Hll spr dvm.
e plaka kapatmak şart olur.
http://www.ensonhaber.com/izmit-korf...014-10-06.html
Hll spr dvm.
e plaka kapatmak şart olur.
http://www.ensonhaber.com/izmit-korf...014-10-06.html
4TL için belki dikkate almıyorlar ama 95TL için yedirmezler, plaka kapatmak falan zor.
Bizim paramızla bize köprü yapıyor sonra bize satıyor ?? 236 tane ülkesi olan bir dünyada doğa doğa böyle bir ülkede doğduğuma lanet olsun. Bir kerede şu halkı mutlu etmeye çalışsanız ne olur yani ? Gözleri paradan başkasını görmüyor sermayeci köpeklerin.
Geçiş ücretiyle ilgili bir yorum yapmıyorum ama forumda ne kadar çok aynı mantıkta yazılar var. Doğru olmayan birşeyi burada yazarak insanlara da kötü örnek oluyorsunuz. Köprü ücreti çok geliyorsa o zaman normal yolu kullanırsınız. Hiçbirşey yanlışınızı doğru yapmaz.
Acaba bu köprüyü yaptırdıkları firmadan kaç para rüşvet indirdi hırsız, ona bir bakmak lazım. Hadi o indirdi parayı yiyor vs. ailecek hırsız çalmadan yapamıyor belli anlıyorum da.. bu yok iftira, montaj, gözümle görsem inanmam, çalıyorsa da helal olsun diyen kişiler neyin peşinde. Bu adamların çalması yüzünden bu kadar pahalı değil, bunları görmezden gelen kişiler yüzünden oluyor bu yaşananlar. Şimdi iki tane de dallama çıkar bu hırsızları savunmak uğruna başlar yok islam da böyle olmuştu da hadis de vardı da, hep bunlar siyonist neşriat, dinden çıkacan ....
'' Bu fiyat yüksek karşılansa da, dünyadaki benzerleri ile kıyaslandığında aslında o kadar da pahalı değil. Örneğin, dünyanın en pahalı köprüsü olan Danimarka 'daki yaklaşık 8 kilometrelik Oresund Bridge 'ten geçmek araç başına 40 euro. İngiltere, Kanada ve Yunanistan 'da da durum farksız. En ucuzu ise yine Çin 'de ''
Onlarda 40 euro muş.. Adam orda 2000-3000 euro maaş alıyor, şimdi bidaha hesapla bakalım!
huseyinc: Sende haklısın kardeşim.. Hiçbiseye sesinizi çıkartmayın. Padişahım çok yaşa!
95TL ya itirazım yok zaten, 60TL ya 45 dk'da geçeceğim yol 6dk da geçilecek bu açıdan ucuz bile. Ama mantalite olarak otoyolların devlet hizmeti olduğunu düşünürsek dünyada ücretsiz köprülerin de olduğu gerçeği var. Yap-işlet-devret modeli esasen köprüyü yapıp işletip belli bir kar elde edildikten sonra devlete devredilmesi ve devletin bu süre sonunda artık bu hizmet için vatandaşlardan ücret almamasıdır.
Bu şekilde düşünmeden önce başka ülkeleri de görmeni ve bir müddet orda yaşamanı tavsiye ederim.
Son 7 ayını polislerin bile silah taşımadığı insanların birbirine sesini bile yükseltemediği yaya geçidine geldiğinde araçların durup yol verdiği bir ülkede yaşamış biri olarak konuşuyorum. Ah memleketim sen ne kıymetliymişsin. Cennetmişsin de ben senin kıymetini bilemedim dedim hergün.
Hiçbirşey göründüğü gibi değil. Kısa yoldan çözüm adı altında ülkenize bok atacağınıza biraz daha yaratıcı olup ülkenize katkıda bulunmanızı tavsiye ederim.
Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........
Kötfezin keyfini çıkarta çıkarta giderim.
Kontrol edemediğin güç,güç değildir. ...Ya ALLAH Ya MUHAMMET Ya ALİ... Engin TEPE Yaş:26 Sivas/Hafik
Hesaba vurduğunda üç aşa beş yukarı senin hesap doğru.
Birde işveren ve işi yapan olarak konuya bakmak lazım.
