Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

CBR 125 R mı CBR 250 R mı ?

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    28 Ekim 2012
    Şehir
    EsEs
    Motosikleti
    Hornet 650
    250 r' ım var, 125 r' ımda vardı.

    Şehir içi devamlı gezicem gezmediğim yer kalmıyacak, işe vs gidicem diyorsan. 125r derim.

    250 likle arasında baya bi fark var bence 125 lik varken bir depo benzinle 420 km yaptığımı biliyorum dahada gideri vardı.

    250 likle anca 240 km falan. ne kadar güçe hakim olursan o kadar agresif kullanıyorsun.
    ice-cold-300 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    27 Eylül 2014
    Şehir
    Bursa/Görükle
    ikimiz aynı kafadanız, sana araştırdığım ekipmanları göstereyim. motoru siyah ama ekipmanları görülebilirlik açısından beyaz alıcam.

    http://www.brnmotor.com.tr/icon-Airframe-Construct-Full-Face-Motosiklet-Kaski,PR-3631.html

    http://www.motosikletaksesuarlari.com/Icon-Deri-Motosiklet-Montu-Overlord-Beyaz-Deri-Ceket_9198.html

    ceketteki sırtlığı değiştiricem, bot, dizlik ve eldivenleri mağazadan alıcam. dizlik olduğu için pantalon düşünmüyorum.
    selselas bunu beğendi.

  3. #23
    selselas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Kasım 2013
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Yamaha MT 250
    Alıntı ice-cold-300 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ikimiz aynı kafadanız, sana araştırdığım ekipmanları göstereyim. motoru siyah ama ekipmanları görülebilirlik açısından beyaz alıcam.

    http://www.brnmotor.com.tr/icon-Airframe-Construct-Full-Face-Motosiklet-Kaski,PR-3631.html

    http://www.motosikletaksesuarlari.com/Icon-Deri-Motosiklet-Montu-Overlord-Beyaz-Deri-Ceket_9198.html

    ceketteki sırtlığı değiştiricem, bot, dizlik ve eldivenleri mağazadan alıcam. dizlik olduğu için pantalon düşünmüyorum.
    Bence çok doğru bir hareket ama beyazında çabuk kirlenme durumu söz konusu değil mi ve bu kıyafetler pek yıkanmayı sevmezler onun için biraz daha araştırmanda yarar var bence

  4. #24

    Üyelik
    27 Eylül 2014
    Şehir
    Bursa/Görükle
    nekadar çabuk kirlenirse okadar çok temizleyip bakım yaparsın, ben üşüneceğimi sanmıyorum o konuda

  5. #25
    selselas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Kasım 2013
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Yamaha MT 250
    farklı bir bakış açısı
    ice-cold-300 bunu beğendi.

  6. #26
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    hocam ben ehliyeti 2 hafta önce aldım, ehliyeti aldıktan 3 gün sonra da cbr 250r aldım. daha öncesinde hiç motosiklet deneyimim yoktu, sadece kursta sürdüğümüz 150 lik motorlarda öğrendim, gaz debriyaj olayını, vitesle bile oynamadık orda
    ancak cbr250r yi 2-3 günde çözdüm, debriyaj nerde kavrıo, fren bastım mı ne kadar mesafede durabiliyorum felan %90 hakim olabiliyorum. kullanımı rahat ve bastın mı da gidiyor, çok seri bir motor, o yüzden korkmadan cbr 250r alabilirsin, tavsiye ederim ;)

  7. #27
    Darkin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Eylül 2014
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-125 ('14), Yamaha MT-25 ('17)
    Dostum selamlar,

    Ben de motora yakın zamanda başlamış biri olarak sana naçizane şunları söyleyeyim, 250'nin cazip geldiğinin farkındayım ama 125cc'lik küçük hacimli bir motorla başla.

    Senin motorla, trafikle, ve teknik konularla olan işin birkaç aylık bir iş değil. 125cc ile 250cc arasındaki yüksek vitesteki fark şu an seni ilgilendirmiyor. Seni içinde bulunduğun trafik, teknik kullanımın ve hayatta kalman ilgilendiriyor. Unutma, küçük hacimli motor daha kolay hata affeder, senin odak noktan agresiflik olmamalı.

    Önce ekipmanını al, alabildiğin en iyi kaskı al ve sakın keşke daha ucuz bir kask alsaydım diye dönüp bakma. Diğer koruma ekipmanlarını hesapla, tart, ölç, biç, motoru alıp üzerine bindiğinde bu işe hem kafa olarak hem de fiziksel olarak hazır ol. Bu motorsiklet üreticileri daha büyüğünü yapamadıkları için 125cc üretmiyor. Sen bu işe gönül verdiysen başlaman gerektiği gibi başla, önce hayatta kal, yeterince hayatta kalırsan sonra daha da büyüğünü düşünürsün ileride. Binlerce kilometre yolun var.
    ice-cold-300 bunu beğendi.

  8. #28
    dovahhkin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2011
    Şehir
    Bursa-Mudanya
    Motosikleti
    Xmax 250 ABS
    125r---250r-500r-600rr-1000rr

    niyemi böyle yazdım baştan sonra Süper Sport böyledir. İlk defa kullanıcaksanız 125r öneririm. yetmedigini düşündügünüz zaman 250r a gecebilirsiniz.

