Inazuma 250 mi Duke 200 mü?
Reklamlar
-
Naçizene 390 duke derim. Kabul etmeli ki 390 duke'un fiyatı üzücü gerçekten. Bir mesajında ağırlını ve gücünü göstererek 390'dan çekindiğinden bahsetmişsin, yalnız bence 390, ağırlığı ve gücü göz önüne alındığında hiç de 200 duke gibi agresif değil gaz kolunda. Gayet kolay dozajlanabilen gaz kolu ile daha kolay kullanımı var özellikle düşük süratlerde.
İnazuma ise 125 duke'ten sonra o ağırlık ve o hantallık ile senin için hatrı sayılır bir adım olmayacağı görüşündeyim.
Selamlar,
Ömer
Reklamlar
-
390 duke lar havada uçuşmuş fakat ben cbr 250r kullanıyorlen , ktm testine gittim.
Duke 390 ı test ettim.
Gazı açtığımda arka sabit durmuyordu. Öyle sakin bir alet değil.
Cbr250r dan sonra resmen çığlık attırdı kaskın içinde.
Hatta şunuda ekliyim.
Ktm nin testinde 390 duke u 250cc den aşağı motor sahipleri süremedi. Ktm vermedi 390 ı.
Beni bile defalarca uyardılar aman dikkat et cbr a benzemez vs diye.
-
Sn. beko12345 haklısınız. Sanırım ben kendimi doğru ifade edemedim. Anlatmak istediğim, 390 duke'un 4 bin devirden alt devirlerde ve özellikle ilk viteste hiçte 200 duke'un gaz tepkisi kadar agresif olmadığıydı. Evet elbette güçlü alet, fakat o gücün kullanımının lineer ve basit olduğunu düşündüğümü vurgulamaya çalışmıştım.
Ve ayrıca, 125 duke'den sonra 250 cc'lerin, kayda değer bir atlama olmayacağı kanaatindeyim.
Selamlar,
Ömer
-
ocbedir93 adlı üyeden alıntı
Sn. beko12345 haklısınız. Sanırım ben kendimi doğru ifade edemedim. Anlatmak istediğim, 390 duke'un 4 bin devirden alt devirlerde ve özellikle ilk viteste hiçte 200 duke'un gaz tepkisi kadar agresif olmadığıydı. Evet elbette güçlü alet, fakat o gücün kullanımının lineer ve basit olduğunu düşündüğümü vurgulamaya çalışmıştım.
Ve ayrıca, 125 duke'den sonra 250 cc'lerin, kayda değer bir atlama olmayacağı kanaatindeyim.
Selamlar,
Ömer
Evet ilk kalkışta öyle. 250cc den farksız.
Fakat 5.000 deviri geçince arkayı sabit tutmak mümkün değil gazı açarsak
Mecnun bir bilseydi motosiklet sevgisini , severmiydi hiç Leyla zillisini ?
-
ben sana başka bir fikir beyan edeyim.
motosiklete yeni başlayacak bir kişi için 125 - 250 cc skalasından başlamak olmazsa olmazdır. aksini yapıp başarılı olanlar olsa da ben mutlaka küçük cc den başlama taraftarıyım. ancak 125 cc de yeterince tecrübe edinildiyse ve sürücü de kendine hakim olgun bir karakter ise 125 cc den 250 ye geçmeyi zorunlu görmüyorum. zira 125 ten 250 ye geçenlerin hevesi genelde maks. 1 sezon sürüyor. bu da ciddi bir maliyet demek oluyor.
inazuma ağır ve hantal bir motosiklet. şu ana kadar 250 cc soran tüm arkadaşlarıma seçenek olarak sundum. ama istisnasız herkes 80 lerin sonu 90 ların başından kalma demode bir tasarım olduğunu söyledi ve kimse ilgilenmedi.
duke 200 güzel bir motor olsa da duke 125 ten duke 200 e geçmek ne kadar mantıklı tartışılır.
bu durumda benim seçeneklerim şunlar olurdu.
1- maddiyat el vermiyorsa öncelikle pulsarın naked ve racing 400 cc lik versiyonlarını beklerdim. sanki iyi fiyata kaliteli ürünler olacakmış gibi.