25 yıl işletme süresi var ve ortada yol yok. Firma önce yolu yapacak sonra işletecek sonra devredecek. Öncelikli olarak bu köprü sağlanan kredilerle yapılacak. Köprüden elde edilen gelirle de kredi ödenecek ve geri kalan yol için yeni kredi sağlanacak. Tamamı bittiğinde işletme geliri ile kredi ödenecek ve daha sonra kar edilecek.
Kabaca bu işe girebilecek çok fazla firmayı dünyada bulmak zor.
Hernekadar insanlar gelip burada veryansın etsede sokağa çıktığımda deli gibi para harcayan insanlar görüyorum. Koca istanbul 24 saat dışarda ve dışarda yiyip içiyor. Herkesin altında araba. Hergün yeni mekanlar açılıyor dün tv de gördüğün yeni araba modeli bu gün sokakta karşında duruyor.
Asıl sorguanması gereken budur.
Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........
Tanımsız: İllegal bi' olaydan bahsederken kendince olayı siyasete çekmeye çalışmışsın. Hani diyorlar ya ülkede nasıl mantık var diye, işte böyle inatla yanlışı kendince haklı sebeplere yordukça insanımız, Türkiye'de malesef yanlışları düzeltemiyoruz
95 lira vereceğime körfezi dolaşırım. 2 saat yolum uzar en fazla, 95 lirayla da iki hafta pazar yaparım.
Anlamadım, asıl sorgulanması gereken bu derken. Sen daha 95 tl geçiş ücretini sorgulayamıyorsun, milyarlık arabaları, açılan mekanları vs. sorgulayacaz.
İyi senin dediğini sorgulayalım. Ali Ağaoğlunda kaç trilyonluk araba var, bu arabaları almak için harcadığı parayı kazandığı binaları yaparken kaç para rüşvet yedirmiştir, bilal oğlan şehrizardan evleri almak için kullandığı sıfırlayamadığı parayı nereden almıştır, tayyip gelen 10 milyon dolar rüşveti beğenmediği ses kaydında, bunlar bizim kucağımıza oturdu alma 10 milyonu, bütün parayı getirsin derken neyi kastediyordu? Havuza rüşvet veren işadamı Mehmet Cengiz, yüzde 10’la ihale kopardığını, sevincini "Bu milletin a...ına koyacağız diyerek paylaşırken ne anlatmaya çalışıyordu.
Bu tip ihalelerde devlet guvencesi olur. Sen gitmezsin o adam o parayi devletten tahsil eder. Odenilen dolayli vergilerle yine senin cebinden cikar o para. Ulasim secenekleri dusunuldugunde 95 lira yeni acilan bir kopru icin bir muhendis olarak bence makul. Yap islet devret modeli ise bizim koprulerde niyeyse gecerli olmuyor. Istanbul`daki kopru gecislerinde bildigim kadariyla yasal bir dayanak yok. Ucretlerin coktan kalkmis olmasi gerekiyor (deprem sonrasinda 3 yilligina diye konulan OTV gibi). Boyle bir firsat geldi mi devlet kacirmaz. Fiyatin yuksek gelmesinin tek nedeni benzin fiyatlari. Fizibilite calismasinda maliyet hesabindan baska piyasa arastirmasi da yapilir. En yakin secenekler degerlendirilir. kopruyu kullanacagina 1 saat feribot + 50 TL feribot parasi mi yoksa bilmem kac saat daha uzun surecek ve benzin yaktiracak karayolu mu secenekleri var. Benzin bu kadar yuksekken daha fazla inmezler
Birde şöyle düşünün bayramlarda iett toplu taşımayı ücretsiz yapıyordu ama işi olan olmayan sırf beleş otobüslere akın ediyordu ve gerçekten işi olan insanlar hizmet alamıyordu.Eğer köprü ücreti 20 tl gibi bir rakam olsa yine aynı senaryo olacak ve yoğunluk sebebiyle köprüden 2 saatte anca karşıya geçeceksiniz.
siz yine iyi bir ülke olarak bahsetmişssiniz bir afrika ülkesinde yaşaması lazımmış arkadaşın hayatında köprüden paralı geçmeyi bırak belki ne motoru ne arabası olurdu insan oğlu doyumsuzdur diye boşa dememişler. tabi hakkımızı savunmamız gerekir ama mantık çerçevesinde . devletin yaptıgı herşeyde bir karşılık vardır mecbur kalkınma politikası yoksa hem devlet hem biz batarız 2000 deki gibi .
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)