Honda XL 700 Transalp & Kawasaki KLE 650 ?
Reklamlar
-
05 Ağustos 2014, 02:06
#21
Benim arkadaşımda 2006 dl var kullanma fırsatım oldu.Dl ağırlık merkezi çok yukarıda bir motor.Ağırlını çok hissetiriyor özellikle düşük süratlerde.Ön süspansiyon biraz sesli çalışıyor.Ben 1.86 boyunda 86kg biriyim ve dl kullanırken şehir içinde baya zorlandım.Bence dl öyle Heykel altıparmak çekirge gezilecek motor değil.Fomara da trafik sıkışınca o ağırlık merkezi yüzünden aralardan geçmek çok zor olur.Artı şu an piyasada şu an temiz dl yok varsa da bile çok yüksek meblalar istiyorlar.21 lira 2009 model 40.000km de dl almaktansa 2011 model 10.000km de versys almak çok daha mantıklı derim her iki motoru kullanmış biri olarak.Dl tr de çok tutuldu evet doğru ama şahin de çok tutuldu maalesef.Türk milleti heybetli büyük motorları seviyor.Dl nin motor ve yürüyen aksamının aşırı sağlam olması dışında bence fazla bir artısı yok.
Reklamlar
-
05 Ağustos 2014, 04:00
#22
E-TEKİN adlı üyeden alıntı
Benim arkadaşımda 2006 dl var kullanma fırsatım oldu.Dl ağırlık merkezi çok yukarıda bir motor.Ağırlını çok hissetiriyor özellikle düşük süratlerde.Ön süspansiyon biraz sesli çalışıyor.Ben 1.86 boyunda 86kg biriyim ve dl kullanırken şehir içinde baya zorlandım.Bence dl öyle Heykel altıparmak çekirge gezilecek motor değil.Fomara da trafik sıkışınca o ağırlık merkezi yüzünden aralardan geçmek çok zor olur.Artı şu an piyasada şu an temiz dl yok varsa da bile çok yüksek meblalar istiyorlar.21 lira 2009 model 40.000km de dl almaktansa 2011 model 10.000km de versys almak çok daha mantıklı derim her iki motoru kullanmış biri olarak.Dl tr de çok tutuldu evet doğru ama şahin de çok tutuldu maalesef.Türk milleti heybetli büyük motorları seviyor.Dl nin motor ve yürüyen aksamının aşırı sağlam olması dışında bence fazla bir artısı yok.
ağırlık bazen sıkıntı olabilir ben cbf 150 kullanıyorum gece çalışıyorum akşam üstü biraz kestirdikten sonra cbf bile ilk bahçeden çıkışta sıkınt yaratıyor
kısmetse bende dl 650 alacağım transalp varadero nc 700 x kullandım test ettim yani içlerinde en dengelisi bence varadero 1000cc olmasına rağmen dengeli oturaklı en güzel viraj alan motor du bence ağırlık problem değil 1.65 55 kg adam kullanıyorsa dl 650 yi yi bende kullanırım 1.82 82 kg yim kim ne derse desin kısmetse 2 aya kadar alırım abs li model düşünüyorum bazıları fren sıkıntılı desede sanki biz bilmiyoruz 2007 öncesinde yani abs olmayanda bu sıkıntılar olduğunu
şöyle de bi durum var abs yi herkez sevmez ben güvenlik için abs istiyorum frene asıldığımda sağa sola savurmasın arka ön fren i de çok kullanırım ama 70hp motorda abs ararım
ama benzini düşünmesem şimdiye kadar transalp almıştım sağlam makina
-
05 Ağustos 2014, 10:41
#23
DL yi kotulemek icin degil ama ikisi arasindaki fren farkini anlamaniz icin su videoya bakmak yeterli olur herhalde. Suzukinin genel olarak frenler konusunda cok basarili olmadigi bilinir. her modelinde olmasa da cogu modelinde emsallerine gore daha zayif frenler vardir, bu bir gercek.
Versys in frenleri de cok super degil, ama dl den iyi oldugu su goturmez bence. Bugune kadar kullandiklarim arasinda ktm 1190 adv nin frenleri beni yere yapistirmistir, bmw nin frenlerinin her zaman icin diger emsal modellerden daha iyi oldugunu duyariz, test etme sansim olmadi ama adamlarin boyle bir sohreti var. Versys ile motor dahil bircok ortak parcasi olan er6 yi kullanan biri olarak, simdi kullandigim Hornetin frenleri onun agzina bir carpar bes sayar oyle soyleyeyim.
sadece frenlerinin iyi olmamasi bu motoru almamaniz icin gecerli bir neden olmayabilir ama frenleri iyi de demeyelim bence.
-
05 Ağustos 2014, 10:50
#24
fz6_fazer adlı üyeden alıntı
Yamaha XTZ 750 Super Tenere bu modele bak diyecem ama satanda yok,700 cc den sonra 650 cc düşmek insanı kesmeyecektir,1000-1200 cc klasmanlarına bakmanızı tavsiye ederim,bellli zaman geçtikten sonra,büyütmek istiyorum diye tekrardan arayışa geçebilirisiniz.
SÜPER TENERE 1200, tdm 900 maddi olarak ekonomik bütçeniz yeterse
NC nin 700 cc olmasi sizi yaniltmasin. Motor yapisini biraz araştırın ne demek istedigimi anlarsiniz. Tamamen arabadan(HONDA JAZZ) bozma bor motordur. Versys 65p yanindan uzar geçer ama konumuz sürat degil. Güç ve performans bakimindan kawa bir adım önde
YA İSTİKLAL ,YA ÖLÜM ! ! !
