Sağlam yokuş aşağı bul geriden kaptır gel
170 gördüm diyenler mutlaka olur . Yanlız önemli olan düzde yaptığını hızdır.
Yokuş aşağı her motor gider.
Şuanki motorumdan önce bende cbr 250r kullanıyordum.
Açıkçası 105 kiloyum. Düzde max 150-155 tir. Oda canını ala ala.
Ha şöyle birşey var. Yokuş aşağı artçılı bir şekilde bile 160 ı geçiyordum zaten ama mesela yokuş aşağı değl işte.
Motorunuz gayet normal. Ki daha tam anlamıyla açılmamaıştır bile. Ona rağmen gayet peformanslı demekki.
Güle güle binin.
hava sıcaklığı bile büyük etken, birde gece deneyin farkı göreceksiniz. Gündüz 160 larda seyreden ben gece, 168 i gördüm aynı yolda.
Max 181 km yokuş aşağı 6. Vites de devir kesici ye giriyor.
Daha fazlası olmaz heralde
Bende bir pcx vardi 140 a dayadiydim. 250 lik makinenin 200 gormeyenini cope atin.
Saka bir yana arkadaslar, vites oranlari belli disli oranlari belli aletlerin nasil 180 yaptigini biri bana aciklar mi? Hemen herkesin elinde akilli telefon var acin navigasyon programini ya da gps yi gorelim sizin 180 yapan aslanlar aslinda kac yapiyor? 50 bg makineler 180 de kalirken yarisi gucte makineye 180 yaptiranida ayrica tebrik ederim ellerinden operim...
bütün araçların hızı yüzde on fazla gösterdiğini herkes biliyordur zaten ,üyelerin bu sitede herhangi bir yerde bahsettiği hızları km saatindeki yazan hızlarıdır (gps le ölçtüm diyen duymadım )
yani son hız veya herhangi bir hızdan bahseden zaten o hızın yüzde on fazla olduğunu biliyordur zaten veya ben öyle umuyorum
Saçmalamayın ya ben 70 kiloyum kafamı camın içine sokup cbr 125 le 131 km/h kadar çıkıyorum diğerleri 125 falan görüyor cbr 250 ortalama 150-160 km/h arası çıkıyor saçma sapan yok cbr 125r 140 a çıkıyor veya cbr 250de 170 görüyor diyenlere inanma bikere kendi kitapcığında ve teknik verilerinde bundan bi hayli bahsetmişler cbr 125r 6. vites 9.800 dev/dk dan daha fazla çevirmiyor cbr 250de 9.000 dev. dk dan daha fazlasını çeviremez daha fazla tork üretmez sisteme aykırı ancak yokuş aşağı 2 kişi motor çok ağır olduğundan ivme kazanıyor ve km saati artıyor ama aslında motor daha fazla devir çevirmiyor.
Ön siperliğe gizlenmezseniz yani eğilmeyerek hızlı gitmek isterseniz 250 lik motorlar 130 - 140d'an yukarı çıkmaz yelken hesabı
Konu ateşlenmiş, bende acemi motorcu olduğum için kaç yaptığımı yazayım eksik kalmıyım.
Motor CBR 125; düz yolda, tabi düz yol derken hafif iniş çıkış, 0 derece yolu nerde bulacaz. 105-120 arası değişti gazı hiç kapatmadım son gaz 6. vites motorun kapasitesi neyse onu yaptı, yatttım diyemem ama biraz eğildim.
Ankarada kepekli tepe diye bir yer var arabayı boşa al sal aşağı 90-100 e çıkıyor ibre öyle biryer, tepede trafik ışığı var ve kırmızı yanıyordu en öne geçtim, kafaya koydum deneme yapıcam diye; 7-8 devirde kaldırdım motoru 10-11 civarı vites atarak 142 km/s gördüm biraz daha gidebilirde açıkcası korktum, bir kere daha denemiştim ondada 135 gibi birşey yapmıştı, fakat dediğim gibi gittiğim yer ciddi yokuş olan bir yol, aynı yolun tersinide yani yokuş yukarı 85 km/s ile son güçte çıkıyorum.
ah Burt Munro ah burada olsan da cevap versen
http://tr.wikipedia.org/wiki/Burt_Munro
Cbr 125 düz yol sıfır rüzgar güzel yol 141i bu gözler gordu
cbr 250 171 i de gördüm. Ama nasıl gördüm sormayın motorun canı çıktı
Şu sürat polemiği bitmek bilmeyecek, benim çinko 27+ beygir süpermoto(13 ön , 40 arka diş), 73 kg ve 10 kg yük sırt çantam ile, rüzgarsız düz yol 160 km devir kesiciye girmeden yaptım,(yanımda aşık atan megane , kendini yırta yırta 40 saniye sonra beni kaplumbağa süratinde geçebildi) dijital kadran doğrumu diye defalarca test yapıldı, opel vectra/honda/yamaha motorlar ile karşılaştırıldı.
Rampa aşağı sürat ölçerim bozuk iken asıldım, 5. vites devir kesiciye girdi, ancak yol şerit çizgilerinin vızır vızır akmasından sürati tahmin edip ürküp bıraktım.
Hasılı kelam, 250 cc'ler (bazıları diyelim^^ ) uygun şart, bakım, yol durumlarında o hızlara rahatça çıkıyorlar.
%10 düşün o hızdan. Fazla gösteriyor kadranlar.
Peki .
Maximum hızları soruduğun için paylaşıyorum 2nc. vitesten itibaren redline ve aşağı eğimli yolda 181 gördüm. Sanmıyorum ama dahası olurmu olmazmı onu bilmem.
Senin sorun olarak gördüğün konu ise bence yersiz çünkü makinanın zaten gideri belli 3 aşşa 5 yukarı düz yolda sürekli sıkıştırmayla 162-163 maximum onadan sonrasındaki hızlarda %100 yolun etkisi,eğimi,hava etkisi vs.vs. aradaki 10 km/h hızda oturup düşündürecek bir hız değil çünkü motorun yeni daha.
Şimdiden çok zorlamamanı tavsiye ederim.Kazasız belasız..
"The Ultimate Riding Machine"
Yeni kasayla ne kadar surat farki var ? "Gecen bi arkadas 182 gordum yol bitti agggbii " dedi, pek inanmadim, benim motorum 1.600km suan normal kullanimla (egilmeden, yatmadan) 159, 160 gordum amacim son hiz degildi boy 75 kilo 65-70
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)