2- maddiyat el veriyorsa zevkine göre mt-07 ya da er6n. bunları ilk 3.000 km sakin kullanabilirsen, trafiğe ve kendine hakimsen kesinlikle sürebilirsin. ve değişim yaptığına değen bir durum olur.
-
Hala Suzuki Inazuma için "o ağırlık ve hantallık ile ... düşünmekteyim" diyenler var.
Motoru kullanmamış binmemiş bol keseden sallamak her zaman adetimizdir, doğrudur.
Gerçek bilgiye ulaşmak ve karar verirken referansını doğru almak istiyorsan arkadaşım, sana tavsiyem motorların ikisini de kullanmayan birinin lafını asla dikkate alma.
Motorların ikisini de kullanmış biri ve Inazuma sahibi olarak 0-100 km hızlanması 9.3-9.5 saniye olan, dengeli harika konforlu ve hantal olmayan tam aksine oldukça torklu ve zevkli bir motor olan Inazumayı öneririm.
Duke, Inazumadan biraz daha atik ama eğer tek aradığın şey atiklikse bu senin için her şeyden önemliyse Duke derim.
Tekrarlıyorum, Inazumaya ağır ve hantal diyen (250 cc grubunda) birini dikkate alma bence.
-
weatherman adlı üyeden alıntı
Hala Suzuki Inazuma için "o ağırlık ve hantallık ile ... düşünmekteyim" diyenler var.
Motoru kullanmamış binmemiş bol keseden sallamak her zaman adetimizdir, doğrudur.
Gerçek bilgiye ulaşmak ve karar verirken referansını doğru almak istiyorsan arkadaşım, sana tavsiyem motorların ikisini de kullanmayan birinin lafını asla dikkate alma.
Motorların ikisini de kullanmış biri ve Inazuma sahibi olarak 0-100 km hızlanması 9.3-9.5 saniye olan, dengeli harika konforlu ve hantal olmayan tam aksine oldukça torklu ve zevkli bir motor olan Inazumayı öneririm.
Duke, Inazumadan biraz daha atik ama eğer tek aradığın şey atiklikse bu senin için her şeyden önemliyse Duke derim.
Tekrarlıyorum, Inazumaya ağır ve hantal diyen (250 cc grubunda) birini dikkate alma bence.
Evet sn. weatherman, adetlerimiz iyi biliyorsunuz. fakat atladığınız bir adetimiz daha var ; Hiç bir zaman cümlenin veya söylenmek istenenin tamamını algılamayıp sadece bizi ilgilendiren ( siz ve sizin hızlı inazuma'nız ) kısmını algılarız. Tekrar mesajımı okumanızı rica ediyorum. 125 Duke'ten sonra ki tercih için yapılan bir konuşma idi. Yani yeterince 125 cc tecrübesi kazanan kişi için hantal sayılabilecek bir motordur denmiştir. Takdir edersiniz ki hızlı, çevik gibi kavramlar göreceli ve kişinin tecrübesine göre değişkendir.
Selamlar,
Ömer
-
ocbedir93 adlı üyeden alıntı
Evet sn. weatherman, adetlerimiz iyi biliyorsunuz. fakat atladığınız bir adetimiz daha var ; Hiç bir zaman cümlenin veya söylenmek istenenin tamamını algılamayıp sadece bizi ilgilendiren ( siz ve sizin hızlı inazuma'nız ) kısmını algılarız. Tekrar mesajımı okumanızı rica ediyorum. 125 Duke'ten sonra ki tercih için yapılan bir konuşma idi. Yani yeterince 125 cc tecrübesi kazanan kişi için hantal sayılabilecek bir motordur denmiştir. Takdir edersiniz ki hızlı, çevik gibi kavramlar göreceli ve kişinin tecrübesine göre değişkendir.
Selamlar,
Ömer
Selamlar Ömer,
Hızlı ve öfkeli değilim, konuşuyoruz
Bakın o kısımda haklı olabilirsiniz Duke 125 fena bir motor değil 125cc ler arasında yine muadillerinden hızlı.
Bir alttaki mesajı yazan kullanıcı da Inazuma'ya "hantal" demiş.
