Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Kawasaki H2r Motosikletse Biz Ne Kullanıyoruz ?

    REKLAM ALANI
  1. #21
    AttilaXtreme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    çinlisi yapılana kadar bekliycez artık
    -61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Şehir
    İstanbul / Silivri
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Alıntı Shamy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle mesajım iyi okunmamış, ben yarış motosikletlerine saçma demedim, Kawanın bu modeline saçma ve sadece gösteri amaçlı, kendilerini kanıtlama amaçlı yapılmış dedim.

    Bir diğer husus spor motosiklet kullanıcıları alınmış sadece nedense? Ben hızın her türlüsüne her türlü araçta karşıyım, ne ile yapılırsa yapılsın tehlikedir gereksiz risktir karayollarında yapılan hız.(Acil durumlar,spor musabakaları,görev ..vs hariç)

    20 yıllık motosiklet sürücüsüyüm hemen hemen her türden motosiklet sahibi oldum ancak son 5 yıldır işin iyice sulanmaya başladığını farkettim 3 yıldırda motosiklet kullanıcısı değilim buna etken araç ve insan sayısının çok artması, yolların daha tehlikeli hale gelmesi, insanların birbirine artık iyice saygısını yitirmesi özellikle trafikte, Muz cumhuriyetinde yaşadığım için kanun ve nizam olmamasını, özellikle 2 teker kullanıcılarına saygının hiç olmaması ve devletin bizleri yolunacak kaz gibi görmesi sonucu motosiklet kullanmıyorum. Yaşadığım yer; insanların birbirine saygılı,kanun ve kuralların hüküm sürdüğü, yolları düzgün, devletin milletini düdüklemeye çalışmadığı bir yer olana kadarda kullanmamakta kararlıyım.

    Konuyu fazla dağıtmadan hız konusuna geri dönecek olursam, belirli bir yaştan sonra insan anlıyor hızın gereksiz olduğunu soruyor kendine niye? ne geçiyorki elime? gereksiz riskten başka? sadece motosiklet için söylemiyorum her konuda benim hiçbiyere acelem yok! varsın işler kalsın güvenli olsun az riskli olsun yavaş olsun. Heleki araçla yapılan hız konusunda fazlaca titiz olmamın nedeni yukarıdada söylediğim gibi muz cumhuriyetinde yaşıyor olmamız eğitim yok, saygı yok, cahillik dizboyu, yollar berbat, kanun işlemiyor, ben böyle bir memlekette neye güvenip hız yaparım? sadece kendimemi ve aracımamı? malesef bunlar yetmez.

    Hızlı gitmek sigara içmek gibidir, %100 olmasada çok büyük bir ihtimalle sonu ölümdür, er yada geç, herkes bunu bilir ama keyfinden vazgeçemez.
    Ben zaten insan hayatının bedava olduğu bu ülkede yaşıyorum o yüzden hızı hayatımdan çıkararak en azından bir riski daha elimine etmiş oldum.

    Olmaz yanlış düşünüyorsun bence.

  3. #23
    seckin_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2009
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Bmw R1150GS Adv
    Alıntı Shamy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle mesajım iyi okunmamış, ben yarış motosikletlerine saçma demedim, Kawanın bu modeline saçma ve sadece gösteri amaçlı, kendilerini kanıtlama amaçlı yapılmış dedim.

    Bir diğer husus spor motosiklet kullanıcıları alınmış sadece nedense? Ben hızın her türlüsüne her türlü araçta karşıyım, ne ile yapılırsa yapılsın tehlikedir gereksiz risktir karayollarında yapılan hız.(Acil durumlar,spor musabakaları,görev ..vs hariç)

    20 yıllık motosiklet sürücüsüyüm hemen hemen her türden motosiklet sahibi oldum ancak son 5 yıldır işin iyice sulanmaya başladığını farkettim 3 yıldırda motosiklet kullanıcısı değilim buna etken araç ve insan sayısının çok artması, yolların daha tehlikeli hale gelmesi, insanların birbirine artık iyice saygısını yitirmesi özellikle trafikte, Muz cumhuriyetinde yaşadığım için kanun ve nizam olmamasını, özellikle 2 teker kullanıcılarına saygının hiç olmaması ve devletin bizleri yolunacak kaz gibi görmesi sonucu motosiklet kullanmıyorum. Yaşadığım yer; insanların birbirine saygılı,kanun ve kuralların hüküm sürdüğü, yolları düzgün, devletin milletini düdüklemeye çalışmadığı bir yer olana kadarda kullanmamakta kararlıyım.

