Inazuma 250 mi Duke 200 mü?
Reklamlar
-
Arkadaslar bu iki motor arasında hangisi tercih edilmeli sizce?
200Duke 136 kg 25 beygir yaklaşık 20nm tork
Inazuma 181 kg 24 beygir yaklasik
22nm tork
biri tek biri cift silindir
Bir sorum daha olacak kağıt üzerinde Duke 200 daha hafif ve daha güçlü olmasina rağmen son hiz olarak nicin inazuma nin gerisinde?
Şimdiden teşekkürler.
Reklamlar
-
Kendi zevkime göre söylüyorum, Inazuma. Bana göre kıyaslaması bile olmaz.
-
Kendi açımdan:
Şehir içi ve tek kontakta max 30-40 km mesefelerde kullancaksam Duke,
İçimde enduro ruhu varsa, ara sıra şehir dışı kaçamaklar yapacaksam, motora çanta takacaksam tombişi yani Inazuma'yı seçerdim.
-
günde git gel 30 40 km yol yapyom 125 cc den yavas yavaş geçmek istiyorum dusundum taşındım 250 cc ye gecmek mantikli geldi.
Ondan soruyorum bu ara 125 Duke kullanıyorum.
Motor tanidik oldugu ve aksesuarları 200 duke a da takabilme olanagi olduğu ici bana ktm az daha yakin ama fiyat farkida var tabi
ustune 3 bin civari katip inazuma mi daha fazla katip 200 duke mu.?
-
İnazuma çok güzel,kaliteli ama sırf kilosu yüzünden bile tercih etmem muadilleri 150 kilo civarında gezerken nasıl o kadar ağır olabiliyor bilmiyorum. Aradaki kilo farkının yakıta çok ciddi katkısı olacaktır. Duke hem çok hafif,hem aynı güçte daha ne olsun.
-
-
Hali hazırda Duke 125 kullanıyorsan zaten bir denemede Inazuma'yı almaya karar verirsin. Duke 200'ün motor gücü dışında 125'ten farkı yok.
-
inazuma da abs yok mu?
181 kiloda lazim bence
130 kiloluk duke 200 de bile var yahu
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:11 ----------
Hiz merakım olduğundan değilde her iki motorun da 0-100 kmh hizlanmasi aşağı yukari ayni 9- 9.5 saniye inazuma daha ağır ama cift silindir oldugundan mi iyi hizlanyo?
Netice olarak aralarında 45 kilo var aşağı yukarı.
-
ktm den sonra inazuma çok konforlu gelecektir. Artçı ile sizi hiç yormadan uzun yollar yapabilir. Ağırlığın çok sıkıntı olacağını zannetmiyorum. Çünkü kullanımı çok rahat bir makina. Yakıt tüketiminde alıştığınız 125 duke cimriliğini bulamazsınız ama.
Duke ünüz abs li ise ve ilk motorunuzsa, abs nin güvenini altınızda hissetmeden abssiz bir motorda frenlerinizi geliştirin derim. İnazuma bunun için da uygundur.
Ve inazumanın göstergeleri de en az duke kadar güzel.
-
nasıl kullanacağına bağlı
ikisi de farklı kullanım şartlarına hizmet eden motorlar.
1.90 boy ile Gis akademi 1.seviye de duke 200 vermişlerdi. açıkcası pek rahat edememiştim.
inazuma ile şimdi hergün 50 km civarı yol yapıyorum trafikte ve hafta sonları eşimle çocuğumla artçılı geziler yapıyorum şehir dışına. pek rrahat ediyoruz sorunsuz geziyoruz. Ara hızlanma falan istiyorsan inazuma zayıf kalabilir. az çok toprak yol diyorsan da.
ama asfaltta isen, uzun km ler yapacaksan. poponun rahatına düşkünsen. titreşim sevmiyorsan inazuma.
sana bağlı yani.
-
RAMİREZ adlı üyeden alıntı
ktm den sonra inazuma çok konforlu gelecektir. Artçı ile sizi hiç yormadan
uzun yollar yapabilir. Ağırlığın çok sıkıntı olacağını zannetmiyorum. Çünkü kullanımı çok rahat bir makina. Yakıt tüketiminde alıştığınız 125 duke cimriliğini bulamazsınız ama.
Duke ünüz abs li ise ve ilk motorunuzsa, abs nin güvenini altınızda hissetmeden abssiz bir motorda frenlerinizi geliştirin derim. İnazuma bunun için da uygundur.
Ve inazumanın göstergeleri de en az duke kadar güzel.
2011 model duke 125 var abs siz
10binkm yaptim ve sorun yaşamadım cok hafifi çünkü.
Tek korkum inazuma daki yakit tüketimi cok mu abarti olur ve cok ağır gelir mi 125 duke dan sonra.
-
Duke şekli itibariyle 4 kat daha fazla cezbetse de sanırım tercihim inazuma dan yana olurdu.
Kullananda kullanmayan da çok konforlu olduğunu söylüyor motorun Ectuna abide yazmış nedir ne değildir.
https://www.facebook.com/cenk.toker.3
Mail:cenktoker@windowslive.com[/COLOR][/I][/B]
-
Broklyyn diye bir kullanici var duke 200 var kenddisinde sanrm birde inazuma kulllanicisi olsada bir artıları eksilerini yazsalar.
