Motoru doğru kullanmayla ilgili sorum
Reklamlar
-
Arkadaşlar yeni supersport 125'lik motor aldım.Tabi şekil var, güç yok. ilk heyecan ışıklarda hemen kalkıyorum gaz hep sonda devir 8e-9a gelince atıyorum böyle agresif kullanmış mı oluyorum. Motora çok zararı olur mu? Motoru nasıl etkiler? Bu alışkanlıktan nasıl vazgeçebilirim
Reklamlar
-
Şahsen ben 7-8k devir arası güncel kullanıyorum.
Motora zararı var mı bilmiyorum fakat sürüşte yararlı olduğunu düşünüyorum.
1.Ani fren yapmak istersen gazı bırak,motor freni devreye giriyor hem ön hem arka ile güzel bir frenaj oluyor.
2.Çok daha iyi ivmeleniyor.
3.Orta şiddette bağırıyor ve farkedilmeyi kolaylaştırıyor.
4.Ha bide titreşimi seviyorum
Dünyada taklit edilemeyen tek şey cesarettir.Doğrusunu bildiğim yalanları dinlemek çok hoşuma gidiyor.http://ulubahtsizhasan.blogspot.com.tr/ dan beni tanıyabilir,neler çektiğimi görebilirsin
-
Devir saatine bakıp süren adama burda gülerler
-
devir saatine bakarak sürmüyorum ki. sadece motor bağırmaya başlayınca değil biraz daha sonra değiştiriyorum vitesi buda 8 9 gibi bişi oluyor. Bksam tam şurda değiştiriyor derdim
-
Dünyada taklit edilemeyen tek şey cesarettir.Doğrusunu bildiğim yalanları dinlemek çok hoşuma gidiyor.http://ulubahtsizhasan.blogspot.com.tr/ dan beni tanıyabilir,neler çektiğimi görebilirsin
-
Bende yamaha yzf r125 var pek bir şey hissetmiyorum ama ilk aldığım zamanlarda kapalı yolda her devirde vites değiştirdim ve göstergeye baktım çünkü motorda vites göstergesi yok. olsada bakmak sakıncalı alışmak için her devirdeki değişimi ezberledim sayılır.
-
-
hocam seni beni yanlış anladın benim sorum şu benim motorda gösterge yok zaten sıkıntı değil sadece ben
gaza yumuşak davranmıyorum hep sonda yani motorun gücü ne kadar yeterse o kadar veriyorum gücü hızlanıyor tak vitesi atıyorum en yüksek devirlere geliyor bir daha atıyorum yani şöyle kullanmıyorum
yeşil yandı yavaşta hızlanmak motorun tam bağırmaya başladığı 6k devir falandır orda değiştireyim yine gazı tatlı basayım yok yani
bunun zararı ne olur demek istiyorum
-
kardeş motorun 125cc olsada yüksek devir çevirmeye elverişli, kaliteli bir motor. Anlattığın sürüş tarzının yükset yakıt tüketiminden başka zararı olmaz. 1.vitesden itibaren redline'a girerek vites yükseltirsen anca ozaman motor ömründen yersin.
Ben 2014 Ybr 125 Esd kullanıyorum, otoyollarda kırmızı ışıkda ben de seri kalkarım, 1.2.3.vites 7-8bin, 4.vites 9-10bin devirleri görürüm ki ışıklarda deli gibi kalkan manyak otomobil sürücülerinin arasında kalmayayım. Küçük hacimli motosiklet kullanıyorken çabuk hızlanmak için yüksek devirleri görmek şart oluyor.
Motosikletin sürekli redline'da kullanılmadıkça sıkıntı çıkarmaz, sonuçta Yamaha Yzf R-125
-
Yani tamgaz hızlanıyosun gazı yavaşça açmak yerine, songaz hızlanıyosun.
-
sağolasın kardeşim yok redline 10da başlıyor ben 8 de falan değiştiriyorum redline girmeden yani sağolasın :D yazdıklarında çok doğru kırmızı ışık kalkış falan
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:18 ----------
aynen öyle hocam özeti bu :D
-
Motoru yeni aldim dedigin icin, eger motor sifir ise rodaj boyunca bu tarz kullanilmamasi ve yumusak davranilmasi gerekiyor.
-
motoru ikinci el aldım 3000de aldım 4000de şuan
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)