mondial drift 125, zone 150, zone 180 kararsız kaldım :(
Reklamlar
-
14 Ağustos 2014, 18:04
#1
arkadaşlar bıktınız belki ama kusura bakmayın. başlıkta da belirttiğim gibi bu 3 motor arasında kaldım. aslında bayiye gidene kadar niyetim drift 125 almaktı ancak zone 150 daha iyi dedi adam gördüm tipi hoşuma gitti birde 180 var dedi o da güzeldi hoşuma gitti. en iyisi 180dir dedi ama kimse yoğurdum ekşi demez tabiki. sizlerin yardımını rica ediyorum. bu 3 motordan hangisini alayım. hangisi daha uygundur. birde her 3ününde orjinal lastikleri, frenlemeleri, yakıtları, denge durumu, süspansiyonları vs. vs. bunlarıda belirtebilirseniz sevinirim. ay sonuna kadar 3ünden birini almayı düşünüyorum. bu sefer af buyrun 3ün 1ini istemiyorum
yardımcı olabilirseniz sevinirim. herkese iyi frumlar. heyecanla bilgisayar başında bekliyorum
Reklamlar
-
14 Ağustos 2014, 18:19
#2
3 motorunda başlığını baştan sona okuyun karşılaştırma yapın alın, motoru biz kullanmayacağız, zevk sizin.
-
14 Ağustos 2014, 20:28
#3
teşekkürler
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:24 ----------
bu motorları kullanmış daha net bilgi verebilecek birileri yok mu? yani yakıtıdır lastikleri iyi mi kötümü değiştirmelimiyim, vs.
TAKARIM KASKIMI GİYERİM MONTUMU VERİRİM GAZIMI ALIRIM YOLUMU
-
14 Ağustos 2014, 20:37
#4
hepsinin standart lastiği kötü pirellinin iyi bir lastiğini tak hangisini alırsan al pirallinin yumuşak hamurlu güzel bir lastiğini tak keyfine bak.
-
14 Ağustos 2014, 20:43
#5
Ben olsam 2 el pulsar , gt 250 r , gt 250 gomed Bunlarda olmadı 2011 ve yukarısı cbr 125 , belki 3-5 ay daha bekler Sym Wolf ama genede bi 250 cc lere yönelirdim zıfırları pahalı olabilir 2 ellerede yönelmek gerekir
5 ay sonra 250 cc ye geçmek istersin düşük cc de olsa bu alacağın motorlar belini bükebilir benzini yağı lastiği ampulü bilmem nesi vs vs .
-
14 Ağustos 2014, 22:30
#6
alabilirsen 18 z one s al olmadı 150 z one alırsın bende 180 lik var baya iyi motor
-
14 Ağustos 2014, 23:20
#7
Arkadaşım bende 180 lik var eğer alma imkanın varsa onu al bende drift de vardı uzun yolda rahatsız edici koltuk falan yakıtta uzun yolda gaz açtıkça içiyo 180 ondan daha az yakıyo uzun yolda titreşim falan rahatsız edici bişey değil gayet seri makina
-
15 Ağustos 2014, 14:00
#8
peki 180in yol tutuşu frenlemesi vs nasıldır bende ufaktan 150 yada 180e yöneldim drifti eledim artık. 150 ile 180 arasında ne kadar bir faark var hem yakıt hem hız konusunda.
time_shift42 kardeşim motorda kesinlikle 2. el taraftarı değilim 4 teker değil neticede koruyacak hiç bir şeyim yok bedenimden başka. 2 teker bu şakaya gelmez.ortalık ta sahtekar kaynıyor motor 10 numara diyor servise sokuyorsun ölü.o yüzden 2. ellere pek güvenemiyorum.
TAKARIM KASKIMI GİYERİM MONTUMU VERİRİM GAZIMI ALIRIM YOLUMU
-
15 Ağustos 2014, 14:36
#9
180 in yol tutuşu konusunda şimdiye kadar içim rahat giremediğim viraj olmadı(benim hala orjinal lastikler üzerinde kuru zeminde gayet iyi ama ıslak zeminde dikkat etmek gerekiyo) frenler önde arkada güzel tutuyor bu konu birazda lastiklerle alakali aslında imkanın olursa kışın da kullanıyorsan lastikleri değiştirmeni tavsiye ederim
-
15 Ağustos 2014, 15:17
#10
teşekkür ederim ceyhanli kardeşim. bu arada evet yaz kış motorun üstündeyim. ancak iş gereği değil zevk gereği motor tepesindeyim. hatta bendeki o kadar aşırı bir aşk ki daha önce 100lük bir motorum vardı yuki 1 depoyla 145 km yol yapıyordum ve bir günde 1,5 depo benzinin canına okuyordum.
insanların ölümleri ve ölüm şekli belli olsa ve gelip bana deseler ki şu gün şu saatte motora binersen ölürsün beni kesin o gün o saatte motora binerken görürsünüz. o kadar yani bendeki bu motor aşkı.
TAKARIM KASKIMI GİYERİM MONTUMU VERİRİM GAZIMI ALIRIM YOLUMU
-
15 Ağustos 2014, 15:46
#11
Rica ederim kardeşim ne demek bende drift de vardı geçen hafta sattım onu bunu da sıkışmadığım sürece satmam ben de 14 yıldır motosiklet kullanıyorum birçok motorum oldu 1 tanesi hariç hepsi çin malıydi bakımını hep kendim yaptım ve sadece ben kullandım başkasına vermem biryere gidecekse ben götürürum sana da tavsiyem böyle kullan fazla kişi binince çok sorun çıkarır sana
-
15 Ağustos 2014, 15:58
#12
bir kaç yıl kısa süreli kullanıp cc yükseltmek için satacaksanız drift alın derim, bende 2 yıl kullandım gayet memnundum klasik çinli arızaları yaşadım, emsalleri içinde en çok tutulan modellerden bir tanesi diye biliyorum bu yüzden satmasıda kolay olur pekte zarar etmezsiniz
-
15 Ağustos 2014, 20:20
#13
-
15 Ağustos 2014, 20:27
#14
almamışın zaten o yüzden yazabilirim 4689 liralık z one ın ikinci el fiyatı beni düşündürüyor (kalitesine bir şey diyeymem ) çünkü bu sınıfta bu fiyata ilk defa motor satıyor mondial
-
15 Ağustos 2014, 20:33
#15
zaten alırsam uzun zaman kullanmayı düşünüyorum tamam bir süre sonra belki küçük gelecek ama bununda hızının bana yeteceğini idare edeceğini biliyorum. o yüzden ben pek düşünmüyorum fiyatını 4500e anlaştık buradaki satıcıyla
TAKARIM KASKIMI GİYERİM MONTUMU VERİRİM GAZIMI ALIRIM YOLUMU
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)