150 cc den 600 cc ye geçiş
Reklamlar
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Yazdiginiz deyimin icinde manayi cok iyi anladim. Yetenekliyim demiyorum oyle oldugumu da dusunmuyorum acikcasi ama bu 600cc meselesi cok buyutuluyor bana gore. Bunca yildir almamak icin kendimi dizginledigim insanlarin olum makinasi dedigi sey bumuymus diyorum. Kendini bilen birisi icin cc nin bir onemi yok. Kucuk cc ile 100000km bile devirmis olsaniz icinizde apacilik varsa mutlaka kaza yaparsiniz diyorum.
Reklamlar
-
bilginozi adlı üyeden alıntı
Yazdiginiz deyimin icinde manayi cok iyi anladim. Yetenekliyim demiyorum oyle oldugumu da dusunmuyorum acikcasi ama bu 600cc meselesi cok buyutuluyor bana gore. Bunca yildir almamak icin kendimi dizginledigim insanlarin olum makinasi dedigi sey bumuymus diyorum. Kendini bilen birisi icin cc nin bir onemi yok. Kucuk cc ile 100000km bile devirmis olsaniz icinizde apacilik varsa mutlaka kaza yaparsiniz diyorum.
Bindiğiniz motora binebilmek için gelişmiş ülkelerdeki ehliyet prosedürünü incelemenizi öneririm. Bizdeki yanlış uygulamalar yüzünden her önüne gelen bu motorlara binebiliyor. Halbuki yurt dışında aynı motora binebilmek için çok ciddi bir süreç geçirmeniz gerekli.
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
-
Bana kalırsa korkulacak bişey yok arkadaşım, 600 cc bir makineye geçebilirsin ancak bazı şartlandırmalar koymalısın kendine.
Öncelikle aldıgın motorun huyunu suyunu öğrenene kadar en azından aşırı gaz açma, ki aşırıdan kastım 150 yi dahi geçmemen, hatta mumkunse trafiğe kapalı yollarda biraz kullan aldığın makineyi.
En azıdan trafiğe çıktıgında altındakinin olası bir durumda nasıl tepki verecegini çözebilmiş olursun.
Ani hızlanmalara çık ancak belli bir limitte gaz kes tekrar, Bu sekildede ivmelenme esnasındaki kontrol olayınıda kavramış olursun.
Zaten büyük makinelerde en çok bu sıkıntı yapıyor yeni başlarken.
Gönlün hangi makineyi isterse ona bin karar senin ama gözünü seveyim gidiyor diye abanmayın şu gaz koluna.
Şimdiden hayırlı olsun sana motosikletin kazasız belasız kullanman dileğiyle.
-
Hop dostum sen daha lazımsın bizlere yapma etme böyle şeyler. 250 veya 300cc al bakalım önce 150den 600e geçersen helvanı yeriz mazallah.
-
HavaBükücü adlı üyeden alıntı
Bana kalırsa korkulacak bişey yok arkadaşım, 600 cc bir makineye geçebilirsin ancak bazı şartlandırmalar koymalısın kendine.
Öncelikle aldıgın motorun huyunu suyunu öğrenene kadar en azından aşırı gaz açma, ki aşırıdan kastım 150 yi dahi geçmemen, hatta mumkunse trafiğe kapalı yollarda biraz kullan aldığın makineyi.
En azıdan trafiğe çıktıgında altındakinin olası bir durumda nasıl tepki verecegini çözebilmiş olursun.
Ani hızlanmalara çık ancak belli bir limitte gaz kes tekrar, Bu sekildede ivmelenme esnasındaki kontrol olayınıda kavramış olursun.
Zaten büyük makinelerde en çok bu sıkıntı yapıyor yeni başlarken.
Gönlün hangi makineyi isterse ona bin karar senin ama gözünü seveyim gidiyor diye abanmayın şu gaz koluna.
Şimdiden hayırlı olsun sana motosikletin kazasız belasız kullanman dileğiyle.