    Konuyu fazla dağıtmadan hız konusuna geri dönecek olursam, belirli bir yaştan sonra insan anlıyor hızın gereksiz olduğunu soruyor kendine niye? ne geçiyorki elime? gereksiz riskten başka? sadece motosiklet için söylemiyorum her konuda benim hiçbiyere acelem yok! varsın işler kalsın güvenli olsun az riskli olsun yavaş olsun. Heleki araçla yapılan hız konusunda fazlaca titiz olmamın nedeni yukarıdada söylediğim gibi muz cumhuriyetinde yaşıyor olmamız eğitim yok, saygı yok, cahillik dizboyu, yollar berbat, kanun işlemiyor, ben böyle bir memlekette neye güvenip hız yaparım? sadece kendimemi ve aracımamı? malesef bunlar yetmez.

    Hızlı gitmek sigara içmek gibidir, %100 olmasada çok büyük bir ihtimalle sonu ölümdür, er yada geç, herkes bunu bilir ama keyfinden vazgeçemez.
    Ben zaten insan hayatının bedava olduğu bu ülkede yaşıyorum o yüzden hızı hayatımdan çıkararak en azından bir riski daha elimine etmiş oldum.
    Hayır biz sizi yanlış anlamadık, yazınızı da gayetiyi okuduk. Yarış motosikletlerine gereksiz demişsiniz ve binenleri de kendinizden örnek vererek cahillikle itham etmişsiniz. Hatta yazınızın sonunda "güçlü ve hızlı motosiklet gereksizdir" demişsiniz. Hadi yarış motorlarını bir kenara bırakalım, bugün 600cc üzeri bir enduro, touring, scooter ve hatta chopper bir motosiklet bile 200 km civarı hızları çok rahat görebiliyorken, onlardan ortalama %50 daha hızlı gidebilen, sizin tabirinizle "yarış motoru", bizim tabirimizle Super Sport (SS) kategorisindeki motosikletlere "gereksizdir, saçmadır, kullanmak cahilliktir vb." gibi söylemlerle fikir belirtmek, 20 yıllık sürüş tecrübenize yakışmıyor. Sizin mantığınızla 150cc üzeri tüm motosikletler gereksiz ve fuzulidir demekki. Şuanki motorum olan Honda Varaderoyla da 210 km küsür süratlere çok rahat çıkabiliyorum mesela bir önceki yazımda da dediğim gibi "gaz kolunu çevirip çevirmemek kullanıcının kendi insiyatifindedir ve çevirmediğiniz müddetçe de altınızdaki motosiklet 500 hp de olsa sizi öldürmez!

    Güçlü motosikletler ufak motorlara göre aksine daha güvenlidirler. Lastik kaliteleri, fren sistemleri, elektronik sürüş asistanları, malzeme kaliteleri, ağırlıkları vb gibi nedenlerden dolayı yolda daha sağlam ve güvenli giderler, yere daha sağlam basarlar ve motorları da daha güçlü oldukları için çoğu tehlikeden (iki aracın arasında kalmak, önünüze yan yoldan çıkmakta olan bir kamyon vb gibi...) frene basarak değil de gazı açarak rahatça kurtulursunuz...kendimden örnek vermem gerekirse bugüne kadar atlattığım tehlikelerin %80'inden frene basarak değil, gaz açarak kurtuldum...

    Güvenli sürüş denilen şey " yavaş git, hız yapma, hayatta kal" demek değildir. Hangi hava şartlarında, hangi hızda olursan ol, nerede ne yapman gerektiğini bilmek demektir. Bu dediklerimi bilen sürücü de zaten her bulduğu yerde gazı açmaz ve kendini de riske atmaz.

    Yani demek istediğim (herkes için söylüyorum), eğitim alın. Viraja nasıl yaklaşılır, nasıl girilir, apex oktası nedir, virajdan nasıl çıkılır, panik fren nedir, bakış noktası nedir, kontra nedir vb gibi terimleri öğrenin ondan sonra isterseniz gidin hayabusa sürün... Ne kadar güçlü olursa olsun hiçbir motordan korkmaya gerek yok, yeterki kendinize ve sağ bileğinize hakim olmayı öğrenin...

    Güç, yerinde kullanıldığında her zaman faydalıdır...
    dyavol-77, rebirth ve essegesse bunu beğendiler.

  4. #24
    doans - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2009
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    var bişiyler
    haha
    =)

  5. #25
    MotojeN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2013
    Motosikleti
    KTM 125 Duke
    Suzuki amca fena kızmışdır.
    Hayabusa nın babası Yolda dır çoktan.

