Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Regal raptor 250 daytona

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    07 Eylül 2014
    Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım. Uzun zamandır motosikletle ilgileniyorum daha önce çok fazla tecrübem yok yakında zamanda ehliyetimide alacağım e birde motosiklet tabiki aklımda regal raptor 250 daytona var, fakat tabiki şüphelerimde var bilgiye sahip arkadaşlar beni aydınlatırsa çok sevinirim. Makina 170 kg 18 bg bende 60 kg civarındayım performansında sorun yaşar mıyım? Veya siz hangi modelleri önerirsiniz?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Zuzuuw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    ağırlık olarak sorun yaşamazsın.

    Zaten alet çapır olduğu için ağırlık merkezi çok aşağıda, katy perry bile sürebilir bu motoru ancak çok kaliteli ve cefakar bir motor değil.

    En ufak bir sıkıntıda cortluyorlar ve yedek parçaları çok pahalı.

    Param var uleeeyn diyorsan al, bi kere izmirde feribotta gördüm, kız olsam durum çok farklı olurdu ona eminim yani, alınır alınır

  3. #3
    babaduru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2009
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Yılların Eskitemediği Peugeot 103-CBR 250 R(2011)
    Kullannamdım ama yorumlarda okuduğum kadarı ile regal raptor pek tavsiye edilen bi marka değil.Ben daytona ismine çok takıldım daytona yarışları ile bi çapırın ne alakası olabilirki yoksa rks titanic gibi isim bulunamadığındanmı uydurulmuş?Fikri olan arkadaşların yorumlarını bekliyorum.

  4. #4
    D e m i r - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2013
    Şehir
    MERSİN
    Sınıfına göre ( çin motosikletlerin içinde ) en iyisi diyorlar, japon kıyaslamak adil olmaz bence.

  5. #5

    Üyelik
    06 Ekim 2013
    Şehir
    YALOVA
    Motosikleti
    hyosung gv250, 2012
    TECRÜBE İLE SABİT. LİFAN 250B ÖNERİLİR. GÜZELCE ALINIR RAHATÇA BİNİLİR BENZİN PARASI DÜŞÜNÜLMEZ...

  6. #6
    Karlıyollar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2011
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Malesef Yok :)
    daytona 350 beyaz çok şekil

  7. #7

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Regal Raptor çin motorları içinde en alınabilir olanlarındandır araştırdığıma göre. 2 ay kadar araştırmıştım motoru, kendi forumunun özetini falan çıkarmıştım, satıcıyla görüştüm vs... beyaz 250'lik daytona alıcakken bazı durumlardan dolayı pulsar aldım. Bu forumda çok detaylı/düzenli bilgi yok RegalRaptor ile ilgili gördüğüm kadarıyla, kendi forumunda çok daha fazla bilgi alabilirsin. regalraptor.net forumunu inceleyin derim derinlemesine bilgi için. Çıkan sorunlar/çözümler/gerekli herşey paylaşılıyor orda.

  8. #8
    Rona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    markası ne bunun
    Alıntı akkaplan_8 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım. Uzun zamandır motosikletle ilgileniyorum daha önce çok fazla tecrübem yok yakında zamanda ehliyetimide alacağım e birde motosiklet tabiki aklımda regal raptor 250 daytona var, fakat tabiki şüphelerimde var bilgiye sahip arkadaşlar beni aydınlatırsa çok sevinirim. Makina 170 kg 18 bg bende 60 kg civarındayım performansında sorun yaşar mıyım? Veya siz hangi modelleri önerirsiniz?
    2011 senesi Mart ayından bu yana Regal Raptor Daytona 350 kullanıcısıyım.Modeli harikaydı ve boyutları tam benim vücut ölçülerime göreydi(1.80-90 kg).Beni çok cezbetmişti satın almaya karar verdim ve aldım.

