Honda motor kalmamış , ne ile başlamalıyım? (125-250cc , SS/Naked)
Reklamlar
-
17 Ağustos 2014, 16:44
#1
Reklamlar
-
17 Ağustos 2014, 16:59
#2
Abs'siz motora 14bin vermek mantıksız. Fiyat/performans olarak duke200 idealdır.
cbr250nin fiyatı bütçeyi biraz zorlayabilir.
-
17 Ağustos 2014, 16:59
#3
Bütçen varsa mt 125 al bence herkeste olmayan bir motor hem de farklı olursun
-
17 Ağustos 2014, 17:03
#4
-
17 Ağustos 2014, 17:17
#5
sym wolf 250 al. 2. el
-
17 Ağustos 2014, 17:20
#6
Ahmet Abi adlı üyeden alıntı
Yorumlarınız için çok teşekkürler , ktm yi de değerlendireceğim mutlaka. Ancak bakışta absli modelin fiyatı 15bin tl biraz fazla tuzlu olacak benim için , tasarımını da çok beğenmiyorum malesef , tabii ki güvenlik kat kat daha önemli ama ikisini bir motorda birleştirmek istiyorum.
-
17 Ağustos 2014, 17:27
#7
Abs yi gözünde o kadar büyütme eğitim al doğru fren yap gerisi gelir
-
17 Ağustos 2014, 17:31
#8
-
17 Ağustos 2014, 17:34
#9
Dostum illa 250cc olsun istemiyorsan r125 almanı tavsiye ederim. Malzeme kalitesi ve tasarımı çok güzel zaten yakından inceleme fırsatın olmuş farketmissindir. SS tarzı istediğin için zaten çok fazla seçeneğin yok. 250cc içinde ninjaya bakabilirsin bütçene göre.
-
17 Ağustos 2014, 17:43
#10
Aea nin videosunda aieni 125 cc motordan vazgecirecek ne var merak ettim gerçekten.
Çok şanslısın ailenin kıymetini bil 18 yaşında seni hayaline kavuşturucaklar işe girmeyi beklemeyeceksin
-
17 Ağustos 2014, 17:55
#11
ilk motor tavsiyem herzamanki gibi fix menü 125 lik vitesli çinli (ikinci el )sür şöyl 2 3 bin km ondan sonra istediğin 125 lik veya 250 lik ten devam
o saydığın motorların parça fiyatlarını bir duysan düşürmesi yatırması var boşuna masraf öğrenme sürecinin ucuz bir motorla geçilmesi taraftarıyım her zaman
-
17 Ağustos 2014, 17:56
#12
aea yzf r125 i yerin dibine sokarken. cbr ı yere göğe sıgdıramıyor sanki. ben öyle hissettim... halbuki arasındaki tek fark yzf biraz daha öne eğilme gerektiriyor
-
17 Ağustos 2014, 17:59
#13
mustang256 adlı üyeden alıntı
Aea nin videosunda aieni 125 cc motordan vazgecirecek ne var merak ettim gerçekten.
Çok şanslısın ailenin kıymetini bil 18 yaşında seni hayaline kavuşturucaklar işe girmeyi beklemeyeceksin
Yok hocam yanlış anlaşılmışım. R125 ten soğudular 125cc den değil. AEA Honda için genelde olumlu görüşler belirtip,çok güvenli başlangıç için süper dedikten sonra ; yamahaya kullanması zor , yanlış alışkanlıklar edindirebilirsiniz , gitmiyor vs biraz ağır eleştirince o motordan korktular biraz onlara da hak veriyorum tabii ki ama 2 video motorları karşılaştırmak için ideal olmadığını düşünüyorum o yüzden.
Siz pulsar kullanıyorsunuz sanırım genelde olumsuz yorum görmedim sizin yorumlarınız nedir pulsar hakkında?
-
17 Ağustos 2014, 18:14
#14
O bütçeyle temiz hyosung alınır, temiz temiz gezilir
-
17 Ağustos 2014, 18:29
#15
xantrk adlı üyeden alıntı
Yok hocam yanlış anlaşılmışım. R125 ten soğudular 125cc den değil. AEA Honda için genelde olumlu görüşler belirtip,çok güvenli başlangıç için süper dedikten sonra ; yamahaya kullanması zor , yanlış alışkanlıklar edindirebilirsiniz , gitmiyor vs biraz ağır eleştirince o motordan korktular biraz onlara da hak veriyorum tabii ki ama 2 video motorları karşılaştırmak için ideal olmadığını düşünüyorum o yüzden.
Siz pulsar kullanıyorsunuz sanırım genelde olumsuz yorum görmedim sizin yorumlarınız nedir pulsar hakkında?
