor nasıldır cok yakar mı?
Ve bu hıza gerçekten ulaşır mi?
Eger sen bu motoru hız için alaçaksan alma...Şehirde Trafik için iyi vede şehir dışına fazla uzak olmayan yerlerde çok iyi..
Yakıt meselesi ise gaza bastıgında yakıyor...Oda 100 km/h üzerine çıktıgında 7,8 litreye çıkıyor..
Arabadan çok yakıyomuş
Hayabusa yakmıyor ,cbf nasıl yaksın şimdi, birazda mantık pls
Modifikasyon görmeden 200+ hızlara çıkması mümkün değil.
En fazla yapacagi hiz 175-180 kilometre.
Yakıt sarfiyatıda arkadaşların söylediği gibi 5 lt ile 8 lt arasında değişir.
Hayabusa Elektronik yakıt enjeksiyonlu,
Cbf 500 Karbüratörlü..
Ayrıca Hayabusa da basarsan içiyor yani?
Of of 8 litre nedir yahu.
Mt 03 daha iyi bir seçim olur.
8 Litrelik tüketim İstanbul trafiginde dur/kalk yaparak ulaşabileceğin bi veri.
Onun dışında stabil sürüşlerde 19 litrelik deposuyla 330 km yol yapabilirsin.
Öte yandan Cbf 500 sınıfının en sorunsuz motorlarından biridir,
Aynı segmentteki motorlarla kıyaslarsan, en uzun ömürlü ve en sağlam motora sahiptir.
İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..
1- Yeni modelleri karbüratörlü değil
2- 48 beygir
3- O paraya alınabilecek en iyi motor. Keşke imkanım olsada alabilsem.
http://honda.com.tr/motosiklet/naked/cb500f/fiyat
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
2007 modelini 2000 kmdir kullaniyorum. Çok yakıyor diyenlerin salladiklari rakamlara bakiyorum da iskembei kubra nelere kadir diyorum.
Cbf 500 parca kalitesi performansi ve tüketimiyle bu paralara alinacak en güzel motor. Tavsiye ederim motordan anlayana. Yakit konusunda ise soyle söyleyeyim; min 4.3 max 6 litre yaktim. 6 litre yaktigimda 150 km boyunca 140 in altina dusmemistim.
Cbf 500 7-8 litre yakiyor hikayesi kulliyen yalandır.
hayabusa basarsan da içmiyor.sürekli 100-300 hızlanıp durman lazım 10 litre üstüne çıkmak için.yoksa sabit 150-250 arası sakin kullanımda 8 lt civarı anca.benim motorum bile 130-150 arası 5,5 yakıyor.
180le giden cbf ten daha az yakar 220 ile giden hayabusa
http://www.spritmonitor.de/en/overvi...ml?powerunit=2
yakıt değerleri burada var siteye üyeyim herkese tavsiye ederim gerçekten başarılı bir site(not sitenin türkçe desteği yok fakat anlaşılır herşey)
En güzel yanı motorun ya da otomobilin çıkardığı masrafları görebilmeniz parça,servis vb.
No matter how bad your day is
Your bike will always make you feel better.
Eğer karbüratör ayarları iyiyse , hava filtresi ve yagi iyi durumdaysa , lastik basınçları da guzelse , cbf 500'un 7 litre yakacağıni düşünmüyorum.
Ancak yukarıdaki şartlar yoksa, o zaman 7-8 lt yakabilir .
Son hız meselesi de biraz çetrefilli, çünkü hız için yapılmış bir motosiklet değil, 200 ileri zorlamak bu motosikletin canini alır .
İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..
Çok keyifle sürdüğüm önceki motorumdur kendisi. Az yakmaz CBF1000 ile neredeyse aynı yakar. Oturma pozisyonu, manevra kabiliyeti, düşük ağırlık merkezi ve yeterli gücü artıları olmakla beraber motorun tarzı (naked) itibari ile rüzgar alması ve fazla yakması da eksisidir. Bu eksilerden rüzgar olanı ön cam ile oldukca iyi çözülebiliyor. Diğer eski emsallerine göre (er5 gs500) daha iyi teknolojiye ve tasarıma sahip. Ön arka disk fren olması durma performansını gayet tatminkar kılıyor. Hep aklımda olan ve güzel anılarla hatırladığım motordur.
Yeni okuma fırsatı buldum, tamamen hatalı bilgi paylaşılmış. 3 ayda 4500 km sürdüğüm, genelde seyahatte kullandığım, full donanımlı (SHAD 3'lü çanta set, tur camı, koruma demiri vs) 2015 CB500F'i genelde agresif kullanırım. 100-120 km arası 4 litre altı tüketir. Tapa gaz allah ne verdiyse yaktırabildiğim son değer 5,3 lt/100 km. İnsanlara yanlış bilgiler vermeyin, CB500 serisi sakin kullanımda 3,5 lt/100 km rahatlıkla yakan bir motora sahiptir. Özellikle Honda bu konuya dikkat emiş geliştirirken. Şehir içinde ve viralı dağ yollarında hız yüksek olmadan düşük viteste, yüksek devirde dahi 4,0-4,3 lt/100km arası değer yakaladım, ki 4 depo üst üste ölçülmüştür. Mükemmel, sorunsuz makina. Henüz ABS'sini dahi devreye sokmadım frenlerken. Şu anda gidon değiştirip enduro gibi dik oturmayı planlıyorum. Sanırım 2016'da 20000km yapar en az 3 yurt dışı seyahatim olur. Bilgi isteyen özelden yazsın.
Nasil 200 km/h yapmiyor iyimisiniz siz :D
Almanya GPS ölçümlü son hızı sapmasız 178km/h, kendi kadranı 187km/h en son gösteriyor, youtube'da var. Tur camı, arka 48 lt çantayla 174 kadran gördüm, artçı ile 165. 3'lü çanta seti (yanlar Shad SH36) ile ise 158 son kadranım.
2011 cbf 600 ort. 4,7lt/100km ile kullanıyorum , karbüratörlü cbf 500 de yaklaşık ort .5-6lt/100km yakar(insan gibi kullanımda)
Daha yeni modellere bütçeniz yetmiyorsa cbf500 doğru tercih olacaktır.
Yanlış bilgi değil de yanlış anlama oldu sanırım sizinki. Söz konusu olan motosiklet cb500f değil, cbf500.
er5 olsun, cbf500 olsun yakarlar. güzel yakarlar. 3,5 litreyi rölantide belki görebilir bu modeller. sakinde minimum 4.7-5 civarı, ölü gibi kullanımda 4 ten az fazla, sıkınca 14-15 litreyi 130 km de bitirdiğimi biliyorum.
Zamanındaki çift silindirlere göre rahattır, yol tutuşu daha iyidir
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)