Ben soruyorum, 0-100 km hızlanması, ara hızlanmaları mesela 4'ten 3'e inip gazı açınca fırlaması, 4. viteste 105km sürate çıkıp 5'e atınca şahlanması vs... yani bunları kullanıp tecrübe edip bu motora nasıl hantal diyorsunuz? Bence kullanmadan diyorsunuz. Siz ve diğer kullanıcı yanlış anlamasın benim amacım bu başlığı açan arkadaşa doğru bilgi vermek. Yoksa vakti gelince kısmetse Inazuma'dan ayrılıp başka motor alacağız. Sonra belki ondan da ayrılacağız... Derdim bana ait olanı yüceltmek değil daha önce pek çok motor kullandım sadece yaşadığımı yazıyorum.
-
sn. weatherman, iyi niyetinize inararak bu konunun benim için son mesajını atıyorum. hatırlatırım ki her türlü forumda buna rastlıyoruz. herkes birbirini bir şeyleri bilmemekle, görmeden işkembeden atmakla itham edip yargılıyor. siz belki farkında değilsiniz fakat eleştirdiğiniz şeyi siz yapıyorsunuz. yorumcunun motor ile tecrübesinin ne kadar olduğunu bilmeden. kullanmadığı bir motor hakkında yorum yapıyor diyorsunuz. göreceli kavramlar hakkında konuşup insanların düşüncelerini yargılıyorsunuz.
Selamlar,
Ömer
-
ocbedir93 adlı üyeden alıntı
sn. weatherman, iyi niyetinize inararak bu konunun benim için son mesajını atıyorum. hatırlatırım ki her türlü forumda buna rastlıyoruz. herkes birbirini bir şeyleri bilmemekle, görmeden işkembeden atmakla itham edip yargılıyor. siz belki farkında değilsiniz fakat eleştirdiğiniz şeyi siz yapıyorsunuz. yorumcunun motor ile tecrübesinin ne kadar olduğunu bilmeden. kullanmadığı bir motor hakkında yorum yapıyor diyorsunuz. göreceli kavramlar hakkında konuşup insanların düşüncelerini yargılıyorsunuz.
Selamlar,
Ömer
Selamlar Ömer, kendimce "neye göre hantal?" sorusuna yanıt bulamadığım için yargılama yapıyorum, 250cc sınıfında hangi motordan yavaş acaba da insanlar Inazuma'ya hantal diyor, içinden çıkamadım.
-
Valla cok inazuma videosu izledim hic hantal gibi gelmedi ozellikle tum videolarda mercedes gibi konforlu oldugu hissediliyor.. diger taraftan ktm 390 lik makinede cok yakisikli birader, akrobasilerde tercih edilen bir makineymis ben ktm yi secerdim
-
weatherman adlı üyeden alıntı
Selamlar Ömer, kendimce "neye göre hantal?" sorusuna yanıt bulamadığım
için yargılama yapıyorum, 250cc sınıfında hangi motordan yavaş acaba da insanlar Inazuma'ya hantal diyor, içinden çıkamadım.
Diger 250 likler arasinda 181 kilo ile baya ağır kalıyor ondan hantal demişler galiba.
Ama hızlanma son hiz vs gibi durumlarda daha hafiflere kafa tutuyor demek ki motoru sağlam.
-
MotojeN adlı üyeden alıntı
Diger 250 likler arasinda 181 kilo ile baya ağır kalıyor ondan hantal demişler galiba.
Ama hızlanma son hiz vs gibi durumlarda daha hafiflere kafa tutuyor demek ki motoru sağlam.
Sn. MotojeN bakın, suzuki inazuma'nın bahsedilen hantallığı teknik özelliklerinden kaynaklı değildir. Halihazırda 125 duke kullanıyorken sizin motorunuzu inazuma ile değiştirmeniz sizin için hatrı sayılır bir adım ( ciddi bir güç artışı ) olmayacağı düşüncesinde olduğumuzdan söylenmiştir. Umarım bu sefer açıklayıcı olmuşumdur.
Selamlar,
Ömer
-
Duke daha atik olabilir ama inazuma kesinlikle hantal bir motor değil.İnazuma bence güzel motor,ama genelde tek kişi uzun yol yapmayan biraz daha genç ve genç ruhlu arkadaşlar için duke daha uygun.
