Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Regal Raptor Kullanıcıları Bunu Mutlaka Okusun. BUJİ HAKKINDA

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Tayfuns - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Regal Raptor DD-250E-9
    Forumda incelediğim kadarıyla RR ların bujilerinin kurum bağlama olayı var, üzerindeki bujiler dandik olduğu için kullanıcılar motoru alır almaz japon malı buji ile değiştirmeyi öneriyor ve bu sorunun üstesinden böyle gelmişler, bende biraz araştırma yaptım ve İRİDYUM BUJİnin icat edilmiş olduğunu buldum , NGK firmasının sitesinde Raptorların üzerinde gelen C6 HSA ve CR7 HSA (İkisindende çıkabiliyor) seri numaralı bujileri aradım ama bulamadım, bende siteye email atıp bu bujilerin iridyum versiyonu olup olmadığını sordum, 1 gün sonra cevap geldi ve aynen aşağıya kopyalıyorum

    -------------------------------------------------------------------------
    Sayın Tayfun Bey,

    öncelikle markamıza ve ürünlerimize göstermiş olduğunuz ilgi ve güven için teşekkür ederiz.

    Mesajınızda vermiş olduğunuz bujilerin iridyum alternatifleri şu şekildedir:

    CR7HSA ---> CR7HIX (Sip.No.: 7544)
    C6HSA ---> CR6HIX (Sip.No.: 7274)

    Umarım yardımcı olabilmişimdir.

    Aracınızla keyifli ve hayırlı sürüşler dilerim. (olacak inşllah)


    Saygılarımla,

    Uğur Karabıyık

    -------------------------------------------------------------------------

    Arkadaşlar bu bujilerin özelliği kurum oluşturmaması bir şekilde kendisini temizliyor bunun hakkındaki ayrıntılı açıklamayı NGK nın sitesinde bulabilirsiniz, şuan RR almak üzereyim ve alınca bu bujileri kullanacağım (tabi servisin desturunu aldıktan sonra ), bu bujilerden kullanan varsa bizi biraz bilgilendirsin lütfen, bundan sonrası için yorumlar sizin arkadaşlar


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    fiyatta verseydin iyi olurdu... bide konuyanlış yerde motosohbete taşıdım
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  3. #3
    Tayfuns - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Regal Raptor DD-250E-9
    Fiyatı türkiyedeki satıcılardan alırız, bana cevap yurt dışından geldi çünki, orda 1 se burda 5 tir buna eminim, NGK nın sitesini yeniden inceledim güncellemişler ve yeni bir tür eklenmiş, onunda kısa hikayesini kopyala yapıştırla size aktarıyorum

    Beklemeden kalkış - VX bujileri



    Problem - kurumla kaplı bujiler



    Karayolu trafiğinde dur-kalklar ve örneğin motosiklet sürücülerinin kask ve eldiven takarken motoru rölantide çalıştırma alışkanlığı, bujilerin daha çabuk kurum bağlanmasına neden olur. İstenmeyen sonuç: Ateşleme sistemi “tekler” ve her çalıştırma problem haline gelir.



    Bujilerin değişimi ya da temizlenmesi sadece sıkıntı verici değil, ayrıca zaman alır, zahmetli ve pahalıdır. Dahası bu işlemler daima yalnızca kısa süreli başarı sağlar, gerçek ve kalıcı bir problem çözümü değildirler.





    Çözüm - NGK’dan VX bujileri



    Özellikle motosikletlerdeki ateşleme problemlerinin aşılması için geliştirilen yenilikçi VX bujisi, uzun yıllardır uluslararası motosiklet üreticileri için yürüttüğümüz süren çalışmalarımızın mükemmel sonucudur.

