körfez köprüsünün geçiş ücretinin 95tl olması
Reklamlar
-
Körfez geçiş ücreti 35 USD + KDV Link
Güncel kur 2.9412 TL
Geçiş ücreti ben yazıyı bitirmeden Önce 121.472 TL
Yazıyla----yüzyirmibir lira dörtyüz yetmiş iki kuruş---
2.9437 olmuş ---yüzyirmibir lira beşyüz yetmiş beş kuruş---hhmmmmnnaaaa
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:45 ----------
2.9476 oldu ya la ---yüzyirmibir lira yediyüz otuz beş kuruş---
Allah razı olsun devletimizden. Yolda yapıyoooo Köprüde yapıyoooo Durup dururken yapıyooooo Hatta sabah kalktığımızda bile yapılmış olarak buluyoruz kendimizi.
Sayın Ucuz beyinler, kendi ülkenizde kendi para biriminizle kazandığınız parayı bilmem kaç bin mil uzaktaki bir milletin para birimiyle devletin topladığını farketmediniz bile.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:53 ----------
Sabah sabah sinirlendim yine. Madem yıl sonu gelmiş.
Ucuz beyinlere yardımcı olayım senelik hesabı koyalım ortaya.
Sene başında borsa ilk 100 88.000
Sene sonunda borsa ilk 100 71.000
Aradaki fark değer kaybını gösterir. Ülkedeki şirketlerin kaybettiği değeri.
Yani %24 değer kaybı var.
Dolar kuru 2015 yılbaşı 2.29 TL
Dolar kuru 2015 yılsonu 2.92 TL
Yani %27 değer kaybı var.
Bu da demektir ki %25 civarında enflasyon var
Reklamlar
-
şimdi köprü inşaatının dibinden bildiriyorum
bende plaka kapatırıs ehehehühi diye geyik yapardım. lakin tüm gişeler bariyerli. gişe sistemi feribotta olduğu gibi olacak. yani hgs/ogs bile olsa duracaksın. gişedeki görevli ödemeyi hangi şekilde yapacağını soracak (nakit,kredi kartı,ogs/hgs) hgs'yi seçtin diyelinm, gişeci etiketi okuyacak. yeterli bakiyen varsa sisteminde görecek. ödemeyi etiketinden kesip sana bariyeri açacak. yeterli bakiyen yoksa, başka ödeme seçenekleri sunacak. değişmez ise, ki artacağı konuşuluyor kaçak geçişin ücreti normal ücretin 10 katı. yani eğer ücret 95 tl ise 950 tl plakana yazılır.
ayrıca otoyolu özel sektör işleteceğinden hem onların plaka okuma sistemi var, hem de devletin bağımsız bir plaka okuma sistemi var.
aklı olan eskihisar/tavşanlı istanbullines feribotu ile geçsin gidiş dönüş 20 tl ve 35 dakikada varıyor.
-
köprü bittikten sonra (kendi düşüncem)vapura zam yapacaklar insanlar köprüyü tercih etsin diye çünkü günlük araç kotasını dolduramazlarsa parayı devlet kasadan vermek zorunda kalacak ee ucuz olan vapuru insanlar tercih etmesin diye normal olarak vapura zam yapacaklar
-
Bence az bile. Memlekete medeniyet gelmiş, bedava mı olacaktı? (Saygılar efendimiss)
-
mesela istanbullines aksine indirim yaptı. ido gidiş dönüş otomobil 110 tl, istanbullines 2015 fiyatı 100 tl, 2016 fiyatı 90 tl.
ayrıca tırlara ve otobüslere ilave indirimler vs yapıyorlar toplu alımlarda.
köprü bittikten sonra (kendi düşüncem)vapura zam yapacaklar insanlar köprüyü tercih etsin diye çünkü günlük araç kotasını dolduramazlarsa parayı devlet kasadan vermek zorunda kalacak ee ucuz olan vapuru insanlar tercih etmesin diye normal olarak vapura zam yapacaklar)
-
devlet köprü boş kalmasın diye vapuruna zam yaparsa,devletin olmayan özel istanbullines feribotu zam yapmaz,ve parsayı toplar, araçların köprüden geçmesi hiç işine gelmez çünkü arkasında onun zararını Süspanse edecek devlet yok
-
Herkes en ucuz geçiş yöntemi ile karşılaştırmış ama bir de Pendik-Yalova ve Yenikapı-Yalova seferlerinin fiyatlarından bahseden yok. Pendik Yalova bayram olmayan bu haftasonu 4 kişilik bir ailenin otomobil ile Pendikten Yalovaya geçiş ücreti 99TL (tek yön), Yenikapı'dan ise 134TL ya kadar bilet var. Bayramlarda ve tatillerde bu fiyat daha da artıyor. Araç kotası falan dolar merak etmeyin, devletin kasasından beş kuruş çıkmaz.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)