İki motor arasındaki farkların senin için faydalı olacağını düşündüklerimi yazmak isterim.
F650 GS 650 geçişi için harika bir motordur bence bir numaradır. Özellikle beni gibi kısa ve minyon biri için. Dengeli
, hafif, alçak, esnek, ABS li olan daha da tadından yenmez. Ama eksileri de yok değil. Arıza vermeye başladım mı ocak söndürür, parça fiyatları dudak uçuklatan cinsten iyi bir tamirci tanıdığının olması lazım. Bu nedenle alırken iyisini bakımlısını alıp o aradaki farkı sonradan tamire vermemeni tavsiye ederim.
V-Stroma gelince, 1200 GS' ten önceki hayallerimi süsleyen motor. BMW'ye göre daha yüksek ve geniş. Asfaltta inanılmazdır, gücü, yol tutuğu enjeksiyonlu olması ve çift silindir tadından yenmez. 2007 ve sonrası üretimlerde standart ABS. Ama ağırlık merkezinin aşağıda olması yeni geçiş yapacak olan veya kısa biri için probleme neden olabilir. F650 kadar toprakta da güven vermez. O bir seyehat motorudur asfaltı daha çok sever, ama patika bulursa da gitmem demez. Arıza yapma yolda bırakmaz, sınıfın en az yakanıdır.
Bu arada uzun yolculuklar için seleyi traşlatsan bile alternatifler üretiliebiliyor toto rahatı için pahalı olan jel ve havalı minderler var yada eski usül kuzu postu kullananlar. Yorgunluk sürüş kalitesini ve konsantrasyonu bozduğundan bir süre sonra sevdiğin motoru da kullansan yıpratır.
Bu bilgiler ışında birazda teknik bilgilerini araştırarak kararını daha rahat verebilirsin.
Bu arada F650' ye göre V-Strom çeyrek altın gibidir, değer kaybetmez kolay satılır.
"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
Çok teşekkür ederim , çok faydalı bir yazı oldu. Merak ettiğim herşeyi yazmışsınız,teşekkür ederim.