Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

600 cc geçiş

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    24 Ekim 2013
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    yamaha yzf r125
    asfasfas herkes gazlamış :D adamı öldüreceksiniz. helvalar fıstıklı olsun. cbf 150 ile 600 f arasında 100 beygir fark var. illada 600 lük diyorsan çift silindir olmalıdır. 45 60 beygir. 10 beygirden 100 küsür beygir motora geçilmez. cbf 150 hataları kaldırır. ne gerek var risk almaya motor kaçmıyor. al bitane çift silindir makina sür onuda 25 30 bin sonra geçersin.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    03 Aralık 2012
    Motosikleti
    mash 5000 km/cbr 250 6500 km /xj6 f 49000 km
    Aradan tam 1 yil gecti sifir aldigim yol arkadasimi bugun tam 13000 km oldu ve beni hic üzmedi onunla iken hep mutluydum. Efkarli uzuntulu yanlizligimda canim sıkıldiginda hep benimleydi.ve insallah 30000 belkide 40000 km ye kadar kullanip yol ayrimina girecegiz. En buyuk hayalimden biri 4 silindirdi. Ve zevki sesi surusu durusu bile farkliydi.ne racingler ne hayabusalar nede baska motorlar beni hic ilgilendirmiyordu. Cunku artik tarzim belliydi sport touring.
    Sadece suport touringleri begeniyordum. Bunlardan biride uzunnnn bir zamandir xj6 dan sonra z 1000 sx idi.
    Tabi bu arada yzf 125 i cbr 250 i unutmus deyilim. Son zamanda cikan msx 125 tipki yeni dogmus bebek gibi sevdim cunku sirindi .
    2 sene sonra insallah yol ayriminda olacagiz xj6 ile .
    ya z 1000 sx i yada msx 125 i alacagim.

    Arasinda daglar kadar güc farki olsada ...

    Z 1000 sx benim icin sanki bir adriana lima , msx 125 ise yeni dogmus bebegi kim sevmezki iste o misal .

    Cok sukur ki 3 tane tehlikeli kazadan kilpayi kurtuldum.bunlarin ikisi otobanda idi. Biriside sehir ici.
    Bugune kadar kazasiz belasiz geldik.
    İnsallah 30000 40000 leride goruruz.
    İlk izlenimlerimi yazmistim tam 1 sene once.
    Artik xj 6 diversion f beni ben onu taniyordum ve guveniyorduk birbirimize. Bisiklet kullanir gibiydi artik. Yani bisikleti kullanmasi kolay gelirya insana o misal.
    Ancak kendime ve motosikletime olan guvenim yetmiyordu.
    cunku.trafikteki magandalara hic guvenmiyordum ve bu sebeptendirki ikarus sendromuna yakalanmiyordum.
    Ve tabiki istanbulun islak bubi. Tuzakli bol cukurlu yollari ve suprizleride cabasi...

    Xj 6 ya hala ilk gunku gibi heyecanla sevgiyle coskuyla biniyorum. Beni bir kez olsun uzmedi tam aksine mutlu etti.
    Xj 6 sizi uzmez 250 cc den sonra orta siklet bir motor ve bir ust sinifa gecis icin aragecisi saglayan kopru gorevini goren size 600 lugun agresif olmayan ama istediginde gercek gucunu gosteren ve hatalarinizi tolere edebilen bir motor.
    Bir 600 rr r6 olamaz ancak sizi bu sinifa hazirlar.
    Ben dogru bulmuyorum 250 cc den 105 beygir racing makinelara gecmeyi.!mutlaka ara gecis sart !
    Z 1000 sx su asamada belki cok guclu ancak o bile maksimum hizi 250 km ve 600 luk racing kadar agresif deyil.
    Zaten dedigim gibi z 1000 sx icin daha 20000 km daha yapmam lazim en az.
    Eylul sonu gis akademiye hakimiyet egitimine gidicem kendi motorumla.
    Z 1000 sx i alirsam yine gidicem ayni egitime.

    Not - kendi konumdan alintidir kendi alintim alinmayin :-)
    mehmetenis bunu beğendi.

  3. #23

    Üyelik
    04 Temmuz 2014
    600 cc ye binme ilk virajda PATLARSIN biz de helvanı yeriz hahaha diyen arkadaşların çoğu da 125-250 cc bandında motor kullanıcıları. ilginç bir şekilde de 600 cc motoru olanlarda geçebilirsin, gözünde büyütme bazıları da eğitimi al bin demiş. arkadaş benim bu konuda bir fikrim yok. benim susman gerek demek yerine benden imkanı çok, tecrübesi çok adama set koymak da ne demek.
    mehmetenis bunu beğendi.

  4. #24
    mehmetenis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul/Avcılar
    Motosikleti
    Honda NC 750X-2014
    Yamaha xj6 dicersion gerçekten güzel bir motor hem kullanıcı dostu hemde şehir içinde kesinlikle yormayan bir kullanımı var.Tavsiye ederim.
    600cc motora gönül rahatlığıyla geçebilirsiniz benim kanımca,sonuçta 600 cc geçeceksiniz o yetmiyecek 800 cc diyeceksiniz o da yetmiyecek 1000 cc derken 1600 cc lere kadar Yüce Rabbim kazasız belasız gelmeyi nasip eder inşallah.
    Valla ben heryerde söylüyorum 125 kral dan 600 cc fazer a oradanda xj6 diversion geçtim.
    Ama kullandıklarım sport turing idi.
    Ben şahsen super sport makineleri sevmiyorum,600rr da kullandım 600f de ama hiç birisi xj6,fazer 6 veya fz8 tadını vermiyor.

    Karar sizin biz burada ne kadar yazsakta çizsekte siz yine gönlünüzde yatan aslanı alacaksınız bizler sadece tavsiye edebiliriz gerisi sizde.
    barodi bunu beğendi.

  5. #25
    ERROR88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA NC 750 integra
    İlk 2000 km devir saatini 4000 den yukarı cıkartmassan bu iş olur sürersin uçak değil alışırsın zamanla dedim ya 5000 devir sonra bişiler oluyor korkarsın ve patlarsın

  6. #26
    shooter1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2013
    Şehir
    Manisa
    motosiklet kazası affetmez daha dün biriyle konustum cub vardı satmis iki kere kaza geçiriyor bir korku bir daha motora binmiyor

  7. #27
    copycat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul(maltepe-agva)
    Motosikleti
    2014 mt-07 - 2016 xmax 250 abs
    2 silindir 75 bg civarı almanı tavsiye ederim. alacağın motorun kilosu da mümkün mertebe düşük olsun. abs ve kaliteli lastik olursa çok daha iyi olur. abs önemli.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)