  4. #4
    gupilya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Truva 250 TR
    araştırman için teşekkürler

  5. #5
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    Alıntı Tayfuns adlı üyeden alıntı
    Forumda incelediğim kadarıyla RR ların bujilerinin kurum bağlama olayı var, üzerindeki bujiler dandik olduğu için kullanıcılar motoru alır almaz japon malı buji ile değiştirmeyi öneriyor ve bu sorunun üstesinden böyle gelmişler, bende biraz araştırma yaptım ve :
    alakan için teşekkür ederiz ama yanlışlarını düzeltmek zorundayım..
    1)kurum bağlama olayı yok..eğer bu olmuşsa kullanıcı hatası
    2)üzerinde bujiler dandik diyorsun..değil zaten o numaralar NGK numarası nesi dandik anlamadım
    3)platin bujiler üretilmişse eğer bu motorda buna hiç gerek yok...bence
    4)o dediğin bujiler sadece raptora mahsus değil motorların çoğunda bu kullanılır.piyasada
    kalem buji derler bunlara
    5)bu numaraların bosch muadilleride geçen ay üretildi.bendekiler bosch şu an.ama numaralarını hatırlayamadım

  6. #6
    Tayfuns - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Regal Raptor DD-250E-9
    Valla bende aykondakilerin yalancısıyım, fuarda aykondan görüştüğüm kişi alır almaz buji ve aküyü değiştirirsen iyi olur demişti. Kurum olayı kullanıcıdan yada direk motordan olabilir, nihayetinde mekanik aletler ve kul yapısı olduğu için 10 da 1 de olsa kötü makine denk gelmesi olası, bu türden sorunları olan arkadaşlar varsa bundan yararlansınlar. Kredi başvurumu yaptım, sağolsun iş bankası bana 1.35 faiz oranıyla kredi verecek, kredi çıkar çıkmaz regali alacam inşallah, anlayacağınız torun geliyor size

    Sağdaki marka 5 lira REGAL 3 lira siz olsanız hangisini alırdınız???

    Bana tokat yok çünkü ben regal alacam hehehehe

  7. #7

    Üyelik
    05 Aralık 2011
    arkadaşlar bende bi şeyler yazayım bende bujileri değiştirdim ve gerçekten memnunum ngk nın cr6hsa nolu bujilerini kullanıyorum sanki benim makananın beygirimi yükseldi ne çok olmasada epey fark ettiriyor haberinz olsun ben memnunum umarım takarsanız sizlerde memnun kalırsınız

  8. #8
    hsk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2014
    Şehir
    ESENYURT
    Motosikleti
    DAELİM S2 250 SUZUKİ AN 125 HK MONDİAL MASH
    Yeni konu açmamak adına burdan yaziyorum Arkadaşlar ngk nın bu buji lerinden kullanan varmı kurum konusunda cidden işe yarıyor mu benim bujiler de ngk fakat iridium değil motoru çalıştırana kadar canım çıkıyor sök temizle tekrar tak derken uğraştirıyor baya kurum bağlaması zengin karışım yada yağ yakmasi olabilir sorunu bilmiyorum buji degistirmeyi düşünüyorum kullanan varsa nasıl işe yaradı mi ve nereden temin edebilirim yazarsa çok sevinirim şimdiden herkese teşekkür ederim.

  9. #9

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    konu 2006 nin.masallah sade bujiyle uridium bujiyle hicbir sey elde edemezssin buki alirken ngk nin orjinal olduguna emin ol orjinalden cok cakma var yada bosch oneririm
    hsk bunu beğendi.

  10. #10
    hsk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2014
    Şehir
    ESENYURT
    Motosikleti
    DAELİM S2 250 SUZUKİ AN 125 HK MONDİAL MASH
    Çok çabuk kurum bağlıyor birden çalışmadığı içinde marş yapa yapa akü bitiyordu dün akü şarj adaptörü aldım aküyü fulledim bugün yine denedim akü dolu çalışmadı söktüm baktım benzin tamam hava tamam ateşleme de var yine de çalışmıyor bujiyi söktüm kurum yapmış biraz temizledim bi marş hemen çalıştı şayet iridium iyiyse bu konuda alırım sök temizle tak uğraşmaktansa

  11. #11

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    saglikli calisan motorda buji kiremit rengi gibi olur kurum.bagliyorsa bi hava ayari isteyebilir uridium o kadar para verme bosuna olur bosch yada yeni bi ngk al orjinal olsun
    hsk bunu beğendi.

  12. #12
    hsk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2014
    Şehir
    ESENYURT
    Motosikleti
    DAELİM S2 250 SUZUKİ AN 125 HK MONDİAL MASH
    Biri üstünde biri yedek iki adet ngk var elimde eskisi yağmurlu havada uzun yolda kurum bağlamıştı yeni almıştım yenisi sürekli kurum yapıyor eskiyi tekrar temizleyip bi takayım bakalım ne olacak. Yorumlar için sağol ;)


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler