Motorsiklet şehiriçinde mi tehlikeli yoksa şehirdışında mı?
Reklamlar
-
12 Ağustos 2014, 02:15
#1
Motosikletim küçük(2005 ybr) olmasına rağmen genelde şehirlerarasında uzun yollarda kullanmaya çalışıyorum. Sizce uzun yollarda mı tehlike azalıyor yoksa şehiriçi-kısayollarda mı Bana uzun yol daha az tehlikeli geliyor. Motosiklet kazalarının çoğu sanırım şehiriçinde oluyor zaten
Reklamlar
-
12 Ağustos 2014, 02:26
#2
Motosiklet tehlikeli değil ama güvenli de değil. Uzun mesele be hacı, yaz yaz bitmiyor
-
12 Ağustos 2014, 02:27
#3
Şehirdışındaki yolculuk daha güvenli geliyor bana.Fakat şehiriçinde durum farklı , neyin nerden geliceğini bilemiyosun.Taki yayaların , yoldan gitme sevdası biterse
-
12 Ağustos 2014, 02:31
#4
60 km le 110 km arası hızlarda ne kadar esnek se o kadar tehlikesiz bence , küçük cc de(250 altı ) bu hızlara çok geç çıkacağı için bence şehiriçi daha tehlike li
-
12 Ağustos 2014, 02:36
#5
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:34 ----------
[/COLOR]
Reşit adlı üyeden alıntı
Motosiklet tehlikeli değil ama güvenli de değil. Uzun mesele be hacı, yaz yaz bitmiyor
Anladım dostum çok sağol
-
12 Ağustos 2014, 02:38
#6
Arabalar tehlikeli motor değil
-
12 Ağustos 2014, 02:55
#7
Ölümcül kaza araştırmalarına göre evine en yakın yerler. Bi de işin tuhafı sanılanın aksine düşük hızlar.
-
12 Ağustos 2014, 02:56
#8
-
12 Ağustos 2014, 03:30
#9
Şehiriçi diye düşünüyorum. Bence motosiklet için en büyük tehtit trafikteki diğer araçlar. Şehir içinde her an keşmekeş var, düzinelerce otomobil, yayalar, adım başı sulama, dar sokaklar, döner kavşaklar, her gün üzerinden yüzlerce otomobil ve ağır aracın geçtiği asfalt, görüş mesafesinin kısalığı.. Üstelik sürüşe ilk 10 dakikadan sonra alışılıp daha dikkatli olunduğu düşünülürse şehir içi sürüşlerin çoğunlukla kısa sürmesi de etken.
Motosikletin lastiğini de hesaba katarsak şehir içinde ısınana kadar zaten yolun çoğu bitmiş oluyor. Fakat uzun yolun çoğunda lastik sıcakken sürüş yapılıyor.
Ve,koruma ekipmanlarıyla (giydiğimizi varsayıyorum ) sıcağın altında şehir içinin sürekli dur-kalk trafiğindeki bunaltı hissi de ister istemez sürüşü bozuyor. Şehir dışında esen sürekli rüzgar sürücüyü rahat tutuyor.
-
12 Ağustos 2014, 05:57
#10
şehirdışı yolculuk daha güvenli dikkat ederseniz sollamaları falan herkez kuralına göre yapıyor şehirlerarası yollarda sinyalini verir size yaklaşmadan şerit değiştirip sollar ve devam eder
-
12 Ağustos 2014, 10:27
#11
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
-
12 Ağustos 2014, 10:39
#12
İstatistiklere göre en çok kaza şehiriçinde oluyor
-
12 Ağustos 2014, 13:44
#13
Deneyimsiz yolları üstüne yaptırmış gibi süren bütün şoförlerin olduğu yerlerde motosiklet sürücüleri tehlikededir. Bunun yanı sıra onlara uyan motosiklet sürücüleri motosikletten yada onlardan değil kendilerinden korksunlar çünkü o zaman her daim tehlikededir.
-
12 Ağustos 2014, 13:49
#14
Motosiklet değil,insanlar tehlikeli. Hele hele bizimki gibi Ortadoğu ülkesiyse.
-
12 Ağustos 2014, 14:05
#15
Her ikisinin de kendine göre tehlikesi var ama oranlanırsa şehirler arası daha güvenlidir çünkü stabilize ettiğin bir hızda düz devam ediyorsun görüş alanın geniş ve uzun yolda olduğun için muhtemelen ekipmanların tamdır. Fakat şehir içinde hızımız nasılsa az zaten 5 dakika sonra varacağım düşüncesiyle ekipmanın tam çıkmamış oluyorsun ve şehiriçinde herkes bir enteresan yolculuk yaptığı için daha çok hadsiz şerit değiştirmeler olduğu için genel trafik akışı çok bozulmaktadır. O yüzden de şehir için daha sıkıntılıdır.
-
12 Ağustos 2014, 14:17
#16
Şehir içi araç sayısı fazla olduğu için kaza sayısı fazla ama ölümlü sayısı az olabilir.
Şehir dışında ise kaza sayısı az olmasına rağmen hız fazla olduğundan ölümlü kaza sayısı fazladır.
-
12 Ağustos 2014, 14:51
#17
uzun yolun suyunu çıkarmış biri olarak söylüyorum
türkiye de özellikle güney kesim (urfa antep adana) kısmı şehirler arası yolda inanamayacağınız kadar tehlikeli
sürücüler özellikle adana da üzerinize bilerek ve düşürmek için kırıyor
en dikkatsiz araba sürücüleri antepten sizi sıfır sıyırıp solluyorlar (3 şeritli yolda en sağ şeritteyken)
yol olarak en tehlikeli yollar doğu ve güney doğuda
duble yol yapacam diye toprağın üzerine zift döküp mıcır atışlar hemen hemen her yerde durum aynı
ve hiç bir uyarı levhası yok asfalt virajın ortasında bitiyor ve mıcıra düşüyorsunuz
biraz hızlıysanız yandınız hele hele o malatya ile darende arası bir yol var direk uçurumdan aşşağı uçar adam
onun dışında şehir içi genelde şehirdışından daha tehlikelidir nereden ne geleceğini şehir içinde pek kestiremiyorsunuz
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)