Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Avrupa Birliği 2017 yılından itibaren tüm motorlu iki tekerlekli taşıtlarda ABS’yi

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Amerika dahil batıda tüm modeller eli mahkum ABS'li olacak, kaçarı yok. Bizde nasıl olacak?

    Malesef batı ile aramızdaki mesafe her geçen gün artıyor, paramız değersizleniyor, fakirleşiyoruz. Geleceğimizde batı standartlarına uymayan, güvensiz, verimsiz, dayanıksız, çevreyi kirleten, ucuz araçlar görünüyor...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Amerika dahil batıda tüm modeller eli mahkum ABS'li olacak, kaçarı yok. Bizde nasıl olacak?
    kampana olacak

  3. #23
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KawasakiZ50SL
    Abs polemiğine giren abs şart değil diyen eski kafa arkadaşlar adına sevindim.Artık sıfır motor almak isterlerse üç lira ucuz olsun abs'siz olsun diyemezler. Belki günün birinde hayatlarının kurtulmasına vesile olur.
    127 bunu beğendi.

  4. #24

    Üyelik
    04 Mart 2014
    Abs zorunluluğu ybr al cbf al Tayfası da bitirmez mi?

    Ben Abs li ekonomik motosiklet bilmiyorum.

    Bu tip bir zorunluluk gelecekte motosiklet yeniden zengin oyuncağına çevirecektir.

  5. #25
    127 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2015
    Alıntı ülgenhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abs zorunluluğu ybr al cbf al Tayfası da bitirmez mi?

    Ben Abs li ekonomik motosiklet bilmiyorum.

    Bu tip bir zorunluluk gelecekte motosiklet yeniden zengin oyuncağına çevirecektir.
    Eğer ABS zorunlu olsa CBF ve YBR taş çatlasa 1000 er TL artardı fiyatları. Al sana hala ucuzundan ve güvenlisinden motor. Pulsar da mesala NS200 e ABS koysalar al sana çok güzel motor ve fiyatı da uygun. Kendi kullandığım Duke 200. Standart hızlarda gidersen yakıt diğer motorlardan fazla değil ve ABS li. Yedek parçası pahalı ama gene de zengin işi bir motor değil.

    Eğer ABS zorunlaşırsa zaten seri üretimde fiyatlar uygun olacaktır.

  6. #26
    watercolours - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Coruscant
    Motosikleti
    speederbike
    Sadece Kawasaki Türkiye'ye baktım. Super Sport grubunda ABS farkı 1150 avro, Sport Tourer vrubunda 400-800 avro, Enduro grubunda 350 avro, Chopper grubunda 300-500 avro, Scooter grubunda 300-450 avro. Yani modele göre 300-1150 avro arasında değişiyor.

  7. #27
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KawasakiZ50SL
    Alıntı watercolours adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sadece Kawasaki Türkiye'ye baktım. Super Sport grubunda ABS farkı 1150 avro, Sport Tourer vrubunda 400-800 avro, Enduro grubunda 350 avro, Chopper grubunda 300-500 avro, Scooter grubunda 300-450 avro. Yani modele göre 300-1150 avro arasında değişiyor.
    Bu farka değer .Genel olarak fiyatlar zaten şilirilmiş ona lafım yok ama abs için ödenen bu ekstra ücrete çerez parası gözüyle bakıyorum.Yüksek hızda bile teker kitlenmesini düşünmeden fren yapacağını bilmek güzel birşey

  8. #28

    Üyelik
    15 Aralık 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Yeşil Kubazaki CR1
    İngiltere'nin Avrupa Birliği'nden çıkabileceğini 2 yıl öncesinden öngörebilen braveguy arkadaşımızı kutlamak isterim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:36 ----------

    Alıntı braveguy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teknolojiyi geliştiren bir ülke olarak ab yi almanyanın domine etmesi mantıklı düşündüğümüzde kimseyi rahatsız etmemeli?
    ekonomik ve teknolojik olarak birliğe en çok katkısı olan ülke almanya dururken kim domine edecek ab'yi polonya mı?
    araba alırken neden herkes alman arabası almak istiyor? sebebi öncü teknoloji, dayanıklı malzeme değil mi?

    bundan ciddi anlamda rahatsız olan benim bildiğim bir tek birleşik krallık var zaten kurulduğundan beri euroyu da kabul etmiyorlar,
    yakın gelecekte birlikten ayrılabilirler. o zaman birliğin geleceği ne olur bekleyip göreceğiz.

    absnin teoride ve düzgün asfalt ortamında faydalı olduğu tartışılmaz.
    abs sisteminin bizim ülkemizin yol koşullarında gerektiği gibi çalışmaması, güvenli olduğu gerçeğini değiştirmiyor.
    bizim açımızdan ortadaki gerçek; bizde yol ve asfalt diye sadece para kazanmak için kısa ömürlü ve kalitesiz kaplamalar imal edilmesi.

    uzun lafın kısası: bence doğru bir karar. parayı almanlar kazanacaksa da bu gelir, ar-ge yatırımlarının karşılığı olarak düşünmeli.
    İngiltere'de 23 Haziran 2016'da yapılan referandum sonucunda AB'den ayrılalım diyenlerin oranı %51,9.
    Katılım %72, oldukça yüksek bir oran İngiltere için.
    Referandum sonucunun doğrudan bir yasal bağlayıcılığı yok, İngiltere hükümeti için.

    Kanaatim odur ki; İngilizler ne yönde oy kullanmış olurlarsa olsunlar, pek de çıkmalarına izin verilmeyecektir. Kağıt üstünde belki baya uzun bir süre "çıkıyorlarmışçasına" görüşmeler sürdürülecektir. Nihayetinde de yine kağıt üstünde, başka türlü olmazsa o da, çıkmışlarmışçasına bir şekle sokacaklardır; vatandaşların oylarını dikkate almış görünmek için.

    Ama nihayetinde, İngiltere'nin AB'den çıkmasına izin verileceğini sanmıyorum.

    O kadar da demokrat değillerdir ...

    Kukla oynatıcıları ...


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)