Küheylan, ama ilk marşta nedense atıl kurt diyorum
Küheylan, ama ilk marşta nedense atıl kurt diyorum
CRF 250L 11000 Km, GW 250 12000 Km, XT 660Z 39000 Km, VFR 800X 6000 km
Önceki motorum bordo Fazer 6'ydı. Şimşek McQueen lakaplı
Şimdi beyaz Fazer 8 var. Lakabı ßy Akko
"CaRPe DieM"
Siyah fazer8'im var 4 yaşındaki oğlumda çok kızgın bakıyor baba bu diyordu. Motorun adı evde kızgın motor oldu çıktı
Cemoş diyorum ben,bizim dayıoğlu aldıydı bana bunu köyden getirttiydi,onunda adı cemal,cemoş diolar ona buralarda.
sebebi o dur yani.
Kara Mamba :D
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
Bu güne kadar benim olan bütün motorlarımın adı RuzgarSA koydum. Sebebi Sabahattin Ali'nin Ruzgar şiiri birde motora Ruzgar yakışıyor sonuna SA ekledim hep sabancı zengin olacak değil ya bizde zenginiz
Naber lan apaçi filan diyo takılıyorum arada ilk başlarda bozuluyodu şimdi alışdı iyi baba sen naptı filan gibi cevap veriyo
xx e karakuş derdim gerçi kendi adı da oydu superblackbird
cbr 250 ye hafifliğinden ötürü bisiklet :D
cbf 150ye midilli :D
çok yavaş olduğu için tosbaa bi satamadım şunu
Black mamba =) bazende DemBaBa =)
Rauf Denktaş
Plakanın sonu 1924 ile bitiyor 1924 yılı'da Rauf Denktaş'ın doğum yılıymış
İlk başta atmaca demiştim ama sonradan pek samimi gelmedi, arada sırada hitap edersem ''Evlat'' diye hitap ediyorum :D
Ybr 125 , velespit : uc tekerlekli cocuk bisikleti
Ogluşum diyorum. Xj6 yamaha
Firildak, kuba strike 150
İlk motorum Mondial rt 125 Lakabı "DENGESİZ" Böyle bir isim vermemin nedenine gelecek olursak bazen hemen çalışır bazen çalıştırana kadar kan ter içinde bırakırdı. Akü desen hiç yok sürekli kick start tekmelemekten ayağım acırdı. Işıklarda durunca stop eder çalışmazdı o yüzden kırmızı ışık gördüğüm an mümkünse yolumu değiştirirdim. Orta sehpa önceden kırılmış bir şekilde kaynak ile tutturmuşlar orta sehpaya almak için yoldan geçenlerden yardım isterdim. Motorun yaklaşık 25cm kadar dışında duran orta sehpa demiri sürekli bacağıma çarpar paçama takılırdı. Sinyaller tek basışta çalışmazdı. Kışın rolanti yüksekken olduğu yerde kafa sallar yolda giderken aşırı titreşimden aynalar gözükmezdi. Yakıt göstergesi bozuk rezervde olmayınca yolda kalıp benzinliğe kadar iteklemişliğimde vardır. Çay tabağı kadar jantları ve bir işe yaramıyan amortisörleri ile kasis, çukur, çekirdek kabuğu ne varsa hissettirirdi. Elciklerin biri siyah biri kırmızıydı. Görünüşü gidişi ve çıkardığı sorunlar ile lakabını sonuna kadar hak eden bir motosiklet olmuştur. Yazım biraz karışık oldu kusura bakmayın.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)