SİZCE HONDA KAWASAKİ YAMAHA NIN CROSSLARINDAN EN İYİ HANGİSİDİR ?
Honda Crf250L
Kawasaki Klx250
Yamaha Wr250r
SİZCE HONDA KAWASAKİ YAMAHA NIN CROSSLARINDAN EN İYİ HANGİSİDİR ?
Kesinlikle bu üçlüde wr başı çeker motor gücü olarak sonrası klx 250 . Nedense crfyi 4. sıraya sokasım geliyor hep . 3 için biraz fazla asfalt . Nacizane tabi crf kullanıcıları kızmasın . Suzuki şöyle bi drz 250 yapsa eminim 2. sıraya yerleşir 3. sıraya klx 250 gelirdi. Yeri hazır
Ama alacaksan klx al Savas abinin dediği gibi fiyat performans eğrisinde en iyisi.
Euro yükseldikten sonra Kawasakinin fiat performansı düştü bence.
Piyasa CRF nin elinde. El mahkum, muhtemelen alacağınız motosiklet bu olacak..
Aslında üçü de iyi ve alan pişman olmaz. Sadece kendine uygun olanı hangisi ona doğru karar verebilmek önemli. Ben WR'ye oturduğumda ayaklarım havada kalıyordu örneğin bu nedenle KLX tercih ettim.
anketteki motosikletlerin hiçbiri cross motosiklet değildir. Bunlar, dual-purpose, dual sport, on-off vb gibi sınıflara konulan motorlar genellikle. Misal Kawasaki'nin cross motosikletleri KLX değil KX serisidir, asıl off-road aletleri (endurolar) KLX olarak isimlendirilse de, KLX 250 onlar arasında değil sadece isimi o seriye ait. Ancak bu üçünden hangisi en iyi diyorsanız WR 250 r olduğu konusunda okuduğum inceleme yazıları hem fikir. zaten fiyatı da diğerlerinden, özellikle Honda'dan epey üstte.
en iyi cross motorlar KTM, gasgas ve husabergindir, arkadaşımda yamaha var hard cross ve enduroda hergun biyeri patlıyor. honda zaten kütük gibi 150 kilo cross motor arazide devrildiğinde düşünemiyorum.
husqvarnayı da saymamış zaten, boşver
başlığı açan arkadaş da artık tescillenmiş şeyi bi de motosiklet.net ahalisine soralım demiş. hadi hayırlısı
Aynen Kembo bu işin bileni KTM.
@cenkito bizde yamaha xt125, honda crf250L de var grubumuzda. Yamaha güzel motor kötülemek istemiyorum ama bu iki motorda hafif arazide kullanmak için üretilmiş. Bunun içerisine yamaha wr250 ve klx 250 de giriyor.
Ben dere yataklarında gezerim, patika yoldan dışarı çıkar dağa giderim, dik tepelere tırmanma yaparım amacı ile bu tür motorları kullanınca sıkıntı çıkıyor. En baştaki sıkıntısı motor sürekli düştüğü için grenajları kırılıyor. Ağırlıkları fazla olduğu için zor şartlarda kontrolleri daha da zorlaşıyor. Ayriyetten debraj balatası dayanmıyor. Dik bir tepe gezisinde 1 günde XT125 yeni değişmiş olan debriyaj balatasını bitirdi.
Eğer ben motoru zorlamam patika yollardan abartmadan giderim diyorsanız hafif araziye uygun bu motosikletleri tercih edebilirsiniz. Fakat amacınızda patika yollar harici dere yatakları, tepe tırmanışları, yangın yolları gibi gerçek enduro yapmak varsa motorunuzun ömrünü çok çabuk bitirirsiniz. Ayriyetten 150 kglık bir motoru arazide sürmek çok fazla kondisyon gerektirecektir.
Enduro Dalaman
www.facebook.com/dalamanenduro
bende wr250R ve crf250L lerde erken debriyaj sıyırma olayını duydum.
tabiki agırlıkları sebebiyle bir special kadar kullanmak kolay olmayacaktır ama
genede tek motor alacaklar ve kısa da olsa artcılı kullanacaklar için
fazla secenek yok.
bu arada yamaha da olsa ben xt yi pek o klasmanda görmüyorum
hem agırlıgı fazla hemde o kasaya göre gücü az
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Ayrıyetten bu modeller cross için değil enduro için uygun olabilecek modellerdir. Süspansiyonları ilk atlamada yerle bir olur sizi de yerle bir eder
dostlar,gerçek cross yapacaksanız bu iş için üretilmiş modellere bakmakta yarar var.Nerdeyse her markada safkan cross model bulunmakta ancak fiyatları 2500cc bile 20 binin üzerinde.Tamamen yarış için üretilmiş kalite motorlar.
CRF250l,klx250 ve Wr250 içerisinde de en güçlüsü ve en hafifi wr250..Wr250'de titanyum valf,seramik kaplı silindir mevcutmuş.
Debriyaj yakma olayı tamamen kullanıma bağlı bişey,2 kez debriyaj sıyırdım Yamaha xt600 ile. Motor 170 kg ben 90 kilo. Sürekli çamur,kum tarlalarda 1-2. vites yarım debriyaj kullanımında sıkıntılı olmakta.Birde ağırlık faktörü varki, her hafta 1 çift sinyal ve 1 adet ön cam alıyordum.Ağır motorla arazi,cross vsvs yapılmaz
husqvarna üzerine cross motoru tanımam ::D
bu üçü arasında hani oylamaya gerek yok wr tartışmasız 1.dir her konuda
Bu üçlü arasında en iyisi Yamaha WR250R. Bu üç model de 'asfalt üstü yol sürüşleri' göz önünde bulundurularak hazırlanmış dual sport makineler. Bunları motocross/enduro sınıfında değerlendirmemek lazım. KTM denmiş; KTM'nin tüm 'cross tipli' motosikletleri arazi odaklı üretilmekte. Olabildiğince hafif ve güçlüler; bundan ötürü bu üç japona kıyasla daha fazla bakım istiyorlar. KTM'nin arazi odaklı motosikletleriyle karşılaştırma yapacaksanız, başlıktaki modeller yerine WR450F, CRF450X, KX450F gibi modellere bakmalısınız (veya bunların 250cclik versiyonlarına).
Yamaha WR250R'yi uygun şekilde modifiye ederek gayet de güzel sürüşler yapmak mümkün bu arada: http://youtu.be/JC7BfDRph3k
Yamaha wr 250 F i incele birde. Hepsinin üstünden atlar.
Honda düşük kalite, ucuz servis, ucuz parça
Kawasaki iyi kalite, yetersiz servis, pahalı parça
Yamaha iyi kalite, yeterli ama pahalı servis, pahalı parça pahalı motor
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:25 ----------
Bunlar plakalı, ağır, gücü düşük ve trafiğe çıkabileceğin motorlar olduğu için cross sınıfına almıyolar. Ama çok az insan motor alırken sadece arazi düşünür. Sadece arazi istiyorsan birçok cross model var ama motoru alır çekiciyle araziye gider atlar zıplar geri döner garaja koyarsın. Yani ne istediğine göre değişir. Günlük kullanım da istiyorsan üçününde artısı eksisi olmakla birlikte en yaygın bunlar ve fiyat zaten hangisi iyi gösteriyo
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:32 ----------
Savaş Kayan abimden aldığım bir klx 250 kullanıcısı olarak tabiki en iyi klx 250. Bu da duygusal tarafı
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)