Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

2014 - Nispeten Alçak Seleli Cross Motosikletler ?

    REKLAM ALANI
  1. #1
    berkaye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KLX
    Merhaba , tüm cross motor severlere selamlar , boyu kısa olupta cross motor sevenlere ayriyetten selamlar

    Bu konu vardı gördüm fakat eski belki yeni motorlar çıkmıştır diye ümitlenip açayım dedim.

    1.70 boyum var malesef. 8.000 TL civarı param var. Yamahanın wr125r ına baktım 92cm yüksekte selesi yerden hiç yetişebileceğimi sanmıyorum. Hondanın 450cc lik bir cross motoruna oturdum modelini bilmiyorum malesef special'di fakat far kontak gösterge vs yoktu yani belki bilirsiniz diye söyledim bunları ona oturduğumda ise tek bacak parmak ucuna zorlamadan yetisebiliyorum ama modelini bilmediğimden dolayı sele yüksekliğine bakamadım. Ben bu yamaha'nın wr125r modelini sevdim diyat olarakta güzel geldi fakat işte boy biyerde bi üstüne oturma şansı bulursam bakacağım ki hiç sanmıyorum bunun için bilenlerden isteğim motor yüksek olabilir fakat selesi diğerlerine göre birazdaha alçak olan bildiğiniz önerdiğiniz (0 veya 2. elde olur 8 bin civarı fakat 0 tercihimdir) şehir içindede binebileceğim , yani farı olan bir motor önerin bana kardeşler,arkadaşlar,abiler.

    Bacağımın iç tarafından ayağıma kadar ölçtüğümde ise 78-79 cm civarı görünüyor Aklınıza gelen motorları yazarsanız çok mutlu olurum


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    Afrika..
    Şu kardeşin boyu 1.68 cm.
    Kullandigi adv nin sele yüksekliği 91 cm.
    babaduru bunu beğendi.

  3. #3

    Üyelik
    24 Ağustos 2013
    wr125r güzel ama grenajları sert ,spesialler gibi yumuşak çabuk kırılmayan malzemeden değil.kırmaya gelmez çok pahalı.170 den kısa bir sürü krosçu var.bende 172 yle alçaltmadadan ktm kullanıyorum.8000 e kros zor.eski alsan masraf,spesiale o para yetmez,wr125r bir yerini kırmaya gelmez,o paraya bir tek apachi bulursun ,artık plakalısı gelmiyor.istersen kros işine bulaşma 250 cc başka birşey bak,ikinci eli olan
    Carbondioxid bunu beğendi.

  4. #4
    berkaye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KLX
    Evet gördüm bunu fakat her kırmızı ışıkta veya her durduğumda sürekli inip binmek istemiyorum yoksa böyle kullanılabilir elbette en azından tek ayağım bile yere bassa razıyım fakat her durduğumda motordan inmek istemem

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:07 ----------

    Alıntı atilas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    wr125r güzel ama grenajları sert ,spesialler gibi yumuşak çabuk kırılmayan malzemeden değil.kırmaya gelmez çok pahalı.170 den kısa bir sürü krosçu var.bende 172 yle alçaltmadadan ktm kullanıyorum.8000 e kros zor.eski alsan masraf,spesiale o para yetmez,wr125r bir yerini kırmaya gelmez,o paraya bir tek apachi bulursun ,artık plakalısı gelmiyor.istersen kros işine bulaşma 250 cc başka birşey bak,ikinci eli olan
    Evet zaten bulamazsam Pulsar 200 Ns veya yamaha mt125 düşünüyorum fakat işte bilirsiniz cross akıldan çıkmıyor
    - Ayağımız kick starta değer değmez, gözümüz dağlara çevrilir.