    Motosikletin motoru dahil herşeyi iyi,iyi de, şu şanzuman olayı var ya alırken alış fiyatı + şanzuman yaptırma fiyatı olarak satışı yapılması lazım.Bu durumu Emre motor adı gibi biliyor ama iyileştirmek adına da bu zamana kadar bir çabası da yok.Sözüm ona garantiden hallediyorlar ama sonuç değişmiyor.Garanti süresi bitince aynı problem tekrarlanıyor ve para kazanıyorlar sonuçta(indirenziii) .Para kazanıyorlar kazanmasına da.Yazık ediyorlar markaya

    İlk yeni nesil RR alan kişiler grubunda RR sahibi bi ben ve bir kaç kişi kaldı herkes farklı markalara geçiş yaptı.Forumun ilk kurulduğu gruptanda admin dışında (cukkadan dolayı)eskilerden hiçbiri şu an RR sahibi değil.Motoru alan ilk başta memnun ama daha sonra bu tip sıkıntı çıktıkça motor ne kadar güzel olursa olsun insanlar kurtulmaya çalışıyor.Çünki 800 tl gibi hatırı sayılır bir tamir meblağı var.Yaptırabilecek var yaptıramayacak var o farklı.

    Ben motorumu alırken bu sorunu bilerek aldım ama “yav bu yeni nesil RR herhalde sorunu iyileştirmişlerdir” diye düşündüm fakat öyle olmadığını bi süre sonra anlamış oldum.9000 km de ki motorum şanzumandan dolayı 1.si garanti kapsamında 2 kez açılmış oldu.

    Şimdi bazıları diyecek ki “arada bir,iki bu problemler olur sadece senin başına gelmiş ne cızırdıyorsun işine gelmezse sat gitsin”ama eninde sonunda bu problem halledilmediği taktirde kullanıcının başına geliyor.Ayrıca ben satın aldığım bir aracı otomobil olsun,motosiklet,beyaz eşya,elektronik eşya olsun en az 10 sene kullanacağımı düşünerek alırım.Ha bire değiştirecek kadar zengin değilim.

    Yaklaşık 16 senedir motosiklet sürüyorum.bundan önce kullandığım motosikletlerin hiçbirinde şanzuman problemi yaşamadım.Yaşamam da pek mümkün değildi .Benim bildiğim düzgün kullanılan bir motosiklet şanzumanı en az 100 bin km gitmesi gereklidir.Bunun aksini hiç kimse iddia etmesin.örn:motokuryeler

    Emre motor bu satış miktarına oranla markaya yatırım yapması gerekirken,Görünüşte markaya sahip çıkıyormuş gibi görünmesine rağmen arka planda yaptığı hiçbir şey yok. Ne yapabilirseniz garanti süresince yaptırabiliyorsunuz.Süre bittiği zaman ortadasınız.İyi bir ustanız varsa şanslısınız ama yoksa…….

    Bu sorundan regalraptor.net forumun adminleri ve modları dahil,marka distribütörü dahil RR markasıyla ilgili herkes haberdar .Bu forumda veya diğer forumlarda konuyla ilgili bir çok sorun bildiren kişi olduğu halde üzerine giden olmamış.Böyle gelmiş böyle gider mantığı ağır basmış.Marka değeri düşmesin diye üzerine düşülmemiş maalesef .İşte problemin halledilmemesinin kaynağıda bu zaten.

    Parça fiyatları ilk başlarda çinli motorlar seviyesindeyken şimdi japon motorlar seviyesine geldi ama parça kalitesinde bir artış yok

    Bu durumda gariban chopperi olarak aldığımız bu motosikletler hiçte öyle olmamış oluyor.Ucuz etin yahnisi pahallıya gelmiş oluyor arkadaşlar.

    Bu markayı satın alan arkadaşlarımızın bu durumu göz önünde bulundurmasını rica ederim.

    Son olarak motosiklet net olarak 194 kg dır ve 250cc yi (aslen 238cc) bu ağırlık için çok cılız kaldığı ve hemen hemen 350cc kadar yakıt harcadığı için tavsiye etmem.
    polo34 ve Lightning bunu beğendiler.
    Markası ne bunun

  9. #9
    copycat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul(Tuzla)
    Motosikleti
    2023 CF 650MT- 2023 Peugeot Django
    tamir bakım için gittiğim ustalarımda bir iki kez yüzeysel olarak inceledim. detaylı fikir beyan edemem ama bu motorların turunun çok kötü olduğu dikkatimi çekti ve ustalar da bunu teyit etti. turdan kastım dönüş çapı. acemi bir sürücü için çok fazla geri ileri manevra yapmak sorun olabilir.