Önyarğıyla tereddütle aldım ama kullanıcı sayfasını okudukça ve Ekrem ATA Kuralkan Pazarlama Müdürünün tek tek herkesle ilgilendiğini görünce içim rahatladı. Duke, Wolf ve CBR a bakınca fiyat neredeyse yarı yarıya elbet onlar daha kaliteli olabilir ama kesinlikle söyliyorm bu motor bu parayı sonuna kadar hakediyor. CBR 13,500 iyi güzel ama arada 6 bin lira fark var kullanmasamda o parayı haketmediğini düşünüyorum, Pulsarla arasında o kadar çok fark yok bence. O fiyata harika bi motor veriyorlar benim nezlimde araştırmanı tavsiye ederim özellikle Pulsarla 6.ooo km iki kişi ve bi hayli yüklü bagajla 23 günlük balkan turu yapan bir çift var tek sıkıntısının ayna ve sele sertliği olduğunu söyliyor. Benim motorumda suan için hiçbir sıkıntı yok rodajda,başka arkadaşlarda ufak tefek sıkıntı çıkaranlar olmuş (gevşek parça,ses yapan sensör,bayır inerken stop etme) ama hepsi çözüme ulaşmış ki büyük bi problem görmedim henüz. Çokta fazla sattı cbr125 in ilk çıktıgı zamanlardaki gibi belki onun kadar olmasada ben aldığımda senden önce 26 tane saatım demişti adam ki Eskişehir öyle ahım şahım motor sürülen biryer değil.
^^
-
17 Ağustos 2014, 18:34
#16
biyeybaraküs adlı üyeden alıntı
ilk motor tavsiyem herzamanki gibi fix menü 125 lik vitesli çinli (ikinci el )sür şöyl 2 3 bin km ondan sonra istediğin 125 lik veya 250 lik ten devam
o saydığın motorların parça fiyatlarını bir duysan düşürmesi yatırması var boşuna masraf öğrenme sürecinin ucuz bir motorla geçilmesi taraftarıyım her zaman
Hocam daelim , yuki vs de düşünüyordum ama , onların da sorun çıkarabileceği, servis-parça sıkıntısı olabilir, fiyatı uygun ama daha çok masraf çıkartabilir diye vazgeçtim. Sizin tavsiye edebileceğiniz neler var ?
-
17 Ağustos 2014, 18:48
#17
ilk motorda şekil falan bence önemli değil (benim mondial 125 mg clasic le çok dalga geçen olmuştu ama önemli değil 1000 km binip 200 tl zarara sattım )çünkü saydığın markalarda hondanın bir sinyali 170 tl bu örnek verdigim http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...75552746/detay ve diğer çinli türevleriyle(cg serisi bedavadan ucuz parça fiyatı ) başla işe biraz sürmeyi öğren zaten 10000 tl civarı bütçen var anladığım sonra istediğin 250 liği alırsın
-
17 Ağustos 2014, 19:19
#18
bende yzf diyorum. başka bir şey deniyorum.. yzf nin altın el. adam videosunu izlediniz gönlünüz geçtiyse video nun altındaki yorumları okumani tavsiye ederim. aea hondaya tabi olmuş, motordan iyi anlayan ancak taraf tutan biridir. o nedenle yzf hakkında söylediklerine ben asla katılmıyorum. emin olun cbr yamahanin olup, yzf yi honda çıkarmış olsaydı o yzf yi yere göğe sığdıramazdi.. cbr bir zamanlar fiyat olarak iyiydi evet ama şu an saçma bir zam ile yzf ye yakın fiyatı var ve işçilik kalite olarak yzf nin yanında çinli kalır cbr.. cbr nin arka şasi balkon demirinden, yzf ise r6 gibi şasi ve döküm. cbr o fiyat ise, yzf parasını hak ediyor..
-
17 Ağustos 2014, 21:21
#19
madem ss farklı bişey arıyosun sana bir fikir veriyim aprilla rs125 fuarda bakma şansım olmuştu harika makine eğer alıp bikaç yıl binicem diosan buda bir secenek
ama bana sorarsan istanbul gibi trafiğin hiç bitmediği biryerde 125 cc bazen yetersiz kaliyo...
-
17 Ağustos 2014, 21:52
#20
Ertugyigit adlı üyeden alıntı
Abs yi gözünde o kadar büyütme eğitim al doğru fren yap gerisi gelir
Kesinlikle katılıyorum..Abs yi göz önünde bulundurup frenleme yeteneğini köreltme...
...Bir acaip Mühendis...
..3 aşağı 5 yukarı yok...1 aşağı...2..3..4..5..6 yukarı
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)