-
Pulsar ))
-
mephamd adlı üyeden alıntı
Pulsar
))
125 Duke da kalırım pulsar a geçeceğime.
Ufacık bisi yahu geçen gordum küçücük az daha küçük yapsalar pocket bike kategorisine girer.
-
inazuma ile 5400 km civarında yol yaptım nisan sonundan beri.
sormak istediğiniz bir şey varsa bildiklerimi aktarırım
MotojeN adlı üyeden alıntı
Broklyyn diye bir kullanici var duke 200 var kenddisinde sanrm birde inazuma kulllanicisi olsada bir artıları eksilerini yazsalar.
=== Eğitim Şart ===
-
ectuna adlı üyeden alıntı
inazuma ile 5400 km civarında yol yaptım nisan sonundan beri.
sormak istediğiniz bir şey varsa bildiklerimi aktarırım
Hocam 125 cc bir yere kadar 250 ye gecmek istiyorum secenek olarak duke 200 ve inazuma var FAKAT bunu da düşünmeliyim 250 cc den sonra 500 600 luk bir makina alcam elbette
e bu makinalarda en az 200 kilo bu acidan bakacak olursak inazuma 181 kilosuyla iyi bir alıştırma olur konfor vs süper fakat merak ettiğim
Motor ne kadar yakıyor
Abs siz olması sizin için nasil yani keşke detirtti mi size
Son merak ettigim ise hizlanma nasil 0-100 Duke kadar agresif mi yani gaz tepkisi vs nasil ?
Simdiden teşekkürler.
-
Tek kişiysen tabiki duke 200 hele birde gençsen daha ne olsun havandan geçilmez.Ayrıca aksesuarlarda tam oluyormuş ohhh on numara senin için.Ama artçı ile uzun yollara gideceksen daha çok rahatlık istiyorsan inazumayı alabilirsin bence.
-
Beklenti meselesi... Son hızının farklı olması hacimden kaynaklı, hacimli motorlar -halk arasında ciğerli- yüksek hızlarda avantajlıdır. Peak güç benzer olsa da Inazuma'nın çift silindir ve daha hacimli olması sebebiyle güç/tork eğrisi KTM'den daha iyidir. Buna tek itirazımız şöyle olabilir, eğer KTM yüksek devirli bir makineye sahip olsaydı hacim dezavantajına rağmen çevirdiği devir sayısı sayesinde benzer güçte olması şartıyla son hızda Inazuma'ya eşdeğer veya daha iyi olabilirdi. Neyse derin mevzular, yüzeysel olarak ifade etmeye çalıştım.
KTM tek silindir ve hafif oluşuyla, aynı zamanda her ne kadar 50cc az bir fark gibi görünse de Inazuma'ya nazaran oransal olarak %25 kadar daha ufak yanma odasına sahip. Bundan dolayı bir miktar daha az yakacaktır kullanım stiline bağlı olarak. Inazuma gereksiz seviyede ağır bir motosiklet. ABS önemli bir güvenlik donanımı, forumda ve motosiklet piyasasında oluşan genel kanının aksine hiç bir şekilde ABS'siz motosiklette ABS'li motosikletin sağlayacağı güvenliğe erişemezsin. 2+2=4, fren çalışmayla altından girip üstünden çıkmayla baş edilebilecek bir mevzu değil. ABS'nin birincil görevi frenajda kilitlemeyi önlemek midir, memleketin yolları kaymak asfalt bu kötünün iyisi yağmurda çamurda toprakta fren grusu ol yine ABS'nin yaptığı işi yapamazsın. Sınırları aşarsan ABS de kurtaramaz tabi... Bir diğer konu hafiflik avantajıyla şehir içinde rahat ettirecektir.
Inazuma'ya gelirsek; daha oturaklı, artçılı-artçısız kullanımda daha rahat ettirecektir. Bahsettiğin gibi maddi açıdan daha avantajlı, ikinci elde de kullanıcı dostu bir motosiklet. Yazacak çok şey yok, tercihini kendi beklentilerine göre yapmalısın.
-
serseric adlı üyeden alıntı
Tek kişiysen tabiki duke 200 hele birde gençsen daha ne olsun havandan
geçilmez.Ayrıca aksesuarlarda tam oluyormuş ohhh on numara senin için.Ama artçı ile uzun yollara gideceksen daha çok rahatlık istiyorsan inazumayı alabilirsin bence.
Tek kişiyim suanda far maskeli 125 duke var.
Ama ilerisini de düşünmek istiyorum
130 kiloluk motor dan (125 duke)
136 kiloluk motora(duke 200) geçsem iyi güzel hafif hizli ama ileride 250cc den sıkıldınca 600 luk diye tutturcam ve o makinalar 200 kilo aşağı yukarı e bir anda 130 kilodan 200e gecmek mi
Yoksa inazuma alip 181 kilo ile ona alismak ve 600 luk bir makinayi daha kolay dengeleyebilmek mi?
Tabi birde ABS li ktm mi ABS siz suzuki mi?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)