Alemin kralı çarşı , herkeze karşı
-
05 Ağustos 2014, 10:54
#25
-
05 Ağustos 2014, 10:57
#26
Bulent78 adlı üyeden alıntı
DL yi kotulemek icin degil ama ikisi arasindaki fren farkini anlamaniz icin su videoya bakmak yeterli olur herhalde. Suzukinin genel olarak frenler konusunda cok basarili olmadigi bilinir. her modelinde olmasa da cogu modelinde emsallerine gore daha zayif frenler vardir, bu bir gercek.
Versys in frenleri de cok super degil, ama dl den iyi oldugu su goturmez bence. Bugune kadar kullandiklarim arasinda ktm 1190 adv nin frenleri beni yere yapistirmistir, bmw nin frenlerinin her zaman icin diger emsal modellerden daha iyi oldugunu duyariz, test etme sansim olmadi ama adamlarin boyle bir sohreti var. Versys ile motor dahil bircok ortak parcasi olan er6 yi kullanan biri olarak, simdi kullandigim Hornetin frenleri onun agzina bir carpar bes sayar oyle soyleyeyim.
sadece frenlerinin iyi olmamasi bu motoru almamaniz icin gecerli bir neden olmayabilir ama frenleri iyi de demeyelim bence.
Beni yanlış anladınız.
Frenleri iyi demedim kesinlikle fakat
""Bu motor frensiz , böyle motor mu olur niye tavsiye ediyorsunuz ?"" Denecek kadar abartacak birşey olmadığını düşünüyorum. Birçok dl kullanıcısı ile konuştum. Ayrıca artçı olarakta bindim. Çok yskın tanıdığım biri dl sahibidir.
Kendide çok iyi olduğunu savunmadı bana fakat herkesin abarttığı kadar olmadığını yeri geldiğinde gayet iyi durabildiğini söyledi çoğu kez.
Mecnun bir bilseydi motosiklet sevgisini , severmiydi hiç Leyla zillisini ?
-
05 Ağustos 2014, 11:01
#27
Benzin konusuna iyi bakın bence. Fark %30-%40 bile olabilir. Sonra üzmesin sizi.
Yerinizde olsam 700x bakarım.
-
05 Ağustos 2014, 11:14
#28
nietzsche adlı üyeden alıntı
Benzin konusuna iyi bakın bence. Fark %30-%40 bile olabilir. Sonra üzmesin sizi.
Yerinizde olsam 700x bakarım.
NC700 S ile 70 liraya depo doldurup 300 küsür km Yol yapıyorum. Geçen hafta Çanakkaleye Vapurlar, Benzin, Yoldaki yemek falan dahil 100 TL'ye gittim. Transalp konusunda haklısın öyle diyorlar. Ama Kawasaki'nin deposu 19lt yani 90 liraya dolsa şehirler arası rahat 400 km yapar diye düşünüyorum. Yanlış anlamayın ama ben motoru zorunlu ulaşım aracından çok keyif, hobi için ve pek ince maliyet hesapları yapmadan kullanıyorum. Yani sonuçta 4 silindire geçmiyorum ve yine çift silindir bir motorda depo başına oluşan 5-10lira farkı çok problem etmiyeceğim.
Keşke baştan S yerine X modelini alsaymışım NC'nin ama şu an, aynı motoru satıp yine aynısına binmek pek ilgimi çekmiyor Senelerdir kim ne derse desin dillere pelesenk bir kawasaki efsanesi var ve bende payımı almak istiyorum artık
-
05 Ağustos 2014, 12:56
#29
Nc700s ten x e geçmek aşısı anlamsız olur.Geçenlerde nc750x i olan bir arkadaş burada 0-100km hızlanma video su paylaşmıştı gerçektende hiç öyle 750cc gibi hızlanmıyoru,6 sn o tarz bir motor için çok fazla.Versys 3.8sn de hızlanıyor dl 4 sn.Yani o kadar çok fark var.
Eğer asvalt dışına çıkmayacaksanız transalp i eleyin derim.Sırf lastikler yüzünden bile elenebilir 2014 yılında şamrelli lastik bana pek cazip gelmiyor.Patladığı zaman direk balon gibi söner ve çok tehlikeli sonuçlar doğurabilir allah muhafaza.Tenere 660 ta keza öyle.
Versys kullandım,mükemmel bir motor.Gidon yükseklik ve derinlik o kadar güzel ayarlanmış ki hayran kaldım resmen,sele çok rahat artçı dahil.Süspansiyon ön 150mm arka 145mm esniyor yani tatlı sert,Viraj kabiliyeti ni anlatmaya gerek yok zaten sınıfında en iyi viraj versys de var.Malzeme kalitesi yüksek,en küçük civatasına kadar japonya da üretiliyor.Şehir içinde ve düşük süratlerde o kadar dengeli ki anlatamam sanki 250cc bir motor gibi rahat ve kıvrak.Versys sürekli gazlamaya yanlamaya teşvik ediyor.Bence bi kullanın derim kesinlikle beğeneceksiniz.
Bana göre versys in eksileri şöyle.Sanki vitesler biraz sert ve 1.vitese sesli geçiyor ve sürücü pegleri biraz geride.Başkada olumsuz bir durum görmedim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)