    Kendim 125r kullanıyorum şehir içinde sollayamayacagınız hiçkimse yok şehir içi diyoruz öyle değil mi

    saglam bayırda 90dan aşagı düşmez. ben düşmedim. Debriyaj net bir yerde kavramaz ama hacim düşük oldugundan sorun tekabul etmez. Gayet güzel bir seçim olur 125r. 250lige sonra gecmenizi öneririm

  9. #29
    yavuz benli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2014
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Yamaha R25
    Hem 250 al demissin hem aradaki farkı eğitime ver demissin nasil olacak o iş
    ice-cold-300 bunu beğendi.

  10. #30
    selselas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Kasım 2013
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Yamaha MT 250
    Herkesin gorus ve onerileri icin cok tesekkur ederim bende Darkin kardesim gibi bir dusunceye sahibim su anda acikcasi 125 cc lik beni maddi ve manevi acidan uzmeyecegini dusunuyorum... Sehir icinde gordugum kadariyla diger kullanan arkadaslari uzmemektedir.Bende Ankara trafiginde bir iki sene kullandiktan sonra yaklasik bir 5000 km yaptiktan sonra belki 250cc gecmenin daha dogru oldugunu dusunuyorum

  11. #31
    mephamd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2009
    Motosikleti
    CRF1000 AfricaTwin
    250 nin altına düşmeyin

  12. #32

    Üyelik
    15 Ağustos 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    MT-07 RACEBLUE ABS '14
    Ben 2013 CBR125 kullandım. 1.500 km'den sonra çok sıkıldım. İnsan bir süre sonra daha çabuk hareket etmek istiyor. Bana kalırsa al 250r en azından sıkılmazsın hemen. İlk motorunda ikinci el alınması taraftarıyım. Düşme ihtimalin daha yüksek sonuçta başlangıç dönemi hata yapmak çok normal. Düştüğün zaman için gitmesin. 9500 e 2012 250R bulabilirsin tahminimce piyasada çok var çünkü CBR. Ekipmanlara da 1000 TL ayırsan yeteceğini düşünüyorum. İlerleyen zamanlarda bütçen uygun olursa gidip daha iyi ekipmanlar alabilirsin.

  13. #33

    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Motosikleti
    F850 Gs
    Merhaba,

    Önce ekipmanlarini tamamla,125 cc bir motorla başla.trafik tecruben var mi yok mu , parmak ucuundami kullanacaksin bence önemli ayrintilar bunlar .. Kendi kapasiteni ve sinirlrini biliyor olman gerek.. cabuk sıkılip sikilmamak mi önemli , can güvenligin mi ? motoru yatırma ihtimaline karşı ödeyecegin masrafi da dikkate al , iki motor arasinda ...

  14. #34
    mtnsyn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    YAMAHA MT-07
    Ben 125 almıştım 300 km kullandım şuan yetmiyor insan sonraki levele geçmek istiyor hemen şuanki aklım olsa direk 250 alırdım ama kendinizi bilmeniz önemli!

  15. #35
    YouSuffer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / ISTANBUL
    Motosikleti
    XJ6N
    Kendini biliyorsan bi eğitim alıp 2.el temiz bir 250r al. bendede 2014 cbr 125r var 250r da sürdüm birkaç kez. Gerçekten İstanbulda çok kullanana yetmıyor, tehlike yaraatabılıyor daha seri olman gereken durumlarda 125r çok düşük kalıyor. ama yakıt bakımındanda çok iyi 125r

  16. #36

    Üyelik
    31 Ağustos 2014
    HONDA 250R AL KESİNLİKLE EĞİTİM AL SONRA GÜLE GÜLE BİN 125cc YETMEZ KISA SÜREDE 250CC İSTERSİN ŞİMDİDEN GEÇ KESİNLİKLE 250CC ALIRSAN SANA EN AZ 1,5 SENE YETER 125cc 1,5 AYDA SIKILIRSIN

  17. #37
    94CanRR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2012
    Şehir
    İstanbul / Suadiye
    Motosikleti
    Honda cbr 250r
    Gaz açmada bunun sonu yok, hayabusa incelemem de var bu forumda ama şu an 250 kullanıyorum ikinci motorum ve yetiyor. Neden ? Çünkü virajlarda ve motor hakimeyetinde 600 lük bi motordan çok daha fazla kendimi geliştirebiliyorum, kendini geliştirmek ve çabuk ilerlemek için 125 daha ideal olur ama 250 de sorun yaratmaz. Bir tek çok uzun yol yapmayı düşünüyosan 250 almanda fayda var

  18. #38

    Üyelik
    02 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda CBR 125r
    6aylik cbr 125 kullanılan biri olarak; tercih sebebin uzun yol ise 125 yetersiz, ama sadece şehir içinde kullanmak ise 125 biçilmiş kaftan. Az yakar 0-90 cabuk toplar ee daha ne olacak. Ben satacagim, sattigimda hiç 250 sine bakmam, bmw F650 ye bakıyorum, yani 125 de acemiligini at da belki 250 yi bile istemeyeceksin... belki dl650 bakacaksin cbf500 falan bakacak sin kim bilir???

  19. #39

    Üyelik
    15 Aralık 2010
    125 lik kullaniyorum ogrenmek icin cok guzel ogrendikten sonra ise yetmiyor.ama ogrenene kadar hatalari telafi ettigi gercek bence karar senin

  20. #40

    Üyelik
    02 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda CBR 125r
    125 de 250 de başlangıç motoru ve acemiliği atınca satılacak e onun için en az maliyetlisini almak akıllıca olur. Sonra motor karekterin oturur ss mi enduro mu yoksa touring mi bakar uygun cc ye karar verip ideal motoru alırsın.... bende aynen bunu tatbik ediyorum....


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)