2014 - Nispeten Alçak Seleli Cross Motosikletler ?
Reklamlar
-
Reklamlar
-
Şu kardeşin boyu 1.68 cm.
Kullandigi adv nin sele yüksekliği 91 cm.
-
wr125r güzel ama grenajları sert ,spesialler gibi yumuşak çabuk kırılmayan malzemeden değil.kırmaya gelmez çok pahalı.170 den kısa bir sürü krosçu var.bende 172 yle alçaltmadadan ktm kullanıyorum.8000 e kros zor.eski alsan masraf,spesiale o para yetmez,wr125r bir yerini kırmaya gelmez,o paraya bir tek apachi bulursun ,artık plakalısı gelmiyor.istersen kros işine bulaşma 250 cc başka birşey bak,ikinci eli olan
-
Evet gördüm bunu fakat her kırmızı ışıkta veya her durduğumda sürekli inip binmek istemiyorum yoksa böyle kullanılabilir elbette en azından tek ayağım bile yere bassa razıyım fakat her durduğumda motordan inmek istemem
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:07 ----------
atilas adlı üyeden alıntı
wr125r güzel ama grenajları sert ,spesialler gibi yumuşak çabuk kırılmayan malzemeden değil.kırmaya gelmez çok pahalı.170 den kısa bir sürü krosçu var.bende 172 yle alçaltmadadan ktm kullanıyorum.8000 e kros zor.eski alsan masraf,spesiale o para yetmez,wr125r bir yerini kırmaya gelmez,o paraya bir tek apachi bulursun ,artık plakalısı gelmiyor.istersen kros işine bulaşma 250 cc başka birşey bak,ikinci eli olan
Evet zaten bulamazsam Pulsar 200 Ns veya yamaha mt125 düşünüyorum fakat işte bilirsiniz cross akıldan çıkmıyor
-
Ayağımız kick starta değer değmez, gözümüz dağlara çevrilir.
-
berkaye adlı üyeden alıntı
Evet gördüm bunu fakat her kırmızı ışıkta veya her durduğumda sürekli inip binmek istemiyorum yoksa böyle kullanılabilir elbette en azından tek ayağım bile yere bassa razıyım fakat her durduğumda motordan inmek istemem
Bu şekilde zaten şehir trafiginde kullanamazsınız,
Benim bu videoyu paylaşmamdaki amaç, sizin kendi ''kullanabilir liğinizi'' gözden geçirmeniz.
Yoksa 91 CM'lik sele yüksekliğine yapılan bi kaç işlemin ardından 1.68 boy ile kullanan bi çok kişi var.
İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..
-
sinanaksu adlı üyeden alıntı
Bu şekilde zaten şehir trafiginde kullanamazsınız,
Benim bu videoyu paylaşmamdaki amaç, sizin kendi ''kullanabilir liğinizi'' gözden geçirmeniz.
Yoksa 91 CM'lik sele yüksekliğine yapılan bi kaç işlemin ardından 1.68 boy ile kullanan bi çok kişi var.
Evet Teşekkür ederim
-
Ayağımız kick starta değer değmez, gözümüz dağlara çevrilir.
-
Boyum 172; sele yüksekliği 96 cm olan enduro motora biniyordum. Trafikte ve ışıklarda sorun olmuyordu iki ayağım parmak ucuyla çok az basabiliyordum. Ama gidonu tam olarak sağa ya da sola kırarak çok düşük süratlerde yapılan dönüşlerde sorun oluyordu açıkçası. Bir kaç kere yeri öptüm. Ama boyun öyle kısa da sayılmaz 90 cm motora hakim olursun bence.
-
-
2014 Kawasaki Klx 150 Kullanmadım canlı görmedim performansı nasıldır yetermidir bilemiyorum, ancak kriterlerinize bu model uyuyor gibi, bakmanızda faide var.
http://www.motosiklet.net/forum/moto...-klx-150l.html
Düzeltme ; selesi bayaa yüksek imiş, 5 kademede en alta alınca 87 cm gibi oluyor imiş.
-
Motor önerisi istiyorsan da 8000 e sıfır ancak çinlilerden alırsın bence 1000 tl daha koyup ikinci el crf 250l veya klx 250 alabilirsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:17 ----------
Carbondioxid adlı üyeden alıntı
2014 Kawasaki Klx 150 Kullanmadım canlı görmedim performansı nasıldır yetermidir bilemiyorum, ancak kriterlerinize bu model uyuyor gibi, bakmanızda faide var.
http://www.motosiklet.net/forum/moto...-klx-150l.html
Düzeltme ; selesi bayaa yüksek imiş, 5 kademede en alta alınca 87 cm gibi oluyor imiş.
Klx150 hava soğutmalı olduğu için şehir içinde sıkıntı yapabilir diye düşünüyorum. Ama arkadaşın ihtiyacını karşılar mı bilemem. Kawasaki kalitesi artı tarafı. 9000 tl olması lazım sıfırı
-
450 cc spesyal'den başka motorlarda tecrübeniz olsada uzak durun derim, cross'ta ulaşılan son nokta, zurnanın zort dediği cc, hemde spesyal, Allah korusun.
Buların yanında çinko'lardan mondi 150cc xtrem max, forum ahalisinin terih ettiği bir diğer alternatif, kullanıcıları genelde memnun
Kendi kullandığım 250c apachi onroad/off önerebilirdim, ancak Atilla abi'nin belirttiği üzere sıfırı artık yok, spesyal gibi lanse edilen faturalı trafik çıkışlı bir alette ne kadar tercih edilir oda ayrı, ve sele nekadar düşürülebilniyor malesef bilgim yok.
-
Ha bide karbüratör kimine göre avantaj kimine göre dezavantaj. tartışılır
-
afu35 adlı üyeden alıntı
Motor önerisi istiyorsan da 8000 e sıfır ancak çinlilerden alırsın bence 1000 tl daha koyup ikinci el crf 250l veya klx 250 alabilirsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:17 ----------
Klx150 hava soğutmalı olduğu için şehir içinde sıkıntı yapabilir diye düşünüyorum. Ama arkadaşın ihtiyacını karşılar mı bilemem. Kawasaki kalitesi artı tarafı. 9000 tl olması lazım sıfırı
Evet su soğutma/yağ soğutma yok, Crf ve Klx ikinci el mantıklı gibi duryo eğer, daha yoğun güçlü, cross niyeti yok ise.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:23 ----------
afu35 adlı üyeden alıntı
Ha bide karbüratör kimine göre avantaj kimine göre dezavantaj. tartışılır
İmza, şahsen kesinlikle karbüratör derim, çarşı injeksiyona karşı.
-
İşime yarar dersen 85 cm civarı sele
-
ramzey kros 200cc vardı onu alabilirsin illa japon istemiyorsan.. yamaha da ben xt 125 vardı sattım ben de racing e dönüş yapacağım. xt lere bakabilirsin son derece sorunsuz ve sağlam motordur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:14 ----------
xt lerin amortisörler çok yumuşak merdiven filan iniyordum ben çok iyiydi.. hem istersen alçaltabiliyorsun.
-
sinanaksu adlı üyeden alıntı
Yol motosikletlerinde sorun olmaz hani 5-6 km hıza düşene kadar motosiklet üstünde kalınıyor zaten.. Ama kanuni cross 150 im olduğu zamanları hatırlıyorum. Eğimli arazide, zaten toprakta en ufak bir tutunma yok yatırdığımda kara kara düşünüyordum her zaman.. Motoru kaldırdığım zaman aşağı kayıyor. Motoru ileri geri yapa yapa eğime dik hale getirip binebiliyordum.. Biraz daha boyum olsa hafif kaldırır ayağı atar 3-4dk lık ter içinde kalmaktan kurtulabilirdim.. 1.70 boyum var ki kanuninin selesi 86 cm.. Sele sorununu aşamayan arkadaşlar en azından ağırlığı olabildiğince indirsin.. 5-6kg bile çok etki ediyor arazide..
-
HYOSUNG RT 125. Bir araştır derim ;)
-
-
cbr1907 adlı üyeden alıntı
önü çok ağır, arazide ön taraf dengesiz biraz
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)