sıfırdan motor alacağım ve tavsiyeye ihtiyacım var.
Reklamlar
-
22 Ağustos 2014, 06:10
#1
Merhaba;
Öncelikle sitede ve motor dünyasında yeni olduğumu belirtmek ister sürçü lisanımda kusur olursa affınıza sığınırım. Bu motor sevdasına düşeli yıllar önce olsa da sadece uzaktan uzaktan bir bakışmaydı benim ki. Yanımdan ne zaman sesi hoşuma giden bir motor geçse mest olurdum. İlgim daha çok chopper diye adlandırılan tazrlara yönelik.O motordan çıkan güçlü ses beni çok etkilemekle beraber görüntüsü ve hissettirdikleri de çok manidardır bende. Şöyle ki sanal medya üzerinden yaptığım araştımalarda Harley'in hiç bir modeline şuan sahip olamam. Aşağı yukarı bütçem 5000-10000 tl arasında ve kuba -250, asya ghost 350, regal raptor daytona 350, honda vt500 hadi kurtarabildim vt600 gibi motorlarla ilgiliyim. ancak motordan çıkan sesi sevdiğim için önceliğim tok sesler. bu konuda nasıl yol izlemeli ve hangi motorlara erişim sağlamalı ya da diğer modellere yönelimim nasıl olmalı ?
Reklamlar
-
22 Ağustos 2014, 08:02
#2
Öncelikle motorun üstünde hayatta kalmalısın. Honda gs1 yada muadili bir eğitimden geç. Yaklaşık 400 tl. İyi kask iyi koruma al.1000 tl minimum. Ehlietin yoksa o işide aradan çıkart. 700 tl. Sonra kalan paranla max 250 cc.mumkunse 150 cc lik bir motorla basla.
5000 km sonra satar değiştirirsin.
Ya da buna benzer şeyler söyleyenleri dinleme git sesi güzel kendi şık 500 -600 lük makina al.
2 Ay keyfini çıkart. Sonra burda haberini okuyalım. Tüh vah diyelim.
Seçim senin.
-
22 Ağustos 2014, 08:27
#3
Yaş, deneyim, boy, kilo alabilirsek daha çok yardımcı olan çıkacaktır diye düşünüyorum.
-
22 Ağustos 2014, 08:35
#4
125 cc aga ... egitim alarak baslarsan 250 cc belki... hic bos yere 400 luk 500 luk hayaller kurma, hepimiz zamaninda kurduk ama ustune oturunca anladikki bu isin sakasi yok... 1,2,3,4, saniye hop 100 e cikan sapan gibi motorlar seni tahtali koye yollar dikkat..
-
22 Ağustos 2014, 10:18
#5
İLK MOTORUN OLACAK İSE;
2 el Honda MAGNA VT750 al. Deli gibi sesi var. 12.000-15.000 arasında temizini bulabilirsin. Vtec motor var. 4 Silindir. Chopper olduğuna bakma 600RR ile kafa kafaya kalkar hemen hemen.
Sevgiler Saygılar
PAMUK LEVAZIMAT
Her türlü cenaze levazımat malzemeleri bulunur. Parçalanmış bedenler itina ile dikilir.
0.232.666 66 66
[Ters motivasyon yapayım dedim. Nasıl olsa herkes klasik olarak 150-250 CC arasında tavsiyede bulunacak. Ki doğru olanda o tavsiyeler]
-
22 Ağustos 2014, 11:04
#6
Bende ilk defa spacy 110 kullandım ağaca girdim.Büfeci çocuklar yetişti.Elim gazda takılı kalmış.Şimdi ehliyete yazıldım çağırmalarını bekliyorum.Allah nasip ederse kullanabilirsem ybr alıcam.Ataköy beylikdüzü arası.Bazen araba kullanırken yarışçıları duyuyorum ama sadece duyuyorum.Allah sana hayırlı bir motor nasip etsin.
-
22 Ağustos 2014, 14:24
#7
A.Volkan adlı üyeden alıntı
Bende ilk defa spacy 110 kullandım ağaca girdim.Büfeci çocuklar yetişti.Elim gazda takılı kalmış.Şimdi ehliyete yazıldım çağırmalarını bekliyorum.Allah nasip ederse kullanabilirsem ybr alıcam.Ataköy beylikdüzü arası.Bazen araba kullanırken yarışçıları duyuyorum ama sadece duyuyorum.
Allah sana hayırlı bir motor nasip etsin.
Yaa iste gordunuzmu o gaz kolu acemide bir takiliyor 3 sn de ne oldugunu anlamiyorsun ki dusuk cc de boyle olmus..
