Başlıkta Belli Arkadaşlar Yorumlarınızı Bekliyorum..
Başlıkta Belli Arkadaşlar Yorumlarınızı Bekliyorum..
hepsini araştırdım kuba cr 1 aldım bi göz at derim çok hoş bir motorsiklet cr1 de 150cc bu arada
Aslında Onuda Düşünüyorum Piyasada Fazla Göremediğim İçin Yazmamıştım Biraz Daha ayrıntılı açıklarmısın.yakıtı konforu vibrasyon vs.selam
Z-one'a bulaşma derim.
Kaç tane gördüysem hepsi sehpaya alınmış, motor açılmış durumda. Bu gördüğüm motorların sahiplerinin eski motorları drift'ti oysa.
Drift alabilirsin, sevmedim dersen RKS al
teşekkürler z-one tip olarak güzel.fiyat olarakda baya pahalı
cr1 şimdi kendim kullanıyorum ilk başlarda titreşim yok denecek kadar azdı fakat 350 km den sonra bi titreşim başladı ufaktan yakıt olarak çok güzel rodajda olmasına rağmen 30 tl lik benzin ile 190 km falan yol gittim göstergesi çok hoş arka kuyruğu bi havalı duruyor görünüş olarak süper garantiye götürdüm bugün ilk 500 bakımı geldi titreşimin ayarlardan olabileceğini ve 2000 km de subab ayarı yapılacağını söyledi usta artık ne derece doğru bilmiyorum titreşim sadece ayaklarınızda var gidona falan yansımıyor.Fakat motorsiklet hız yapmıyor 108 yapabildim en son denediğimde ama mesela bi orjinal kuba çita 125 geliyor yanımdan fırlayıp gidiyor adam bu kadar para verdiğime bazen pişman oluyorum... İlk başlarda sinek vızılıtısı gibi olan seside 200. km den sonra bi patırtı yapmaya başlıyor ve göstergem güneşin altında durunca etkileniyor ve arıza veriyor ama kafama takmıyorum garantisi var değiştirticem bozulduğu an
o kadarda iyi değilmiş.4000 tlye yakın ücret verip çitaya geçilirsek Boşa Binmiş Gibi Oluruz. :D
Çitaların geçmesi normal, daha hafif, daha ince ve tel jantlı, ve itecekli motor.
Rks görünüş olarak güzeldir, ama bana biraz alçak gelmişti. O yüzden düşünmemiştim.
Salcano Wolf, Mondial Drift sağlam motorlardır. Bu ikisini öneririm.
Wolf daha rahattır, Drift daha seridir. İhtiyaçların doğrultusunda bu iki modele bakmanı öneririm.
2013 yılında ilk kullandığım vitesli motor mondial driftti, sağlamdı, üzerinden 8 motor değiştirdim, bir yıldır fix hergün biniyorum, 250 cc lik wolfü satınca drift aldım huyunu suyunu biliyorum diye, demek ilk kullandığım motor olduğu için bana iyi gelmiş dengesi felan ama nedense çok hoşuma gitmedi, frenleri berbattı. sonra araştırdım rks titanic 150 aldım, kesinlikle tavsiye ederim, cbr250 wolf 250 ve birkaç tane 250 125 lik kullanmış olarak söyleyebilirim ki, motorun dengesi mükemmel benim için en önemli şeydir, frenleri harika, arkası kampana olduğu halde inanılmaz güzel tutar, motor seramik silindir, sesi aynı wolf gibi geliyor bana, çok düzgün rutin bir çalışması var, akarı kokarı yok, 90-100 km ile gidebiliyor, zorlarsan 120 lere çıkıyor, tek marşta çalışır, hafiftir, yakıtı inan o kadar 125 lik kullandım hepsi ile aynı 100/3.lt ile 3,5 lt arasında değişiyor. tavsiye ederim pişman olmazsın. çin mallları genelde dengesi değişken oluyor ama rks binince sağlam hissi veriyor üstelik macar malıdır. motor bloğu felan japonda olabilir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:52 ----------
drift ve hemen peşinden rks ye geçtim, rks' nedense bana daha torklu seri geldi, drift beklediğim gibi çıkmadı, motordan diyecem ama daha 2000 de bile değildi rks de şu anda 2000 de
Rks Banada Alçak Gelmişti.Ama Z-one 'nin görünüşü de var.gönlüm rks'den yana ama Görünüş de fark ediyor z-onenin :D
RKS haseki çin malıdır
Niyeyse bir motor övülmek istendiği zaman macar malı oluyor arkadaş.
