fazerdan sonra gv250 az mı gelir
-
09 Ağustos 2014, 01:29
#1
Sürat sevmedlglmden dolayı makinami sattım. Şimdi de şehir içinde rahat kullanabilecegim bi motor almak istiyorum. Forumlardan okuduğum kadarıyla hyosung gv250 hakkında olumlu yazılar okudum. Ama gel gör ki ustalara sorduğumda uzak dur diyorlar. 650 lik yada shadow hem yakıt hemde şehir içi yazık olur diyorum. Sifirini almaya çok yakınım. Doğru bir tercih midir
Reklamlar
-
09 Ağustos 2014, 05:51
#2
uzun yolda güçsüz gelir, ama şehir içinde tatmin olursunuz bence yanlız sıfırı yerine 2010 model üstü temiz kronik sorunları çözülmüş bir motor bulursanız sizin için daha iyi olur.
-
09 Ağustos 2014, 21:13
#3
Sıfır almanın maddi yönü hariç ne gibi avantajı var ki
-
09 Ağustos 2014, 21:48
#4
gt250 veya yeni x5'de bakabilirsiniz şehir içinde çok güzel ve masrafı da gayet makul düzeylerde.
-
09 Ağustos 2014, 23:13
#5
FAZERI BİLİRİM HIZI SEVMEDİĞİN İÇİN DEĞİŞTİRİYORSAN GV250 SENİ MUTLU EDEBİLİR AMA BEKLENTİLERİNİ DE ÇOK BİLMİYORUM. SON HIZ 145 150 LERDE AMA SORUNSUZ 120 130 LARDA UZUN YOLU VAR. AMA CRUİSER SEVERİM DERSEN DRAGSTARIN ÜSTÜNE YOK EVET. SEÇİM SENİN SIFIR GV250 DE OLUR TEMİZ BİR DRAGSTAR DA. UNUTMA Kİ DRAGSTAR DA HIZ MOTOSİKLETİ DEĞİL. AMA KEYFİ BAMBAŞKADIR. ŞEHİR İÇİ DEMİŞSİN. ŞEHİR İÇİ İÇİN GERİYE TEK GV250 KALIYOR AL RAHAT ET.
-
09 Ağustos 2014, 23:54
#6
usta şehiriçi de olsa bastın mı uzayacak makina
-
09 Ağustos 2014, 23:54
#7
Şehir içinde Cruiser tipi bir motosiklet kullanmayı hedeflemek doğru bir yaklaşım değil.
-
10 Ağustos 2014, 00:23
#8
3 yıl kullndım gv 250 şehir içi için pek uygun olduğunu söyleyemem .. kalıblı ve güçlü bi motor olduğundan marşa bastın mı kısa mesafe koşucusu değil uzun gidecen..
vesselam..
-
10 Ağustos 2014, 00:45
#9
Hadi sürüşüne mürüşüne alıştın diyelim tipine nasıl alışacan onun.
Tarz değişikliği falan deseydin bari
Motosiklet üstünde itlik yapmak çok zevklidir, fakat bu itliğin bütün motosiklet camiasına zarar vereceğini aklınızın köşesinde tutun.
-
10 Ağustos 2014, 05:57
#10
mitmuallim adlı üyeden alıntı
3 yıl kullndım gv 250 şehir içi için pek uygun olduğunu söyleyemem .. kalıblı ve güçlü bi motor olduğundan marşa bastın mı kısa mesafe koşucusu değil uzun gidecen..
vesselam..
katılıyorum kısa mesafede hiç zevkli olmuyor, marşa bastınmı 1 saat çalışıcak o motor
-
10 Ağustos 2014, 10:38
#11
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
uzun yolda güçsüz gelir, ama şehir içinde tatmin olursunuz bence yanlız sıfırı yerine 2010 model üstü temiz kronik sorunları çözülmüş bir motor bulursanız sizin için daha iyi olur.
Hocam hangi motor dan bahsediyorsun sen 2010 kronik sorunlar ?
-
10 Ağustos 2014, 12:46
#12
Kocaeli İl Temsilcisi
Şehiriçi kullanacaksanız eğer hyosung değilde daha çok , hem şehirde seri hemde uzun yolda rahat olması açısından , suzuki inazuma almanız daha mantıklı olur gibi geliyor bana . Yada başka alternatifleride düşünebilirsiniz , ktm 390 gibi bir makinede olabilir .
-
10 Ağustos 2014, 12:49
#13
Bu 250 600 arasındaki boşluğu doldurması lazım firmaların.
-
10 Ağustos 2014, 12:56
#14
degişik bir öneride benden olsun
şehir içi bir motor arıyorsan pulsar 200ns derim ben
-
10 Ağustos 2014, 13:00
#15
Kocaeli İl Temsilcisi
mephamd adlı üyeden alıntı
Bu 250 600 arasındaki boşluğu doldurması lazım firmaların.
250 600 cc arası ne yazıkki ülkemizde fazla alternatif yok , Hatta buna 125 600 cc arası diyelim . Alternatifler olsada fiyatlar çok pahalı . Mesela ktm 390 21 bin tl gibi bir fiyatı varken , yamaha mt 07'ninde 19 bine yakın bir fiyatı var . Tecrübesi az olan bir adam önce ara makine olarak ktm 390 gibi bir motor kullaması lazım ki ondan sonra mt 07 gibi bir makine alsın . Ama parada olunca ben olsam , o paraya ona verene kadar gidip mt 07 almak daha mantıklı olur . Hondanın ara makineleri var , cb500r cb500f ama onlarda R modeli 22000 tl civarında , F modeli ise 20 bin tl kadar . Ne yapacağız milllette şaşırdı artık .
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
10 Ağustos 2014, 16:56
#16
orhanerdogan adlı üyeden alıntı
Hocam hangi motor dan bahsediyorsun sen 2010 kronik sorunlar ?
bende forumdan okuduğum kadar biliyorum 2010 üstü modellerde ufak tefek kronik sorunlar var buji piposu gibi forumda araştırırsanız görürsünüz zaten bu sorunları çözülmüş 2. el almak daha mantıklı 2014 modelleri görsel olarak bence güzel değil o yüzden sıfır tavsiye etmiyorum ama siz bilirsiniz
-
10 Ağustos 2014, 21:23
#17
Pulsar şehir içi için ideal atik ve kıvrak.Göze de hhitap ediyor daha ne olsun ?
-
11 Ağustos 2014, 17:37
#18
Şehir içi kullanımda aslında naked olarak GT 250 önerebilirdim fakat sanırım GV 250 yi tarz değişikliği için özellikle istediniz.
Kronik bir sorunu yok motosikletin.
+2013 modellerde çok sık buji piposu çatlaması(plastik hortum gibi birşey) oldu. Bu da 25-30 tl ye çözülebilecek kafaya takılmaya gerek olmayan birşey.
Sıfır alma tercihinde biri iseniz tercihinizin yönünü değiştirecek birşey değil. Alınca 1-2 ay içibde buji piposunu NGK marka ile değiştirirsin hiç olmamış varsayarsın
Seni kesermi meselesinde, gt250R ile aynı motoru kullanıyor.Son hız 165-170km yapabilen bir alet. İvmelenmesi falan 250likler içinde çok iyi.
Motordan yana bir sıkıntısı yok.Fiyat/Performansı çok iyidir.
Mümkünse biryerlerde motoru denemeni tavsiye ederim.
-
11 Ağustos 2014, 17:52
#19
mephamd adlı üyeden alıntı
Bu 250 600 arasındaki boşluğu doldurması lazım firmaların.
Modeller var ama Türkiye ye getirmiyorlar. Sebebi ise 250 cc altına %8, üstüne %37 ötv alınması. Yani 400 cc bir makina ile 600 cc arasında 2-3 bin lira fark kalıyor sadece. O yüzden insanlar da "almışken 3 bin lira daha veririm 600 cc alırım " diyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)