Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Kawasaki H2r Motosikletse Biz Ne Kullanıyoruz ?

    REKLAM ALANI
  1. #61
    tt768 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2006
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Project 4 coming soon...
    Alıntı seckin_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle yaptığınız kaza için geçmiş olsun dileklerimi kabul edin.

    Yazınızın kalanına gelince, SS kullanmak demek, sürekli limitlerde gidip 280-300 km'lere dayanıp kendi ve başkalarının hayatlarını riske atmak demek değildir. Bahsettiğiniz eğitim terimlerini bilen, motosiklet sürüş eğitimini tamamlamış kişiler zaten verdiğiniz örneklerdeki sürücüler değillerdir... Eğitimli sürücü sizin 70'le düştüğünüz yolda arkanızdan 180-200 ile gelmez. Abuk subuk yollarda limitlerini gereksiz yere zorlayanlar ve yaşamı tehlikeye atanlar genellikle egolarına yenik düşmüş ve yeterli ruhsal olgunluğa erişememiş kişilerdir (örneğin kendisini izleyen bir kız grubu görünce sürücünün coşması vb.). Benim verdiğim tepki ise Shamy nicki üyemizin "güçlü motosiklet gereksizdir" demesineydi... Örnekte verdiğiniz yüzbinlerce km SS tecrübesi olanlardanım ben de. Fakat sürdüğüm zamanlarda hiçbir zaman ne kendimi, ne etrafımdakileri tehlikeye sokacak hareketlerde bulunmadım. Söylenenin tam tersine, keşke ülkemizdeki vergi oranları, gıpta ettiğimiz diğer ülkelerdeki gibi olsa da herkes güçlü kuvvetli ve kaliteli motosikletlere binebilse... Tabi gerekli eğitimleri aldıktan ve yeterli ruhsal olgunluğa eriştikten sonra...

    Güçlü bir motosiklet, otobandaki hız limiti olan 120 km ile rahatlıkla seyir edebilir, fakat güçsüz ve hafif motorlar arkadan gelen tırların ve otobüslerin önünden gazı açarak kaçamazlar, yanlarından büyük bir araç geçtiğinde rüzgarından çok fazla etkilenirler. Otoban gibi seyir hızı yüksek yollarda sürücüye güven veremezler ve güvenli sürüşü tehlikeye sokabilirler.

    Bu sebepledirki güçlü motor gereksiz DEĞİLDİR...
    Geçmiş olsun dileğiniz için teşekkür ederim. çok şükür ucuz atlatıldı. Full ekipmanın faydaları...

    SS motorların gerekliliğini tartışmak bence abes. Bu tarzdan keyif alan kişiler olduğu sürece asla gereksizdir diyemeyiz, buna katılmam. O mesajda anlatılmak istenen sanıyorum motosikletlerden ziyade o hıza çıkabiliyor olmanın gereksizliği, ki buna sonuna kadar katılıyorum. Eğitim elbette birinci şart. Ancak, hangi eğitim sizin hayatınızı 300 km civarında hızlarda kurtarabilir ki?

    Bu hızlarda tehlike atlatırsanız size usta değil, ancak şanslı denir. Bakınız, bu forumun taziye bölümünde "usta" tabir ettiğimiz bir çok ağabeyimizin, kardeşimizin başlığı açıldı. Sürekli de açılmaya devam ediyor.

    Size katılmadığım bir nokta da şu. Sürekli tehlikeden kaçmak için güç gereklidir diyorsunuz. Değildir. O kadarı olmasa da olur. Aksi takdirde, hızlanması 150 cc bir çinliden dahi yavaş olan 1,2 litre benzinli arabalar sürekli tırların, kamyonların altında kalırdı. Ha, diyeceksiniz ki onlar araba. Bana Ninja 250R den daha seri bir kamyon, otobüs modeli söyleyin, tüm laflarımı geri alayım.

    SS sadece hız yapmayı sevenler için gereklidir. Hepsi bu.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    seckin_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2009
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Bmw R1150GS Adv
    Alıntı tt768 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun dileğiniz için teşekkür ederim. çok şükür ucuz atlatıldı. Full ekipmanın faydaları...

    SS motorların gerekliliğini tartışmak bence abes. Bu tarzdan keyif alan kişiler olduğu sürece asla gereksizdir diyemeyiz, buna katılmam. O mesajda anlatılmak istenen sanıyorum motosikletlerden ziyade o hıza çıkabiliyor olmanın gereksizliği, ki buna sonuna kadar katılıyorum. Eğitim elbette birinci şart. Ancak, hangi eğitim sizin hayatınızı 300 km civarında hızlarda kurtarabilir ki?

