Aga nazar değmesin 41 kere maşallah darısı başıma ...
Aga nazar değmesin 41 kere maşallah darısı başıma ...
biraz agresif ama o hırcınlıgını seviyorum ben
bodrum yolculugumuzdan ve motosiklet üzerindeki bir kaç değişikliği bol fotograflı olarak aktaracagım bu kez :cool:
gece 10 gibi yola cıkmıstık 12 civarı bodrumdaydık ortalama hızımız 200km\saat civarındaydı haliyle yakıt molası kaçınılmaz oldu
ben arkamda artcı ve sırt çantalarımızla birlikte ortalama 8litre civarında yakarken 1000rr'lar ortalama 11litreyi gösteriyordu
bu da evimizin bahçesi, 1 araba için ayrılmış park yerine 4motosikleti sığdırdık
bu da dönüş yolumuzdan bir kare
dönüş sonrası motosiklet üzerindeki yapılacaklar listesine devam edildi;
işe hava filtresinden başladık motosikleti alalı neredeyse 2 ay oldu ve filtrenin durumunu bilmiyordum o yüzden ilk iş hava filtresine girişmek oldu
çıkan k&n marka hava filtresini temizleyip güzelce yerine koyduk, temizlenmeye ihtiyacı varmış gerçekten
daha sonra ilk işim lastiklere girişmek oldu. lastikler 4senesini doldurmuş, taşlaşmıs ve arka lastik 190.50 ebatlarda olması gerekirken üzerinde 180.55 ebatlarındaki lastikler bodrum yolculugunda virajlarda illallah ettirmişti , beyaz şeritlerin üzerinden geçerken dahi stabilitesi bozulan motosiklet gerçekten canımı sıkmıstı
motolastikte köksal usta lastikleri değiştirirken ;
köksal usta gerçekten işinin ehli ve işine gerçekten özen gösteren bir insan, tavsiye ederim.
lastiklere ısı genleşmesini minimuma indirdiği için n2 (azot) basması tercih ettim
2013 aralık ürteim batlak s20r çift hamurlu lastiklerden şimdilik memnunum, eski lastiklerden sonra motosikletin sürüş kalitesi gerçekten değişti
daha sonra zincir dişli temizliğine giriştim ve sonuç ;
ve son temizlik;
belki geri kafalı diyeceksiniz ama pdf'lerden hoşlanmıyorum bu arada manuel'i 2 kez okuyup hatmettim
şimdilik benden bu kadar kendinize iyi bakın, herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum
herkese iyi dilekleri için teşekkür ediyorum inş siz de en kısa zamanda gönlünüzdeki motosiklete kavuşursunuz, bu arada herkese iyi bayramlar.
görüşmeyeli motosikletle birlikte nazara geldik, biraz makyajı bozuldu hoş olmadı, orjinal olmayan koruma takozunun kırılması ve sonucu;
ve bir süre maddiiyatımı toparlayamadığım için maalesef motosikletimi bu şekilde kullanmak zorunda kaldım.
daha sonra siparişini verdiğim mono kapağım gelmişti tabii hiç zaman kaybetmeden taktık hemen motosikletimize veeee
sonrasında wifi li diye aldıgım action kamera elime ulaştı ama kamera sahteydi ve özellikleri yazdıklarıyla alakası yoktu hemen geri
postaladık çine tabi 40lira girdii bize...
maddiyatımı toparladım ve boyacı atakanın yolunu tuttum, izmirdekiler tanır boyacı atakanı ve ne kadar düzgün iş yaptıgını
motosikleti söktük;
sol kuyrukta kasap işi bir tamirat vardı motosikleti aldıgımda, aslında çok belli degildi ama ben kıl bir adam oldugum için hazır boyacının
yolunu tutmuşken onu da söküp yolladım,
karenajları atakana verdikten sonra boş durmadık tabi yeni aldıgım gömme sinyallerin montajına başladım hemen
sonra bir haftalık bekleyişten sonra atakan aradı ve karenajları almaya gittim;
bu adam için çok iyi boya yapıyor bütün izmir atakana boyatıyor diyeni de duydum şikayet edeni de duydum,
benim fikrim ise bu adam sadece işini yapıyor boyuyor mu boyuyor ama öyle çok sanatkar bir adam degil bunu bilin, renk tonu tutturma
konusunda sıkıntılı biraz, yeni boya ile eski boya arasındaki ton farkı degil bu bahsettiğim bildiginiz rengi tutturamıyor tam olarak, daha
önce bir abim fz8ni boyattı onda da sonuç aynı idi benim motosikletimde de...
her şey iyi güzel fena olmamış diyip montaja geçtim ama bir anda kuyruk karenajının tırnagını kırık görmemle kızgınlıgımda o derece
arttı
ben boyaya götürürken kırık degildi, sökerken de kırılmadı eminim, ben söktüm zaten...
atakan da bir türlü kabullenmedi, gerçi bana dediği tek şey bunlar çabuk kırılır kimse farkında olmaz bla bla bla...
neyse böylece tırnagı da kırdık, demek ki o çok iyi dedikleri atakanda bööyle şeyler de olabiliyormuş bunu bilerek gidin işiniz düşerse..
ve benden bir tavsiye , boyaya bir şey götürürken mutlaka her yanından fotograflayın ve götürünce ''bak kardeş bu mal sağlam
fotografını da çektim, sağlam verdim sağlam isterim'' diye tembihleyin boyacınızı...
neyse sağolsun yine ugrastı bir tırnak yaptı:
aldıktan sonra bende elime zımparayı alıp güzelce orjinal şeklini verdim o tırnaga, sonuç hiç fena olmadı
sonra hemen karenajları toplayıp bakıma geçtik, ertesi sabah bayramdı ve ben bayram sabahı konyaya yola çıkacaktım , motosikletin
yetişmesi gerekiyordu
senkron yapıldı , ön takım ayarları yapıldı, yeni zincirimiz takıldı
artık motosikletimizi dışarıya alabiliriz, bu arada her zaman motosikletimle ilgilenen velit abiye(velit motor) çok teşekkür ediyorum , benim
gibi kıl bir adamı bile her zaman mutlu etmeyi biliyor hem fiyatları hem işçiligi hem dürüstlügü 5 senedir tek bir yamuk görmedim.
bu arada motosiklet senkrondan sonra kudurdu , ön gidol rulmanı ayarlarından sonra ise motosiklet balerin gibi dans etmeye başladı
yolda aşırı kıvraklaştı, eve ağzım kulaklarımda gitti, yeni motor almış gibi hissediyorum
ve artık yol için hazırız;
bayram telaşıyla yollar çok kalabalıktı, ama yine bir aksilik yoktu
taaa ki kula virajlarına kadar;
sol viraj içinde kaptırmış giderken sırt çantamın sağdaki kayışı kopup sol tarafımdan yan karenaja vurdu, çok sükür digeri kopmadı ve
sol kolum üstünde asılı kaldı da çanta kenara çekip durma fırsatım oldu.
bu da kokpitten bir kare;
sağsalim konyaya vardım. beni bekleyen bir süpriz vardı;
adamla kavga dövüş derken orjinalini göndertmeyi başarmıştım ))
ve bugun test günü, test çekimini youtube a upload ediyorum yüklenince onu da paylaşacagım
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:03 ----------
test videosu;
https://www.youtube.com/watch?v=UCb_JNxnYMQ
yarın zafer tarafına falan gelecek olursan haber eder misin abi? bi çayımı iç sonra iki tur attır bana şu makineyle şehir içinde (artçı olarak, sürmeye cesaret edemem zaten)
Ahh srad ahh, hastayım şu sradlara umarım bir gün bana'da nasip olur ( daha doğrusu şu kafa grenajı olan suzuki ve kasawaski'lere hastayım )
Dostum motorun hala duruyor mu?
Konuyu hortlatandan allah razı olsun. Çocukluğumdan beri srad hastasıyım. Böyle makina uzun zamandır görmemiştim.
Vay be mükemmel bir motosiklet Allah kaza bela vermesin.
AEA 'nın CBR diriltme videosunu izler gibi oldum. Şahane bir
Valla tebrik ediyorum hocam motor zaten temizmiş maşallah ama senin uğraşlarında gerçekten takdire şayan halen duruyosa güzel günlerde kullanıyorsundur umarım. Her modelli race motorun patates olmadığını gösterdiğin için ayrıca teşekkürler
¡Por la sonrisa de mis padres que vale un millón!
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)