Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Motorsikleti Supermoto'ya dönüştürmek.

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Fatiiiik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondial Rx3i Evo 2016
    Merhaba arkadaşlar.Motorsikletimin tekerleklerinin boyutu Ön, 2.75 - 18 • Arka, 3.00 - 18
    Ölçüler biraz zayıf ama benim jant takımına verecek kadar param malesef yok, acaba hangi marka model tekerlek alabilirim kalın olarak? Kalın alırsam çok bi zararı olur mu peki? Yardım eden etmeyen herkese teşekkürler, hayırlı kazasız sürüşler


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    mephamd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2009
    Motosikleti
    CRF1000 AfricaTwin
    Motor ne

    Sava mc 24 veya mitas e-08 bakabilirsin
    Fatiiiik bunu beğendi.

  3. #3
    AttilaXtreme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Ölçü dönüştürücü bu linkte var,
    http://www.kgmotorcycletires.com/siz...ion_charts.htm

    Yalnız; Önü 3.00'dan (yani 90/90'dan) arkayı 3.25'ten (yani 100/90'dan) fazla büyütürsen sıkıntı olur. SAVA'nın MC7 serisinde hem senin ölçülerin hem bir üstü var. Bence mecbur kalmadıkça orjinal ölçülerle oynamadan lastikleri değiştirmelisin.
    Carbondioxid, Fatiiiik ve harung bunu beğendiler.
    -61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-

  4. #4

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Motor nedir?, hasılı kelam lastiği kalınlaştırmak tutunma ve sürtünme yüzeyini arttıracağından, her motorda sağlıklı olmayabilir, bu durumda yalnızca tipi süpermoto yapmış olursunuz, standart süpermoto jant ölçeği ön/arka 17 inch'tir.

    Örnek süpermoto lastik ebadım : Ön : 110 / 70 / 17
    Arka : 130 / 70 / 17
    Fatiiiik bunu beğendi.

  5. #5
    Fatiiiik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondial Rx3i Evo 2016
    motor falcon wonder 150

  6. #6

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Lastik kalınlaştırmanın bedeli yakıta yansıyor diye biliyorum, haricinde kimine göre sürtünme yüzeyi büyüdüğünden tutunma daha iyi oluyor, kimine göre tam tersi dezavantaj quantum fiziği işleri.

    Bence olan, yüzey büyüyor extra külfet yakıta, ancak yol tutuşta iyileşme, tabii aşırı olur ise tam tersi tehlikelide olabilir.
    Fatiiiik bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)