  5. #5
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    Afrika..
    Alıntı berkaye adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet gördüm bunu fakat her kırmızı ışıkta veya her durduğumda sürekli inip binmek istemiyorum yoksa böyle kullanılabilir elbette en azından tek ayağım bile yere bassa razıyım fakat her durduğumda motordan inmek istemem
    Bu şekilde zaten şehir trafiginde kullanamazsınız,
    Benim bu videoyu paylaşmamdaki amaç, sizin kendi ''kullanabilir liğinizi'' gözden geçirmeniz.
    Yoksa 91 CM'lik sele yüksekliğine yapılan bi kaç işlemin ardından 1.68 boy ile kullanan bi çok kişi var.
    İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..

  6. #6
    berkaye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KLX
    Alıntı sinanaksu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu şekilde zaten şehir trafiginde kullanamazsınız,
    Benim bu videoyu paylaşmamdaki amaç, sizin kendi ''kullanabilir liğinizi'' gözden geçirmeniz.
    Yoksa 91 CM'lik sele yüksekliğine yapılan bi kaç işlemin ardından 1.68 boy ile kullanan bi çok kişi var.
    Evet Teşekkür ederim
    - Ayağımız kick starta değer değmez, gözümüz dağlara çevrilir.

  7. #7
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    30 Ağustos 2013
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Boyum 172; sele yüksekliği 96 cm olan enduro motora biniyordum. Trafikte ve ışıklarda sorun olmuyordu iki ayağım parmak ucuyla çok az basabiliyordum. Ama gidonu tam olarak sağa ya da sola kırarak çok düşük süratlerde yapılan dönüşlerde sorun oluyordu açıkçası. Bir kaç kere yeri öptüm. Ama boyun öyle kısa da sayılmaz 90 cm motora hakim olursun bence.

  8. #8
    afu35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2014
    Şehir
    çorlu/tekirdağ
    Boyum 172 bende cross hastasıyım ve bende başlarken en çok boy araştırdım sonunda klx250 aldım acemiysen ilk bir ay trafikte sıkıntı oluyo ama ondan sonra sıkıntı yok. Sele 89 cm. Arkadaşımda crf250 var o daha alçak onda hiç sıkıntı yaşamıyorum. Cross kafaya girdi mi başka motor kesmiyo seni anlıyorum bence boyun çoğu cross için yeterli. Şuan tek sıkıntı yaşadığım konu geri geri ayaklarımla itemiyorum ona da çok fazla ihtiyaç duymuyorum, binmeden motorun yönünü ayarlamakla idare ediyorum. Yamaha wr serisi biraz daha yüksek ama diğer tüm modellerde sıkıntı yaşamazsın (special ler hariç

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:10 ----------

    Arkadaşın dediği de doğru unuttum. Gidonu tam kırıp düşük süratli dönüşlerde biraz denge zor ama bu seni vazgeçirecek bi sorun değil o da zamanla alışılan bişey

  9. #9

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    2014 Kawasaki Klx 150 Kullanmadım canlı görmedim performansı nasıldır yetermidir bilemiyorum, ancak kriterlerinize bu model uyuyor gibi, bakmanızda faide var.

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...-klx-150l.html

    Düzeltme ; selesi bayaa yüksek imiş, 5 kademede en alta alınca 87 cm gibi oluyor imiş.

  10. #10
    afu35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2014
    Şehir
    çorlu/tekirdağ
    Motor önerisi istiyorsan da 8000 e sıfır ancak çinlilerden alırsın bence 1000 tl daha koyup ikinci el crf 250l veya klx 250 alabilirsin.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:17 ----------

    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2014 Kawasaki Klx 150 Kullanmadım canlı görmedim performansı nasıldır yetermidir bilemiyorum, ancak kriterlerinize bu model uyuyor gibi, bakmanızda faide var.

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...-klx-150l.html

    Düzeltme ; selesi bayaa yüksek imiş, 5 kademede en alta alınca 87 cm gibi oluyor imiş.
    Klx150 hava soğutmalı olduğu için şehir içinde sıkıntı yapabilir diye düşünüyorum. Ama arkadaşın ihtiyacını karşılar mı bilemem. Kawasaki kalitesi artı tarafı. 9000 tl olması lazım sıfırı

  11. #11

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    450 cc spesyal'den başka motorlarda tecrübeniz olsada uzak durun derim, cross'ta ulaşılan son nokta, zurnanın zort dediği cc, hemde spesyal, Allah korusun.

    Buların yanında çinko'lardan mondi 150cc xtrem max, forum ahalisinin terih ettiği bir diğer alternatif, kullanıcıları genelde memnun

    Kendi kullandığım 250c apachi onroad/off önerebilirdim, ancak Atilla abi'nin belirttiği üzere sıfırı artık yok, spesyal gibi lanse edilen faturalı trafik çıkışlı bir alette ne kadar tercih edilir oda ayrı, ve sele nekadar düşürülebilniyor malesef bilgim yok.

  12. #12
    afu35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2014
    Şehir
    çorlu/tekirdağ
    Ha bide karbüratör kimine göre avantaj kimine göre dezavantaj. tartışılır

  13. #13

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı afu35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor önerisi istiyorsan da 8000 e sıfır ancak çinlilerden alırsın bence 1000 tl daha koyup ikinci el crf 250l veya klx 250 alabilirsin.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:17 ----------



    Klx150 hava soğutmalı olduğu için şehir içinde sıkıntı yapabilir diye düşünüyorum. Ama arkadaşın ihtiyacını karşılar mı bilemem. Kawasaki kalitesi artı tarafı. 9000 tl olması lazım sıfırı
    Evet su soğutma/yağ soğutma yok, Crf ve Klx ikinci el mantıklı gibi duryo eğer, daha yoğun güçlü, cross niyeti yok ise.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:23 ----------

    Alıntı afu35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ha bide karbüratör kimine göre avantaj kimine göre dezavantaj. tartışılır
    İmza, şahsen kesinlikle karbüratör derim, çarşı injeksiyona karşı.
    atreyu ve atilas bunu beğendiler.

  14. #14
    cbr1907 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2012
    Şehir
    Kuşadası
    Motosikleti
    Motoran XF-250
    İşime yarar dersen 85 cm civarı sele

  15. #15

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    ramzey kros 200cc vardı onu alabilirsin illa japon istemiyorsan.. yamaha da ben xt 125 vardı sattım ben de racing e dönüş yapacağım. xt lere bakabilirsin son derece sorunsuz ve sağlam motordur.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:14 ----------

    xt lerin amortisörler çok yumuşak merdiven filan iniyordum ben çok iyiydi.. hem istersen alçaltabiliyorsun.

  16. #16
    redlion999 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2010
    Şehir
    Turkiye degil
    Motosikleti
    BMW R1250R
    Alıntı sinanaksu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şu kardeşin boyu 1.68 cm.
    Kullandigi adv nin sele yüksekliği 91 cm.
    http://www.youtube.com/watch?v=kRFyw57o_Ic
    Yol motosikletlerinde sorun olmaz hani 5-6 km hıza düşene kadar motosiklet üstünde kalınıyor zaten.. Ama kanuni cross 150 im olduğu zamanları hatırlıyorum. Eğimli arazide, zaten toprakta en ufak bir tutunma yok yatırdığımda kara kara düşünüyordum her zaman.. Motoru kaldırdığım zaman aşağı kayıyor. Motoru ileri geri yapa yapa eğime dik hale getirip binebiliyordum.. Biraz daha boyum olsa hafif kaldırır ayağı atar 3-4dk lık ter içinde kalmaktan kurtulabilirdim.. 1.70 boyum var ki kanuninin selesi 86 cm.. Sele sorununu aşamayan arkadaşlar en azından ağırlığı olabildiğince indirsin.. 5-6kg bile çok etki ediyor arazide..
    Sinan Aksu bunu beğendi.

  17. #17
    garabel67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2009
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    YBR125, CBR 250R, VFR 800, Tracer 700
    HYOSUNG RT 125. Bir araştır derim ;)

  18. #18

  19. #19

    Üyelik
    24 Ağustos 2013
    Alıntı cbr1907 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İşime yarar dersen 85 cm civarı sele
    https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.n...917e3b4c13c196
    önü çok ağır, arazide ön taraf dengesiz biraz


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)