Ehliyet sınavından gözetmenin uykusu geldiği için kaldım
Reklamlar
-
Ben 50 km hıza sabitlemiştim sınav esnasında gözetmen araçla beraber yanıma yaklaşıp el işareti yaparak hızlanmamı söylemişti yine hızlanmamıştım.. ve araçla önüme göçip hızlanarak yola devam ettiler.. ben yine 50km hızla tabi..
Sınav sonrası niye hızlanmadığımı sorunca "şehiriçi 50 km üstü yasak değilmi" diye sormuştum.. "ben hız sevmem" diye eklemiştim.. Sınavdan geçtim... Şimdi düşününce, belki verdiğim bu cevabın bile etkisi vardır.
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
Reklamlar
-
Ben sınava girerken hoca özellikle söyledi yavaş gitme adamlar sıkıldı 70-80 bas dedi, verdikleri motorun gidonu öyle bir titriyoduki 70-80 yaparken uçuyorum sandım, 6-7 km'lik yolu hastaneye yetişiyomuş gibi gittim durduğumuzda çokmu hızlı gittim yoksa diye sordum hoca "ilk defa adamların yüzü güldü keşke herkez böyle gitse" dedi şaşırdım, kaldı ki 70-80 yapılacak yolda değildi
-
sınavda hoca çok fazla vaktimiz yok biraz hızlı git demişti ara ara 90 lara çıktığım oldu. çevre yolunda yapılıyor sınavlar
-
benide sebepsiz yere bırakmışlardı,2. sınavda gözetmen bakmadı bile.ister kurala uy ister uyma,iş gözetmenin insafına kalmış...
-
bu sınavlarda görev alan biri olarak söylemeliyim, "sınavda hoca çok fazla vaktimiz yok biraz hızlı git demişti" gibi bir şey olamaz zira her kursiyerin dakikası randevulu sistemle belirli ve o dakikalar içinde yapılması gerekiyor. 2 dk. önden bile alamazlar başkasını.
Bizim sınavlarımızın hepsi için il merkezinden ayrı müfettişler gelip, gün boyunca bizleri takip ediyorlar. Eskiye göre daha iyi ama çok çok daha iyi olabilir. Bir de,bence önemli olan bir şekilde ehliyeti alabilmek değil. Trafiğe çıktığında, güvenlik, kurallar gibi yönleriyle iyi bir motorcu olabilmek. Bunu bir kültür olarak yaşamak. Yoksa öyle ya da böyle ehliyet alınır. Önemli olan sonrası...
-
sende haklısın..
kursda adam gibi öğretmiyorlar ki.. sınavda şu soru çıkar bu soru çıkar diyorlar. Başka hiçbir eğitim yok..
-
Hazir konu acilmisken bu direksiyon sinavinda 8 cizelecek yerdeki dubalarin aralik mesafeleri ne kadar acaba?
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:20 ----------
Guncel
ustteki soruma cevap verip aydinlatacak biri varmi?
-
8 çizilen çemberlerin çapları 6 m.
-
hız sınırı 60 km idi benim sınav güzergahımda 55-60 civarı gittim sıkıntı olmadı ilk seferde geçtim çok yavaş gitmenin bir anlamı yok hız limitini aşma yeter
-
İstanbul'da Hasanpaşa Salı Pazarı'nda bu hafta sonu sınava gireceğim. Trafiğe çıkmakla ilgili bir şey demediler kursta. Aynı yerde sınava giren varsa aydınlatabilir mi ?
-
sınav ne kadar değişmiş ya ben alırken lise müdürüm görevliydi o bi duvarda oturuyordu 4 metre ilerdede bitane duba vardı. Hatta bende küpe vardı küpeyi çıkartmazsan geçirmem dedi bende ben mezun oldum hocam dedim tamam geç ozaman dedi scooterı çalıştırdım dubadan döndüm geldim. tamam geçtin dedi gittik
-
Burda yok para için bırakmıştır, yok beni sebepsiz bıraktı diyen arkadaşların kaç tanesi açıp sınav yönetmeliğini okudu ya da yönergeleri okudu acaba?