-
Duke 125 sahibiyim ben de. Geçen hafta Duke 200'ü testt etme imkanım oldu. 125'e göre üst devirlerde oldukça atik motor. Alt devirlerde aynı 125 gibi kullandım. Zaten ağırlık, hacim vs. gibi konularda 125 ve 200 birbirinin kopyası. Duke 200 alırsan üst devirlerde biraz daha farklı olur 125'e göre ama arada devede kulak dedirtecek kadar bir fark elbette yok. Bir sonraki motorum 390 olacak sanırım. Senin gibi Duke 125 kullanıcısı olan birinden sana naçizane tavsiyer...
-
weatherman adlı üyeden alıntı
Hala Suzuki Inazuma için "o ağırlık ve hantallık ile ... düşünmekteyim" diyenler var.
Motoru kullanmamış binmemiş bol keseden sallamak her zaman adetimizdir, doğrudur.
Gerçek bilgiye ulaşmak ve karar verirken referansını doğru almak istiyorsan arkadaşım, sana tavsiyem motorların ikisini de kullanmayan birinin lafını asla dikkate alma.
Motorların ikisini de kullanmış biri ve Inazuma sahibi olarak 0-100 km hızlanması 9.3-9.5 saniye olan, dengeli harika konforlu ve hantal olmayan tam aksine oldukça torklu ve zevkli bir motor olan Inazumayı öneririm.
Duke, Inazumadan biraz daha atik ama eğer tek aradığın şey atiklikse bu senin için her şeyden önemliyse Duke derim.
Tekrarlıyorum, Inazumaya ağır ve hantal diyen (250 cc grubunda) birini dikkate alma bence.
öncellikle burada fikir beyan eden kişilerin inazuma ya hiç binmediğini ve bol keseden salladığını nereden çıkarıyorsunuz? insanlara hitap ederkenki bu saygısızlığın, bu gereksiz özgüvenin sebebi ne?
bir motosiklet için 9,5 sn 0-100 süresini iyi bir performans olarak yorumluyorsanız tartışacak çok da bir şey yok demektir. ayrıca duke 200 cc olduğu halde spor şanzımanından ötürü iki motorun kalkışında da ciddi bir performans farkı var.
dahası ben kıyaslamamı 250 cc bandında yapmadım. zaten duke 125 gibi sınıfında atak bir motor kullanmış birisi için inazuma nın ciddi bir adım olmadığını savundum. kendisine dikkati elden bırakmamak kaydıyla yüksek cc önerdim ve bu noktada inazumanın ağır ve hantal olduğunu belirttim. eğer inazumanın er6n ve mt-07 ye göre ağır ve hantal olmadığını düşünüyorsanız bir şey diyemem.ezberden konuşmak milletçe hasletimiz olduğu için kendi ezberimiz dışını kabullenmekte zorlanıyoruz maalesef.
her ne kadar aksini savunsanız da inazuma 250 cc sınıfında da kullandığım tüm motorların arasında (hyosung, cbr, ninja) uzak ara en hantal motor. ağırlık olarak ise mt-07 den bile kayda değer şekilde ağır. bunlar düşünce de değil objektif gerçekler. bunlar bol keseden sallamaksa lütfen fabrika kataloglarını yazanları da uyarınız da bol keseden sallamasınlar.
how can you know what the things are worth?
ıf your hands won't move to do a days work.
-
125 km ye kadar oldukça atik. 125 km den sonra biraz hantal. 2 kişiyle Son hız Düzde 130, tek kişi 135 km/h. Yola göre, rüzgara göre 140 -145 leride görüyor.görebileceği Son hızı 151 -152 km. Rampalarda ağırlığını hiç hissettirmiyor.artçımla önüm boşsa 100-125 km arası tüm yokuşları çıkıyor. Hemde vites düşürmeden 6 cı viteste. Gel ondan sonra hantal de. Titreşim yok, konfor çok. İnazuma harika motor. Kullanıcısı olarak yazıyorum. Hantal falan değil. Ağırlığıyla yol tutuşu mükemmel. Rüzgarda savurma falanda yapmıyor. Ama şu gerçek var,Son hız meraklıları için bir motor değil.