  6. #26
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    Herşey bir yana günümüz ss lerinin motor ömrü (özellikle ülkemizde) 80-90.000 kmlere geldiginde sallantıya girebildigine göre bu motor normal şartlarda veya agresif kullanımda kaç km de dagılır ? H2R hakkında aklıma gelen ilk soru buydu. Kolay degil arka lastikte 300 Hp . Diger racingler gibi bir ömrü olması için nerdeyse motorun tüm parçalarını titanyum vb. malzemeden yapmaları gerekir. yatak silindir, piston sekman vs... Okadar yüksek beygir gücüne ve torka başka türlü nasıl dayanır merak ediyorum doğrusu

    Zaten kawa'ya geçmişten gelen sağlamlıkla ilgili ön yargı vareken birde bu H2R 40.000 km de kol çıkartırsa kawa bundan sonra anca tekne motoru satar

    Bu arada yukardaki arkadaşa katılıyorum. Suzuki amca fena içerlemiştir. Şimdiden busanın üstünde oynamaya başlamıştır. Millet kendi çabasıyla zaten 400 hp yapıyordu. Suzuki bi 450-500 hp yapıp "alın size BusaCharger" derse şaşırmayın
    zaferkarizma ve ttan bunu beğendiler.

  7. #27
    kurubuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF1000FA
    Turbo değil supercharge beslemelidir. Moto GP ve Superbike da bile motorları 250 beygirde sınırlıyorlar. Hatta artık olmayan iki zamanlı 500 cc kategorisinde ( eski moto gp) bile 250 beygirden çok daha fazla güç ürettikleri halde kontrolü zor diye 250 beygirde sınırlandırırlardı.

    Pist yarışında bile 250+ beygir fazla gelirken race - replikasını 300 beygir yapmak ne derece mantıklıdır tartışılır.

  8. #28

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Race replika falan değil çünkü, birebir pist motoru. Hayatında pistte sürmemiş insan için hiçbir şey ifade etmeyebilir ama yurtdışında düzenli pist sürüşü yapan kişiler için oldukça heyecan verici bir motor olarak çıkmış.

    Asıl sokak versiyonunu ve sonrasında supercharger'ın daha düşük cc'lerde yakıt tüketimini azaltmak için kullanıldığı motorları bekliyorum.
    overcloud bunu beğendi.

  9. #29
    beko12345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    Suzuki Dl 650 V-Strom K8 , Kuba blackcat
    Umarım tecrubesiz ellere geçmez bu motor.

  10. #30
    atgatt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2014
    Alıntı Shamy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne kadar gereksiz saçma sapan bir girişim, tamamen show amaçlı yapılmış bakın biz yapıyoruz, gücümüzü görün hesabı, Japonların diğer abartı ürünleri gibi buda, şimdi rakip markalarda bununla sidik yarışına girerler kesin.

    400km/h geçtim çok uçuk bir rakamda 300km/h bile nedir, ne kadar gereksiz bir sürattir. Tamamen tehlikeden başka birşey değildir. Motosiklette profosyonel sporcu değil isek güç ve hız gereksizdir. İnsan gençliğinde anlamıyor tabiki bir gün geliyor kafasına dank ediyor, 2011 yılında yine aynı yıl içinde 0 km almış olduğum 1000RR ımı çocuğum olacağını öğrenince yemek masasından kalkarak internete o anda ilan koyup 1 hafta sonra satmıştım. İyikide satmışım, ne yapıyordum diyorum şimdi kendime? hangi akla hizmet almıştım? 1000cc lik bir yarış motorunu aklı başından bir insan nasıl alır? ne işine yarar yarış motoru insanın? diye çok sormuştum kendime, cahilmişiz ozaman demekki.Hayatı idrak edemiyormuşuz.

    Hız ve güç motosiklette kesinlikle çok gereksizdir yarışmak harici. Motosiklet keyif aracıdır alırsın eşini dostunu arkana, tın tın gidersin, max 60-70 beygir gücünde ve 180km/h hızında olan bir motosikletin normal bir insana uzun düz otoban sürüşleri, hatta ülkeler arası turlarda bile yetmesi elzemdir. Hatta 180km/h sürat bile bana çok fazla ve korkutucu geliyor artık sadece motosiklette değil arabamdada öyle, sabitliyorum 100km/h e heryere paşa paşa gidiyorum.