  10. #10

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    RR her zaman tasarımdan çok kullanıcı çekiyor bobber cruiser street rider versiyonları olsun çok dikkat çekiyor.. ama gel görki görüntü güzel motor teknoloji ve malzeme kalitesi o kadar iyi değil.. türkiyede 250cc sınıfında bence alınıcak en ideal motor şu an için gv250..

  11. #11

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    Bir arkadasm kullaniyo regal raptor Hic sikinti yok Guzel motor

  12. #12
    Mertcan1905 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul
    Hocam senin gibi ben de chopper/cruiser sevdalısıyım. Yaklaşık 2-3 aydır da araştırıyorum. Kendi kanaatim Kuba SL200'den yana. Motor hem başlangıç seviyesine hitap ediyo hem tipine bakınca kendince bi' alımı var hem maddi olarak seni çok dara sokmaz diye düşünüyorum hem de Çin değil alet bence bi' araştır.

  13. #13

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Güzel motordur, güzel. Hele yeni fiyatları ile daha da güzeldir. Farı aydınlatma becerisinden yoksundur, üzerinde cst marka lastikle satılır, şanzımanlarında kronik boşa düşme vardır, iyi para isterler tamirine. Her çukurda zincir oraya buraya sürterek acayip sesler çıkartır. Bunları artık herkes ezberledi.

    Lakin, aldığınız hemen hemen her motorun lastiğini mecburi değiştireceğiniz için, lastik detayı önemsiz oluyor. Honda diablo rosso ile mi satıyor sanki?
    Aydınlatma konusu bir çok cruisercinin kullanmasa da şeklen motoru tamamladığı için taktırdığı sis farları ile rahatça çözülebiliyor.
    Geriye şanzıman kalıyor, onu da garanti kapsamında onarıyorlar, biz arkadaşınkini yaptırdık, sadece yağ parası verdi. Bütün mesele şu, garanti kapsamındayken yaptırmak gerekiyor. Yoksa şu sıralar 700 tl civarı maliyet çıkartıyorlar.
    Zincire gelince, o uzunlukta motor zincir tahrikli olunca ses normal, zaten kros yapmayacağız motorla, çukurlarda falan hafiften bir sürtme sesi geliyor.

    Görsel olarak, bu paralara bunun üzerinde motor yok bu sınıfta. Tartışılmaz gerçek. Tur sayısına gelince, evet düşük, iyi de harleylerin, dragstarların, shadowların falan tur sayısı çok mu yüksek?

    Aslolan şu, 2006 model olup hala kromajları nikelajları sapasağlam duranlar var, demek ki bakınca dayanıyor.
    Motor ömrü olarak, 12-13 bin tllere satılan hyosungların bile 50 bin kmde olanları ölü fiyata satılamıyor, güya o koreli, bana motor ömrü demesin kimse. Motor ömrünü düşünen japona biner arkadaş. Yine de ben 50 bin km'de olanını gördüm, sorunu yoktu. Bakmakla alakalı bir durum.

    250 cc yetersiz kalır, ilk 100 km/h süratlenmesi falan iyidir ancak 100-120 km/h arasında atikliğini kaybeder, ideal koşullarda ise 120-125 max. sürati vardır (daytona için, klasik biraz daha gidiyor)

    Mevcut benzin fiyatları ile 18-22 krş arası yakar kullanıma bağlı, ortalama 20 krş dersek yanılmayız.

    Girdiğiniz her ortamda ilgi çekersiniz, insanlar gelir sorar motorla ilgili.

    V-twin olmaması eksi bir özellik, bir de sesi tatmin etmez, o konuda bir takım çalışmalar yaparsınız.

    Velhasıl eğer cruiser-bobber-chopper seviyorsanız alınır. Keyifle binilir. Tabiki bütçeye göre. Benim 20 bin liram var ekipmanlar harici diyen arkadaş için tavsiye edilmez, japon alınır.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:29 ----------

    Alıntı Mertcan1905 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam senin gibi ben de chopper/cruiser sevdalısıyım. Yaklaşık 2-3 aydır da araştırıyorum. Kendi kanaatim Kuba SL200'den yana. Motor hem başlangıç seviyesine hitap ediyo hem tipine bakınca kendince bi' alımı var hem maddi olarak seni çok dara sokmaz diye düşünüyorum hem de Çin değil alet bence bi' araştır.
    Blokla ilgili çok şikayet okudum. Görseli çekici, ebatı daha ufak, motor daha ufak, muhtemelen 100-110 gibi süratlere ıkına sıkıla zor çıkar. Süratle işim yok, ben püfür püfür gezcem motorum da güzel görünsün diyenler için iyidir. Ancak regalle kıyaslanmaz hiçbir anlamda. Bu arada çin malıdır o, macar malı olan keewaydi, kubaya geçti.
    Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
    Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...

