Motorumu Ve Ekipmanlarımı Belirledim Sonunda
Reklamlar
-
Not bad young Boy!
Ninja 300 ilk motor olcak ise mezar yeri de ayarla önceden.
39 beygir sakaya gelmez.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:23 ----------
Ekipmanlar 10 numara.
Maddi sıkıntı yok dersen ve ilk motor olacaksa Aprilia Rs 125 al madem sekil bisi istiyon (2014 modeli 4 zamanli 15 beygir)
Reklamlar
-
Boyun koruması Leatt STX Road alman lazım Astars BNS yerine.
Koruma olarak da dirsek, omuz korumaları kendi geliyor. Verdiğin tam korumayı deri mont ile kullanman mümkün değil. Sırt koruması alman lazım dainese monta uyumlu.
Göğüs koruması bazı ceketlerinde öndeki cepten takılabiliyor. Öyle bir ceket bakabilirsin. Ama boyun korumasıyla uyumlu olmaz göğüse koruma takarsan, baştan peşin yazalım, sonra masraf etme . Birinden birini seçmek durumunda kalacaksın her halükarda.
-
abicim hıza merakı olan biri değilim sakin kullanımda da sorun olur mu ki yaa az çok biliyorum hiç olmadı ekipmanı tamamlarım sonra honda güvenlü şürüşe katılırım sonra da hemen ninja 300. . .
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:40 ----------
evet buldum leatt stx road fakat boyutlarını nasıl anlıcam hepsiburadada var sadece
sırt korumalarınada bakıcam şimdi dainese uyumlu
-
Zaten sen ehliyete bu ay yazılamıyosun, ekimde yazılıyosun, ama kasımda sınav yok ara var yani aralıkta yazılı sınava gireceksin, ocakın başı veya ortasında anca ehliyetin elinde olucak.Yani her şey için çok erken, tavsiyem foruma her gün girip saatlerce bol bol okuman, ben almadan önce öyle yaptım, emin ol çok faydalı bilgiler öğrenirsin, kendini geliştirirsin.
-
http://www.leatt.com/shop/braces/str...-road-839.html
Şuradan bedeni belirleyebilirsin. Çok kısa veya uzun değilsen L/XL olacaktır muhtemelen, bir bak yine de. Sonra da ebay'den
http://www.ebay.com/itm/LEATT-STX-RO...item5d321b8092
Alınabilir. Benim aldığım adam bu, sorunsuz geldi.
-
Yaptığın hareket ilk başta doğru. Motordan önce ekipmanı düzmek çok önemli. Yanlış olan 2 nokta var.
1- O motordan başlangıç motoru bence olmaz. Benimde kendime ait ilk motorum CRF 250 L ama hem tarzı hem gücü farklı. Benimkinin kontrolü biraz daha dağ bisikleti gibi. Ayrıca bu 10 yıldır ehliyete sahip olduğum süre içerisinde kullandığım ilk motor değil. Sadece ilk aldığım motor. Ayrıca 300lük SS gibi ölümüne çalışmıyor. Katır gibi tırmanıyor.
2- Ekipmanı daha en başta bir kere alıp kaliteli almak önemli. Kask güzel, mont güzel, eldiven OK. Ama o body armor kros motor kullanımı için. Hadi paran var aldın istesen de içine giyemezsin. Montu bir beden büyük alırsın ancak öyle olur (ki montun içinde aynı korumalardan zaten var) ama bu seferde 2 kat koruma ile hareket edemezsin. Bırak motoru kullanmayı yürümen zor. Boyun korumaya gelince de bence çok limitleri zorlamayacak isen, piste falan çıkmayacak isen gerek yok. Büyük ihtimal montta sırt koruma yoktur, body armor parasına montun içine yine Dainese G1 ya da G2 sırt koruma al. Benim mont Dainese G-Temporale uzun yol montu olduğu için beli uzun. Ama senin monta birde böbrek koruma ister. Pantolonu korumalı alman en güzeli. Olmuyorsa dizliği mutlaka al. O boyun koruma yerine de bence güzel bir bilekli, kaymaz tabanlı, su geçirmez bot al. Zaten body armor ve boyun koruma çıkınca bayağı para arttı, hemen Honda GS1'e kayıt ol.
Biraz önce Karaburun ilçesinden İzmir merkeze yazlıktan döndük, kafamda Nolan N44 Storm siyah, sırtta Dainese G-temporale + G2 sırt koruma, kotun üstünde dizlik, elde yazlık kros eldiven, sadece ayakta Adidas trekking bot yinede korkuyorum lan.
-
yarından sonra yazılıyorum kayıt yaptıracağım eylül 16-25 arasında aralıkta da sınavım var ocağın ilk haftası da ehliywtimi alacağım inşallah bir sorun olmazsa
-
kataba kardeş en büyük yeni başlayanların hatası hız meraklısı değilim hız yapmayacağım oluyor, sorun senin hız yapıp yapmaman değil,
1. Motor ağır, acemisin ıslakta yokuşta hop yana yatacaksın, 172 kilo unutma
2. Yaklaşık 40 beygir, ilk zamanlar fren yaparken gazı kapatamayacak daha çok açacaksın, 40 beygir hata afetmez, 10-15 beygirlik aletler affeder.