    Bu hızlarda tehlike atlatırsanız size usta değil, ancak şanslı denir. Bakınız, bu forumun taziye bölümünde "usta" tabir ettiğimiz bir çok ağabeyimizin, kardeşimizin başlığı açıldı. Sürekli de açılmaya devam ediyor.

    Size katılmadığım bir nokta da şu. Sürekli tehlikeden kaçmak için güç gereklidir diyorsunuz. Değildir. O kadarı olmasa da olur. Aksi takdirde, hızlanması 150 cc bir çinliden dahi yavaş olan 1,2 litre benzinli arabalar sürekli tırların, kamyonların altında kalırdı. Ha, diyeceksiniz ki onlar araba. Bana Ninja 250R den daha seri bir kamyon, otobüs modeli söyleyin, tüm laflarımı geri alayım.

    SS sadece hız yapmayı sevenler için gereklidir. Hepsi bu.
    Ninja 250 gayet seri ve süratli bir motordur ortalama 170 km hızları çok rahat görebilir. Benim ufak ve hafif motorlardan kastım 150cc ve alt kategorisi için geçerliydi...

    40bin km kadar cbf150 tecrübem oldu, otoyollarda ne çektiğimi bir ben bilirim...

  3. #63
    tt768 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2006
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Project 4 coming soon...
    Alıntı seckin_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ninja 250 gayet seri ve süratli bir motordur ortalama 170 km hızları çok rahat görebilir. Benim ufak ve hafif motorlardan kastım 150cc ve alt kategorisi için geçerliydi...

    40bin km kadar cbf150 tecrübem oldu, otoyollarda ne çektiğimi bir ben bilirim...
    Ben 150 cc scooter ile ne yapayım

    SS benim tarzım değil sadece. Ben keyif seviyorum. Rüzgarı hissedeyim, kuşları ağaçları göreyim, toprağın kokusunu alayım... Stres atıyorum motosiklet üzerinde. Ama SS, daha çalıştırdığım anda beni germeye başlıyor. Bir defa kullandım. Sevmedim dersem yalan olur. Doğru tabir, nefret ettim

    Belim ağrıdı, kafam şişti.

    Sizin gibi bilinçli kullananlara lafımız yok. Ama siz SS' ciler ne yapıyorsanız kendiniz yapıyorsunuz bence. Gecenin 2' sinde otobanda 1000' lik motorlarla yarışan zıpırlar tüm çevre apartmanlardaki her daireden tek tek hayır dua alıyorlar mesela... Bu arkadaşlar yüzünden camianın adı çıkıyor. Biz scootercılar' ın kabusu da elbette dağıtıcı arkadaşlar.

    İki teker iyidir de, bizim insanımıza uygun mu onu tartışmak lazım. Bu söylediğim hem motorcular, hem diğer araçların sürücüleri için geçerli.
    Shamy bunu beğendi.

  4. #64

    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Forza 250
    Alıntı Wiking adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kawasaki bu motoru al temde 400 km süratle kullan diye yapmıyor zaten.Burada anlatılmak istenen kawasakinin neler yapabileceği.Teknolojisiyle,ağır sanayisiyle göz dağı veriyor diğer firmalara.Sanat eseri mantığıyla bakmak lazım.Tasarım,işçilik teknoloji.
    Ben de böyle düşünüyorum.

  5. #65
    berkaye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KLX
    Tum sayfalara bakmadim yazildiysa affola : zaten bence piyasaya 400 kusur km basacak sekilde sunmazlar gibi geliyor siradan satilanlar kac yapiyor bilmiyorum 340 sa 345 e kesici gibi birsey koyarlar diye dusunuyorum.

  6. #66
    seckin_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2009
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Bmw R1150GS Adv
    Alıntı tt768 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben 150 cc scooter ile ne yapayım

    SS benim tarzım değil sadece. Ben keyif seviyorum. Rüzgarı hissedeyim, kuşları ağaçları göreyim, toprağın kokusunu alayım... Stres atıyorum motosiklet üzerinde. Ama SS, daha çalıştırdığım anda beni germeye başlıyor. Bir defa kullandım. Sevmedim dersem yalan olur. Doğru tabir, nefret ettim

    Belim ağrıdı, kafam şişti.

    Sizin gibi bilinçli kullananlara lafımız yok. Ama siz SS' ciler ne yapıyorsanız kendiniz yapıyorsunuz bence. Gecenin 2' sinde otobanda 1000' lik motorlarla yarışan zıpırlar tüm çevre apartmanlardaki her daireden tek tek hayır dua alıyorlar mesela... Bu arkadaşlar yüzünden camianın adı çıkıyor. Biz scootercılar' ın kabusu da elbette dağıtıcı arkadaşlar.

    İki teker iyidir de, bizim insanımıza uygun mu onu tartışmak lazım. Bu söylediğim hem motorcular, hem diğer araçların sürücüleri için geçerli.

    Dediğim gibi işte eğitim şart... Hem motosiklette, hem de hayatın diğer tüm alanlarında...
    FOR THE HORDE...

  7. #67
    essegesse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul kadıköy
    Motosikleti
    Kymco New Grand Dink 250--Honda CB 900F Hornet
    Arkadaşım,fikirlerine saygı duyuyorum.Ama adrenalin olmadıktan sonra ot gibi yaşamanın da çok zevkli olduğu söylenemez.

    Ben 50 yaşındayım.Bir tane 250 cc scooterim var.Bir tane de Honda Hornet 900 cc. Hornet ile uzun yol çok zevkli.Ayrıca altındaki motor 400 yapıyor diye limitleri zorlamanın alemi yok.Benim hornet 240 yapıyor.Ama ben hep 240 ile gitmiyorum ki.Altındaki motorun gücünü bilmek bile insana güven verir bazen.Yasal limitlerde bile gitsen yine de bu motorla zevk alırsın.Ayrıca benim de çocuklarım var.

    Bunları bırak sen araba ile 100 yaptığını yazmışsın.İstanbul'da yaşıyorsan eğer araba ile bu sürati görmek bile mucize.

    Sen araba ile trafikte beklerken ben evde yemeğimi yemiş oluyorum.Bunun yanında park sorunum yok.İşletme maliyetim de arabaya göre çok düşük.Varsın biraz riski olsun.Sonuçta hepimiz bir gün ölmeyecek miyiz?

    Saygılarımla.
    Altan.
    seckin_ bunu beğendi.

  8. #68
    phradrel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    F650GS
    motosiklette güvenli sürüş önceliği olanlar çok nadiren tehlikeden kaçmak için hızlanırlar. hız riski artırır önce başka metodları denemek lazım bence.

    konudan sapmadan kawasaki motora garanti vermiyormuş bir de 8000 devir üstünde belli bir saat sonra servise girmek istiyormuş. ilginç.

    https://www.facebook.com/butikmotorc...063166/?type=1
    Shamy bunu beğendi.

  9. #69
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    600 lüklerin hakkından geldik limitlerine kadar kullandık şimdide h2 nin tartışmasını yapıyoruz

  10. #70
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Ağustos 2014
    Şehir
    İzmir
    Hız riski arttırır konusuna kesinlikle katılıyorum, motosiklette hızlanma önemlidir nedense önceki mesajlarımdan hep küçük cc motosikletler ve scooterlar algılanmış. Örnek verecek olursam trafikteki pek çok araçtan daha çabuk hızlanan bir CBR 250 şehir içinde normal bir kullanıcıya kesinlikle yetecektir ve gerektiğinde yavaşlıktan kaynaklı tehlikelerden koruyabilecek potansiyele sahiptir.


    Halen iddea ediyorum altınızdaki motosiklet bir supersport ise son hızını muhakkak denersiniz ve bu hoşunuza gider. Bu denemeler süreklide devam eder, tecrübeniz artıp motosikletinize alıştıkça gazı daha çok açmaya başlarsınız sadece son hız değil bu seferde ara hızlanmalarıda limitine kadar kullanırısınız. neredenmi biliyorum?
    Geçmişte sahibi olduğum CBR600F, ZX 636 ve CBR1000RR dan. işte burda yanılmaya başlarsınız, insan hep kendine birşey olmayacağını sanır hep kontrol kendinde sanır, supersport motosiklet insanı gaza getirir hele birde gençlik varsa, evlilik çocuk yoksa dahada gaza gelirsiniz. Yanınızdan geçen başka bir supersport motor bile sizi gereksiz gaza getirir. En abartılı egzozu takarsınız kulakları sağır edercesine gazlarsınız yollarda. Taki bir gün şansınız yaver giderde benim gibi patlamayan yaşayan biri olursanız dank eder kafanıza hızın gereksiz olduğu supersport motosiklet kullanımının heleki ülkemizde kullanımının gereksiz olduğu.

    Çok tecrübeli bir motosikletçi bile olsanız yüksek güç gereksizdir, maliyettir,risktir İddeamı buradada sürdüreceğim en tecrübeli supersport kullanıcılarına bile 4 silindir isteyenlere bir XJ6F, iki silindir isteyenlere bir MT07 fazlasıyla yetip artacaktır.
    Bunlar benim tarzıma göre motosikletlerde son noktalardır performans ve ara hızlanma için. Gazı çeviren benim diyen sürücüye bile şehir içinde fazlasıyla hızlanma vaad ederler. uzun yoldada yasal hız sınırlarına göre 100-110km/h ile sizi dünyanın öbür ucuna bile götürebilirler.


4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)