  14. #14
    Mertcan1905 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul
    Hocam eğer zahmet olmuycakaa bi' regal raptor 250'yle kuba sl200'ü artısıyla eksisiyle karşılaştırabilir misin bildiklerin kadarıyla. Yaza doğru bende alıcam çünkü yardımcı olabilirsen çok iyi olur.

  15. #15

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Kuba'yı bilmem ancak, regal raptor 250 klasik ve daytona modelleri hakkında merak ettiklerinize cevap verebilirim.

  16. #16

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı efendy06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor ömrü olarak, 12-13 bin tllere satılan hyosungların bile 50 bin kmde olanları ölü fiyata satılamıyor, güya o koreli, bana motor ömrü demesin kimse. Motor ömrünü düşünen japona biner arkadaş. Yine de ben 50 bin km'de olanını gördüm, sorunu yoktu. Bakmakla alakalı bir durum.
    bende regal vardı bir sene kullandım bir ara tek piston çalışması dışında ki o yüzden gazı yemedi ve düşdüm birde yüksek hızlardaki vibrasyon bir noktadan sonra çok rahatsız edici oluyordu sabah zor çalışması bilhassa soğuk havalarda bunların dışında bir sorun yaşamadım uzun yolda yaptım istanbul izmir gitim geldim sorunsuz.. onun dışında albenisi bol güzel bir motordu ona ibr lafım yok motordan anlamayan kızı erkeği etkilersin.. regalde kromaj denilen yerlerin çoğuda plastikdir ondan öyle parlak diri durur.. akü kapağım kırıldığında baya aramışdık o parçayı..

    hyom hiç olmadı ama çamur atmakda yersiz gv250 ile bursadan istanbula geldim bir arkadaşımın kardeşi almış fazla motor tecrübeside yokdu abi sen alırmısın dedi kırmadım gittim aldım geldim.. gv250 de virbrasyon nerdeyse hiç yok olanda katiyen rahatsız etmiyor gidişi regale on takar gazı açdınmı akıyor motor 250cc ye göre ideal tabi ninjayı o alanda tek geçerim o başka.. çinliyle kıyaslama bile yapmam malzeme kalitesi çinliden çok iyi japondanda bir tık düşüktür..

    kısaca kore ile çinli kıyaslanamaz.. hep derim paran varsa japon orta halli ise kore paran yoksa çok mecbursan çin..

    hyonun motor teknolojisi suzukiye aittir.. gv650 deki motor suzuki sv650 de bulunmaktadır.. hyonun motoru o yüzden kalitelidir eski tdm 850 mi götürdüğüm servisde 2006 gv250 vardı 80 bini devirmişdi motor ve hala tıkır tıkır çalışıyordu.

    neyse kısaca chopperda 250cc hacimde türkiyeye sıfır yada yeni 2010 sonraso ithal edilen motorlar belli japonda benim bildiğim yok.. çinlide bir ton var .. şu anda alınabilicek sıfır olarak en ideal chopper yada cruiser ne derseniz artık gv250 yada daelimchopper modelidir.. illa çinli alınıcaksa çinlidede lifan çok iyidir onlarda yamahanın eski nesil teknolojisini kullanır..

    regal'de çok güzel motor tamamen işin show ve eğlence kısmına hitap ediyor.. hani kapıda bir tane sürdüğün iyi ibr motorun vardır regalide ikinci motor olarak alır tarz yapıyım haftasonu sahilde bir iki tur atıyım niyetine alırsın on numarada olur özellikle bobber versiyonu tam tarz ..