-
22 Ağustos 2014, 14:40
#8
-
22 Ağustos 2014, 15:03
#9
Hyosun GV250. Benim için öenmli olan birazda motorun ağırlığı hani yeni başlayacaksanız ağır bir motor sıkıntı olabilir diye düşünüyorum. kubasuperlight 150 veya regal raptor dd150 de alternatif olaiblir başlangıç için
-
22 Ağustos 2014, 19:53
#10
öncelikle deneyimim oldukça az, toplamda motor ustunde 300 km yapmamısımdır ki kullandığım motorlar genellikle scooter tarzı idi. bu arada B ehliyetim mevzut motor ıcınde yazıldım. Boyum 182 cm kilom 88 yaşım 25.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:31 ----------
yaptığım yolları bilenler için şöyle özetlemek isterim, honda fizy paket servis motoruyla izmir bornova küçükpark'tan izmir çiğli ve gaziemir yolları yaptım 3 4 kez. Ancak bir çok konuda eksiğim olduğunun farkında ve bilincindeyim. bu sebebten ötürü Honda'nın güvenli sürüş paketlerine ya da o tarz bir eğitime katılım yapmam gerektiğine süratle katılıyorum. bu eğitimleri almam trafikte kendim dahil olmak kimseyi en az bir şekilde riske maruz bırakmamam adına gereklidir. Ancak bu aşamalardan sonra mı alacağım motora karar vermeli ona göre yön çizmeliyim yok aldığım motora ya da alacağım motora göre mi eğitime tabi olmalıyım.
-
22 Ağustos 2014, 21:21
#11
Bence guvenli surus egitimine en yakin zamanda katil. Belki sevmicen bu isi cok yada orda sevdigin motor tipi degisecek. Ayrica egitiminin ardindan sonra ordaki hocalara danisirsan alicagin motoru onlar senin becerine gore en iyi tavsiyede bulunur.
-
22 Ağustos 2014, 21:57
#12
Bütçenin en az kısmını alacağın motora ayır tabi temiz birşey bul da o ayrı konu ne demek istiyorum korumalar en önemlisi ondan sonra ehliyeti var eğitimi var motor ucuz olsun ki düşürdüğünde için acımasın düşürmem deme sen düşürmesen motor düşer en az gelen ihtimal rampada motor devrini kaybedecek sen vites mi küçülteyim gaz mı vereyim derken çat stop edecek ayak freni yerine ön fren sıkacaksın dik bir yokuşsa geri kayacak noluyor lan derken hoppidi aa asfaltları da iyi yapmıyorlar bu çukurlar uzaktan hiç gözükmüyor felan diyeceksin şaka bir yana motor en ufağı her zaman iyidir hayalini anlıyorum hepimizin öyle ama tamire ya da servise verecek paran çoksa en pahalı 250 lik seni bekler saygılarımla.
-
22 Ağustos 2014, 22:08
#13
Honda CBF 250 düşünürmüsün. kalan bütcen ilede çok geniş kapsamlı güvenlik kıyafetleri başta kaliteli kask, Alabilirsinn
-
22 Ağustos 2014, 23:33
#14
Elbette düşünürüm şuan benim karar verip bunları aşamalı olarak uygulamaya koyarak en az riskle trafiğe çıkma hevesi içindeyim. Her türlü fikri en iyi şekilde değerlendirmem lazım.
http://www.youtube.com/watch?v=Hvunr0meJt0 bu adamda beni anlatıyor sanki :D
-
23 Ağustos 2014, 00:20
#15
vay arkadaş yav. halen chopper tarz motosikletler supersport motorlarla karıştırılıyor. 500cc 600cc cruiser alan adam neden yapışıp ölsün eğitimi aldığı sürece arkadaşlar? 250cc hyosung ile ölünüp yapışılmaz mı? hangi cruiser motorun 1.vitesi 140 söyleyin allah aşkına?
cruiser motorlarda büyük cc tavsiye edilmemesinin ennnnn büyük sebebi ağırlık faktörüdür. Senin bütçende de alabileceğin en şık ve güzel motor hyosung gv250. Biraz zaptetmeyi öğren, biraz trafiği okumayı öğren. cruiser tarzına alış, sonrası senindir. Ama büyük cc ile başlarsan uzun süreli eğitim ve trafiğe hemen çıkmamak gerek.
-
23 Ağustos 2014, 04:37
#16
birde kask alırken dikkat edilmesi gerek hususlar nelerdir? sürekli kullanımda bakteriyel oluşumları nasıl oluyor ? önerebileceğiniz markalar nelerdir ve motor tipine kask çeşitliliği olur mu ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)