    Kıssadan hisse güçlü motosiklet,hızlı motosiklet tehlikeli ve gereksizdir, Hızın kendisi her neyle yapılırsa yapılsın gereksiz ve tehlikelidir zaten.
    cbr1000rr yaris motoru degildir bir kere.
    sen surememissin, korkumussun. o kadar. coluk cocukla ne alakasi var? ha belki cahillikle alakasi olabilir tabi.
    senin surus disiplinin yoksa 125 cc motor bile tehlikeli olur.
    hiz gereksizse ucaga, hizli trenede binme o zaman.
    tabanvay yakisir sana
    motor kimine gore spor, kimine gore keyif, kimine gore hiz, kimine gore mekanik, yani her insan gore baska birsey.
    su bu gereksizdir diyemezsin.

    gayet iyi motor yapmis kawasaki. ucurmus. tabi 300 hp den yi drag pistinden ve tuz çöllerinden baska nerede ful potansiyel alinir bilemem daha kitlelere hitap eden bir motor beklerdim tabiki, böyle poster motoru değil.
    ama kawa gucunu gostermıs, gerısı gelir. hoda, suzuki, yamaha danda gelir. o yuzden iyi oldu.
    h2r nin fiyati yurt disinda 40,000 usd, h2 yol versiyonu ise 20,000 usd olacak diyorlar. artik turkiye de ne kadara satarlar, hesap ediniz.
    erdem999 bunu beğendi.

  11. #31
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    Kawasakinin sağlamlığını sorgulayan bir kişi ne gördüm ne duydum sen ilksin Gökhan karde
    nereden ne duydun soyle de bilelim
    07mehmet07 bunu beğendi.

  12. #32

    Üyelik
    15 Ağustos 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    MT-07 RACEBLUE ABS '14
    Abi heycana gerek yok almaya çalışsak alamayız. Bi 20 sene sonra paramızı denkleştirip MT ailesi olarak bir tane alırız ortak kullansın herkes.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:50 ----------

    Yav bakın bi arkadaş daha açmıştı bu motorun konusunu aynısını orayada yazdım. Motor harikulade fakat son derece gereksiz yani :D basmadan olmaz bassan ya 50 km sonra depo fullersin yada depoya tuvaletini yapa yapa götürürsün. malum ülkemizde benzin fiyatları... Bir de bunu alan kesin ölür diye kesin ölür diye bişey yok ama ölür :D olsa fena olmaz ama. Adamlar yapmış. Bende suzukiden bunun üstüne bir hamle bekliyorum. "BusaCharger" iyimiş :D

  13. #33
    burakragaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2013
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    GT250R 13'-ÇALINDI - Maxx 200-16' -Rx3i Evo'16 -
    Görseller muhteşem bence ve gücüylede kendine aşık edebilir ama işte o amayı siz gayet iyi biliyorsunuz..

  14. #34
    cece89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2013
    Şehir
    Berlin
    Motosikleti
    Duke 390
    ulaşımda bize uzay çağını tanıttı Kawasaki

    uzamak isteyen bu modelde kask takmama hakkına sahiptir

    O değilde sefaköy dolmuş son durakların orada dolmuşun sıkıştırdığı h2r'ı bi hayal ettimde içim kalktı be

  15. #35
    sailor33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2013
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    VFR 800 (INTERCEPTOR)
    H2 piyasaya çıktığında açılabilecek konubaşlıkları geliyor gözümün önüne

    - Kafa kanatçıklarını dahada uzatsak motor uçarmı
    seckin_ bunu beğendi.

  16. #36
    fz6_fazer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2010
    Şehir
    alanya
    Motosikleti
    ybr 125 esd
    Radara giren masum kawasaki,polis abi inan daha 2. vitese katmadım motoru
    Diğer motosiklet üreticileri hırsından çatlamıştır.
    MADE İN KAWASAKİ

  17. #37
    flame - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    35,izmir
    Motosikleti
    Yamaha Mt-09,Derbi Gpr 125 Nude
    Bu ülkeye Ducati Panigale geldi satıldı.Hp4 3 5 adet değil 20den fazla satıldı.Keza Agustanın 100000+ fiyatlı bir kaç modelide satıldı.Onu geçtim Tt custom çılgın paralara son sahibi olunacak makineler yapıyor...H2'nin road modeli daha ulaşılabilir daha usturuplu olacaktır eminim...R modeline gelirsek o ne kadar olur bilemem ama inanıyorum 10 adet rakamına ulaşacak.

    Şahsen bende kendimi dipleyerek kullanabilecek kapasitede görmüyorum.Ciddi bir güç...Elbetteki maddi imkanlarım yeterse düşünmeden tadına bakmak isteyeceğim o ayrı
    Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)

  18. #38
    biyeybaraküs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2014
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    2017 HONDA CBR 1000 RR SP
    Kawasaki H2r Motosikletse Biz Ne Kullanıyoruz denmiş

    bizimkiler motorda o motor değil başka bir şey (gücünden dolayı özellikle )
    www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den

  19. #39
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    R1 Z vücuda gelmeden bir yorum yapmak istemiyorum.
    Bunun içinde kasim ayini beklememiz gerekecek.

  20. #40
    soyuldu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2009
    ohannesburgerinho....
    yarış motorlarını çok sevmem ve genelde estetikten uzak bulurum. ama bu tam bir sanat eseri.
    bunu kim tasarladı acaba?


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)