  17. #17

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende regal vardı bir sene kullandım bir ara tek piston çalışması dışında ki o yüzden gazı yemedi ve düşdüm birde yüksek hızlardaki vibrasyon bir noktadan sonra çok rahatsız edici oluyordu sabah zor çalışması bilhassa soğuk havalarda bunların dışında bir sorun yaşamadım uzun yolda yaptım istanbul izmir gitim geldim sorunsuz.. onun dışında albenisi bol güzel bir motordu ona ibr lafım yok motordan anlamayan kızı erkeği etkilersin.. regalde kromaj denilen yerlerin çoğuda plastikdir ondan öyle parlak diri durur.. akü kapağım kırıldığında baya aramışdık o parçayı..

    hyom hiç olmadı ama çamur atmakda yersiz gv250 ile bursadan istanbula geldim bir arkadaşımın kardeşi almış fazla motor tecrübeside yokdu abi sen alırmısın dedi kırmadım gittim aldım geldim.. gv250 de virbrasyon nerdeyse hiç yok olanda katiyen rahatsız etmiyor gidişi regale on takar gazı açdınmı akıyor motor 250cc ye göre ideal tabi ninjayı o alanda tek geçerim o başka.. çinliyle kıyaslama bile yapmam malzeme kalitesi çinliden çok iyi japondanda bir tık düşüktür..

    kısaca kore ile çinli kıyaslanamaz.. hep derim paran varsa japon orta halli ise kore paran yoksa çok mecbursan çin..

    hyonun motor teknolojisi suzukiye aittir.. gv650 deki motor suzuki sv650 de bulunmaktadır.. hyonun motoru o yüzden kalitelidir eski tdm 850 mi götürdüğüm servisde 2006 gv250 vardı 80 bini devirmişdi motor ve hala tıkır tıkır çalışıyordu.

    neyse kısaca chopperda 250cc hacimde türkiyeye sıfır yada yeni 2010 sonraso ithal edilen motorlar belli japonda benim bildiğim yok.. çinlide bir ton var .. şu anda alınabilicek sıfır olarak en ideal chopper yada cruiser ne derseniz artık gv250 yada daelimchopper modelidir.. illa çinli alınıcaksa çinlidede lifan çok iyidir onlarda yamahanın eski nesil teknolojisini kullanır..

    regal'de çok güzel motor tamamen işin show ve eğlence kısmına hitap ediyor.. hani kapıda bir tane sürdüğün iyi ibr motorun vardır regalide ikinci motor olarak alır tarz yapıyım haftasonu sahilde bir iki tur atıyım niyetine alırsın on numarada olur özellikle bobber versiyonu tam tarz ..
    Kaç modeldi sizdeki? Eskilerde baslansör yoktu, herkes titreşimden şikayet eder. Yenilerde balansör var, titreşim sorunu yok. Hele klasiği çok da rahat.
    Hyosungun kalitesi için bir şey demeyeceğim. V bloğu haricinde bence cruiser ruhundan uzak. Kalitelidir belki bilemem. Ancak görselde ve seste tatmin etmiyor. Cruiser dediğimiz şey titrer, gürültülü çalışır yani homurdanır ve şık görünür. Bence birde V2 bloğa sahip olması gerekir o ayrı.
    Daelime baktım şimdi, klasik yorumum "enjeksiyonlu, sessiz, hele ki orta sehpaya sahip cruiser olmaz".
    GV 650 için birşey diyemem, alet kalite kokuyor ancak 250 lik versiyonun boş vites sorunu, parçasının ve servisinin pahalı olması olumsuz. O parayı verip o kadar sorunla uğraşmak mantıklı gelmiyor. Ben bir arkadaşa baktığımız dönemde birkaç tane denemiştim, hiçbirinde boş vites yoktu. Tamam blok sağlamdır bir şey diyemem ama iş blokla bitmiyor.
    Cruiser yapan adamın enjeksiyonlu sessiz, çalıştığı belli olmayan bir motor teknolojisi ile işi olmamalı.
    Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
    Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...