Birisi şunu vursun lütfen
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
-
oocan adlı üyeden alıntı
Birisi şunu vursun lütfen
Vurmayalım, şöyle yapalım;
http://www.motosiklet.net/forum/son-...luk-video.html
-
BatuhanK adlı üyeden alıntı
Doğal seleksyon diyorsun yani.
Mümkündür
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
-
bilginozi adlı üyeden alıntı
600 luk almak istiyosan burda alayim mi diye sorma cunku herkes alma olursun diycek. Ben 2006 dan beri bu forumu takip ediyorum. Bu muhabbetler hep doner. Eger yasin genc degilse kendine hakim olabiliyosan bence bir sakinca yok. Git direkman al derim. Ustune bin kendini bir yokla. Olur olmaz yerde hiz yaparsan makasa girersen yuksek hizda viraj yapcam vs gibi artistik islere girersen olebilirsin. Bu kadar basit aslinda. 7 senedir a2 ehliyetim var ama hic motorum olmadi. 2 hafta once 600rr aldim. 10dk da hakim olabilmeye basladim. Birkac saat alistirma yaptiktan sonra trafige ciktim. Simdi bana bisiklet gibi geliyor. Ama yasim 31 ve kanim kaynamiyor.
Yalnız sayı açılımları harika.. : 7 sene, 15 gün, 600cc, 10 dakika, bir kaç saat....
Gençlikle pek tabi alakası olabilir ama seninde yaşın genç.
Bana sorarsan (sormazsın gerçi ama) böyle gaza gelmiş arkadaşlara kendini örnek verme. Çünkü sen bu iş için çok olumsuz bir örneksin. Sana iki haftada bisiklet gibi gelen motor, bu cc ye yeni geçecek diğer insanların çoğuna eziyet oluyor.
Allah korusun bişey olursa bu yazdıklarından pişman olabilirsin
Saygılar...
...ADAMLIK, CİNSİYETLE DEĞİL ŞAHSİYETLE ALAKALIDIR...
-
Birisi kimi vursun orasını bilemem ama, dikkatinizi çekerim ben arkadaşın daha öncede 600 cc motor kullandığınıda göz önüne alarak ve uzun bir zamandır motosiklet kullanıcısı olduğunuda göz ardı etmeyerek tabiki şehir içi değil trafiğe çıkmadan önceki boş bir alan veya yolda alışma süresinde tercih etmesi gerektiği en yüksek limiti vurgulamak istedim.
Aynı zamanda 200 mph hızla seyrederken talihsiz bir kazaya uğrayıp ancak kazayı ufak sıyrıklarla atlatan o meşhur pilotuda hatırlatmak isterim sizlere ;)
-
gören de 150 km hız değil sanacak
-
Biri 2 tur hyo kullandım 600 e gözü diktim diyor , diğeri 600 lük konusunu çok karıştırdılar diyor . Biri korkulucah birşey yok diyor.
Oooohhhh suyundanda koy. Ne ala forum mis mis.
-
Sürekli 150 üstü gidilirse ölünmüyormuş beyler,kesin bilgi yayalım.
Kullandığınız motorlar 100ü zor geçen motorlar,oradan 0-100ü 3sn olan,1. viteste 100 küsür yapabilen bir alet var. Ölmek için gayet havalı bence.
-
Arkadaslar hangimiz tragikte bunaldiktan sonra bi aciklik buldugumuzda gazlamiyoruz ? Cc nin ne onemi varki gazlamamak sarti diye bisey yok 600cc de olsa gazlican 1000cc olsada en onemlisi bilincli olup egitim almak bi insan kendini nekadar zapdedebilirki...
-
250 cc racer dan 650 ye geçip 1 ay sonra satan biliyorum ki yılların motorcusu.
Satma nedeni karşı koyamama ki bu kişi kendine hakim olabilen biri olarak bilinir ama o iş motor üstünde olmuyor malesef.