3. Henüz trafikte motorun yerini bilmiyorsun, yaşın genç, dolduruşa geleceksin gazı açacaksın, bu aletin 0 dan 100 e 5.5 saniyede çıktığını unutma ..
4. 5.7 litre Chevrolet Camaro, BMW 5.50i bu araçlar 0 dan 100 e 5.9 saniyede çıkıyorlar... sen daha hızlı çıkacaksın.
Kaza yaparsan ya tahtalı köye gideceksin yada altından ördek alacaklar, var sen gel CBR 125, YZF 125 gibi süpersportlar la bir başla gecekondu dikmeden plaza inşaatına başlama...
-
evet o full vücut korumayı bıraktım fakat boyunluk almak istiyorum kaza anında işe yarar illaki
-
Ekipmanlar 10 numara.
Ama motor secimin ayni degil.
Daha once motor tecruben olmadigi anlasiliyor.
Dolayisi ile vitesli motor tecruben zaten yok.
Adi ustunde tecrube. Nasil olacak bu tecrube? Bisey kullanmali ki tecrube olsun.
Ama bu Ninja 300 olmamali.
Istanbulda olsan bu konuda Villa Lecent suruci kursu var. Nami diger Vespa akademi.
Giderdin oraya sana sifirdan pek bi guzel ogretirlerdi.
Simdi sen vites di, devriyaj di, kavramaydi, yol sartlariydi, trafik okumaydi, on arka fren dozajlamaydi, on amortisoru yukleyerek fren yapmakti, donmekti, kontra teknigiydi felan cok konu var.
Simdi hic egitim almadan allaha emanet kendi kendine bu is cok zor.
Senin yerinde olsam kesinlikle 300 luk bir aletle girismem. Oyle de baslamadim zaten.
Sana once dusurdugumde sama da kesene de az zarar vericek bir vitesli dusuk cc li bir motorla baslamani siddetle.tavsiye ederim.
Ama her halukarda senin tercihin
-
Ekipman önerisi olarak yazıyorum da, cidden Ninja 300 başlangıç için iyi olmaz.
Honda GS eğitimi al, motosiklet yol sanatı kitabını oku, sonra daha sakin bir motor alıp başla (CBR125, naked 125-200'lükler gibi). Kitabı ve eğitimdekileri sürekli uygula. Başlangıç için güvenli adımlar bunlar bence .
Ben de cbr250r ile başladım, asfaltı öpmüşlüğüm çok var bu sebeple .
-
yzf r125 vardı ilk aklımda sonra cbr 250 sonra ninja 300 ama zaten kawasaki açıklarkende başlangıç motoru olarak alınabilir diyor
-
Seigen arkadaşımızda onaylayacaktır ki aynı cc de bir CBR ile CRF arasında bile muazzam fark var. Sürüş tarzı, ivmelenme falan. Ben CRF ile 3. viteste bir anda 90 kmlere çıkıyorum. Son hız 145 yaptım. Ayrıca injeksiyonlu bir motor ile karbüratörlü motor arasında da çok fark var. Ben olsam CBR 125 ya da YZF 125 gibi parasına karşılık verdiği az olan motor almazdım. Bajaj Pulsar 200 NS bak bir.
CRF 250L 11000 Km, GW 250 12000 Km, XT 660Z 39000 Km, VFR 800X 6000 km
-
Ekipmanlar güzel. Bir miktar eklenip mt07 abs alınabilir. 300cc 2 ay sonra yetersiz gelmeye başlar.
-
süpersport tarzı olacak abi pulsarı sevmiyorum
-
bu çocuk yüzde 90 sallıyo gibime geliyor. ki eger dogruysa bu ve bu gibiler oldukca zengin hep zengin olacak.
-
abicim sallasam bu kadar vakit ayırmam bu işe saatlerimi burada geçirmem inan yoksa ben kimseye sormadan gidip te alabilirim vede herkes gibi foruma danışmak istedim yanlış mı yapıyorum ?
-
kataba adlı üyeden alıntı
süpersport tarzı olacak abi pulsarı sevmiyorum
Sevmekle hayatta kalmak arasindaki farki anlaman icin ne yapmak lazim acaba !!!
Bak bir arkadasimiz bir tecrubesini paylasmis.
http://www.motosiklet.net/forum/kaza...-hikayesi.html
Onun kulkandigi motor Ninja 300 olsaydi ki durumu bi dusun.
-
Motosiklet seçimi için arkadaşlar gerekli önerilerde bulunmuşlar.
Maddi sıkıntı varsa o mont yerine kaliteli tekstil mont ve bot alman daha akıllıca olur. Zira ufak tefek düşmelerde bile ayağın büyük zarar görebilir.
Ve yine eğitim diyeceğim. Kazaya karışma olasılığını azaltmak en iyi koruma ekipmanı değil mi?
-
illaki sekil olsun racing olsun dersen ve maddi acidan skntı yoksa Aprillia Rs 125 al acemiliği at sonra Kawasaki Ninja 300 ya da KTM Rc390 abs.
Ama sakın ninja ile başlarım deme.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)