-
copycat adlı üyeden alıntı
öncellikle burada fikir beyan eden kişilerin inazuma ya hiç binmediğini ve bol keseden salladığını nereden çıkarıyorsunuz? insanlara hitap ederkenki bu saygısızlığın, bu gereksiz özgüvenin sebebi ne?
bir motosiklet için 9,5 sn 0-100 süresini iyi bir performans olarak yorumluyorsanız tartışacak çok da bir şey yok demektir. ayrıca duke 200 cc olduğu halde spor şanzımanından ötürü iki motorun kalkışında da ciddi bir performans farkı var.
dahası ben kıyaslamamı 250 cc bandında yapmadım. zaten duke 125 gibi sınıfında atak bir motor kullanmış birisi için inazuma nın ciddi bir adım olmadığını savundum. kendisine dikkati elden bırakmamak kaydıyla yüksek cc önerdim ve bu noktada inazumanın ağır ve hantal olduğunu belirttim. eğer inazumanın er6n ve mt-07 ye göre ağır ve hantal olmadığını düşünüyorsanız bir şey diyemem.ezberden konuşmak milletçe hasletimiz olduğu için kendi ezberimiz dışını kabullenmekte zorlanıyoruz maalesef.
her ne kadar aksini savunsanız da inazuma 250 cc sınıfında da kullandığım tüm motorların arasında (hyosung, cbr, ninja) uzak ara en hantal motor. ağırlık olarak ise mt-07 den bile kayda değer şekilde ağır. bunlar düşünce de değil objektif gerçekler. bunlar bol keseden sallamaksa lütfen fabrika kataloglarını yazanları da uyarınız da bol keseden sallamasınlar.
Bakın ne kadar üzerinize alınmışsınız, saygısızlık özgüven vs... bunları bırakalım rakamlardan bahsedelim.
Bir motosikletin 9.5 sn de 100 km sürate çıkması 250 cc sınıfı için sizce yavaş ve hantal olduğunu mu gösterir?
Mt-07 ile mi karşılaştıyoruz yoksa bu başlığı açan arkadaşın dediği gibi Duke 200 ile mi? Mt 07 de 1000 RR 'a göre oldukça hantal, değil mi? Konu o mu?
CBR ve Ninja ile neredeyse aynı süratleri ve CBR'dan ilk 3 viteste daha atik bir motor Inazuma. Çift silindirin avantajı sadece atik olması da değil. Hadi diyelim sadece daha iyi hızlanan bir motor arıyor arkadaş, o zaman Duke alabilir.
Normal bir yolda, tamamen objektif bir 0-100 drag testi yapılsa sizce Ninja CBR Inazuma ve Duke 200 arasındaki sonuçlar nasıl olur?
Ben tecrübeme dayanarak size söyleyeyim nasıl olur;
Ninja 9.2-9.4 sn ile 1.
CBR 9.3-9.4 sn ile 2.
Duke 200 9.3-9.5 sn ile 3.
Inazuma 9.5-9.7 sn belki 10 sn ile 4. olur.
Saatte 100 km süratle giden bir araç 1 saniyede 27 metre yol alır. Yarım saniyelik fark diyelim 14 metre olsun. 14 metre.
Çok mu hantalmış? Son sürat diyorsanız 151 km'yi geçmiyor ki onu yapamayanlar da var.
Ben de zaten fabrika kataloglarıyla konuşanlara laf ettim. 250 cc sınıfını 700 cc 80-100 hp'lik motorlarla karşılaştırıp "hantal" dedikten sonra bu mesajınıza aslında daha uzun bir şey yazmamalıydım bunun da farkındayım.
-
Dukeyle iyi tokatlıyordum.
Duke 200 gaz koluna hakim olamayacak biri için tehlikeli olabilir. Duke problemli bir motor demedi demeyin ama kullanım tadı damağımda kaldı diyebilirim. Soğumasaydım motordan uzunca sure daha binerdim.
-
MT-07 kullandığım dönemde Duke 390'ı test etmiştim ve ilk bindiğimde gitmiyormuş gibi geldi. Şimdi CBF 150 kullanıyorum ve Pulsar'ı denediğimde süper gidiyormuş gibi geldi. Yani diyeceğim odur ki MT-07'nin şakası olmaz.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)