Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Motorsiklet şehiriçinde mi tehlikeli yoksa şehirdışında mı?

    REKLAM ALANI
  1. #1
    kralaslan_21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2013
    Motosikleti
    Honda Cbf 150
    Motosikletim küçük(2005 ybr) olmasına rağmen genelde şehirlerarasında uzun yollarda kullanmaya çalışıyorum. Sizce uzun yollarda mı tehlike azalıyor yoksa şehiriçi-kısayollarda mı Bana uzun yol daha az tehlikeli geliyor. Motosiklet kazalarının çoğu sanırım şehiriçinde oluyor zaten


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Reşit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2009
    Motosiklet tehlikeli değil ama güvenli de değil. Uzun mesele be hacı, yaz yaz bitmiyor
    kralaslan_21 ve Sadık1453 bunu beğendiler.

  3. #3
    HONDAANTALYA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2014
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    CBF 150
    Şehirdışındaki yolculuk daha güvenli geliyor bana.Fakat şehiriçinde durum farklı , neyin nerden geliceğini bilemiyosun.Taki yayaların , yoldan gitme sevdası biterse
    kralaslan_21 bunu beğendi.

  4. #4
    biyeybaraküs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2014
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    2017 HONDA CBR 1000 RR SP
    60 km le 110 km arası hızlarda ne kadar esnek se o kadar tehlikesiz bence , küçük cc de(250 altı ) bu hızlara çok geç çıkacağı için bence şehiriçi daha tehlike li
    kralaslan_21 bunu beğendi.

  5. #5
    kralaslan_21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2013
    Motosikleti
    Honda Cbf 150
    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:34 ----------

    [/COLOR]
    Alıntı Reşit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosiklet tehlikeli değil ama güvenli de değil. Uzun mesele be hacı, yaz yaz bitmiyor
    Anladım dostum çok sağol

  6. #6
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    Arabalar tehlikeli motor değil

  7. #7

    Üyelik
    06 Ağustos 2014
    Ölümcül kaza araştırmalarına göre evine en yakın yerler. Bi de işin tuhafı sanılanın aksine düşük hızlar.

  8. #8
    cpt_caveman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2014
    Motosikleti
    Inazuma
    sehirici bence

  9. #9
    Espaniole - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda cb650F - cb125E
    Şehiriçi diye düşünüyorum. Bence motosiklet için en büyük tehtit trafikteki diğer araçlar. Şehir içinde her an keşmekeş var, düzinelerce otomobil, yayalar, adım başı sulama, dar sokaklar, döner kavşaklar, her gün üzerinden yüzlerce otomobil ve ağır aracın geçtiği asfalt, görüş mesafesinin kısalığı.. Üstelik sürüşe ilk 10 dakikadan sonra alışılıp daha dikkatli olunduğu düşünülürse şehir içi sürüşlerin çoğunlukla kısa sürmesi de etken.
    Motosikletin lastiğini de hesaba katarsak şehir içinde ısınana kadar zaten yolun çoğu bitmiş oluyor. Fakat uzun yolun çoğunda lastik sıcakken sürüş yapılıyor.

    Ve,koruma ekipmanlarıyla (giydiğimizi varsayıyorum ) sıcağın altında şehir içinin sürekli dur-kalk trafiğindeki bunaltı hissi de ister istemez sürüşü bozuyor. Şehir dışında esen sürekli rüzgar sürücüyü rahat tutuyor.
    kralaslan_21 bunu beğendi.

  10. #10
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    şehirdışı yolculuk daha güvenli dikkat ederseniz sollamaları falan herkez kuralına göre yapıyor şehirlerarası yollarda sinyalini verir size yaklaşmadan şerit değiştirip sollar ve devam eder

  11. #11
    Salih_T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Salcano Wolf 125cc, Bajaj Pulsar NS 200
    Cevap: şehiriçi
    "Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
    Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
    Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)

  12. #12

    Üyelik
    11 Eylül 2012
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    Yamaha X-Max 250
    İstatistiklere göre en çok kaza şehiriçinde oluyor

  13. #13
    hayko5 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ağustos 2012
    Şehir
    İskenderun
    Motosikleti
    V-Twin Café racer
    Deneyimsiz yolları üstüne yaptırmış gibi süren bütün şoförlerin olduğu yerlerde motosiklet sürücüleri tehlikededir. Bunun yanı sıra onlara uyan motosiklet sürücüleri motosikletten yada onlardan değil kendilerinden korksunlar çünkü o zaman her daim tehlikededir.

  14. #14

    Üyelik
    24 Mayıs 2014
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Honda Forza 250
    Motosiklet değil,insanlar tehlikeli. Hele hele bizimki gibi Ortadoğu ülkesiyse.

  15. #15
    efizikci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2014
    Şehir
    kırklareli
    Motosikleti
    kuba xcg 100>Pulsar 200NS>xtreme max200>Dominar400
    Her ikisinin de kendine göre tehlikesi var ama oranlanırsa şehirler arası daha güvenlidir çünkü stabilize ettiğin bir hızda düz devam ediyorsun görüş alanın geniş ve uzun yolda olduğun için muhtemelen ekipmanların tamdır. Fakat şehir içinde hızımız nasılsa az zaten 5 dakika sonra varacağım düşüncesiyle ekipmanın tam çıkmamış oluyorsun ve şehiriçinde herkes bir enteresan yolculuk yaptığı için daha çok hadsiz şerit değiştirmeler olduğu için genel trafik akışı çok bozulmaktadır. O yüzden de şehir için daha sıkıntılıdır.
    kralaslan_21 bunu beğendi.

  16. #16
    MCV - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2014
    Şehir
    sivas
    Motosikleti
    150 mcx-Kuba KEE100-RKS Winner200- Hero XPULSE 200
    Şehir içi araç sayısı fazla olduğu için kaza sayısı fazla ama ölümlü sayısı az olabilir.
    Şehir dışında ise kaza sayısı az olmasına rağmen hız fazla olduğundan ölümlü kaza sayısı fazladır.

  17. #17
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    uzun yolun suyunu çıkarmış biri olarak söylüyorum
    türkiye de özellikle güney kesim (urfa antep adana) kısmı şehirler arası yolda inanamayacağınız kadar tehlikeli
    sürücüler özellikle adana da üzerinize bilerek ve düşürmek için kırıyor
    en dikkatsiz araba sürücüleri antepten sizi sıfır sıyırıp solluyorlar (3 şeritli yolda en sağ şeritteyken)
    yol olarak en tehlikeli yollar doğu ve güney doğuda
    duble yol yapacam diye toprağın üzerine zift döküp mıcır atışlar hemen hemen her yerde durum aynı
    ve hiç bir uyarı levhası yok asfalt virajın ortasında bitiyor ve mıcıra düşüyorsunuz
    biraz hızlıysanız yandınız hele hele o malatya ile darende arası bir yol var direk uçurumdan aşşağı uçar adam

    onun dışında şehir içi genelde şehirdışından daha tehlikelidir nereden ne geleceğini şehir içinde pek kestiremiyorsunuz


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)