250 cc neysede 650 den bahsediyoruz 1000rr nin yanında yarısı kadar duruyor ama o iş öyle değil işde
-
Arkadaşlar adı üstünde RR son karar. Burada motor hacmiden ziyade beygir gücü ve ivmelenme olayı daha önemli. Barkın abi de bunu bağıra bağıra söylüyor bir türlü anlatamıyor insanlara. Gazı açınca "haaaaahhhhhih" olmamak önemli. Gidip zx636 veya 600RR alsan adam akıllı gaz açamazsın korkarsın. Ya da cahilliğine gelir olmaması gereken yerde gazı verir uçar gidersin. 0-100'ü 3 saniye civarı olan makinalardan bahsediyoruz. Kullandığın 150 CC 'nin eti ne budu ne. 15 beygirden 120 beygire geçmek mantıklı mı ? Ben daha hiç motor deneyimim olmamasına rağmen bunları söylüyorum mantıkla.
-
Okan abi dönmüş yuppiiii
----------------
Rica ediyorum motoruna bu kadar alışmış olup bisiklet gibi oynayan profesyonel binicilerden. 150-0 videonuzu çekip atar mısınız? 150 yi dahi geçme demek abi? La havle vela kuvvete illa billahil aliyyil azim..
Allah'ım ıslah et
-
Kesinlikle istikrar ve kendini bilme ile alakalı gelmezsen gaza yapmazsın kaza efendi gibi kullan 125lik çük lastikli scooterla tapa gaz gideceğine imkanın varsa 600cc biraz daha dene
250 al 300 al eğitim al demeyeceğim yiyorsa al kullanırsın zaten burda soruyorsan şüphelerin var biraz daha sürüşünü geliştir
https://www.facebook.com/cenk.toker.3
Mail:cenktoker@windowslive.com[/COLOR][/I][/B]
-
Bence, 250cc - 300cc arası bir motosiklet ile 1 sene civarı sürüş yapman 600cc'ye geçişin için daha rahat olur.
150cc'den 600cc'ye geçersen tecrübesiz bir şekilde sürüş yaparsın fakat 250-300cc bir motosikletten geçersen
ağırlık konusunda biraz daha tecrüben olur. 1-2 defa kullanmakla, bindiğin motosikleti çözemessin.
-
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/26522944.asp
Benzer muhabbetler bu arkadaş ile de yapılmıştı. Forumlarda konuşmaları hala duruyor. Aynı cevapları ondan da duymuştuk, ben kendime hakim olurum çok hız yapmam zaten. 150-160 km hızı geçmezsem sıkıntı olmaz vs vs gibi bir ton zırva. Ayrıca bu konuya şöyle de bakmak lazım; "benim arkadaş ilk motor 600cc aldı ama hala ölmedi, gayet de sürüyor" gibi söylentileri kendine savunma tezi olarak kabul etmiş arkadaşlar, yolda çok görüyorum, büyük hacimli motor kullanıp da normal virajı 50 ile girmeye korkan ve viraj içine yatamayan ya da kolları direk gibi poposu da dışarıda motor tepesinde gezenleri. Bir kere kullandığınız motor sizden öteyse büyük cc sizin harcınız değildir. Sabırsızlığınız ya da kendinizi kusursuz görmeniz yüzünden hayatınızı tehlikeye atmayın, motorunuzun tepesinde komik görünmeyin. Güzel motor sürmek, ihtiyaçlarınızı karşılamak için 250 cc'lik bir motor bile sizin için yeterli olacaktır. Önemli olan çok hızlı gitmek değil, keyif alarak ve motorun hakkını vererek sürmektir. Bol bol eğitim alın, kullandığınız motor sizin limitlerinizin çok gerisinde kalsın o zaman bir sonraki basamağa geçin.Bu iş biraz da doymak için yemek yemek gibi, doymak için değil tat almak için yiyin.
Biraz uzun oldu yazı, herhangi bir hatam olduysa affola. Bu konularda biraz fazla doluyum. Çok fazla ölüm gördük, insan hayatı bu kadar ucuz değil, ölmeyin...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)