Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Bu ses ne sesi? Hangi sorunun habercisi ?

    REKLAM ALANI
  1. #21
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Ya sübop sesi
    Yada piston etek vuruntusu.

    Bana 2. ihtimal daha ağır gibi geliyor.
    Bozok 54 te 2. ihtimali tahmin etmiş.

    videodan net olarak anlaşılamasa bile bu ikisinden birisi .

    Motor tam olarak iyice ısındığında seste değişim oluyormu. ( azda olsa azalma yada azalma ve kalınlaşma) oluyorsa 2. ihtimal kesin diyebilirim.


    Bozok kardeşim bırak ne anlatıyorsun , adamın üslubuna bak , yazdığına , parmağını yorduğuna değmez.
    bozok_54 ve ahmetunuver bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    kroscu14 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2013
    Şehir
    BOLU- MUDURNU
    Motosikleti
    Salcano SM-200-GY 2
    Alıntı acayüp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya sübop sesi
    Yada piston etek vuruntusu.

    Bana 2. ihtimal daha ağır gibi geliyor.
    Bozok 54 te 2. ihtimali tahmin etmiş.

    videodan net olarak anlaşılamasa bile bu ikisinden birisi .

    Motor tam olarak iyice ısındığında seste değişim oluyormu. ( azda olsa azalma yada azalma ve kalınlaşma) oluyorsa 2. ihtimal kesin diyebilirim.


    Bozok kardeşim bırak ne anlatıyorsun , adamın üslubuna bak , yazdığına , parmağını yorduğuna değmez.
    Yaklaşık bi 15 km yol yaptım artçı yok 90-100 km/h arası ses artışı oldu sanki motor çalışmıyor şıkırtı yapıyor sadece tıkıtıkıtıkıtı... Valla anlayamadım egzantriktenmi piston segmandan mııı. Ama ses pistonun hareketine bağlı olarak yer değiştiriyo sanki
    Alırsan HONDA pantolonda gider donda :D

  3. #23
    ahmetunuver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2007
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    Modenas GT135
    Alıntı RunemagicK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence de aynı ses aynı sorun krank rulmanı, zaten gaz verince pistonun hareketine göre değişiyor olması da bunu gösteriyor..Tabi bana göre.
    kroscu14 bunu beğendi.

  4. #24

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Alıntı bozok_54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardeşim ben kimseye dediklerim %100 doğru hadi oradan eksantirik sesiymiş peh peh demem, demedim de. açıkçası bu tavrınızın nedenini anlayamıyorum. arkadaşa bir fikir vermesi açısından KENDİMCE fikirlerimi paylaştım. zaten belirttim de bu kesin doğru demiyorum diye.

    bir ikincisi ise silindirin yanma sonucu itildiğinde silindir duvarlarına doğru da kuvvet oluşur. buna da yan kuvvet denilir. eğer çok merakın varsa gerekli kaynakları tararsın bir çoğunda da bu dediğim kuvvetin Q ile gösterildiğini de tecrübe edersin. hatta daha fazla merak edip bakarsan da boxer motorlarda silindirin aşağı doğru kendi ağırlığı olduğu için yan kuvveti daha az oluştuğunu da anlarsın.
    ben silindir genişlemiş diye bir şey de demedim. silindir duvarında ve segmanlarda oluşan tahribatlardan bahsederek boşluk oluşacağını anlattım. boşluk dediğimiz durum da öyle santimlerle milimlerle ölçülmüyor ne yazık ki. anlamanız açısından söylüyorum makine dediğimiz aletler mikronluk hata kabul etmez.
    ha daha anlamadıysanız rektefiye nedir, nasıl oluşur google amcaya sorun o size söyler.

    üslubunuzun kişiliğinizin aynası olduğunu da hatırlatarak, size iyi günler diliyorum.


    Neden üstüne alınıyorsunkı , üslubum kısılıgımın aynası olamaz cunku fevri bir insanım . Yan kuvvet dediğine biz tek taraflı aşınma deriz genelde scooterlar olur .

    bir sonrakı konu adam ustten ekzantrık degıl dıyor , adama kam mili gösteriyorsunuz . Ben google amcaya hiçbirşey sormam çünkü kendi çabamla usta öğretısı olmadan yaptım bu işi ilk mobılet sonra tek sılındır rektefe , v motor egzantrık takımı degısımı , 400 cc subap takımı degısımı ve alıstırma , 4 sılındır indir bindir . Forumları gezin bakın kaç kısının derdıne derman oldum , patavatsızlıgın luzmu yok


    Dostum , piyanolarını falan sök fotografını koy ona gore yorum yazalım . Silindiri çıkar piston kolunda gy 200 yazıyorsa , gy 200 kiti ve ekzantrık cekıclerını cekıc mılını al . Yoksa kumpası ölç ona göre parçacıya git veyada parcaları gotur aynından ıstıyorum de , parçaların hepsının fotografını koy gerekırse ben sana telefondan 1 saatte motor toplatırım saglıcakla kal
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU

  5. #25
    kroscu14 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2013
    Şehir
    BOLU- MUDURNU
    Motosikleti
    Salcano SM-200-GY 2
    Alıntı mterayes26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Neden üstüne alınıyorsunkı , üslubum kısılıgımın aynası olamaz cunku fevri bir insanım . Yan kuvvet dediğine biz tek taraflı aşınma deriz genelde scooterlar olur .

    bir sonrakı konu adam ustten ekzantrık degıl dıyor , adama kam mili gösteriyorsunuz .


    Dostum , piyanolarını falan sök fotografını koy ona gore yorum yazalım . Silindiri çıkar piston kolunda gy 200 yazıyorsa , gy 200 kiti ve ekzantrık cekıclerını cekıc mılını al . Yoksa kumpası ölç ona göre parçacıya git veyada parcaları gotur aynından ıstıyorum de , parçaların hepsının fotografını koy gerekırse ben sana telefondan 1 saatte motor toplatırım saglıcakla kal
    Benim motoru açıpda toplayamama gibi bir sıkıntım yok her türlü açtığım motoru toplarım ki şu ana kadar 2 zamanlıda 4 zamanlıda motor sökmüşlüğüm var ben sadece tahminlerinizi öğrenmek için bu konuyu açtım motor zaten 1 ay içerisinde ustaya gidecek ve sorun ne ortaya çıkacak. Tartışma yaratmaya gerek yok yardımınız için teşekkürler SAYGILARIMLA.
    Alırsan HONDA pantolonda gider donda :D


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)