Millet olarak ne kadar bilgi sahibi olmadan fikir sahibiyiz. Kaç yıldır öğretmenlik yapıyorum. Lisede ki kafa neyse hala aynı kafa hoca bana taktı.
Arkadaşlar adamın sizle ne işi olabilir sizi sınavdan bırakınca extra bir para almıyor merak etmeyin. Başında dikilen müfettişler bırakılması gereken adamı bırakmaz ise bu adama bir daha görev çıkmaz yazan ne ise onu uyguluyor adamlar.
Bırakın artık hoca egosuymuş şuymuş buymuş. Adamları suçlamak yerine nerde hata yaptığınızı bulup bi daha ki sefere tekrar etmemeye çalışın. Arada işini düzgün yapmayan adam illaki vardır. Ama buraya bakarsak hiç kimse kendi hatası yüzünden kalmamış bütün suçlu gözetmenler.
Not: Bu yazdıklarım yeni sınav sitemi için geçerlidir. Eski sistem gerçekten laçkaydı.
-
26 Aralık 2014, 10:16
#33
2. sınavımda aldım yazmayı unutmuşum. İlkine göre çok daha iyi sürdüm tabikide. Hızlandım yavaşladım sinyalleri verdim tamamdır ama o stres adamı öldürüyo. Konyadaydım bi de sınav için bi günlüğüne bursaya gittim geldim ilkinde geçirmeyen görevliyi unutmucam saygıyla anıyorum
-
26 Aralık 2014, 11:04
#34
Maalesef sınav gözetmenlerinin ne motosikletin kendisi ne de motosiklet sürüşü ile bir gram ilgileri yoktur.
O hafta sonu coğrafya, tarih, edebiyat öğretmenlerinden hangisine rastlarsa, Milli Eğitim onları görevlendirir. Yapacakları en teknik yorum da ancak bu olur... "yavaş gittin" , "hızlı gittin".... vs vs
-
26 Aralık 2014, 12:59
#35
konu yazdan kalma ama gene devam ediyor
-
26 Aralık 2014, 13:23
#36
Konunun eskimesi söz konusu değil bence, herkese tecrübe olabilecek bir konu.
-
26 Aralık 2014, 13:41
#37
100cc lik çinli motorla öndeki arabayı solladım sınavda , napıyorsun demişlerdi
-
26 Aralık 2014, 13:44
#38
Ben sınava girdiğimde sadece dubaların arasından geçip 8 çizip geri dönme vardı. Daha önce hiç motor kullanmamıştım sınavdan bikaç gün önce öğrendim. İlk kalkışta gözetmen ben işaret vermeden kalkma dedi geri çağırdı beni. e tabi heyecan bastı zaten acemiyim. 10 dubanın 3ünü düşürdüm, 8 çizemedim, parkurun dışına çıktım düşmemek için de ayağımı yere koydum. en son da nasıl olsa kaldım diyerek hızlanmadım vites değiştirmedim. Kısacası bütün kuralları istisnasız çiğnedim. bi süre sonra kurstan aradılar geçmiştim
-
29 Aralık 2014, 19:20
#39
Kakası geldiği için bile bırakırlar mantık yok sistem var
-
29 Aralık 2014, 21:22
#40
oç ye denk gelmişsin arkadaşım geçmiş olsun, bizim kursta özellikle tembihlediler aman yavaş gidin 2. vitesi geçmeyin en kötü 3 e atın dediler ki motorlar bisan ceylan 100 dü, ben sınav alanına tiril tiril yeni aldığım apache motorumla gittim üstümde deri mont kafamda fiberglass kask elimde eldiven dizimde dizlik o kadar yavaş gidiyordu ki öndeki çatladım resmen sıcaktan içim dışıma çıkmıştı indiğimde
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)