  18. #18

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    bendeki 250-9B modeliydi 2008 yada 2009 falandı modeli..

    motorlardaki o sessizliğin nedeni şudur euro5 emisyon değerlerinde artık co2 yani egzos emisyon değerlerinin yanında ses gürültü değerleride var.. kısaca firmalar buna mecbur hepsi hyosu yamahsı hondası alayı buna mecbur.. zaten tüv e motoru soktuğunuzda egzosda ses desibel kontrolü yapıyorlar.. kısaca o ses işi fabrikasyon olarak bitti artık onu ancak alan şahıs kendi özel yaptırır yada firmalar özel bazı modellerinde yasal desibel seviyelerinin içinde tatlı sesler alıyorlar farklı uygulamalarla
    siz yaptırsanızda egzos gene 2 senede bir eski haline getirmek zorundasınızki tüv de muayeneden geçsin..

    250cc dende bence fazla bir şey beklenmemesi lazım heleki cruiser yada chopper artık adıne ne derseniz tarzındaki motorlarda.. motoru kaliteli olsun sorunsuz olsun bana göre çift silindir olsun uzun yolda yarıyolda bırakmasın gazı açdınmı sollamada bilhassa uzun yolda öksürmesin yeterli..

    gv250 deki boşa atma sorunu süren sürdükçe alışır ilk binen zorlanır bende ilk başda yolda zorlanmışdımda yarım debriyaj hafif talı bir gaz verdinmi geçiyordu çözdüm mevzuyu yani.

    en kalite denilen japonların 250cc likleri bile malzeme kalitesi ve motor sorunları ortada bakınız cbr250 konusuna giriniz görürsünüz .. neyse daldan dala fazla atlamayalım ..

    burdaki ikilimdeki soru şudur teknolojimi görüntümü ben teknoloji derim.. dikkat ederseniz japonlarında 250 likleri içinde öyle albenisi şekli güzel harika olan r250 dışında bir motorları yok bence ben öyle ninjayı falanda görüntüsel olarak çok beğenmiyorum inazuma zaten naked ve klasik cbr250 cbf den hallice grenajlı.. gene varsa bir r250 bir hyonun gtr250 si yakışıklı o sınıfda..

    çinlilerde görüntü var hemde dehşet görüntülü şekilli motorları var baksan 1000cc zannedersin abartılı ktm bmw racing yada yamaha kawasaki den tasarım olarak alınma motorları var kısaca bütün motorlarında öyle racinginden tutda chopperına kadar hepsinde şekil var ama teknoloji yok eoru 5 dedikleri motorların bile çoğu esasen hala euro3 tipinde motorlar biraz kazıdınızmı motorun altını ortaya çıkıyor.. çinliler içinde iyi markalarda var iki üç tane cf motor,lifan,regalde iyidir ,keway yeni adı galiba rks olmuş onarda iyidir..

    bence güzel bir gv250 alınıp sade çok para harcamadan güzel bir custom çalışması yapılarak bilinebilinir hm uzun yol hem şehir içi iyi bir şey yapılırsada uzun yıllarda binilir çokta gözü olmayıp azla yetinmesini bilene. yada regalin daytonası var çok güzel birde e10 kasası var oldchool tipi o kasanın sadece motorsuz kasası alınıcak bir tane gv nin motoru o kasaya gömülücek yada kaliteli bir 250cc lik V motor .. ömürlük şahane bir motor olur

  19. #19

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Son paragrafa aynen katılıyorum.

    Sadece teknoloji ve sorunsuz motor istesek commuter falan alırdık, niye cruiser alalım ki. Cruiserin esas amacı görselliktir zaten.

    Kabul edelim regal muhteşem görünüyor

  20. #20

    Üyelik
    08 Mayıs 2010
    Bilip bilmeden yapılan yorumlar dolmuş yine. kardes ben regal raptor spyder kullanıyorum daytona kullanan da bi çok arkadaşım var kafan karışmasın iyi bakarsan motoruna hiç problem çıkarmaz. gücünü merak ettiysen ben 140-150 km hız gorebildim rodajdan sonra en fazla. ama torku iyidir kalkışında çekişinde hiç sıkıntı yaşamazsın. ben 75 kgym kız arkadaşımla beraber tepe tepe geziyoruz daha tek sıkıntı yaratmadı. gir raptorriders.net e oku. ögrenilebilecek tüm bilgiler var. yakışı iyi bir rodajla 3.5 - 3.7 lt 100 km de. e şekil diyosan zaten çok anlatılacak bişey yok yakışıklı makina. son zamanlarda fiyatları iyi arttı 1 2 sene once net tercihti.


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler