yapması değil durması mesele...
yapması değil durması mesele...
Altımda ki hyosungla zar zor 174 lere çıkıyorum. Hem 250 cc hem racing. Bence de usta size mübalağa yapmış Ayrıca önceden bir kişiyle tanışmıştım altında mondialin mi ne 150 lik motoru vardı 130-140 lara çıktığımda balık gibi bir o yana bir bu yana atıyor demişti. Sizin ustanız nasıl 170 yapmış o motorla merak konusu )
noktayı koyayım varsa yetenek bu işte tecrübe 1000cc altı kara hız rekorunu kırsın
http://tr.wikipedia.org/wiki/Burt_Munro
Rs 125 ler kolayca 200 e çıkabilir, yarış versiyonları birkaç modifiyeyle 245 e kadar çıkarlar tabiki iki zamanlı motor var üzerinde, normali 140-160 yapar.Sizin bahsettiğiniz motor 4 zamanlı sanırım, yani iddaya girilirse uzun sürede de olsa o hıza çıkartabilir dişliyle karbüratörde bazı değişiklerle.Buji kablosu buji falan pek bir işe yaramaz hatırlatmaca
Buji kablosu turuncuysa yapar aga :D:D Sonra motosiklet tehlikeli hee
Ahahah hem de Yuki :D dağdan aşağı düşerse yapabilir hakkını yemeyelim
Mobiletle 200 gören değil 200 le stabil giden adam var baba,150 cc 300 bile yapar
göstergesi de kendisi kadar dandikse yapar tabi
Merhaba,
100 cc bir motorla, 100 yapabiliyorsun .Önemli olan kaç yaptığı değil,önemli olan yapabildiği maks hızda güvenli bir sürüş sağlayıp sağlamadığı,can güvenliğini neden tehdit edesin.
Kadim odur ki evvelini bilir kimse olmaya
Ama 250 cc ile 250 km , 600 cc ile 600 km yapılmıyor , bunu bi önce anlayalım.
bir an konu oraya gelecek zannettim de , sorun yok o zaman ben de fevri davranmışım biraz zaten
Adamlar böyle yapıyorlar sonra bütün motosikletçiler apaçi oluyo bizim sucumuz ne onu anlamıyom bi iki keko yapıyo oyle bi genelleme yapıyolar ki boğasım geliyo
İbrenin ayarları ile oyna. Lastik çapına göre 270 bile yapar.
Bende 100cc den 200ccye çevrilmis bisan var zar zor 160 yapıyor
ama tahminimce o yapmaz maximum 140
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)