Orjinal Çin malı Keeway içinde aynısı söyleniyordu bir aralar.
Yatırımcısı Macar asıllı olabülüğ ancak RKS'de çin malı.
Son olarak seramik silindir tantanası, silindire gelene kadar 150 cc tek silindir bir motorda gidecek çok parça var. Değil seramik elmastan da yapsan silindiri o motor bloğunda deforme olacak daha ne parçalar var.
RKS maalesef motor teknolojisinde bir çinliden farklı değildir. Wolf neyse, drift neyse, Swift 150 neyse RKS de ancak o.
RKS'nin 250 lik motoru bile 17 beygir.
motor hakkında pek bilgin olduğunu sanmıyorum, motorun varmı ondanda şüpheliyim ama rks yi biraz araştırdım, macar malı olduğunu öğrendim, drfit kullandın mı bilmiyorum ama motorun çalışması bile sesi bile farklı, iki motoruda peş peşe kullandığımı belirtmiştim, istediğini diyebilirsin ama eğer biliyorsan de, bilmiyorsan cahiller vardır hani, öyle değildir ya, böyle dğeildir ya derler, onlar gibi davranman hoş değil, ben macar diye öğrendim eğer aksi bir kaynağın varsa söyle bizde bilelim, illa macar malı diye kendimizi kandıracak değiliz, kaldı ki çin bile olsa inazuma da çin malıdır hatırlatmak isterim, motor bloğunu sesini felan bilmem, ama araştırmalarıma göre en az sorun çıkartan motorlardan birisidir, daha önce kullanan arkadaşımda oldu, kaç kez kaza yapmasına rağmen hiçbir sorunla karşılaşmamıştı. Ve driftten iki gömlek üstün diyebilirim.
Motor hakkında bilgim var.
Motorum var.
Drift kullandım.
Sesleri farklı olabilir.
biliyorum da diyorum.
Macar malı değil, Çin malı. Ayrıca macaristan bir almanya da değil.
kendini kandırma, macar malı değil.
Çin malından kastım üretimin çinde olması değil, altında yatan teknolojidir. İnazuma çinde üretilir ama japon teknolojisi ve standartları vardır.
Totalde tabi çok az sorun çıkarır çünkü kullanıcı sayısı ortada.
Driftten bırak gömleği, yarım çorap üstünlüğü yoktur.
Bunlar ithamlarına olan cevaplarım
Sırf profile motor markası yazmadık diye hemen giydirdin İCracı Caner. Öyle olsun
Her 2 motoruda kullandım.
RKS haseki Çin malıdır. Nasıl mondial denizlide montajlanıyorsa RKS de gaziantepte montajlanır. O seramik hikayesi sadece piston çevresine seramik kaplama yapılır, çünkü seramik aliminyumdan daha serttir. 150 cc motor için bunun pek esamesi okunmaz.
Ben de pistonun seramik kaplama olmasının çok bir artı olduğunu düşünmüyorum, kaldı ki normal pistona sahip bir motor düzgün bakımla 80bin km'ye yağ yakmadan gelebiliyor, kim RKS ile 80bin km yapmayı düşünüyor ?
Yan yana koyunca RKS daha alımlı duruyor, kalın amortisörler, malzeme kalitesi bir tık üst bence de.
Macar/Çin olmasından ziyade, motoru bizzat incelemek lazım.
Şu açılardan da düşünmek lazım; yedek parça fiyatları ve bulunabilirliği, kaliteli bir lastik almak isteyince çıkacak fatura, piyasası.
Ayrıca baktın güçsüz geldi, güç olarak aklın RKS'de kaldı, MCX silindir piston alıp 162cc'ye yükseltirsin.
Mantıklar Drift'i gösteriyor, ama biraz da gönül işi, aklın RKS'deyse onu alacaksın.
Bu Gidişle Motor Alamıycam Herkes Her Motoru Kötülüyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:50 ----------
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/136908-rks-titanic-150-z-one-150-asya-swift-drift-ybr-125-esd.html#post3448582 Buraya beklerim.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)