Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

150 cc den 600 cc ye geçiş

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    bilginozi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    600rr ABS - 2008
    Yazdiginiz deyimin icinde manayi cok iyi anladim. Yetenekliyim demiyorum oyle oldugumu da dusunmuyorum acikcasi ama bu 600cc meselesi cok buyutuluyor bana gore. Bunca yildir almamak icin kendimi dizginledigim insanlarin olum makinasi dedigi sey bumuymus diyorum. Kendini bilen birisi icin cc nin bir onemi yok. Kucuk cc ile 100000km bile devirmis olsaniz icinizde apacilik varsa mutlaka kaza yaparsiniz diyorum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı bilginozi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yazdiginiz deyimin icinde manayi cok iyi anladim. Yetenekliyim demiyorum oyle oldugumu da dusunmuyorum acikcasi ama bu 600cc meselesi cok buyutuluyor bana gore. Bunca yildir almamak icin kendimi dizginledigim insanlarin olum makinasi dedigi sey bumuymus diyorum. Kendini bilen birisi icin cc nin bir onemi yok. Kucuk cc ile 100000km bile devirmis olsaniz icinizde apacilik varsa mutlaka kaza yaparsiniz diyorum.
    Bindiğiniz motora binebilmek için gelişmiş ülkelerdeki ehliyet prosedürünü incelemenizi öneririm. Bizdeki yanlış uygulamalar yüzünden her önüne gelen bu motorlara binebiliyor. Halbuki yurt dışında aynı motora binebilmek için çok ciddi bir süreç geçirmeniz gerekli.
    glock bunu beğendi.
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR

  3. #23
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    bilginozi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    600rr ABS - 2008
    O konuda haklisiniz.

  4. #24

    Üyelik
    31 Ağustos 2014
    Bana kalırsa korkulacak bişey yok arkadaşım, 600 cc bir makineye geçebilirsin ancak bazı şartlandırmalar koymalısın kendine.
    Öncelikle aldıgın motorun huyunu suyunu öğrenene kadar en azından aşırı gaz açma, ki aşırıdan kastım 150 yi dahi geçmemen, hatta mumkunse trafiğe kapalı yollarda biraz kullan aldığın makineyi.
    En azıdan trafiğe çıktıgında altındakinin olası bir durumda nasıl tepki verecegini çözebilmiş olursun.
    Ani hızlanmalara çık ancak belli bir limitte gaz kes tekrar, Bu sekildede ivmelenme esnasındaki kontrol olayınıda kavramış olursun.
    Zaten büyük makinelerde en çok bu sıkıntı yapıyor yeni başlarken.
    Gönlün hangi makineyi isterse ona bin karar senin ama gözünü seveyim gidiyor diye abanmayın şu gaz koluna.
    Şimdiden hayırlı olsun sana motosikletin kazasız belasız kullanman dileğiyle.

  5. #25
    hayko5 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ağustos 2012
    Şehir
    İskenderun
    Motosikleti
    V-Twin Café racer
    Hop dostum sen daha lazımsın bizlere yapma etme böyle şeyler. 250 veya 300cc al bakalım önce 150den 600e geçersen helvanı yeriz mazallah.

  6. #26
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı HavaBükücü adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bana kalırsa korkulacak bişey yok arkadaşım, 600 cc bir makineye geçebilirsin ancak bazı şartlandırmalar koymalısın kendine.
    Öncelikle aldıgın motorun huyunu suyunu öğrenene kadar en azından aşırı gaz açma, ki aşırıdan kastım 150 yi dahi geçmemen, hatta mumkunse trafiğe kapalı yollarda biraz kullan aldığın makineyi.
    En azıdan trafiğe çıktıgında altındakinin olası bir durumda nasıl tepki verecegini çözebilmiş olursun.
    Ani hızlanmalara çık ancak belli bir limitte gaz kes tekrar, Bu sekildede ivmelenme esnasındaki kontrol olayınıda kavramış olursun.
    Zaten büyük makinelerde en çok bu sıkıntı yapıyor yeni başlarken.
    Gönlün hangi makineyi isterse ona bin karar senin ama gözünü seveyim gidiyor diye abanmayın şu gaz koluna.
    Şimdiden hayırlı olsun sana motosikletin kazasız belasız kullanman dileğiyle.

    Birisi şunu vursun lütfen
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR

  7. #27
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Alıntı oocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Birisi şunu vursun lütfen
    Vurmayalım, şöyle yapalım;
    http://www.motosiklet.net/forum/son-...luk-video.html

  8. #28
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Doğal seleksyon diyorsun yani.

    Mümkündür
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR

  9. #29
    RAMİREZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM duke 125-- BMW F650 CS
    Alıntı bilginozi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    600 luk almak istiyosan burda alayim mi diye sorma cunku herkes alma olursun diycek. Ben 2006 dan beri bu forumu takip ediyorum. Bu muhabbetler hep doner. Eger yasin genc degilse kendine hakim olabiliyosan bence bir sakinca yok. Git direkman al derim. Ustune bin kendini bir yokla. Olur olmaz yerde hiz yaparsan makasa girersen yuksek hizda viraj yapcam vs gibi artistik islere girersen olebilirsin. Bu kadar basit aslinda. 7 senedir a2 ehliyetim var ama hic motorum olmadi. 2 hafta once 600rr aldim. 10dk da hakim olabilmeye basladim. Birkac saat alistirma yaptiktan sonra trafige ciktim. Simdi bana bisiklet gibi geliyor. Ama yasim 31 ve kanim kaynamiyor.
    Yalnız sayı açılımları harika.. : 7 sene, 15 gün, 600cc, 10 dakika, bir kaç saat....
    Gençlikle pek tabi alakası olabilir ama seninde yaşın genç.
    Bana sorarsan (sormazsın gerçi ama) böyle gaza gelmiş arkadaşlara kendini örnek verme. Çünkü sen bu iş için çok olumsuz bir örneksin. Sana iki haftada bisiklet gibi gelen motor, bu cc ye yeni geçecek diğer insanların çoğuna eziyet oluyor.
    Allah korusun bişey olursa bu yazdıklarından pişman olabilirsin

    Saygılar...
    ...ADAMLIK, CİNSİYETLE DEĞİL ŞAHSİYETLE ALAKALIDIR...

  10. #30

    Üyelik
    31 Ağustos 2014
    Birisi kimi vursun orasını bilemem ama, dikkatinizi çekerim ben arkadaşın daha öncede 600 cc motor kullandığınıda göz önüne alarak ve uzun bir zamandır motosiklet kullanıcısı olduğunuda göz ardı etmeyerek tabiki şehir içi değil trafiğe çıkmadan önceki boş bir alan veya yolda alışma süresinde tercih etmesi gerektiği en yüksek limiti vurgulamak istedim.
    Aynı zamanda 200 mph hızla seyrederken talihsiz bir kazaya uğrayıp ancak kazayı ufak sıyrıklarla atlatan o meşhur pilotuda hatırlatmak isterim sizlere ;)

  11. #31
    shooter1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2013
    Şehir
    Manisa
    gören de 150 km hız değil sanacak

  12. #32
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Biri 2 tur hyo kullandım 600 e gözü diktim diyor , diğeri 600 lük konusunu çok karıştırdılar diyor . Biri korkulucah birşey yok diyor.

    Oooohhhh suyundanda koy. Ne ala forum mis mis.
    Survivalsyk bunu beğendi.

  13. #33

    Üyelik
    24 Mayıs 2014
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Honda Forza 250
    Sürekli 150 üstü gidilirse ölünmüyormuş beyler,kesin bilgi yayalım.

    Kullandığınız motorlar 100ü zor geçen motorlar,oradan 0-100ü 3sn olan,1. viteste 100 küsür yapabilen bir alet var. Ölmek için gayet havalı bence.

  14. #34
    ardacik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2014
    Şehir
    istanbul
    Arkadaslar hangimiz tragikte bunaldiktan sonra bi aciklik buldugumuzda gazlamiyoruz ? Cc nin ne onemi varki gazlamamak sarti diye bisey yok 600cc de olsa gazlican 1000cc olsada en onemlisi bilincli olup egitim almak bi insan kendini nekadar zapdedebilirki...

  15. #35
    Adventure58 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Temmuz 2014
    Şehir
    Zeytinburnu
    Motosikleti
    haojue 135S
    250 cc racer dan 650 ye geçip 1 ay sonra satan biliyorum ki yılların motorcusu.
    Satma nedeni karşı koyamama ki bu kişi kendine hakim olabilen biri olarak bilinir ama o iş motor üstünde olmuyor malesef.
    250 cc neysede 650 den bahsediyoruz 1000rr nin yanında yarısı kadar duruyor ama o iş öyle değil işde

  16. #36

    Üyelik
    03 Kasım 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CG125 ES
    Arkadaşlar adı üstünde RR son karar. Burada motor hacmiden ziyade beygir gücü ve ivmelenme olayı daha önemli. Barkın abi de bunu bağıra bağıra söylüyor bir türlü anlatamıyor insanlara. Gazı açınca "haaaaahhhhhih" olmamak önemli. Gidip zx636 veya 600RR alsan adam akıllı gaz açamazsın korkarsın. Ya da cahilliğine gelir olmaması gereken yerde gazı verir uçar gidersin. 0-100'ü 3 saniye civarı olan makinalardan bahsediyoruz. Kullandığın 150 CC 'nin eti ne budu ne. 15 beygirden 120 beygire geçmek mantıklı mı ? Ben daha hiç motor deneyimim olmamasına rağmen bunları söylüyorum mantıkla.

  17. #37
    Reşit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2009
    Okan abi dönmüş yuppiiii

    ----------------

    Rica ediyorum motoruna bu kadar alışmış olup bisiklet gibi oynayan profesyonel binicilerden. 150-0 videonuzu çekip atar mısınız? 150 yi dahi geçme demek abi? La havle vela kuvvete illa billahil aliyyil azim..

    Allah'ım ıslah et


  18. #38
    cece89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2013
    Şehir
    Berlin
    Motosikleti
    Duke 390
    Kesinlikle istikrar ve kendini bilme ile alakalı gelmezsen gaza yapmazsın kaza efendi gibi kullan 125lik çük lastikli scooterla tapa gaz gideceğine imkanın varsa 600cc biraz daha dene

    250 al 300 al eğitim al demeyeceğim yiyorsa al kullanırsın zaten burda soruyorsan şüphelerin var biraz daha sürüşünü geliştir
    https://www.facebook.com/cenk.toker.3
    Mail:cenktoker@windowslive.com[/COLOR][/I][/B]

  19. #39

    Üyelik
    07 Eylül 2014

    Bence, 250cc - 300cc arası bir motosiklet ile 1 sene civarı sürüş yapman 600cc'ye geçişin için daha rahat olur.
    150cc'den 600cc'ye geçersen tecrübesiz bir şekilde sürüş yaparsın fakat 250-300cc bir motosikletten geçersen
    ağırlık konusunda biraz daha tecrüben olur. 1-2 defa kullanmakla, bindiğin motosikleti çözemessin.

  20. #40

    Üyelik
    17 Haziran 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R - 2011
    http://www.hurriyet.com.tr/gundem/26522944.asp

    Benzer muhabbetler bu arkadaş ile de yapılmıştı. Forumlarda konuşmaları hala duruyor. Aynı cevapları ondan da duymuştuk, ben kendime hakim olurum çok hız yapmam zaten. 150-160 km hızı geçmezsem sıkıntı olmaz vs vs gibi bir ton zırva. Ayrıca bu konuya şöyle de bakmak lazım; "benim arkadaş ilk motor 600cc aldı ama hala ölmedi, gayet de sürüyor" gibi söylentileri kendine savunma tezi olarak kabul etmiş arkadaşlar, yolda çok görüyorum, büyük hacimli motor kullanıp da normal virajı 50 ile girmeye korkan ve viraj içine yatamayan ya da kolları direk gibi poposu da dışarıda motor tepesinde gezenleri. Bir kere kullandığınız motor sizden öteyse büyük cc sizin harcınız değildir. Sabırsızlığınız ya da kendinizi kusursuz görmeniz yüzünden hayatınızı tehlikeye atmayın, motorunuzun tepesinde komik görünmeyin. Güzel motor sürmek, ihtiyaçlarınızı karşılamak için 250 cc'lik bir motor bile sizin için yeterli olacaktır. Önemli olan çok hızlı gitmek değil, keyif alarak ve motorun hakkını vererek sürmektir. Bol bol eğitim alın, kullandığınız motor sizin limitlerinizin çok gerisinde kalsın o zaman bir sonraki basamağa geçin.Bu iş biraz da doymak için yemek yemek gibi, doymak için değil tat almak için yiyin.

    Biraz uzun oldu yazı, herhangi bir hatam olduysa affola. Bu konularda biraz fazla doluyum. Çok fazla ölüm gördük, insan hayatı bu kadar ucuz değil, ölmeyin...
    Adventure58, BatuhanK, zulu ve 1 diğerleri bunu beğendiler..


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)