Bunun üzerinde ölmek sevaptir heralde..
Bunun üzerinde ölmek sevaptir heralde..
kanatlar ile yuksek sürat & aerodinamide son nokta biziz demiş kawa, lakin kalkışta 300bg i optimum olarak arka lastik ve yürüyende destek almadan kullanmak imkansız. illa ki törpülenecektir hali hazır halinde. turbo gibi belirli bir devir beklemeksizin bu kadar fazla gücün ne denli değişik bir yaratık cıkaracagını merak etmıyor degılım fakat suzi & honda nın 2015 yılında planladıgı dusuk hacım (600-750cc) turboları daha cok merak edıyorum. kuru agırlık 160-170kg cıvarı olması, elın altında 1000cc gucu tutması ve emısyon&tuketımın azaltılması. gercekten 300km/h uzerının ıntıharın otesı oldugu bır ulkede bana cok daha yakın bır hayal olarak gelıyor bunlar. yamahanın 250bg atmosferik r1 SP si de bonus olacak yakın tarıhte.
ozet : 2015 hardcore gelıyor beyler
motor mühendislik harikası bu gözle bakmak lazım.. süratmiş beygirmiş bunlar o mühendislik harikasının getirisi.. sanırım dünyada superchargerla seri üretilen ilk motor.. amerikada yapılmıştı zamanında turbolu garaj motorları ama onlar şahsi üretimlerdi fabrikasyon superchargerlı dünyada adamlar bir ilki başarmışlar.. buna saygı duyup kawa gene yapmış deyip şapka çıkarmak lazım..
gerisi hız 400 km imiş falan filan bunlar hepimiz biliyoruzki en azından eskiler duayenler anlamsız işler.. o süratleri yapabiliceğiniz türkiyede iki yol var o yollarda doğru mevsim doğru hava koşulları yolun durumu önce öncü olarak bir motor yada arabanın yolu analiz etmesi falan lazım..
neler gördük neler motor sürmek zaten normalde bu ülkede kelle koltukta gezmek birde 300km ,400km süratler zor o işler .. ve her geçen günde çok daha zorlaşıyor..
kişisel tercihinizdir, bunu insanlara kabullendirtemezsiniz, saygı çerçevesinde görüşlerinizi yazarsınız, size katılanlar beğen tuşuna basar.
olay budur.
motora gelince ilk yorumum. "Zenginleri öldürmek istiyorlar."
Flickr
http://www.flickr.com/photos/109845783@N04/
..kanlı resimler ressamı..
Ah! Kawasaki ah!
Biz sana motosiklet yap dedik,sen bir.....yapmışsın.
tam olarak kesin dogurudur diyemem ama dokumanin kawasaki h2r icin satis merkezlerinin amerika da kawasaki ye odedigi birim fiyati oldugunu soyluyorlar vede bunun uzerine daha kar koyup satacak satis merkezleri!
60,000 USD birim fiyati!!!
umarim yol versiyonu cok daha ucuz olur.
Olayı sadece bu şekilde yorumlamak çok sığ bir bakış açısı olur.
Turbo teknolojisinin standart binek aile otomobillerinde kullanılmasının faydalarını hepimiz görüyoruz. yakıt tüketimi, vergi indirimi vs.
süper egzotik bir spor otomobil nasıl son ileri teknolojiye sahip ise aynı şekilde süper egzotik bir motosiklet üretilmiş durumda ve bu motosiklet tarihinde bir ilk.
turbo teknolojisinin fabrika bantında üretilen bir motora standart olarak konulması bence bir kilometre taşıdır.
umarım aynı uygulamaları düşük CC'lerde de görebiliriz.
250cc bir motor düşünün vergi indiriminde faydalanarak satın alabiliyorsunuz, 45 - 55gb gücünde ve yakıt olarak daha ekonomik. olaya bir de bu açıdan bakmak lazım.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
H2r çıplak hali kırmızı boyalı yer superchargerın olduğu yer.. supercharger silindirlerin arka kısmına konuşlandırılmış görülüyor açık ve net.. havalandırma kısmıda aliminyumdan yapılmış.. kasada komple tek döküm carbon fiberden yapılmış..
Bu motorun markasıyla benim motorun markası aynı. Kawasaki kullanıyorum bende
Oha bu ne lan , bu motor satışa çıksın millet sapır sapır ölür 300 beygir ne demek ya
Abd fiyatı 60binUSd ise, Türkiyede 100binEURO olur haliyle satılmaz, alanda koleksiyon için alır, yol modeli ödemli oda 225hp falan denmiş ne derece doğruysa.
Bizim millet uzay mekiği görse fiyatından başka birşey konuşmaz arkadaş.
arkadaslar . bu teknoloji zaten kullanilmisti seneler once. sadece modernize edildi.
bknz : kawa gpz, suzi xn, honda cx ve yamaha seca...
Yedek can-yaşam hakkı veriyorlarsa, 5-10 adet öl öl yeniden doğmak için respawn mantığı ile ( riskli gerçi, bide yeniden doğuyormuşsun Himalaya eteklerinde ot olarak, o neyse Mısır'da bok böceği olmakta var işin ucunda^^ ) Ben'de alayım 1 dane
Hız limitlerinin 400 lere dayanması harika zaten you tube taki videolardan başka bir yerde göremicem bu hızları.
Neden bu düşüncelere bu kadar tepki veriliyor anlamıyorum. Hız her şeyden önce tehlikelidir. Gerekliliği ise kişiden kişiye değişir. Dolayısı ile hız tehlikeli ve gereksizdir diyen bir kişiye katılmak zorunda olmamakla beraber, bize saygısızlık ediyorsun da diyemezsiniz. 20 gün önce bir hayvan oğlu hayvanın aniden önüme kırması nedeni ile feci bir kaza yaptım. 70 km hızla giderken göğsümün üzerine beton bariyerlere kapaklandım ve oradan yola savruldum. Arkamdan gelen araçlar hızlı geliyor olsaydı, ya da arkamda yüzbinlerce km ss tecrübesi olan bir arkadaş 180 - 200 km/s hızla geliyor olsaydı büyük ihtimalle üzerimden geçecekti ve şu anda bu satırları yazamayacaktım. Elbette hepimiz iki teker tutkunuyuz. Ancak trafikte görülmüyoruz, görülsek de saygı görmüyoruz. Çeşme otobanında yanımdan 280 km/s hızla geçen bir arkadaşı sol şeride geçmeden önce son anda farkettim ki, ben trafikte
motosikletleri görmek ve onlara hayatı kolaylaştırma için çabalayan az sayıda kişiden biriyim.
Beyler, o otobanlarda hız sınırı vardır. Ve bu sınır 120 km + %10' dur... İster uyarsınız, ister uymazsınız. Hayat sizin hayatınız. Ama uyan kişilere senin için geçmiş, tın tın gitmeye devam et gibi yakışıksız cümleler sarfetmeye de hiç hakkınız yok. 280 ile giderken aniden birisi sol şeride geçtiğinde aldığınız kaçış eğitimlerinin, güvenlik balonlarının ve kontra tekniklerinin işe yaramasını dilerim.
Öncelikle yaptığınız kaza için geçmiş olsun dileklerimi kabul edin.
Yazınızın kalanına gelince, SS kullanmak demek, sürekli limitlerde gidip 280-300 km'lere dayanıp kendi ve başkalarının hayatlarını riske atmak demek değildir. Bahsettiğiniz eğitim terimlerini bilen, motosiklet sürüş eğitimini tamamlamış kişiler zaten verdiğiniz örneklerdeki sürücüler değillerdir... Eğitimli sürücü sizin 70'le düştüğünüz yolda arkanızdan 180-200 ile gelmez. Abuk subuk yollarda limitlerini gereksiz yere zorlayanlar ve yaşamı tehlikeye atanlar genellikle egolarına yenik düşmüş ve yeterli ruhsal olgunluğa erişememiş kişilerdir (örneğin kendisini izleyen bir kız grubu görünce sürücünün coşması vb.). Benim verdiğim tepki ise Shamy nicki üyemizin "güçlü motosiklet gereksizdir" demesineydi... Örnekte verdiğiniz yüzbinlerce km SS tecrübesi olanlardanım ben de. Fakat sürdüğüm zamanlarda hiçbir zaman ne kendimi, ne etrafımdakileri tehlikeye sokacak hareketlerde bulunmadım. Söylenenin tam tersine, keşke ülkemizdeki vergi oranları, gıpta ettiğimiz diğer ülkelerdeki gibi olsa da herkes güçlü kuvvetli ve kaliteli motosikletlere binebilse... Tabi gerekli eğitimleri aldıktan ve yeterli ruhsal olgunluğa eriştikten sonra...
Güçlü bir motosiklet, otobandaki hız limiti olan 120 km ile rahatlıkla seyir edebilir, fakat güçsüz ve hafif motorlar arkadan gelen tırların ve otobüslerin önünden gazı açarak kaçamazlar, yanlarından büyük bir araç geçtiğinde rüzgarından çok fazla etkilenirler. Otoban gibi seyir hızı yüksek yollarda sürücüye güven veremezler ve güvenli sürüşü tehlikeye sokabilirler.
Bu sebepledirki güçlü motor gereksiz DEĞİLDİR...
FOR THE HORDE...
Kawasaki bu motoru al temde 400 km süratle kullan diye yapmıyor zaten.Burada anlatılmak istenen kawasakinin neler yapabileceği.Teknolojisiyle,ağır sanayisiyle göz dağı veriyor diğer firmalara.Sanat eseri mantığıyla bakmak lazım.Tasarım,işçilik teknoloji.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)